~**OKtoBErsTOppERs'06**~

M’lena, wat een schrik meis! :shock: Ik zou als ik jou was morgen wel even naar de tandarts bellen hoor… Door de klap kan er toch echt wel wat beschadigd zijn, zeker als het ook pijn met kauwen geeft. Heb je alleen last van je tanden of ook van je keizen??

Wawa, je mag mij ook altijd pb-en meis. Wil graag ook weten als het even Kt met je gaat…(klinkt niet erg aardig, maar je snapt wel hoe ik het bedoel hè?). kan misschien niet altijd het juiste advies geven, denken aan je kan ik wel. :- :hug:

Wel een onderneming idd die verbouwing van jullie. Blijven jullie in het heetst van de strijd wel thuis of gaan jullie een paar nachtjes logeren?

meeting: Ik kan eigenlijk alleen het laatste weekend van maart niet ivm mijn verjaardag, de rest is prima wat mij betreft. Doen we het nu wel met kids of?

Joos, Jane, hier ook een grote dans fanaat! Het gaat hier een beetje “head bangend” de kamer door en af en toe wordt er door de knieen gegaan. :mrgreen:

Tja werken morgen… Weet je het is een beetje zo dat ik me een beetje verplicht voel om te gaan. Ik werk nu nog natuurlijk maar anderhalve dag in de week en het wordt gelijk zo’n lange tijd dat ik dan weg ben…In principe heb ik nu drie dagen niet gewerkt maar er zitten wel gelijk twee weken tussen en dat voelt zo raar… :think: :shifty:

Jane, wat ontzettend leuk dat je het zo naar je zin hebt op het werk/studie.Kan me voorstellen dat het wel erg veel is.

Joos, Juul binnenkort naar het ziekenhuis… :hug: Spannend allemaal hè… Heeft hij er nu trouwens veel last van of valt dat mee?

Charissa en Wawa, wat fijn dat alles zo goed ging op school! Zelf vind ik het allemaal erg snel gaan heel die kleuter tijd. Jesse gaat na de zomer vakantie al naar groep 3… Ergens vind ik dat helemaal niet leuk… :oops: :mrgreen: Vind het wel erg leuk hoe ze zo heerlijk spelen met andere kinderen en dat mee vragen naar huis etc vind ik zo gezellig!

Patricia, ik kreeg wat mee van een all-inclusive vakantie?! LEKKER! 8)

Tilly, had er helemaal niet zo heel erg bij stil gestaan dat het bij jou idd onderzocht moet worden of er nog een grote kans op een vroeg geboorte bestaat. Geeft toch wel een bepaalde angst hè… :hug:

Femmie, weer druk met werk? Kan je wel een beetje wennen aan je nieuwe leventje?

B’mama, alles goed daar?

Nou meiden, ik weet het even niet meer…Mijn hoofd loopt even over…

:oops:

tot later!

@Marije wrote:

Wawa, je mag mij ook altijd pb-en meis. Wil graag ook weten als het even Kt met je gaat…(klinkt niet erg aardig, maar je snapt wel hoe ik het bedoel hè?). kan misschien niet altijd het juiste advies geven, denken aan je kan ik wel. :- :hug:

Wel een onderneming idd die verbouwing van jullie. Blijven jullie in het heetst van de strijd wel thuis of gaan jullie een paar nachtjes logeren?

Charissa en Wawa, wat fijn dat alles zo goed ging op school! Zelf vind ik het allemaal erg snel gaan heel die kleuter tijd. Jesse gaat na de zomer vakantie al naar groep 3… Ergens vind ik dat helemaal niet leuk… :oops: :mrgreen: Vind het wel erg leuk hoe ze zo heerlijk spelen met andere kinderen en dat mee vragen naar huis etc vind ik zo gezellig!

We blijven wel thuis, maar zullen overdag wat langer boodschappen doen e.d. of even op bezoek gaan.

Ik vind het zelf ook te hard gaan. Laat maar lekker 2 1/2 jaar kleuteren. Hi hi hi.

Sterkte met werken meid

Hé meiden,

Jullie zijn lekker aan de klets geweest zeg!!!

Zo nu en dan is het hier inderdaad erg stil maar sluit me aan bij eigenlijk het meeste wat er al over gezegd is.

Hier ook vaak druk, moe of ja…soms ook geen zin :oops:

Door de drukte momenteel ook weer wat meer hoofdpijn, zoals nu, en dan heb ik ook niet veel puf om te reageren.

Het is geen kwestie van niet willen hoor.

Heb vaak ook genoeg om even te vertellen maar durf dat niet zo omdat ik dan het gevoel heb dat ik zo ego ben. Als ik hier reageer wil ik eigenlijk op iedereen even reageren. Misschien moet ik dat ook maar eens uit m’n hoofd zetten. :think:

Ik zal eens even proberen te reageren.

Patricia, meid moest je vandaag werken? Ik dacht dat je vrij was, of was dat nou gisteren?

Nou ja, hoe gaat het met jou? En met jullie mooie meid?

Jane, jij dus even lekker wat tijd voor jezelf. Nou ja… je hoeft iig niet te werken op het moment. Geniet ervan meid!!

Kun je dat nu echt allemaal aan wat je doet?? Veel werken en veel leren?

Hoe krijg je dat toch voor elkaar :think:

Ach, eigenlijk weet ik het antwoord wel een klein beetje denk ik. We zijn gewoon allemaal anders dus doen en kunnen andere dingen. :wink: :mrgreen:

Joos, jou mannetjes dus nog steeds niet helemaal beter? Balen hoor.

En dan moet Julian binnenkort ook nog naar het ziekenhuis. Is stiekem toch niet niks hè het idee dat je kind onder narcose moet. Had je nu verteld wanneer hij geholpen moet worden? Dacht het niet toch? Je moets toch eerst voor een soort intake naar het zh? Of vergis ik me nu helemaal.

:oops:

Wawa, je vroeg pas of ik druk ben voor school. Ja, dat ben ik inderdaad. Rapporten moesten gemaakt, gesprekken voeren over de resultaten en dan deze week 2 avonden spreekavond, 1 avond een vergadering en vrijdagmiddag extra naar school voor een studiemiddag. Veel te veel dus vind ik voor 1 week waarvan ik officieel 1 dagen werk. Werken in het onderwijs is niet altijd fijn hè?!!

Maar jullie dus druk met verbouwen. Leuk hoor!!! En een meter meer ruimte is echt heel veel hoor. Kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent. Succes met alles wat er verder bij komt kijken.

Ik las ook dat peuter goed verwend is voor z’n verjaardag. Wat is het mooiste wat hij heeft gekregen??? En naar school…daar heb ik erg veel aan gedacht moet ik zeggen. Komt denk ik omdat het hier ook steeds dichterbij komt en ik natuurlijk zelf voor de kleuters sta. :wink: Was het dus niet vergeten hoor en leef echt mee. Beetje stilletjes misschien maar doe het echt. :-

Hoe gaat het trouwens met dreumes en z’n oren? Geen pijn meer van de onsteking van laatst?

Marije, jij bent ook flink ziek geweest meid. Bah wat naar zeg.

Hoop dat je niet te snel weer aan het werk gaat. Doe het maar rustig aan meid! :-

Hoe gaat het met de grote man en jullie kleine mannen?

Charissa, wat geweldig dat Loïs het leuk vindt op school. Blijft toch altijd heel spannend hè?!!

Met jou gaat het ook weer wat beter lees ik. Fijn meid :-

Mamalena, wat ben jij naar terecht gekomen meid. Vallen is ook niet niks natuurlijk. Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de tandarts. Hoop dat het allemaal mee mag vallen want een beschadiging aan je voortanden is niet niks.

Hoe gaat het verder met de meiden? Lief, gezellig, druk, energiek etc???

Femmie, jij druk met werken? Hoe bevalt het je? Moet je erg wennen? Zal vast wel hè. Als het dan maar de moeite waard is om te wennen. Maar dat zal vast wel, toch?

Hoe gaat het met Dana? Ik las op msn dat ze haar eerste bammetje op heeft. Wat vond ze ervan? Heeft ze er lekker van gegeten?

Bookimama, jij nog steeds druk meid??

Hier dus ook druk.

Gisteren trouwens ietst moois gekocht voor Nick. Hij heeft een grotere fiets gekregen. Super blij is hij ermee en hij raced er ontzettend hard mee. Geweldig is dat!!

Met Luuk gaat het prima, z’n 6e tand is door en er zitten een heel aantal kiezen aan te komen. Hij heeft van die enorme bobbels op de kaak ben benieuwd wanneer die er doorkomen.

Nou meiden, heb weer genoeg gekletst dat ik zo want heb bijna vierkante ogen gekregen van kijken naar het scherm. :wink: :lol:

Fijne avond nog allemaal :-

He meiden,

poeh, wat veel geschreven, vlgs mij willen ze niet dat je weggaat wawa :wink: (ik zou het overigens ook niet leuk vinden als je gaat :-* )

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat het fasen zijn joh, ik heb hier ook tijden gehad tijdens mijn verlof dat ik het gevoel had hier alleen te zijn.

Ik heb wel wat door de tekste heengescrold. En zag wat van een meeting. Ik kan wel geloof ik, laat maar weten welk weekend het wordt. Mijn voorkeur is voor de zaterdag, maar zondag kan op zich ook (moet wel sporten sochtends)

Ik wilde jullie ff laten weten hoe het geweest is van de week:

LEUK :mrgreen:

Ik heb dinsdag bij de asielzoekers gewerkt en morgen (morgen?, ja morgen :eh: ) mag ik weer. Ik moet dan screenen of de mensen die daar komen wel echt naar de ha moeten of dat ze beter naar de opticien of de kruidvat of de tandarts moeten ofzo. En dan met de cultuurverschillen en taalproblematiek erbij, helemaal geweldig, heerlijk.

Wat ik al schreef, morgen weer. Is zoooooooooooooooooo gek. Ik heb vandaag tig keer aan vriend gevraagd “is het echt zondag vandaag? Dan moet ik morgen werken toch?” echt helemaal niet meer gewend :oops:

Verder training gehad, was ook heel interessant. Komt een vervolgtraining van 3 :shock: dagen van huis :shifty:

Viel me overigens redelijk mee nachtje van huis. Tja je bent ook heel de tijd bezig natuurlijk.

Nou dat was het weer, wel intensief verder omdat het huishouden ook door moet.

Dana doet het goed, ook met de oppas (lees opa en oma’s) en morgen is vriend een dag thuis met haar. Dus dat scheelt een hoop.

En heel erg zeer waarschijnlijk heeft dana gister voor de laatste keer aan de borst gedronken. Is zo raar… maar mijn borsten lijken gewoon ineens leeg, het lijkt ineens van het ene op het andere moment op. Donderdag nog stuwing weggekolft en nu niets meer :eh: Nu is het ineens over en uit, maar het is met een goede reden en dat maakt het ook wel weer oké. Ik vind het erg jammer en de tranen prikken achter mijn ogen als ik eraan terugdenk, maar het was mooi en er zullen nog wel veel andere mooie dingen en momenten met mijn meisje volgen, daar ga ik gewoon naar uitkijken en van genieten.

Sorry meiden, ik hou het ff ego, ben moe en heb de puf niet om echt alles goed door te lezen om erop te kunnen reageren, sorry. :-*

@Tilly wrote:

Wawa, je vroeg pas of ik druk ben voor school. Ja, dat ben ik inderdaad. Rapporten moesten gemaakt, gesprekken voeren over de resultaten en dan deze week 2 avonden spreekavond, 1 avond een vergadering en vrijdagmiddag extra naar school voor een studiemiddag. Veel te veel dus vind ik voor 1 week waarvan ik officieel 1 dagen werk. Werken in het onderwijs is niet altijd fijn hè?!!

Maar jullie dus druk met verbouwen. Leuk hoor!!! En een meter meer ruimte is echt heel veel hoor. Kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent. Succes met alles wat er verder bij komt kijken.

Ik las ook dat peuter goed verwend is voor z’n verjaardag. Wat is het mooiste wat hij heeft gekregen??? En naar school…daar heb ik erg veel aan gedacht moet ik zeggen. Komt denk ik omdat het hier ook steeds dichterbij komt en ik natuurlijk zelf voor de kleuters sta. :wink: Was het dus niet vergeten hoor en leef echt mee. Beetje stilletjes misschien maar doe het echt. :-*

Hoe gaat het trouwens met dreumes en z’n oren? Geen pijn meer van de onsteking van laatst?

Met de oortjes van dreumes gaat het beter. Op het einde van deze week of het begin van de volgende week mogen we op controle. Zijn oortjes zijn eindelijk weer open. Sinds woensdag is hij schrikkerig. ik denk dus dat hij sindsdien weer wat beter hoort en dat hij daar aan moest wennen.

Kleuter is enorm verwend met vanalles. papa vindt de lego het mooiste en is de hele dag aan het bouwen. Ha ha ha. Kleuter vindt de Play Mobile erg leuk. Hadden we dus niet verwacht.

Qua ruimte zijn het ongeveer 3 boxen (normaal formaat) naast elkaar. Het was wel een finaciële overweging, want de kosten zijn hoger dan dat je qua ruimte terug krijgt, maar ja elk beetje ruimte is gewoon fijn. Ik zal voor en na foto's maken.

Hier ook drukte voor het werk. Inderdaad veel gesprekken e.d. Ik vind het vreemd, dat ze in zo'n week een studiemiddag plannen! Mag je best wat van zeggen hoor!

Femmie, zo herkenbaar dat BV zo opeens op is. Dat had ik ook. Helemaal niets echt laatste voeding. Maar ineens basta op!

Morgenavond en dinsdagavond ben ik hier niet. Ik moet werken. Ik zie jullie woensdagavond weer. Misschien dat ik tussendoor kort kom spieken, maar waarschijnlijk red ik dat niet qua tijd. :-*

Hoi meiden, ik ben een paar dagen laptop-loos geweest en ook vrij van werk, vandaar dus even afwezig. Ik heb nog niets bijgelezen, hoop ik vanavond of morgen even te kunnen doen.

Dan weten jullie dat ik nog leef :mrgreen:

Femmie, wat fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad op je werk! en hoe was het vandaag, nog net zo leuk?

Wawa, hahaha papa die zo lekker met de lego aan het bouwen is. Het zijn soms net kleine kinderen he :mrgreen: Ben benieuwd naar de controle van dreumes zijn oren.

Tilly, gewoon lekker reageren hoe je wilt. Vinden het toch al fijn om gewoon even te lezen hoe het met je gaat! En wat vervelend dat je zo last hebt van hoofdpijn. Neem je zelf wel gewoon de tijd om even tot rust te komen?

Vandaag Loïs voor het eerst naar de naschoolse opvang geweest. De 1e keer mocht in mee om te kijken en te wennen. Ze vond het spannender dan de dag dat ze voor het eerst naar school mocht. Gelukkig was haar schoolvriendinnetje er ook, die gaat op dezelfde dagen als Loïs naar de naschoolse dus dat scheelde gelukkig. Die riep al naar mij dat ze op Loïs zou letten :inlove:

Ik kon 90 % van de kindjes die die dag op de naschoolse zaten, allemaal kindjes die bij loïs in haar groep op het kdv zaten, zo grappig en gelukkig vertrouwd voor loïs.

Mama heeft wel even staan janken dat ze net in bed lag. Moeilijk hoor deze stappen en je kind echt wat meer loslaten :cry:

CHarissa, zoooooooooo herkenbaar jouw gevoel. Ik kan zo met je meejanken. Zullen we met z’n tweeën janken :cry: :cry: . Wat vliegt de tijd he? :cry:

@Wawa wrote:

CHarissa, zoooooooooo herkenbaar jouw gevoel. Ik kan zo met je meejanken. Zullen we met z’n tweeën janken :cry: :cry: . Wat vliegt de tijd he? :cry:

Lijkt me een goed idee samen janken :cry: :cry:

Ik kan me haar babytijd nog zo goed herinneren en nu, nu is het een grote meid die trots met haar rugtasje op de grote school binnenloopt alsof ze er al jaren op zit :cry:

Oh, meiden, ik zie er nu al tegenop… :cry: Bahbah! We zijn een tijdje terug op een schooltje gaan kijken hier in de buurt en daar hadden we allemaal een goed gevoel bij dus we zoeken niet eens verder. Maar het wordt dan wel ineens heel serieus! Het idee dat ze overrrrr…eh…9 maanden daar rondhobbelt… :shock:

Ik vind het nu al vervelend dat ze 2 dagen naar het KDV gaat, ik vanaf deze week weer 3 dagen werk en ik haar dan nog maar 3 dagen per week zie! Aan de andere kant hebben we er toentertijd bewust voor gekozen om één van de KDV-dagen op mijn vrije dag te laten vallen zodat ik ook qualitytime voor mezelf heb. Maar ik vind het wel een dillemma hoor. Tijd met hun of tijd voor mezelf…allebei belangrijk.

Moet zo naar de tandarts om m’n tanden effe te laten checken. Het voelt nog steeds gek aan. Zal wel niks zijn maar je weet maar nooit.

Tot straks!

succes m’lena.

femmie dat klinkt als een leuke job hoor. en bv dus nu op. Ik heb ook niet meer zoveel, volgens mij is het bij mij ook opperdepop hij krijgt er nog wat drupjes uit voor de troost en sávonds voor het slapen gaan drinkt hij langer, maar dat vind hij gewoon gezellig. het is voor een goed doel en je hebt het lang vol gehouden :thumbup: daar mag je trots op zijn.

tilly racing nick leuk hoor een grote fiets. druk dus met school geweest. Is het nu wat rustiger? Ik red het allemaal net, maar ikheb op dit moment geen sociaal leven daar heb ik gewoon geen puf voor. Het kost me dus ook wat. en ja iedereen pakt het anders aan.

wawa gaan jullie nu wel of niet uitbouwen, of zitten jullie nog in de twijfel fase?

patricia doet hij het weer de laptop vervelend om zonder te zitten.

marije hoor ik daar nu een tandarst ass. hihi. Wel handig dat jij m’lena advies kon geven, want ze is nu dus naar de ta.

Nou voor de moeke’s die in de schoolfase gaan :hug: ik moet er nog even niet aan denken.

meiden ik ga een tukkie doen met de kleine. tot later. (weekend)

liefs

Bij de tandarts leek het in eerste instantie oké te zijn, maar toen hij de foto’s goed ging bekijken dacht hij een scheurtje in de wortel te kunnen zien. De kou-test heb ik goed doorstaan… :wall: :evil: …AUW! De zenuw leeft dus nog.

En hoe ist hier verder?

Jane, wel héél erg druk he meis! Sociale leven niks op het moment, da’s wel heel erg jammer. Blijft dat zo zolang je je opleiding volgt of wordt het in de loop van de tijd wat rustiger?

En jouw BV ook aan het teruglopen joh? Komt dat door je vakantie, denk je?

Femmie, goed van je te horen meid! Leuk dat je baan zo goed bevalt en dat Dana het ook goed heeft doorstaan tot nu toe. Snap dat je verdrietig bent over de BV. Snap het helemaal. Oh, ik heb ook met tranen in m’n ogen gezeten de laatste keer. Ik wist niet zeker of het de laatste was maar ik had wel een zwaar vermoeden. Heb toen echt afscheid genomen van onze momenten maar haar ook bedankt…Oh, kan er nog een dikke keel van krijgen. :frowning:

Tilly, maak je druk om hier hoor. Kom lekker aanwaaien en je hoeft niet altijd te schrijven. Ik vind het wel fijn om te horen dat je er nog bent en hoe het met je gaat. Een ego-stukje mag wat mij betreft best hoor. :wink: Die hoofdpijn van jou daar krijg je toch onderhand ook een sik van of niet? :evil:

oh, zus belt

@Charissa wrote:

@Wawa wrote:

Lijkt me een goed idee samen janken :cry: :cry:

Ik kan me haar babytijd nog zo goed herinneren en nu, nu is het een grote meid die trots met haar rugtasje op de grote school binnenloopt alsof ze er al jaren op zit :cry:

Erg he? en dan ook melden, dat het tijd is voor mama om te gaan, terwijl de bel nog niet gegaan is :? :cry:

@jane wrote:

Ik red het allemaal net, maar ikheb op dit moment geen sociaal leven daar heb ik gewoon geen puf voor. Het kost me dus ook wat. en ja iedereen pakt het anders aan.

wawa gaan jullie nu wel of niet uitbouwen, of zitten jullie nog in de twijfel fase?

Ze zijn vandaag begonnen en wauw, het wordt erg gaaf. Het is geen uitbouw, maar een inbouw. Ik mail tzt foto's. We hebben alleen gigaaaaaaaaaa troep. Bleeeeeeeeeeeh.

O ja, hier ook nauwelijks tijd voor sociale contacten hoor, maar mijn behoefte is ook gewoon minder geworden dan voorheen. Ik heb veel sociale gesprekken, gekletst en gezelligheid op het werk. Dat scheelt natuurlijk erg veel.

@mamalena wrote:

Bij de tandarts leek het in eerste instantie oké te zijn, maar toen hij de foto’s goed ging bekijken dacht hij een scheurtje in de wortel te kunnen zien. De kou-test heb ik goed doorstaan… :wall: :evil: …AUW! De zenuw leeft dus nog.

Pfoef, dus nu is er niets aan de hand? Of is het nog even afwachten?

Hoi meiden,

Dan toch even een keertje snel een ego berichtje van hier.

Zal hier namelijk deze week niet veel zijn want heb het echt druk.

Ben net weer van een avondvergadering waar ik dan altijd voor op school blijf als het toch op mijn werkdag is. Heeft geen zin om dan heen en weer te gaan rijden.

Gisteren ook de hele dag op school geweest tot 's avonds laat i.v.m. spreekavond.

Morgen overdag buitenshuis een afspraak en 's avonds weer spreekavond. Donderdagmorgen nog een afspraak maar verder gelukkig niks. Dan vrijdagmiddag weer naar school voor strudiemiddag.

Hmmmm volgens mij had ik dit trouwens ook al gezegd of niet. Nou ja…ga m’n berichtje nu ook niet weer helemaal wissen. :wink:

Meiden, jullie zien me vanzelf weer verschijnen hier.

:-*

Tilly, ademhalen tusssendoor hè! :lol:

Zorg goed voor jezelf meid!

Wawa, ben benieuwd joh! De zooi zal wel effe niet te overzien zijn, maar het komt goed hè, dat moet je voor ogen houden. Heb je nog een uitvalsbasis? Naar opa’s en oma’s, tantes e.d.?

Joos, wanneer moet Julian nou naar het zh? Hoe ist met jou verder?

Patricia, vergeet elke keer nog te vragen welke foto je uiteindelijk gekozen hebt om uit te vergroten. Ben ik wel benieuwd naar. Hoe ist met Nesrin? En met jou?

Marije, heb je advies dus opgevolgd. Had zelf ook wel het idee om te gaan hoor, maar ik dacht als jij het zegt…dan is het ook echt wel verstandig. :lol:

Saar, een zwaar hart, meid…Ja, ik snap het hoor. Het gaat mij ook veel te hard. Zit vandaag nog een boekje te lezen met I. Wijst ze een blokfluit en een mondharmonica aan en zegt: "Mama, dat zijn muziekinstrumenten. "… :roll: Wijsneus. En ik weet nog goed dat ze hier lag te tijgeren op de vloer en door het katteluikje naar buiten probeerde te wurmen. :lol: En straks gaat ze zelf leren lezen. Leest ze mij nog eens voor misschien.

B’mama, wat ‘zie’ ik je hier weinig!! Hoe is het met je? Mis je hier!!

Ben ik nou nog iets vergeten te schrijven…volgens mij wel…Maar ik moet echt naar bed. Heel moe en moet morgen weer werken. Hoop dat het een beetje zal gaan, want ik ben echt nog niet helemaal op de been. Krijg wel hulp gelukkig anders zou ik het niet redden ben ik bang.

R. slaapt trouwens weer naast me. Heb de knoop maar doorgehakt. We hebben vorige week een goede sessie bij Ard gehad; goed gesprek gehad en we hebben nu allebei het gevoel dat we meer ontspannen tegenover elkaar staan. R. ontdekt ook een hoop dingen over zichzelf waar hij echt wel wat mee kan.

Maar ik moet gaan zei ik…Toedeloe!!

:frowning: De borstvoeding is toch nog niet op meiden. Ik dacht dat, omdat mijn borsten slap en leeg voelde, maar nu merk ik toch dat ik met fles geven weer toeschietreflex heb. Mijn oppervlakkige melkklieren zijn nog altijd gevuld en ik voel er sinds 2 dagen harde schijfjes in. Net gebeld met cb en moet het toch afkolven. Schijnt 2 maanden te kunnen duren voor het echt helemaal klaar is :cry:

Ik vind het zo dubbel allemaal, ik had afscheid genomen en nu is het er toch nog. En nu moet ik kolven, maar als het er dan toch nog is, wil ik veel liever dana aanleggen, maar die drinkt dan wrs teveel waardoor het op gang blijft ben ik bang. En ik moest, na stoppen met de bv 6 tot 8 weken wachten op een ongi, maar vanaf wanneer kan ik dat dan gaan tellen? Ga zo het zkh maar even bellen, vragen hoe ik het allemaal moet zien. Potverdorie, dit schiet echt niet op zo, heb er echt de balen van en zit hier met tranen in mijn ogen :cry: :frowning:

nou mezelf er toch maar overheen zetten ff,

hoe zit het nu met de meeting? Meiden dit schiet niet op zo elke keer he, jammer vind ik dat hoor, dat het zo lastig is om iets af te spreken :frowning:

wawa jij hebt ook lekker vrij vandaag? Ik ook, moet zo naar het stadskantoor voor verlenging van mijn rijbewijs. Heb hem alweer 10 jaar :shock: en daarna ga ik met dana de stad in als ze het trekt en dan ff lekker shoppen. Schandalig maar ik heb sinds haar geboorte maar 1 dingetje voor mezelf gekocht, verder alleen voor haar :oops:

Had ik jou trouwens al aangegeven waar ik die monnikspeper heb gekocht, daar vroeg je naar toch? Geen idee meer maar vlgs mij kan je hem op L10 kopen. Daar haalde ik wel al mijn zwangerschapstesten vandaan. Ik heb hier ook nog een half potje met dat spul staan. Wilde het ook gaan gebruiken maar zag dat het de melkproductie kan stimuleren, dus lijkt me niet helemaal een geschikt plan om dat spul te gaan slikken.

En je zit midden in de troep, hoe lang gaat de verbouwing duren, ben wel benieuwd hoor.

patricia bewust laptoploos of was het ongewild? :wink: Hoe is het nu met je verder dan?

Vroeg me af eigenlijk he, waarom heb je geen banner meer?

charissa moeilijk idd meid, dat loslaten van je kindje. Je denkt er niet over na tot je zelf een kleine hebt, tenminste dat was bij mij zo. Ik zit nog niet in de fase maar denk me er nu wel vanalles bij voor te kunnen stellen :hug:

mamalena ow zo lastig tijd voor jezelf of voor je kids. Ik denk dat ik voor het laatste zou kiezen, maar goed vraag het me over een paar jaar nog maar eens :wink: En bij die tandarts, auwie, en nu? Laat ie het zo? Kan die kies er dan niet zomaar ineens uit gaan vallen ofzo, ja ik weet ook niet, maar een scheur lijkt me minder grip (al heeft een kies meerdere wortels natuurlijk)

Ik zit te denken, dana’s laatste voeding was van de week en ze had al deels fles op en toen dronk ze eigenlijk niet echt goed, en ze rukte zich ineens los en had genoeg gehad, toen was het ineens voorbij :cry:

En wat goed dat jullie op de goede weg zijn en jullie er allebei goed bij voelen!

jane bij jou de bv ook bijna opperdepop (heb je dat boek ook? :wink: ) :frowning: maar jee meid, jij hebt het me een partij lang volgehouden, ben jaloers op je, als hier niet de wens voor een tweede was geweest had ik het ook zo lang willen geven. Ja en 8 maanden is idd ook vrij lang, zeker als je de statestieken naleest, maar toch, het is zo snel gegaan en ik en dana hadden het nog zo veel langer vol kunnen houden, ik had liever gehad dat een externe factor het bepaald had en niet ikzelf, maar goed, wrs is het nooit leuk. En idd een goed doel, dat houd ik ook maar gewoon voor ogen, maar ben nu ff miss ongeduld en ik wil niet zo lang meer op dat goede doel wachten :roll:

En weinig sociale contacten. Wat jammer joh dat je daar de tijd en de puf niet voor hebt. :hug:

tilly ook druk druk druk meid, nou doe het maar rustig aan.

Nou inmiddels zkh gebeld, wordt morgen teruggebeld door de arts (moet ik werken, lekker handig weer zeg, maar goed kon niet anders :roll: )