~**OKtoBErsTOppERs'06**~

Tja Saar, het gaat…Is ook alles mee gezegd. Kan slecht lopen, praten doet ook zeer, kauwen alleen maar kleine hapjes die ik tussen m’n kiezen moet stoppen…Onhandig voel ik me. Heb me voor morgen alvast maar afgemeld voor het werk. Denk dat ik dan nóg stijver en blauwer ben. En ik bel de tandarts denk ik ook even om te vragen of ik langs moet komen. Wil niet ineens een donkere tand hebben. :?

Hoest met jou dan? Effe tijd voor jezelf? Ben je al aan het idee gewend dat je weer vrijgezel bent?

Weet verder niet echt veel meer van wat ik gelezen heb… :think:

@jane wrote:

Dat zijn ook nogal live events he. naar school, beginnen met lopen, net jarig geweest.

verbouwen :shock: dat wist ik nog niet. wat gaan jullie doen dan het leek zo af jullie huis…jaloers…

De muur in de kamer wordt ruim een meter naar achteren gezet, waardoor de woonkamer groter wordt en de gang kleiner.

Dat is ook nogal een ingrijpende verbouwing! Je huiskamer staat dan echt helemaal op z’n kop. Maar wel lekker om er een meter bij te hebben zeg. Met al dat wilde mannengespuis kan je dat wel gebruiken.

@Charissa wrote:

Wawa, niet stoppen hoor hier! Ik heb de laatste tijd ook niet actief meegedaan aan het volbeppen van de pagina’s hier maar probeer er weer in te komen. Het is nogal hectisch en vermoeiend geweest bij mij, ben net een beetje mijn draai aan het terugvinden, maar dat kost even tijd. En ik zal heus aan je denken als peuter zijn 1e week naar school gaat. Het is toch weer een periode die je afsluit. Succes met het laminaat! Waar krijg je nieuw laminaat?

Geen nieuw laminaat, maar laminaat moet weggehaald worden voor de muur die verplaatst wordt, net als alle lijstjes e.d. van de muur, kapstok eraf. etc. ect. Ook al wat meubels verplaatst. Ik hoop, dat ze het in een week af hebben, dan kunnen we een week lang bekijken hoe we de meubels na de verbouwing willen neerzetten en dan eindelijk behangen e.d.. Ik wil heel graag een plank aan de muur met lijstjes e.d. erop. Ik heb zoveel ideeën. :mrgreen:
Lief, dat je aan me denkt als peuter naar school is.
Hoe was Loïs eerste echte week?

@mamalena wrote:

Huh?!? Stralend!!! Het komt met stralen uit de hemel hier hoor! Ik ga zo effe naar de stad maar heb er nu al geen zin in. Fietsen… Maarrrrr, het is voor een goed doel, want ik ga lekker pimpelen met een vriendin in de kroeg. Zo, mama komt voorlopig niet thuis, haha!!

Hier ook stralend weer als je door de regen heen kijkt :wink: . Het lijkt mooi, maar brrrrrrrrrrr.

Ja, dat schreef ik gisteren, maar vandaag is het niet anders. En ik heb het k-k-k-koud!!!

I zit trouwens héél lief naast me te kleuren en te knippen, zo gezellig. Schatje… :inlove:

@mamalena wrote:

Dit schreef ik gisteren, (als reactie op het berichtje van Joos over het weer) maar was ik vergeten te posten.

Ben ook lekker weggeweest. Hele avond onwijs gelachen. Op de terugweg bleek het gladder te zijn dan ik in de gaten had en ben echt vreselijk op m’n plaat gegaan… :? Gevolg, kapotte lip, pijnlijke voortanden (maar ze zitten er nog wel in!) neus kapot, 2 hele dikke knieën en heel erg geschrokken. Viel zó hard. Heb R gewoon wakker gemaakt en een pot zitten janken.

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wat is dat nou meid! Het zit je ook niet mee de laatste tijd. Ik kan me goed voorstellen, dat je moest huilen. Niet alleen de schrik, maar ook de pijn. Kon je wel alleen thuiskomen? :hug: :hug:

@mamalena wrote:

Hóóóóó Wawa!!! Wat lees ik nou?!?! Niet stoppen hier meissie!! Jane en Marije hebben het al goed verwoord (en Joos ook volgens mij): ieder heeft z’n ding. En mijn verwachtingen naar jullie liggen denk ik ook minder hoog dan bij jou. Ik vind het ook niet altijd leuk als ik geen berichtjes zie terwijl ik dacht lekker effe bij te kunnen lezen. Maar daar blijft het bij. Moet wel zeggen dat ik het héél fijn vind om bij jullie m’n ei kwijt te kunnen, leuke en minder leuke verhalen. En ik begrijp uit je verhaal dat je daar eigenlijk ook best behoeft aan heb op dit moment. Je mag me zowiezo altijd pb-en, maar ik kan me voorstellen dat het 'm daar niet altijd in zit. Klopt dat? Dat het meer gewoon het lekker kletsen is en vanalles kunnen vertellen en uitwisselen aan/met elkaar.

Nou, een hoop bla bla, maar je snapt wat ik wil zeggen hoop ik. Blijf maar fijn bij ons. :-* Oké?

Ik PB inderdaad al heel vaak met Joos, maar wil ook niet iedereen steeds lastig vallen :roll: . Ik mis bovendien inderdaad het gewone onzin gekwebbel. Gewoon van dat mutsige, nietszeggende ge l u l :oops: :oops: :wink: :mrgreen:

Ja, dat lukte wel. Ik denk zelfs dat het goed was dat ik nog een eindje moest fietsen omdat m’n knieën daardoor minder stijf zijn geworden (in vergelijking met wanneer ik stil was gaan zitten) en hopelijk de bloeduitstortingen ook minder heftig zijn. Maar het duurde een eeuwigheid voordat ik er was leek wel. Bar en boos zo’n ritje. Voel me wel een ontzettende kluns hoor.

@mamalena wrote:

Tja Saar, het gaat…Is ook alles mee gezegd. Kan slecht lopen, praten doet ook zeer, kauwen alleen maar kleine hapjes die ik tussen m’n kiezen moet stoppen…Onhandig voel ik me. Heb me voor morgen alvast maar afgemeld voor het werk. Denk dat ik dan nóg stijver en blauwer ben. En ik bel de tandarts denk ik ook even om te vragen of ik langs moet komen. Wil niet ineens een donkere tand hebben. :?

Dat zou ook mijn angst zijn. Tanden zijn toch de eerste aanblik. Waarom heb je niet even de weekendtandarts gebeld om advies te vragen! Ik hoop, dat het allemaal mee valt. :hug:

@mamalena wrote:

Dat is ook nogal een ingrijpende verbouwing! Je huiskamer staat dan echt helemaal op z’n kop. Maar wel lekker om er een meter bij te hebben zeg. Met al dat wilde mannengespuis kan je dat wel gebruiken.

In totaal is het 2 1/2 vierkant meter. Ons huis wordt er natuurlijk niet groter van, maar de effectieve ruimte wel. Tegen de tijd dat het klaar is, moeten jullie het maar komen bewonderen :mrgreen:

We krijgen een klein stukje trap zichtbaar (onderkant/achterkant) in de woonkamer, maar dat vind ik niet erg.

Manlief is nu bezig met de gang. Brrrrrrrr, koud, want de deur moet even open blijven. Kleuter is bezig met de strijkkralen en dreumes zit in de kinderstoel van alles door de kamer te smijten. Ik ben ondertussen foto’s aan het oploaden, zodat ik vanavond een begin kan maken met het bijwerken van de digitale foto-albums.

@Wawa wrote:

Ik PB inderdaad al heel vaak met Joos, maar wil ook niet iedereen steeds lastig vallen :roll: . Ik mis bovendien inderdaad het gewone onzin gekwebbel. Gewoon van dat mutsige, nietszeggende ge l u l :oops: :oops: :wink: :mrgreen:

Snap ik. :wink: Vind ik ook altijd leuk. Maar mij mag je ook gerust ‘lastigvallen’ hoor. Als je behoefte heb aan een praatje, goede raad of gewoone klets, je laat het maar weten. Ik ben vaak wel online maar niet actief aan het schrijven. En dan doe ik dat ook bij jou oké? :slight_smile:

@mamalena wrote:

Ja, dat schreef ik gisteren, maar vandaag is het niet anders. En ik heb het k-k-k-koud!!!

I zit trouwens héél lief naast me te kleuren en te knippen, zo gezellig. Schatje… :inlove:

Heerlijk he? Kleuter vindt strijkkralen leuk, maar nu moet ik af en toe ene stukje doen. Qua motoriek nog best moeilijk voor hem. Misschien een vershil tussen jongens en meisjes.

@mamalena wrote:

Ja, dat lukte wel. Ik denk zelfs dat het goed was dat ik nog een eindje moest fietsen omdat m’n knieën daardoor minder stijf zijn geworden (in vergelijking met wanneer ik stil was gaan zitten) en hopelijk de bloeduitstortingen ook minder heftig zijn. Maar het duurde een eeuwigheid voordat ik er was leek wel. Bar en boos zo’n ritje. Voel me wel een ontzettende kluns hoor.

Ik ben twee maanden geleden met kids al al onderuit gegaan. Zij zaten gelukkig veilig in de bak. Ik voelde me ook een kluns. Net als jij had ik niet door, dat het glad was.

Heb je wel met arniflore gesmeerd? helpt ook bij volwassenen hoor.

@mamalena wrote:

@Wawa wrote:

Snap ik. :wink: Vind ik ook altijd leuk. Maar mij mag je ook gerust ‘lastigvallen’ hoor. Als je behoefte heb aan een praatje, goede raad of gewoone klets, je laat het maar weten. Ik ben vaak wel online maar niet actief aan het schrijven. En dan doe ik dat ook bij jou oké? :slight_smile:

Graag, ik stuur je straks gelijk even een PB, als je het goed vindt.

Wawa, het verplaatsen van een muurtje kan echt veel nuttige ruimte opleveren. Het wordt vast prachtig, maar ja, dan moet ik altijd eerst even in de troep zitten.

Wij hikken al een tijd tegen een verbouwing aan. Onze keuken hangt van ellende aan elkaar. We kijken al heel lang rond, maar we kunnen het maar niet eens worden. :? Als we dan toch gaan verbouwen gaat hier ook een muur verplaatst worden. Of misschien gaat hij er wel helemaal uit. Dan hebben we meer licht in de woonkamer. Het is nu best donker omdat we boven de woonkamer een balkon hebben.

Je mag me trouwens altijd lastig vallen hoor! Ik heb al vaker gezegt dat je misschien msn moet nemen :wink:

Mamalena AU! Wat ben jij hard gevallen zeg! Wawa gaf al een goede tip. arniflor smeren en in beweging blijven. Maar euh…was het wel een leuke avond?

Jane, wat leuk dat Owen het zo naar zijn zin had. Julian vindt die beesten met veren maar eng. Hij moet niets van kippen enzo hebben. Ja…op een afstandje. De koeien daarentegen wil hij het liefst kusjes geven.

Charissa, neem de tijd hoor, om je draai te vinden. Het is inderdaad behoorlijk heftig allemaal. Hoe gaat het nu allemaal?

Marije, jij hebt het ook behoorlijk te pakken gehad zeg! Goed uitzieken hoor, anders blijf je er lang last van houden.

Meeting begin maart:

Jane

Joos

Marije

Ooh nog even over het weer…dat is hier ook bagger.

We reden net in een dikke sneeuwbui! En vanochtend liep ik nog in het zonnetje met Gijs. Zo’n typisch zonnetje…eerste tekenen van het voorjaar. Bobby kon daar zo van genieten…

Meeting begin maart:

Jane

Joos

Marije

Charissa

Wawa, aha een interne verbouwing. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Maar meer ruimte is wel lekker joh!

Joos, van mij mag de lente komen hoor! ik ben geen wintermens (ben ook geboren in de zomer, zal het daaraan liggen :shifty: ) Verder gaat hier alles zijn gangetje. ben alleen een paar kilo lichter geworden (wat ik niet erg vind :mrgreen: ) door al het gestress :lol: :lol:

@Charissa wrote:

Meeting begin maart:

Jane

Joos

Marije

Charissa

Wawa, aha een interne verbouwing. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Maar meer ruimte is wel lekker joh!

Meeting, eerste weekend van maart kan ik niet.
Laatste weekend februari wel :wink:

Verwacht trouwens geen balzaal ofzo hoor. Het scheelt niet veel, maar net even genoeg. :wink:

Joos, ik hik hier ook wel een beetje tegenaan hoor, maar als straks alles klaar is, ben ik vast heel blij.

Het weekend van 6 maart valt voor mij trouwens af, dan is het zoontje van mijn vriendin jarig.

Waar gaan we de meeting houden, is dat al bekend?