loïs proficiat met je verjaardag alsnog meisje!
hoe was je verjaardag, had mama een mooie taart voor je met mooie kadoos? :inlove:
wawa ja ik moet idd blijven slapen daar. Nja moet niet, maar is niet haalbaar om naar huis te gaan, dan ben ik helemaal kapot. Dus ik moet al meteen mijn meisje en vriend een nacht ook missen. 
Maar voor het goede doel. Is overigens wel een zware curcus als ik de inhoud zo eens bekeken heb :shifty:
Die schort, die heb ik vlgs mij zien hangen bij de prenatal. Zijn dat die plastic overgooiers met mouwtjes?
En dat van die cyclus, daar kan ik inkomen dat je daar onzeker van wordt. Was het vorige keer ook zo onregelmatig? Maar vlgs mij zat je nog wel binnen de normen dat er een eisprong plaats kan vinden, maar soms ook wel randgeval he. Tja, wat kan ik ervan zeggen, hier is het uiteindelijk ook gelukt, maar ja dan nog kan ik me maar al te goed voorstellen hoe onzeker je je moet voelen :hug:
Ben trouwens van mening dat je een navelstreng vergeet voor de bv mama’s 
patriciawas jij met je vriend naar de bios gegaan? Nou toch lekker een avondje weg he, das toch ook wel weer lekker.
Denk dat je cyclus idd wel gewoon hetzelfde zal blijven, lekker joh.
En vakantie turkije, heerlijk hoor.
monnikspeper dat heb ik hier ook nog staan, goed dat je het even zei patricia, ga het gewoon gebruiken, baat het niet schaad het niet toch?
wawa je kan dat ook online bestellen evt, als je niet graag naar de winkel ervoor gaat.
jane leuk meid, veel maar leuk, das lekker om zo een opleiding te kunnen doen. En ja ik moet dus overnachten, maar deze curcus is 2 dgn in een hotel en daarna alweer klaar. Dus bezoekje wawa zit er gewoon niet in. Misschien toch nog weer eens een poging doen een meeting te plannen anders :roll:
Dana vond haar boterhammetje lekker. Maar heb geen idee, ik doe er niet wat smeerkaas of alleen boter op. Mag ze ook al worst hebben ofzo? :think: (ik lees 2 a 3 keer max per week vlees, maar klopt dat wel?)
mamalena hoe was het gisteravond?
hielkloven geen idee, ik pak altijd mijn scrubber en scrub het glad, maar als je echte kloven hebt, is dat niet zo fijn denk ik. Wellicht een van de tips hier die helpen.
Ik ga de tip van wawa proberen voor mijn uitgedroogde handen.
joos ow wat een ziekenboeg bij jullie, hoe is het nu? En als ik jou was, zou ik geen monnikspeper slikken, je kan het proberen, maar je hebt toch een hele mooie cyclus! Ik zou een gat in de lucht springen met zo’n cyclus :roll:
tilly ja dana wordt echt groot al joh. Zeker toen we laatst op kraamvisite waren :roll: Ja en lekker genieten van die kleine dingen, maar dat is ook omdat dana er ook van geniet, dan is het voor mij al snel goed he.
En nick na de zomer al naar school, ow spannend joh, zeker als nick zo reageerde, hoop dat ie maar snel kan wennen daar en het geen vreemden meer voor hem zijn.
Ik zit hier nu te genieten van een beestenboel in de tuin. Allemaal waterhoentjes en duifjes die allemaal op zoek zijn naar eten (heb gister brood in de tuin gegooid, was te lui naar het water te lopen :oops: ) Wel gezellige boel nu hier hihi.
dana doet het goed, is gewoon een enorm vrolijke meid. Wat hebben wij het daarmee getroffen zeg! Het doet me wel pijn dat ik haar vanaf komende week weg moet gaan brengen. Ja meiden, mijn 10 maanden :shock: verlof zit erop :roll:
Ik weet dana het wel naar haar zin heeft hoor bij de opa en oma’s, maar toch, ben zo bang haar zo enorm te gaan missen. Maar goed, ook ik moet gewoon werken voor mijn centjes dus het zal wel moeten :shifty:
bv met het afbouwen gaat het nu wel redelijk, heb alleen de ochtendvoeding nog. Daar waar ik van de week zo enorme stuwing had, is de avondvoeding nu volledig weg. Ik heb wel een vraag aan de bv-mama’s.
Hoe ga ik die laatste voeding eraf halen? Ik was voornemens om, zoals met de andere voedingen deels fles en deels bv te doen en de fles hoeveelheid met de dag op te voeren zodat de vraag naar bv met de dag afneemt. Maar ondanks dat had ik met de avondvoeding afbouwen wel stuwing. En die kon dana dan met de ochtendvoeding wegdrinken, hoe ga ik dat doen met de laatstevoeding, waar blijft al die melk die niet meer gedronken wordt enzo? :think:
(heb wel eea gelezen hoor, maar wil ook graag ervaringen horen :-* )