~**OKtoBErsTOppERs'06**~

LOI… :think: …Lezen Of Inslapen…Leren Onder Invloed…Later Oók Intelligent…

whoehahaha :lol: :lol: :lol:

nee… Lekker Ook Internetten! 8)

Ja, ik heb zelf ook een bakkie koffie. Mèt koek natuurlijk. Oh mensen, ik groei dicht… Ben trouwens ongesteld geworden, maar voor m’n gevoel echt te vroeg. Dat heb ik nooit! Vreemd.

Hell, wat kruimelt die koek!

Doe mij ook zo’n studie! :thumbup:

Ach en kruimelen, ik kan nooit netjes koek eten, probeer het altijd bij mensen thuis, maar zodra ik thuiskom kan ik de kruimels uit mijn bh halen :oops:

Verder eet ik altijd alles heel netjes :smiley:

owwwwwwwww ik heb helemaal gemist dat jullie hier aan het kletsen zijn!!! :wall: :wall: :wall:

marije, nee ik geef hem niet, ik gooi hem weg, ik weet nml niet of die melk nog goed is :oops:

Heb haar nml zaterdag voor het laatst aan de borst gehad.

En die medische kennis, tja in dit geval ook een stukje ervaringsdeskundige helaas :roll:

mamalena, ik heb vrijdag afspraak bij de ha. En de lk, daar heb ik geen nummer van en ze zeiden bij het cb dat ik niet zomaar kan bellen, alleen op doorverwijzing?

He, het is dat ik alleen met dana thuis ben, anders was ik een stroopkoek komen halen :drool:

hmmmm ik ben altijd stipt op tijd ongesteld. Kan er bijna de klok op nazetten :roll:

@Charissa wrote:

hmmmm ik ben altijd stipt op tijd ongesteld. Kan er bijna de klok op nazetten :roll:

ik niet :wink:

Fem, wat balen dat je toch nog niet leeg bent. Er gaat meer tijd inzitten dan je gehoopt had hè. En dan kan je ook nog niks vinden in de stad.

Ale je nooit melk gemaakt hebt, is je prolactinegehalte dan ook 0?

Ik ga zo in het andere topic reageren. Goed dat je het aangemaakt hebt! :thumbup: Het moet er nou maar eens van komen hè.

Charissa, even tot rust komen dus. Ik wilde je nog een pb sturen, maar ik vergeet het steeds :oops:

Marije, haha ik las het inderdaad. Ik vond het boek Pjotr wel mooi, maar de naam zou ik zelf niet graag hebben. Mijn naam zou Marco zijn geweest.

Hoe gaat het met de studie?

Booki, leuk je weer even te zien! Hopelijk zien we je snel meer. :-*

Mamalena, zo, da’s een grote stap vooruit zeg! Fijn hoor, die peut verstaat zijn vak dus goed. Hoe voel jij je nu na de val?

Wawa, verbouwen duurt toch altijd langer dan gepland hè. Even doorbijten meid, dan ziet het er straks weer top uit. En ik ben zeer benieuwd naar de foto’s.

Tilly, balen jho, die hoofdpijn. En wat een drukte op je werk. Binnenkort vakantie hè :dance:

Vandaag heb ik echt een heerlijke dag gehad met Julian. We hebben eerst lekker uitgeslapen (ja ja), en na een ontbijtje en een wandeling met Gijs zijn we naar de stad gegaan. Omdat hij volgende week verkleed naar de opvang mag, wilde ik wat stof gaan kopen. Dus eerst even over de markt gelopen en daarna nog even de winkelstraat op en neer. Ondertussen even geluncht bij de Subway. Toen met de bus naar huis, want Juul was toch wel moe (gelukkig nog wel vrolijk).

Toen hij lag te slapen heb ik een Bumbapak gemaakt. Voor de ervaren naaisters is het vast een broddelwerkje, maar ik ben er trots op.

hahahaha.

Moet zeggen dat het wel fijn is hoor :thumbup: maar de dagen ervoor ben ik niet te genieten :oops:

Enne wil je een bakkie thee of koffie of wat sterkers?

Hier ook altijd een en al kruimel hoor! :thumbup:

Tja en zo’n thuis studie heeft zo z’n voor en nadelen… Loop nu twee weken voor op schema dus ik mag best wel even een kopje thee drinken! :lol: :snooty:

waar blijft Joos toch? En Fem wil jij geen thee?

Oh daar ben je Joos! Ga even naar je mooie Bumba kijken

joos, nee vlgs mij heb je altijd wel een bepaalde waarde prolactine in je bloed. Als je in je tepel knijpt komt er ook wat vocht uit, als je dat vaak doet, dan komt er vanzelf een wat grotere druppel. Maar is minimaal hoor wat eruit komt.

Hihi en ik vind hem echt geweldig die bumbajuul

Ahhhhhhhhhhhhh Joos, wat een kanjer is het toch! :inlove: En wat is het pakje goed gelukt zeg :thumbup: ! Ik heb twee linkerhanden dus mij was het zowieso niet gelukt.

Ja, ik ook altijd stipt. Vandaar.

Femmie, ik heb toen gewoon een lk hier uit de buurt gebeld en een afspraak gemaakt. Heb haar later nog eens gebeld. Niks doorverwijzing. :snooty: Je kunt toch ook een bepaald nummer bellen. Van de VBN volgens mij. Doen joh! Zijn ze voor.

Haha, ik heb nog 1 koek Fem. Kommaarkommaarkommaar…haha!

kan je hem niet komen brengen mamalena? :drool:

Ben ook helemaal niet bekend met lk, ga eens googlen.

Ik zit overigens aan de 7-up :eh:

pffff zit ik mijn best te doen om te reageren, kletsen jullie ondertussen lekker door :mrgreen:

Doe mij maar wat sterkers Charissa!

Joos, wat een mooie Bumba! :inlove:

Wat wil je Joos, ik heb hier wijn, bier, bessen, amaretto, safari, dropshot, rosé en een fles malibu.

Jeetje lijkt wel of ik veel zuip, maar ze zijn nog allemaal dicht :mrgreen:

Thanx!

Ik heb er ook een broekje bij, maar die staat niet op de foto.