~**OKtoBErsTOppERs'06**~

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3417189#3417189

Heb gereageerd voor de meeting :mrgreen: :thumbup:

Fem, hoop dat je lekker aan het shoppen bent nu! En wel wat voor jezelf kopen he :thumbup:

Mamalena, wat fijn dat het vorige gesprek bij Ard zo goed verliep! Houden zo en als jullie er alletwee echt voor willen gaan moet het lukken toch

tilly, wat ben je weer druk meid! Ik vraag me zo vaak af of je wel eens even lekker tot rust komt :hug:

Bookie, hoe is het daar? D. bijna jarig! Big party!

Jane, jij ook al zo druk zeg! :-*

Patricia, leuke dingen gedaan in de periode dat je laptoploos en vrij was?

Wawa, hoeveel dagen hebben ze nodig voor de verbouwing? Al een klein beetje uit de troep?

@Charissa wrote:

Fem, hoop dat je lekker aan het shoppen bent nu! En wel wat voor jezelf kopen he :thumbup:
:roll: niet dus :wall:

wilde mezelf verwennen met een mooi lingeriesetje, maar door een gestuwd melkkliertje die een hele stomme bobbel op mijn borst gaf, zag geen enkele bh er fatsoenlijk uit :silenced:
Daarom ook alle leuke bikini's laten hangen en nou ja, ik was gewoon verkeerd bezig. Ik ben schoenen en bikiniverslaafd. Nja bikini schoot dus niet op, naast dat ik een leuke aanpaste, maat s en die was gewoon te groot :wall: en schoenen is niet handig om daaraan verslaafd te zijn in mijn maat :shifty: had leuke, maar die waren net wat te klein en dan een maat groter waren 40 euro duurder, ja dag dat doe ik dus niet :naughty:
Dus, uiteindelijk heb ik alleen een nieuw rijbewijs gekocht voor mezelf :lol: :lol: :lol:

Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroep, bleeeeeeeeeeeeeeh, ik ben vandaag niet vrij, alleen vroeg thuis. Morgen wel vrij, maar noem je in zoveel troep zitten vrij??? Ik noem het meer een gevangenis :? Ze hopen morgen of overmorgen klaar te zijn. helaas tegenslag met de vloer. Deze moet langer drogen dan verwacht. :frowning:

Femmie, balen van BV.

Mamalena, klinkt goed die therapeut !

Ah Wawa, wat balen dat het langer duurt dan verwacht. Hopelijk het weekend lekker genieten van een schoon, opgeruimd huis. En dan lekker uitrusten, ik kom nooit tot rust als het een troep is :?

Fem, haha toch nog geslaagd voor iets dus :mrgreen:

hoi leef nog hoor :oops:

ben druk met vanalles en veel van huis met de kids.

schoonzus helpen met haar huisje e.d.

en savonds heb ik geen puf meer om achter dit ding te kruipen :oops:

het zal na deze week wel rustiger worden dus dan ben ik er meer.

:-*

Hoi meiden,

Even kids op bed leggen, huiskamer en keuken opruimen en dan kom ik even kletsen.Zijn er nog meer hier vanavond?

liefs. :-*

Je bent lekker druk booki! Zien je snel weer hier verschijnen :-

Marije, opruimze :-
Ben hier vanavond vast wel af en toe te vinden

he booki, leuk je weer ff te zien, en zou gezellig zijn als je weer wat meer kan komen. Veel plezier iig, want vlgs mij zijn het allemaal leuke dingen die je bezig houden toch.

wawa, bah tegenvaller meid, succes ermee.

ik hang hier vanavond ook wat rond, ga ff dana voeden die is weer wakker en heeft honger.

Gezellig je weer te lezen marije

@femmie wrote:

hoe zit het nu met de meeting? Meiden dit schiet niet op zo elke keer he, jammer vind ik dat hoor, dat het zo lastig is om iets af te spreken :frowning:

Huh?! We zijn hier toch pas vanaf zondag over bezig?? Zolang is dat toch niet, vind ik. Het is nu woensdag en ik kan me voorstellen dat niet iedereen meteen weet wanneer het kan.
Ik heb in elk geval gereageerd op de meetingpoll.

ow, ik dacht dat we in december al begonnen waren erover, toen ging het iei over een nieuwjaarsborrel, toen is het in januari ter sprake gekomen en nu dan dus weer, dus vandaar mijn reactie :wink:

pjotter??? waar blijf je dan??? :mrgreen:

@femmie wrote:

ow, ik dacht dat we in december al begonnen waren erover, toen ging het iei over een nieuwjaarsborrel, toen is het in januari ter sprake gekomen en nu dan dus weer, dus vandaar mijn reactie :wink:

Oh, sorry Fem, dan heb ik dat niet meer in m’n geheugen.

En wie is Pjotter??

Pjotter = Marije :think:

Zo even onder de LOI studie… :oops:

Ik heb ook gereageerd in het meetingstopic!

Fem, balen van je shopdagje! Vind het altijd zo’n afknapper als ik me van te voren helemaal heb zitten verheugen op mijn aankomende shopping dag en vervolgens met helemaal NIETS thuis kom! :evil:

Ook vervelend van je bv zeg… :hug: Ik heb trouwens af en toe nog een druppeltje melk uit mijn borst ben toch echt al vanaf september gestopt…

Is dat eigenlijk normaal? :think:

Wawa, vervelend dat het een beetje uit loopt allemaal. Maar straks is alles achter de rug en zit je weer heerlijk. :-* Wil natuurlijk wel foto’s! :mrgreen: Sterkte voor nu.

M’lena, weer in hetzelfde bed slapen, dat is toch best een grote stap hoor meid! :thumbup: Ben echt blij voor je dat je een goed gevoel bij de therapie hebt. Hebben jullie naast de ruzies ook wat meer leuke momenten samen of loopt sit nog erg stroef?

Tilly, tot snel meis. :-* :-*

Charis, moeilijk hè dat los laten… Wel erg fijn dat ze op de naschoolse opvang wel in een vertrouwd nestje terrecht is gekomen.

Hoe is het nu met jou? Zijn best heftige weken geweest voor je hè… :hug: En met Theo en zijn gezondheid?

Duik weer even achter mijn LOI map. 8)

@Charissa wrote:

Pjotter = Marije :think:

ja sorry, ik las het in het topic hoe je geheten had als…

dus ik zette het hier neer en had zo’n lol om niets :lol: :oops:

Whahahahha! Pjotter!!!

Zo zou ik geheten hebben als ik een piemeltje had gehad!

(huiskamer topic) :lol: :lol: :lol:

Nou gelukkig heb je geen piemeltje gekregen dan :mrgreen:

Weken waren heftig en heb veel geslapen, heel veel, maar zit nu in rustiger vaarwater :thumbup: Gaat goed hier :-*

hihi studeerse marije, ja idd ik vond het ook wel jammer niets gevonden te hebben in de stad, maar ach, vlgd keer beter.

Heb meer de balen van die borst, doet gewoon echt zeer als er iets tegenaankomt.

En ja is normaal hoor marije als er iets uitkomt nog, prolactinegehalte is nooit helemaal 0 dus een drupje is geen punt, maar moeten geen stralen worden, dan kan je problemen met je menstruatie krijgen, maar dat had je wel gemerkt dan al. Ik heb vanmorgen gewoon met gemak 70 cc gekolfd en het bleef maar komen, ben toen toch maar gestopt :roll:

Maw, het is nog niet op :?

Ik ben d’r!!

ff bijlezen hoor.