~*OkToBeRsToPpErS'06*~

ik snap het en ik snap jane ook, is toch een soort van sympathie die je wil tonen naar je werkgever en die je wil kweken ook, dus als haar gevoel zegt nu nog niet want dat kan ik niet maken is dat ook een gevoel toch.

Ik denk dat werk en prive ook moeilijk los van elkaar te zien is, we leven in een materialistische maatschappij waarin je je haast niet kan veroorloven risico’s te nemen wat dat betreft, dus ik kan me wel voorstellen en je wil toch ook op goede voet je carriere verder ontwikkelen en niet al een verkeerde start maken door bepaalde opvattingen door een evt zwangerschap, die twijfels zijn denk ik absoluut logisch, maar ik denk dan ook wel weer, een kindje is de rest van je leven, je toekomst en die ziet er zo anders uit afhankelijk van hoeveel leeftijdsverschil er tussen kids zit, dat is heel bepalend, dus in hoeverre moet je het mee laten wegen wat je werk betreft. Lastige situatie, denk dat iedereen daar wel moeite mee zou hebben hoor.



Maar heb jij vandaag nog iets speciaals gedaan? Behalve iedere minuut van de dag bedacht wat je vorig jaar om die tijd deed? :inlove:

wij gaan niet aan beide kanten dezelfde schutting nemen hoor joos, aan de linkerkant willen we groen houden en aan de rechterkant (lees die kant met de ******zooi in de tuin) willen we schutting, maar de buren moeten dat ook goed vinden natuurlijk, is ook hun schutting

(en we willen natuurlijk ook dat ze meebetalen :silenced: )

Ah da’s waar ook. Was ik even vergeten. :oops:

MINIWAWA: GEFELICITEERD!!!



Wawa, van harte meid. Hij’s alweer 1…! :roll: Zucht…wat gaat het snelllll!!!



Meiden, ik heb een hoop aan m’n kop. Zit even vol. Jullie horen nog wel hoe en wat.



Tot snel. :-*

's goed Mamalena :-*



Ik heb op de eerste pagina, onder de spoiler, een kalender geplaatst.

Moeten onze verjaardagen er ook op?

Misschien is het leuk om ook de oudere kindjes erbij te zetten, maar daar heb ik de verjaardagen niet van.

Mooi kalender Joos :thumbup: Thanx! Van de oudere kindjes weet ik alleen D. uit mijn hoofd :oops: Bookimama heeft een halloween- en valentijnskindje :inlove:



Fem, logisch dat je wilt dat ze meebetalen. Hopelijk heb je snel contact met de buren zodat het geregeld kan worden.



Mamalena, rustig aan meid. Eerst even lekker aan jezelf denken. Heb je nog een gesprek gehad met R.?



Joos, ga zo even kijken naar dat mooie ventje van je :thumbup: en dan ook meteen mijn stem uitbrengen.



Gisteravond snoepjes opgehaald met Loïs. Ze zong zo lief haar sint Maarten liedjes, als trotse mama stond ik erachter :inlove:

Ze straalde helemaal…



Ga me zo aankleden en aan het werk. Deze week maar 2 1/2 dag werken. Ga vrijdagmiddag met Theo en een stel vrienden een weekend naar Valkenburg :dance:



Fijne dag allemaal :-*

Wat een leuke foto van Julian Joos! :inlove:

joos, niet erg hoor, je kan niet alles onthouden wel :mrgreen:



mamalena, veel aan je hoofd, maar hopelijk geen al te negatieve dingen? :hug:



joos, leuk kalendertje, ik vind onze verjaardagen en die van de andere kids erop ook wel leuk, maar ik weet niet of iedereen dat wil omdat sommige die anoniem willen blijven dan misschien teveel het gevoel krijgen dat ze niet meer anoniem genoeg zijn ofzo? Geen idee hoor, maar ik vind het leuk en van mij mogen alle verjaardagen erop :mrgreen:



charissa, jij doet aan st maarten dus, hebben wij vroeger nooit gedaan. Vind je het ook niet vervelend dat ze dan met zoveel snoep thuiskomt? :think:

Tja ik weet nog altijd niet wat ik van dat soort feesten moet denken :roll:

En weer lekker ertussenuit, dat was jij hè vakantieverslaafd :mrgreen: hihi lekker hoor!!!

Charissa, ja de verjaardagen van de kids van bookimama zijn makkelijk te onthouden hè :mrgreen:

Lekker zeg, een weekendje Valkenburg! Veel plezier!



Sint Maarten…wij deden er vroeger niet aan, maar hier is het altijd een groot feest in de buurt. Ik had rozijntjes, mandarijntjes en milkyway’s mini’s. Tot mijn grote verbazing waren de mandarijntjes het eerste op!





Laten jullie weten welke gegevens nog op de kalender moeten?

Verjaardagen van oudere kids, eigen verjaardag etc.

manderijntjes als eerste :o



nou meiden, ik zag net de buurvrouw rijden dus ik haar aangesproken. Vraag nog of ik engels moet spreken maar nee zegt ze ik spreek prima nederlands. Vlgs mij snapte ze niets van wat ik te vertellen had :doh:

Ja wel dat het over de schutting ging, maar verder :think:

Heb een afspraak met haar voor zaterdagavond, want overdag gaan wij naar de schutting kijken en offerte op laten maken dan hebben we onze plannen conreet. Ben benieuwd, hoop dat het gaat lukken zo :pray:

hoi hoi



ik kom straks ff bijlezen.

wou alleen dit even met jullie delen.

had gister een voedings deskundige in ouderles.

Via deze website kun je uitrekenen hoeveel van elke voedselsoort je kinderen of jezelf nodig hebben.

je kunt ook een eigen schema maken per kind of volwassenen met naam en een week schema.



het is engels maar geeft hopelijk geen probleem. misschien hebben jullie er wat aan.

www pyramid gov

@femmie wrote:

Vind je het ook niet vervelend dat ze dan met zoveel snoep thuiskomt? :think:


Ik heb dat ze in bed lag het snoep gesorteerd. De marsen e.d. heb ik eruit gehaald en de rest mag ze houden. Ze eet het gelukkig niet allemaal in 1 keer op. Ik heb het in een bakje gedaan en de komende maanden hoef ik geen snoepjes te halen voor haar :lol:

Ben benieuwd zaterdag of ze akkoord gaan met de schutting :thumbup:

Joos, geen dank :wink: (n.a.v. pb)

oho mammie zelf het lekkerste inpikken he! :naughty:

hihi en ja op zich is het natuurlijk wel zo dat als je de eigen snoepjes gedoseerd aanbied dan bespaart het jezelf in de portemonnee en als iedereen zoals joos manderijntjes aanbied hahahah

ik heb nog nooit een kindje daarvoor aan de deur gehad :think:



en bookimama das wel handig misschien die site, heb nog niet gekeken, dana krijgt nog alleen melk maar voor de toekomst misschien :mrgreen:

Bookimama, bedankt voor de link!



Charissa, gelukkig is het meeste snoep lang houdbaar :mrgreen:



Femmie, ik verbaas me er elk jaar weer over dat het fruit als eerste op is. Ook de rozijntjes doen het goed.

Bookimam, ben niet zo goed in Engels. Dus ik twijfel of ik de link aan zal klikken.

Niemand?

Ja hoor, ik ben er…



Maar niet lang meer. Eten is zo klaar en dan op naar school voor een avondvergadering.



Dus bij deze wens ik iedereen een fijne avond.



:-*

Succes vanavond Tilly :-*

Succes Tilly.

Ik heb vanmiddag al een vergadering gehad.

Hallo meiden,



Hier ook een ziekenboeg…R. heeft een longontsteking, I. is zwaarverkouden en eet niks (en ze is al zo dik :? …NOT! ) en M is ook weer aan het snotteren. Voor m’n gevoel zit er bij mij ook weer wat aan te komen dus ik ga als de sodemieter aan de Echinacea en vit. C.

Lekker stel…



Kom snel even bijschrijven. Hopelijk vanavond.