@Joos wrote:
En we hebben pauze hè, dus geen verplichte nummertjes.
Stom, maar op de één of andere manier is dat niet in mijn grijze hersencellen blijven hangen :oops: . Baal je er heel erg van?
@Joos wrote:
En we hebben pauze hè, dus geen verplichte nummertjes.
Ik heb me er bij neergelegd. Tuurlijk baal ik er van. Maar, het is alleen uitstel, zeker geen afstel. We staan er beide voor 100% achter.
A had eerst nog wel twijfels. We gaan gewoon komend voorjaar/zomer ons best doen.
Het voelt ook wel goed nu. Eerst rustig de operatie van Julian achter de rug hebben. A.s. donderdag moeten we weer naar het ziekenhuis. Waarschijnlijk krijgen we dan te horen wanneer dat plaats zal vinden.
jaaaaaaaaaaaaah ik heb ook weekend hahah nou gisteren ook hoor, maar moest nog wat afmaken voor werk en nu ben ik echt vrij alleen nog huiswerk pfffffffffffffff ik ben eigenlijk kapot, maar wel een gelukkig mens
Joos ik zag jou kleine op de kinderboerderij ik ga vandaag ook je hebt me op idee gebracht. leuk
Tilly komt vast goed met nick en wat schattig dat dreumesjes van jou en wawa gelijk lopen qua lopen :mrgreen:
hier ook een danser joos al heel vroeg hij kon eerder dansen dan los lopen, maar dat schijnt typsch surinaams te zijn en hijd oet ook met dat kontje van je hup hup hup. Hij heeft er al echt gevoel voor en hij houdt van liedjes. Hij zegt nog niet veel alleen als het verwerkt is in een liedje. Hi hi hi en dan zegt hij ha ha ha en tinky winky en dan zegt hij lala. Maar als ik zeg wat zegt de koe dan blijft het stil haha. zo genoeg owen
Ik ben voor een date eerste weekend maart… ?
Femmie hoe is het deze week gegaan cursus gehad? lig je nog voor pampus. zal best wennen zijn. hoe is het de bv gegaan. Het zal wel op zijn nu. Hoe ben je daaronder :hug:
M’lena is het weer bijgelegd of is de sfeer nog grimmig. :hug:
patricia all inclusief joh wat geweldig oh ik zou dat ook wel willen, maar even uitstellen en sparen. Heerlijk vooruitzicht. gaan jullie met z’n drie?
Marije hoe is het met je gezondheid. flink aan het kuren niet fijn hoor. beterschap
wawa nog van harte met je verjaardag. Hoe onregelmatig is jou cyclus ook van die lange rukken. hier varieert het van 30 tot soms wel 36 dagen, maar ik ben daar eigenlijk wel blij mee.
meiden tot dinsdag want dan ben ik een dagje vrij heerlijk en dan twee dagen werken en het weekend ook weer vrij dus even een rustig weekje dus ben ik hier ook weer wat vaker.
liefs
Oefff, spannend. HIj moet ook onder narcose of niet? peuter was 2 toen hij geopereerd werd aan de amandelen. Hij heeft het prima gedaan. ik vind het heftig.
moeten die kleintjes helemaal onder narcose? pff heftig hoor. Succes Joos
Meiden, ik kijk het nog een paar maanden aan, maar ik twijfel hard of ik door ga met hier schrijven. Ik heb het gevoel, dat niet iedereen meer de behoefte heeft om te schrijven. Ik bedoel niets persoonlijks en verplicht niemand meer te schrijven. Ik vind het alleen erg jammer. Ik zou ook niet met KOK stoppen hoor, maar ik ben elke keer teleurgesteld als ik na een dag ga kijken en er is geen of één bericht geschreven.
Het is nu ook een beetje druk he wawa.
Femmie is net begonnen met een nieuwe baan.
Jane hetzelfde, inclusief een cursus.
Marije is ziek.
Afgelopen week was het bij ons erg hectisch.
Gun ons nog een kans aub.
Julian zal zeker onder narcose moeten. Zijn plasbuisje wordt verlegd. Dat doen ze niet onder een plaatselijke verdoving. Niet bij die kleintjes, maar bij grote kerels ook niet. Het kan in een dagopname, maar het zou ook kunnen dat hij een (of twee) nachtjes moet blijven. Ik hoop daar donderdag meer over te horen.
Jane, Heerlijk weekend! Geniet ervan! En naar de kinderboerderij is altijd leuk hè. Fijn om te horen dat je zo gelukkig bent. Je hebt er ook hard voor gewerkt.
Lachen dat Owen zo lekker swingt. En zingen kan hij dus ook al, wordt hij de zanger in onze babyband?
Eerste weekend maart heb ik nog niks staan!
Dus:
Jane
Joos
wie volgt?
Hi lieverds,
Wawa, vind het heel vervelend voor je dat je er zo’n naar gevoel bij hebt de laatste tijd… Bij mij is het in ieder geval helemaal niet aan de orde geweest om hier niet te willen schrijven… Het is meer een samen loop van omstandigheden die er voor zorgt dat ik er zo af en toe wat minder ben.
Ik zou het heel erg jammer vinden als je zou stoppen meis. :-*
Verder gaat het hier wat beter, ga morgen na twee weken ziek thuis geweest te zijn weer werken. Naast de holte ontsteking kreeg ik er ook nog een longinfectie bij, ging lekker dus. :roll:
Ben nog wel erg snel moe merk ik…
Moet zo even naar mijn schoonouders… Kom vanavond even reageren.
O, ik ben ook voor een meeting begin maart!!! :thumbup:
tot later!
@jane wrote:
jaaaaaaaaaaaaah ik heb ook weekend hahah nou gisteren ook hoor, maar moest nog wat afmaken voor werk en nu ben ik echt vrij alleen nog huiswerk pfffffffffffffff ik ben eigenlijk kapot, maar wel een gelukkig mens
wawa nog van harte met je verjaardag. Hoe onregelmatig is jou cyclus ook van die lange rukken. hier varieert het van 30 tot soms wel 36 dagen, maar ik ben daar eigenlijk wel blij mee.
@Marije wrote:
Wawa, vind het heel vervelend voor je dat je er zo’n naar gevoel bij hebt de laatste tijd… Bij mij is het in ieder geval helemaal niet aan de orde geweest om hier niet te willen schrijven… Het is meer een samen loop van omstandigheden die er voor zorgt dat ik er zo af en toe wat minder ben.
Ik zou het heel erg jammer vinden als je zou stoppen meis. :-*
Verder gaat het hier wat beter, ga morgen na twee weken ziek thuis geweest te zijn weer werken. Naast de holte ontsteking kreeg ik er ook nog een longinfectie bij, ging lekker dus. :roll:
Ben nog wel erg snel moe merk ik…
Jee marije wat heftig zeg. En morgen werken met medicatie. en nog moe. Nou succes en niet te hard van stapel lopen.
Joos wat zielih voor de kleine, maar ja beter nu dan als volwassen kerel, maar toch zeg. Wanneer hoor je nu precies de datum of heb je die al, ik had er wat vluchtig overheen gelezen. staat me iets van bij.
wij zijn net terug van de kinderboerderij. Owen vloog achter de ganzen aan piep piep piep zei hij haha. hij vond het heel leuk, was alleen wel koud en nat.
wawa meid waar komt dit u toch weer vandaan. Je hebt best hoge verwachtingen, laat je niet teleurstellen. In het begin voelde ik me altijd schuldig als ik even niet schreef. Ik ben daar echt mee gestopt. Het moet leuk blijven en voor de één is dat wat intensiever schrijven dan voor de ander. Tel daarbij de momenten dat men ziek, druk en geen zin heeft dan is het misschien heel beperkend. Dat kun je niet veranderen, maar je kunt je wel behoeden voor teleurstellingen. Het is wat mij betreft geen kwestie van alles of niets, soms neem je genoegen met wat minder. Ik hoop dat jou dat lukt en dat je stopt met twijfelen en genoegen neemt met wat minder activiteit, maar twijfel niet aan de goede dingen, de gedachten en betrokkenheid, die wil je toch niet missen en dat bouw je niet op bij losse topics, of misschien schrijf je ergens hier nog en vind je die verhoudingen beter dat kan natuurlijk. Ik kan ook niet echt vergelijken. succes met je keuze.
19 dagen ja dat is wel een erg groot verschil.
Nou ik ben er nu even en dinsdag weer. eerder kon je nog wel eens chatten op het forum, al heb ik dat niet vaak meegemaakt omdat ik er vaak overdag ben en niet in de avond.
Dat zijn ook nogal live events he. naar school, beginnen met lopen, net jarig geweest.
verbouwen :shock: dat wist ik nog niet. wat gaan jullie doen dan het leek zo af jullie huis…jaloers…
nou waar ben je nou :mrgreen:
@jane wrote:
nou waar ben je nou :mrgreen:
wat krijg je nu dus…ruzie, een schop zo erg dat je bericht niet eens af is oh jee :shock: . nou succes met sjouwen. pas op voor rug.
liefs
@jane wrote:
wat krijg je nu dus…ruzie, een schop zo erg dat je bericht niet eens af is oh jee :shock: . nou succes met sjouwen. pas op voor rug.
liefs
Wawa, niet stoppen hoor hier! Ik heb de laatste tijd ook niet actief meegedaan aan het volbeppen van de pagina’s hier maar probeer er weer in te komen. Het is nogal hectisch en vermoeiend geweest bij mij, ben net een beetje mijn draai aan het terugvinden, maar dat kost even tijd. En ik zal heus aan je denken als peuter zijn 1e week naar school gaat. Het is toch weer een periode die je afsluit. Succes met het laminaat! Waar krijg je nieuw laminaat?
Jane, lekker joh de kinderboerderij. Loïs is nu bij Theo dus heb even mijn huisje opgeruimd en kom net terug uit het centrum. Het is hier trouwens nu rotweer, hagel bah! Bij jullie dus mooi weer?
Joos, spannende tijd komt eraan! hopelijk blijft het bij een dagopname.
Marije, jij bent goed ziek geweest zeg! Kijk je uit dat je niet te snel weer aan het werk gaat?
Huh?!? Stralend!!! Het komt met stralen uit de hemel hier hoor! Ik ga zo effe naar de stad maar heb er nu al geen zin in. Fietsen… Maarrrrr, het is voor een goed doel, want ik ga lekker pimpelen met een vriendin in de kroeg. Zo, mama komt voorlopig niet thuis, haha!!
Dit schreef ik gisteren, (als reactie op het berichtje van Joos over het weer) maar was ik vergeten te posten.
Ben ook lekker weggeweest. Hele avond onwijs gelachen. Op de terugweg bleek het gladder te zijn dan ik in de gaten had en ben echt vreselijk op m’n plaat gegaan… :? Gevolg, kapotte lip, pijnlijke voortanden (maar ze zitten er nog wel in!) neus kapot, 2 hele dikke knieën en heel erg geschrokken. Viel zó hard. Heb R gewoon wakker gemaakt en een pot zitten janken.
Nou, ga effe lezen wat er verder nog geschreven is, want dat heb ik nog niet gecheckt. Hoop dat het met jullie allemaal wèl oké is. Kom zo nog wat schrijven.
oh mamalena :shock: Je bent hard onderuit gegaan zeg! Hoe voel je je vandaag? :hug:
Hóóóóó Wawa!!! Wat lees ik nou?!?! Niet stoppen hier meissie!! Jane en Marije hebben het al goed verwoord (en Joos ook volgens mij): ieder heeft z’n ding. En mijn verwachtingen naar jullie liggen denk ik ook minder hoog dan bij jou. Ik vind het ook niet altijd leuk als ik geen berichtjes zie terwijl ik dacht lekker effe bij te kunnen lezen. Maar daar blijft het bij. Moet wel zeggen dat ik het héél fijn vind om bij jullie m’n ei kwijt te kunnen, leuke en minder leuke verhalen. En ik begrijp uit je verhaal dat je daar eigenlijk ook best behoeft aan heb op dit moment. Je mag me zowiezo altijd pb-en, maar ik kan me voorstellen dat het 'm daar niet altijd in zit. Klopt dat? Dat het meer gewoon het lekker kletsen is en vanalles kunnen vertellen en uitwisselen aan/met elkaar.
Nou, een hoop bla bla, maar je snapt wat ik wil zeggen hoop ik. Blijf maar fijn bij ons. :-* Oké?