~**OKtoBErsTOppERs'06**~

@patricia26 wrote:

Wawa, ik ben toen op advies van jou monnikspeper gaan slikken. Zonder mijn cyclus af te wachten eigenlijk, gewoon direct na het verwijderen van mijn spiraal. Geen idee of mijn lichaam het zelf had gekund, maar ik had netjes 2 x een cyclus van 28 dagen toen. Ik azl het nu weer gaan gebruiken. Ik kocht het bij De Tuinen trouwens, was volgens mij iets van 8 euro voor 60 capsules (2 per dag).

Ik wil eigenlijk ook weer gaan slikken hoor :oops: :oops: , maar ben zo bang, dat ik in drogist of apotheek bekenden tegen kom. Daar heb ik niet zoveel zin in :oops: . Eigenlijk trek je me wel over de streep. Deze week misschien even op internet opzoeken of toch de stap naar de winkel en dan fluisteren :lol: :lol:

Gewoon doen! 8) :mrgreen:

Toen ik het kocht kon ik het trouwens gewoon uit het schap pakken, hoefde nergens om te vragen :mrgreen:

Maar mocht je toch online wilen bestellen;

http://www.deonlinedrogist.nl/vitotaal-monnikspeper-p-5413.html

Nu heb je geen excuus meer :wink: [/quote]

Even wat anders… weten jullie nog een wondermiddel tegen hielkloven? Heb er soms zo’n last van. Nu ook, met lopen doet het gewoon zeer…

Manlief heeft er een zalfje voor gekregen bij de pedicure. Misschien ook iets voor jou?

Ja misschien, maar dan moet ik wel weten hoe dat zalfje heet :mrgreen:

CICALEÃ?NE dermatikum :wink:

Ik heb het gegoogled, is volgens mij wel wat indd. Ga van de week even kijken bij de drogist. Bedankt voor de tip! Ga nu even een lekker heet voetenbad nemen.

Ben moe, en moet morgen werken, dus denk niet dat ik hier straks nog kom. Fijne avond nog!

:-*

Als je ruwe handen hebt, dan helpt olijfolie met suiker scub en daarna lauw afspoelen. Misschien ook even met je voeten doen :mrgreen:

LOÃ?S GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!

Zuster Joos meldt zich!

Juultje is nog ziek, maar is wel iets beter dan gisteren. Hij lag zielig op de bank en zei"ete". Toen heb ik een boterham voor hem gesmeerd en die heeft hij bijna opgegeten. :dance:

A. ligt ook in bed, met hetzelfde gezicht als zijn zoon. Hoewel hij niet om ‘ete’ vroeg, heb ik hem toch maar een soepje gebracht en thee.

En ik…ik voel me eigenlijk prima (afkloppen).

Krijg je met die monnikspeper een cyclus van die op de dag af regelmatig is? Ik was eigenlijk niet van plan om iets te slikken (op foliumzuur na). Ik heb nu 28-27-30…op zich redelijk regelmatig.

Wawa, als ik dichterbij woonde ging ik voor je naar de winkel. Ik kijk ook altijd wel even rond of ik geen bekende zie. Toen ik voordat Juul er was een zwangerschapstest ging kopen, liep er ineens een leerling de winkel binnen. :oops:

Patricia, jammer dat die film waardeloos was. Welke heb je gezien, dan weet ik dat ik daar niet naar toe hoef te gaan. Heb je al hielklovencreme. Van euh…gehwohl ofzo… Kan je gewoon bij de drogist kopen. Je moet het wel regelmatig gebruiken, en ook zo nu en dan vijlen met een voetvijl.

Heerlijk een vakantie naar Turkije. Ga je naar je schoonfamilie?

Wawa, wij hebben vorig jaar ook in het huis van mijn ouders gezeten. Er is genoeg te doen in die omgeving hè. Mocht je naar Friesland willen, dan weet ik misschien ook nog wel wat voor je.

De caravan is niet groot genoeg voor 4 volwassenen en 3 kids :mrgreen: Het was anders wel gezellig geweest. Misschien kan je nog een tent lenen ofzo.

Tilly, heerlijk uiteten! Veel plezier!

Mamalena, ook al lekker op stap! Met R nog wel. Heel veel plezier!

Jane, wat fijn dat je de opleiding zo leuk vindt. Wel jammer van die reistijd. Kan je in de trein al wat huiswerk maken?

hey hey,

hielkloven vaseline met sokken nachtje aanhouden :thumbup:

moet ik ook mijn cyclus al gaan bijhouden :think: hihi. ik ga in ieder geval over de dertig heen 34 dagen zo’n beetje.

ik heb inderdaad huiswerk in trein gemaakt. ik werk 32 uur en heb dan zo’n 4 uur huiswerktijd nodig als ik een snelle leerling ben. doe ik dat in de trein dan zou ik bij thuiskomst klaar zijn, alleen kan ik in de trein geen opdrachten maken. Ik zou eerst 36 uur gaan werken, maar dat heb ik afgezegd, ik ga nu al vaak over die 32 heen en ik ben bang dat ik dat ook doe als ik 36 werk. en 36 met huiswerk is dus al snel 40 uur :shock:

Betekend wel dat wij het financieel inleveren dus geen dure vakantie.

Heerlijk patricia Turkije, welke film was het nou ben wel nieuwschierig.

M’lena leuke dingen inderdaad. Geniet er van, heb je verdient.

Tilly was het gezellig het etentje.

wawa zou best eens kunnen ja, ik ga eerst eens kijken hoe ik met de auto het beste kan rijden en misschien dat ik eens langs een bekende afslag kom dan schuif ik gezellig aan :drool:

Ik geniet heerlijk van mijn vrije dag ben zo blij en morgen ook nog lekker vrij. heb fijn bijgeslapen de kleine sliep tot half negen en ik ben na mijn werk meteen naar bed gegaan dus een flinke ruk gemaakt. voel me een stuk beter.

Joos hoe gaat het slapen bij jullie, wij hebben het doorbroken :dance: kleine slaapt nu twaalf soms elf uur aaneengesloten van 9 tot 9 zo’n beetje. Ik doe dan een pyjama papje voor het slapen gaan met wat bv en dan leg ik hem doezelig weg. Hij gaat wel huilen/krijsen en weer staan, maar ik wacht tot dat hij stil is en dan leg ik de dekentjes over hem heen en is het klaar. Het krijsen is gelukkig niet zo lang meer soms maar een minuutje.

meiden liefs

beterschap voor de mannen Joos. :-*

hoe heeft Loïs het gehad. Mooie cadeau’s gekregen?

liefs

De film was Revolutionairy Road (als ik het goed schrijf :oops: ). Leek me leuk, met Di Caprio en Kate Winslet, maar was maar een vaag verhaal.

Joos, het is niet gezegd dat je met de monnikspeper een cyclus van altijd precies 28 dagen hebt, maar het kan helpen om je cyclus op gang te laten komen en regelmatig(er) te worden. Ook heb ik wel eens horen zeggen dat het je vruchtbaarder maakt, maar dat heeft volgens mij enkel te maken met de regelmatige cyclus.

Onze vakantie is niet naar schoonfamilie :hand: :mrgreen: Lekker 2 weken all in in een luxe hotel. Schoonfam moet ook nog wel gebeuren, maar dat zal ergens in september zijn.

Moet me nu klaar gaan maken voor werk, kom vanavond vanaf werk nog wel even hier. Fijne zondag allemaal! :-*

Hoi meiden,

Gezellig gekletst hier, leuk!!

Patricia, lekker even weer uit geweest dus met manlief!! Jammer inderdaad dat de film tegenviel, maar het blijft natuurlijk lekker dat je weg was.

Wat lekker zeg dat jullie de vakantie al geboekt hebben, klinkt goed hoor!! 8)

Joos, jij de mannen dus ziek. Sneu zeg. Wel fijn dat Julian weer een boterham heeft willen eten. Is toch altijd weer een goed teken hè?!!

Hoop dat ze snel op mogen knappen en dat jij het niet ook alsnog even meepikt.

Jane, meid wat heb jij het toch druk zeg :shock: Ik zou het niet kunnen denk ik.

De cursus was dus leuk, gelukkig maar. Het kost altijd toch wel behoorlijk energie vind ik iets nieuws. Maar nu ga je dus ook nog naar school begrijp ik? Wel leuk dat je zo nog weer meer leert.

Charissa, leuke verjaardag gehad van Loïs? Is ze goed verwend?

Hoe gaat het met jou?

Mamalena, ik las iets over een hele goede peut. Dat is fijn meid!! Eentje waar je dus daadwerkelijk verder mee zal kunnen komen zoals het nu lijkt.

Hoe gaat het met jou beide meiden?

Femmie, Dana haar eerste boterham gehad :drool: Leuk hoor!!! Ook jou kleine meisje wordt alweer een heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje ‘groot’. Geweldig trouwens dat ze zo druk kunnen zijn met van die simpele dingen zoals spijltjes van een ledikant. Ik kan daar enorm van genieten. En jij ook zo te lezen :mrgreen:

Verder alles goed ook met jou?

Bookimama, jij dus druk, druk, druk. Hoop dat het allemaal leuke dingen zijn waar je druk mee bent. Is inderdaad D. binnenkort niet

jarig?? :think:

Hoe dan ook, voor jou even een dikke :-

Marije, jij ook druk meid? Ben je inmiddels al 4 dagen aan het werk??

Wawa, wat balen dat jou cyclus zo onregelmatig is momenteel.

Ik haalde trouwens de monnikskap…(hoe heet het ook alweer?) ook bij de tuinen. Hoop dat jou lichaam het toch voor die tijd zelf op de rit heeft maar het schaadt niet als je die pillen gaat slikken. Dus wat dat betreft…

Hier een wisselende cyclus maar niet korter dan 28 dagen. Hier tussen de 28 en 36 ongeveer.

Uhm…moet nu even heel hard nadenken of er nog meer is dat ik weet.

Volgens mij heb ik het meeste nu wel gehad. Sorry als ik toch iets vergeten ben :oops:

Hier alles goed.

Ben afgelopen donderdag wezen kijken op de school waar Nick na de zomer heen gaat. Er was open dag dus ben er met de jongens even heen geweest. Waar ik al bang voor was gebeurde inderdaad…Nick werd vreselijk verlegen en wilde er niks van weten. Hij is het lokaal nog niet eens ingeweest. Zo’n stoer ventje als hij bij bekenden is zo verlegen en angstig is hij bij ‘vreemden’. Gelukkig is hij nog geen 4 jaar maar vrees dat het nog heel wat gaat worden voor hij met plezier naar school gaat.

Zelf was ik als kind ook geen held hierin en manlief was ook liever thuis dan op school. Dat wordt nog wat. :eh: :shock:

Met Luuk ook alles goed. Van de week kwam hij me voorbij gelopen achter een stoeltje aan van Nick :shock: :mrgreen: Ik wist niet wat ik zag :inlove: Erg leuk!!! Het gaat wat dat betreft dus heel goed met hem.

Verder is hij behoorlijk verkouden, hij piept ook weer behoorlijk dus de puf wordt hier weer volop gebruikt. Hij is ook veel eerder moe dan anders maar verder nog best vrolijk. Hoop dat het snel overgaat.

Nou meiden, ben weer aardig bijgekletst geloof ik.

Fijn weekend nog allemaal. :-

loïs proficiat met je verjaardag alsnog meisje! hoe was je verjaardag, had mama een mooie taart voor je met mooie kadoos? :inlove:

wawa ja ik moet idd blijven slapen daar. Nja moet niet, maar is niet haalbaar om naar huis te gaan, dan ben ik helemaal kapot. Dus ik moet al meteen mijn meisje en vriend een nacht ook missen. :frowning:

Maar voor het goede doel. Is overigens wel een zware curcus als ik de inhoud zo eens bekeken heb :shifty:

Die schort, die heb ik vlgs mij zien hangen bij de prenatal. Zijn dat die plastic overgooiers met mouwtjes?

En dat van die cyclus, daar kan ik inkomen dat je daar onzeker van wordt. Was het vorige keer ook zo onregelmatig? Maar vlgs mij zat je nog wel binnen de normen dat er een eisprong plaats kan vinden, maar soms ook wel randgeval he. Tja, wat kan ik ervan zeggen, hier is het uiteindelijk ook gelukt, maar ja dan nog kan ik me maar al te goed voorstellen hoe onzeker je je moet voelen :hug:

Ben trouwens van mening dat je een navelstreng vergeet voor de bv mama’s :wink:

patriciawas jij met je vriend naar de bios gegaan? Nou toch lekker een avondje weg he, das toch ook wel weer lekker.

Denk dat je cyclus idd wel gewoon hetzelfde zal blijven, lekker joh.

En vakantie turkije, heerlijk hoor.

monnikspeper dat heb ik hier ook nog staan, goed dat je het even zei patricia, ga het gewoon gebruiken, baat het niet schaad het niet toch?

wawa je kan dat ook online bestellen evt, als je niet graag naar de winkel ervoor gaat.

jane leuk meid, veel maar leuk, das lekker om zo een opleiding te kunnen doen. En ja ik moet dus overnachten, maar deze curcus is 2 dgn in een hotel en daarna alweer klaar. Dus bezoekje wawa zit er gewoon niet in. Misschien toch nog weer eens een poging doen een meeting te plannen anders :roll: :smiley:

Dana vond haar boterhammetje lekker. Maar heb geen idee, ik doe er niet wat smeerkaas of alleen boter op. Mag ze ook al worst hebben ofzo? :think: (ik lees 2 a 3 keer max per week vlees, maar klopt dat wel?)

mamalena hoe was het gisteravond?

hielkloven geen idee, ik pak altijd mijn scrubber en scrub het glad, maar als je echte kloven hebt, is dat niet zo fijn denk ik. Wellicht een van de tips hier die helpen.

Ik ga de tip van wawa proberen voor mijn uitgedroogde handen.

joos ow wat een ziekenboeg bij jullie, hoe is het nu? En als ik jou was, zou ik geen monnikspeper slikken, je kan het proberen, maar je hebt toch een hele mooie cyclus! Ik zou een gat in de lucht springen met zo’n cyclus :roll:

tilly ja dana wordt echt groot al joh. Zeker toen we laatst op kraamvisite waren :roll: Ja en lekker genieten van die kleine dingen, maar dat is ook omdat dana er ook van geniet, dan is het voor mij al snel goed he.

En nick na de zomer al naar school, ow spannend joh, zeker als nick zo reageerde, hoop dat ie maar snel kan wennen daar en het geen vreemden meer voor hem zijn.

Ik zit hier nu te genieten van een beestenboel in de tuin. Allemaal waterhoentjes en duifjes die allemaal op zoek zijn naar eten (heb gister brood in de tuin gegooid, was te lui naar het water te lopen :oops: ) Wel gezellige boel nu hier hihi.

dana doet het goed, is gewoon een enorm vrolijke meid. Wat hebben wij het daarmee getroffen zeg! Het doet me wel pijn dat ik haar vanaf komende week weg moet gaan brengen. Ja meiden, mijn 10 maanden :shock: verlof zit erop :roll:

Ik weet dana het wel naar haar zin heeft hoor bij de opa en oma’s, maar toch, ben zo bang haar zo enorm te gaan missen. Maar goed, ook ik moet gewoon werken voor mijn centjes dus het zal wel moeten :shifty:

bv met het afbouwen gaat het nu wel redelijk, heb alleen de ochtendvoeding nog. Daar waar ik van de week zo enorme stuwing had, is de avondvoeding nu volledig weg. Ik heb wel een vraag aan de bv-mama’s.

Hoe ga ik die laatste voeding eraf halen? Ik was voornemens om, zoals met de andere voedingen deels fles en deels bv te doen en de fles hoeveelheid met de dag op te voeren zodat de vraag naar bv met de dag afneemt. Maar ondanks dat had ik met de avondvoeding afbouwen wel stuwing. En die kon dana dan met de ochtendvoeding wegdrinken, hoe ga ik dat doen met de laatstevoeding, waar blijft al die melk die niet meer gedronken wordt enzo? :think:

(heb wel eea gelezen hoor, maar wil ook graag ervaringen horen :-* )

Joos, beterschap met de mannen. Trek je het zelf nog een beetje?

Joos, monnikspeper stimuleert je cyclus, maar verwacht geen wonder hoor.

Overigens was het vorige keer volgens mij de eerste of tweede maand nadat ik begonnen ben met slikken raak.

Joos, uhmmmmmmm tent. Wa’s da? Hi hi hi. Ik wil graag wat meer luxe. In ieder geval een caravan of meer.

Schaam schaam.

Mamalena, hoe heb je het gehad? Ik hoop, dat jullie weer wat naar elkaar toe groeien.

Jane, hielkloven idd vaseline met sokken, maar dan moet je geen laminaat hebben.

Heeft manlief ooit gedaan en toen hadden we overal in huis vaseline/vettige voetstappen. Grrrrrrrr.

Jane, goed dat je voor jezelf de grens aangeeft. Ik vind werken en uren maken niet erg.

Ik wil best wat in de avonduurtjes wat doen, maar de tijd met de kids is me heilig.

Daar ben ik heel stellig in en word ik ook steeds onflexibeler in.

Jane, de donderdag komt het beste uit qua eten, maar andere dagen kan ook hoor, maar dan hoor ik het graag wat eerder.

Jane, heerlijk dat je wat bij geslapen bent. Ik heb helaas vandaag nauwelijks uit kunnen slapen.

Morgen moet ik extra vroeg op om peuters traktatie in elkaar te zetten.

Dus vanavond maar wat vroeger naar bed.

Jane, bij peuter was pyjamapapje toendertijd ook een zeer goed slaapmiddel, Ha ha ha, maar enorm calorierijk.

Charissa, hoe was het feest? Veel cadeaus gescoord? Pas je nog in je huisje. Hi hi hi.

Patricia, heeeeeeeeeerlijk zo’n luxe vakantie. Gelijk all inclusive???

Tilly, je hebt het over een onregelmatige cyclus. Jij bent dus ook niet aan de pil?

Hebben jullie al een wens voor een derde kindje???

Tilly, scholen kijken geeft natuurlijk nooit een reëel beeld. Toen ik de eerste keer weg ging, was het allemaal prima.

Ik kon zonder tranen vertrekken en hij had het prima naar zijn zin.

Ik denk, dat dat ook wel zo bij Nick zal zijn.

Tilly, wat knap van Luuk dat hij achter een stoeltje kan lopen. Dreumes kan het al geruime tijd, maar het los lopen wil maar niet lukken.

Peuter was heel snel, dus ik moet hier erg aan wennen. Elke kind ontwikkelt zich in zijn eigen tempo.

Mijn maatstaf is alleen automatisch de eerste. Best lastig als de tweede dus trager is zoals bij ons.

Vaak hoor je het andersom.

Femmie, het is niet echt plastic, maar een soort kruising tussen plastic en stof. Er zitten beestjes op, maar die verdwijnen na een aantal wasbeurten.

Femmie, vorige keer had ik ook een onregelmatige cyclus, maar ik was toen minder onzeker.

Femmie, waar heb jij monnikspeper online besteld?

Wie gooit er een leuk idee en datum voor een meeting in de groep?

Femmie, veel succes met Dana wegbrengen volgende week. Hoe is je gevoel erover nu?

Femmie, je BV vraag. Ik legde ;s morgens even aan en gaf daarna de fles.

Op een gegeven moment was het gewoon op en ben ik gestopt.

Nou, hier verder weinig nieuws. We gaan nu al eten, want de kids zijn moe en hongerig.

Kuzzies

Indd wawa, all inclusive. Heerlijk 8) Lekker gegeten?

Joos, beterschap met je mannen.

Femmie, het zal voor jou vast wel wennen worden inderdaad. Een heel ander leventje opeens. Maar went vast snel en dan zul je het ook heerlijk vinden. Succes in ieder geval alvast!

Tilly, gaan jullie binnenkort ook voor een 3e?

Jane, wat heb jij het druk meid. Ik werk gemiddeld 30 uur en vind dat soms al veel :oops:

Ik moet weer aan het werk… tot later! :-*

@patricia26 wrote:

Indd wawa, all inclusive. Heerlijk 8) Lekker gegeten?

Ach, na tapas vrijdag en uit eten gisteren waren de aardappels niet zo bijzonder, maar de buik zit vol :lol: :lol:

Werkse :-*

Hoi meiden,

Wil eerst nog even iets doen wat ik gisteren helemaal ben vergeten :oops:

Wawa, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Leuke dag gehad??

Wat jij trouwens zegt over het kijken op school…tja, daar zit wat in hoor. Moet helaas wel zeggen dat Nick momenteel echt moeite heeft om ergens zichzelf te zijn. Hij heeft behoorlijk wat tijd nodig voor hij het een beetje naar z’n zin heeft. Maar, het komt wel goed hoor.

Er werd gevraagd of wij ook nog voor een derde gaan. Nou voorlopig iig nog niet. Ik zal eerst het onderzoek moeten doen voor we uberhaupt na willen denken over een derde. Als de kans groot is op herhaling van een vroeggeboorte dan zal er hier geen derde komen.

En inderdaad, hier geen pil o.i.d. want ik mag geen hormonen slikken voor het onderzoek. Dat onderzoek moet ik nodig eens gaan doen…

Nou meiden, dat was het weer even.

Patricia, werkse nog even meid.

:-*

Goedemorgen meiden, alles wel? :mrgreen:

Ooohps… Wawa jij was dus jarig geweest begrijp ik? :think: :wall:

Alsnog van harte meid! :-*