~**OKtoBErsTOppERs'06**~

Hoi hoi,

Charissa, nog gefeliciteerd met je mooie meis!!

Wawa, jij ook jarig geweest! Nog wat aan gedaan??

Kom gauw meer schrijven, komt er even niet van. Zit aan mijn tweede kuurtje voor mijn holte ontsteking en morgen weer richting dokter omdat ik steeds benauwder word… :roll:

Wil steeds gezellig schrijven maar ben te moe (lui) om het ook echt te doen.

Meiden, dikke knuffels. :-*

Wawaaaaaaaa, nog van harte meid!!! :-* Leuke dag gehad?

Sorry meiden, hard gewerkt vandaag en we krijgen vanavond visite. Bijbeppen lukt dus niet.

Tot morgen! (Ben dan vrij)

Uhmmmmm, sssssssssssst i.v.m. herkenning noem ik nooit verjaardagen :wink:

Hier drukke dag gehad. Effies nergens zin in, maar manlief is er vanavond niet, dus ik bikkel maar even door dan kunnen we morgen samen bankhangen, anders moet ik morgen aan de bak :wink:

Hey meiden hoe is het?

Ladies,

dank voor de felicitaties voor Loïs. Ze is lekker verwend en heeft genoten. Nu even in een nieuw ritme zien te komen ivm school. Ze heeft het erg naar haar zin op school dus dat gaat goed.

Ik spring er vanaf hier weer in :-*

Hoi

en doei

:lol: :lol: :lol: Moet morgen werken en ben vrijdag vrij.

Dus zorg er maar voor dat ik iets te lezen heb :-*

Niemand?

Sorry Wawa, ben zo moe…

even geen puf om te reageren. :oops:

Ikke was ook doodmoe gisteravond… en nog steeds eigenlijk :zzz:

Ben aan het werk, ook morgen vrij.

Tot later… :-*

Ja, ik ben errrrr!!!

Ben ondertussen wel af en toe druk met de kindjes. R is aan het werk. Vind ik niet heel erg want we hebben een fikse ruzie gehad. :evil:

Hoe is het met jou Wawa?

Joos moe? We horen wel weer van je, meid. Take it easy.

Patricia, aan het werk. Haha, zag je net inloggen op Hyves! Niet te hard werken hoor. :lol:

:wink:

He, Mamalena, bah, wat naar. Wil je er iets over kwijt?

Ik heb weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend. Nou ja, bijna, ik moet mijn tas nog even uitpakken en een half uurtje dingetjes verwerken, maar dat is niet erg

Nou, noemen jullie dat bijlezen :? :?

Joos, hoe staat het met klussen?

Hoe is het met al zieke kids?

Charissa, hoe is de eerste schoolweek bevallen?

Mamalena, rust wedergekeerd bij jullie?

Morguh!

Wawa, lekker joh weekend! Mijn weekend is ook begonnen. Vandaag hoeft Loïs niet naar school. Haar 1e week was een succes. Nu maandag nog even wennen bij de naschoolse opvang en dan is de stressperiode voorbij voor mama :mrgreen: Bij jou ook bijna 1e schoolweek, heb je er zin in? :-*

Mamalena, hoe is het daar nu? Is het weer rustig in huis of nog niet on speaking terms :hug: Ben trots op het feit dat je zo doorzet :thumbup:

Peuter doet het zo goed op school en heeft het zo naar zijn zin, dat ik me niet meer druk maak. Nou ja, beetje natuurlijk wel, maar misschien is dat meer de nieuwigheid.

Waar is iedereen toch de hele tijd?

Femmie??? Hoe is je nieuwe werk? Je bent toch al begonnen?

Joos, mannen allemaal weer beter???

Tilly, druk op school?

Bookimama, hoe is het met jou en de kids?

Patricia, aan het werk?

Jane, de cursusdag weer overleefd?

Hoi hoi!!

Jee wat een week zeg…

We gaan verhuizen, euh…op mijn werk dan. Ivm een grote verbouwing gaan we naar een tijdelijke locatie. Alles moet dus ingepakt worden, maar ondertussen gaan de lessen gewoon door. En toen ik thuis kwam kon ik de mannen verzorgen. Doe ik met liefde hoor, maar het kostte me wel vreselijk veel energie.

Gelukkig knappen de mannen weer op, en hebben ze mij beloofd dat ik morgen mag uitslapen :dance:

Femmie, hoe is je eerste week gegaan??

Ik lees positieve verhalen over kindjes die naar school gaan. Super, alle mama’s kunnen weer trots zijn!

Wawa, hier wordt niet geklust op het moment. Ik word ook niet echt opgewonden van een blaffende snotaap.

Mamalena, wat ben jij toch een bikkel. Je gaat er echt voor hè. Al die ruzies, dan moet energie vreten! :hug:

Patricia, lekker genoten van je vrije dag?

Charissa, wat heeft Loïs voor haar verjaardag gekregen?

Wawa, de caravan is te klein voor 4 volwassenen en 3 kids, maar je mag wel een dag langskomen hoor :mrgreen:

Marije, ben je al weer opgeknapt?

Jane, hoe is het met jou meid? Lukt het een beetje, het werken, de studie en je gezin?

Tilly en Booki :-*

trotse mama modus aan

Ooh ik vergeet nog wat te melden. Mijn kleine ventje danst! Echt om je rot te lachen. Hij zet een muziekje op en gaat dan staan trappelen in de kamer, rondje draaien en weer trappelen. :inlove:

Ik heb er nog geen filmpje van, maar ik heb we wel een van mijn kleine man op de kinderboerderij.

http://www.youtube.com/watch?v=KCpZ9PvFNAk&feature=channel_page

trotse mama modus uit

Zaterdag…stralend weer…ER OP UIT!!!

Joos, erg moeten lachen om je snotaap :lol: :lol: , maarre ook niet één poging gewaagd? Lief hoor, dat Juutje danst. Die van ons “headbengt” (ik weet even niet hoe je het moet schrijven)

Hier een leuke drukke dag gehad. Peuter is erg verwend.

Misschien kunnen ze een samen een bandje beginnen :mrgreen:

En we hebben pauze hè, dus geen verplichte nummertjes.

Fijn dat peuter lekker verwend is. Ik vind hem zo’n lieverd. :inlove: