~*OkToBeRsToPpErS'06*~

OkToBeRsToPpErS’06





Lieffffffffff Joos, maarrre, waar had je onze gegevens dan voor nodig ?





Wat betreft sex: volgens mij stond het bij meerdere op een zeeeeeeeeeeeer laag pitje? of heb ik dat onthouden omdat mij dat beter uitkwam. Hi hi hi.



Tja, beeb heeft het liefste onze handen vast om te lopen.

Ik hoop, dat iemand anders nog geen loopauto heeft.

Mocht je iemand anders is je omgeving weten, dan hoor ik dat graag.

Ik zal eens rondvragen!



Ik was eerst weer van plan om een lijstje in de oude stijl te maken. Maar ik vroeg me af wat al die info zou voegen. Niets volgens mij.

Maar als jullie dat wel vinden dan maar ik wel weer iets anders.



Wb sex, misschien scheelt het dat wij één kindje hebben?

@Joos wrote:

Ik zal eens rondvragen!



Ik was eerst weer van plan om een lijstje in de oude stijl te maken. Maar ik vroeg me af wat al die info zou voegen. Niets volgens mij.

Maar als jullie dat wel vinden dan maar ik wel weer iets anders.



Wb sex, misschien scheelt het dat wij één kindje hebben?




Ik vind het prima zo. Over paar maandjes wil ik wel lijstje NOD erbij :wink:

oohhwwww leuk!! We gaan weer spannende tijden tegemoed! :dance:

@Joos wrote:

oohhwwww leuk!! We gaan weer spannende tijden tegemoed! :dance:




We wachten wel tot 2009 hoor :mrgreen: en dan eerst een paar maanden oefenen :wink:

Ja, ons plan is ook om te wachten tot 2009 (Als Juul 1 is).

Wat leuk zeg, ik dacht dat jullie langer wilden wachten.



(Even bij Julian kijken, hij is volgens mij weer aan het dromen)

@Joos wrote:

Ja, ons plan is ook om te wachten tot 2009 (Als Juul 1 is).

Wat leuk zeg, ik dacht dat jullie langer wilden wachten.



(Even bij Julian kijken, hij is volgens mij weer aan het dromen)




Tja, aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wil ik ook niet te oud zijn. Het kan ook wat langer duren voordat het raak is en we willen dan ook dat het uitkomt met ouderschapsverlof e.d… :oops: :oops: Tja, als we het zouden kunnen plannen, dan wist ik het wel :wink:

Dat is ook onze reden om niet te lang te wachten.



Ouderschapsverlof kan toch altijd?

Tuurlijk, maar het mooiste is als de ouderschapsverloven achter elkaar vallen, zodat je op papier nog niet minder hoeft te werken. Bij peuter was manliefs ouderschapsverlof afgelopen, maar beeb was nog niet geboren. Hierdoor moest peuter 9 weken 2 1/2 naar het kdv i.p.v. 1 1/2 dag. Op zich niet extreem erg, maar als dat een jaar moet ofzo, dan zouden we dat niet willen. Dan zouden we voor die dag dus ontslag moeten nemen. Dat is vrij onginstig voor pensioen opbouw.

We willen dus ruim op tijd zijn.

Joos Wat een leuk plaatje heb je gemaakt! Voor mij is het ook goed zo hoor. Als wij er ooit weer aan toe zijn om voor een derde kindje te gaan komt die NOD wel weer. :wink:



Ben het huis stof vrij aan het maken en er ligt een was van ongeveer een week…Ga vanmiddag misschien nog even naar Daffie ( ligt eraan hoe ver ik in huis kom.) :lol:



Vanavond kom ik even een poging doen om verder te schrijven.



kus. :-*

O ja, de verjaardag van beeb was gisteren heeeeeeeeeel gezellig. Enorm verwend. Gelukkig allemaal leuke en nuttige cadeaus.

Wawa, ja je hebt gelijk. Ik heb nu nog ouderschapsverlof, en plak daar misschien onbetaald verlof aanvast.

Jho ik heb geloof ik niet meegekregen dat je beebs verjaardag al ging vieren. Sorry. Maar hij is goed verwend dus :dance:

Afgelopen jaar is echt snel gegaan hè.



Marije, is het gelukt met de poets? En je bezoek aan Daffie?

Ik heb het dan inderdaad ook over een jaar betaald en een jaar onbetaald verlof (één dag per week) hoor. Langer kan manlief het helaas niet uitsmeren. Tot morgen meiden. Ik ga op de hometrainer en dan naar bed. Ik wilde even zeggen, dat ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap zit. Ben helemaal blij en trots op mezelf :inlove: :mrgreen:

you go girl! :dance:

Wawa, truttebel, met je zwanger-opmerking!! :lol:

:clap: Knap dat je op gewicht zit.



Ik wil echt zo vaak effe bijschrijven, maar het komt er niet van. Zoals nu bijv. Ik heb het plan om zometeen met R. te babbelen omdat ik het gevoel heb dat we net doen alsof er niks aan de hand is. :naughty: Niet goed. Wil dus even m’n gevoel met hem delen. Maar dat houdt dus wel in dat ik hier niet kan bijbeppen… Sorry meiden…



Joos, mooi lijstje. Wilde ik nog even zeggen.

Gezin gaat voor kok! :-*

Yep.



‘Spreek’ jullie toch hopelijk wel snel weer… :roll:

Ik dacht waarom krijg ik geen mails van nieuwe postings… Dus kom me even in dit deel melden. Hopelijk tot gauw!!



Oh ja, Joos, ik weet niet of en wat je op het lijstje gaat zetten, maar ik ben 28 inmiddels.



Wawa, ik trapte erin hoor :mrgreen: :wink:



Oh ja nog ff snel… Ik en manlief ook weeeeeeeeer een gesprek gehad over een 2e kindje. Ik denk, dat het erop neer gaat komen, dat we nog ingeveer een half jaar gaan wachten. Dus ik zal wel een mei of juni stopper worden… :slight_smile:



Ik hb het hartsikke druk en moet vanmiddag/vanavond ook nog werken, maar kom gauw weer bijkletsen. Dikke :-* voor allemaal!!

wawa



zo nu eerste even bijlezen en rustig worden