~*OkToBeRsToPpErS'06*~

Tilly wat goed dat luuk zich optrekt en heerlijk fysio aan huis kom ik daar ook voor in aanmerking :think:



wawa op gewicht :clap: is dat fietsen niet voor niets.



Joos ik wilde vandaag bellen voor een afspraak met ha voor verwijderen van spiraal en toen las ik jou verhaal en nu is het bijna elf uur en na elf mag je geen afspraak meer maken. er speelt nog wat hoor ik voel me niet zo prettig bij ha, maar vind het ook kinderachtig van mezelf om steeds een afspraak met gyn te maken maar dat voelt gewoon beter. pff wat een dillema’s weer.



patricia wij hebben het er ook vaak over een tweede/derde maar ik merk dat ik terughoudend ben om praktische redenen en dat vind ik wel zo verekte zonde wie weet lukt het niet eens of zo en dan maak ik me druk om mijn werk. ik vind het gewoon moeilijk.

paul is er helemaal klaar voor, aar we vrijen ook gewoon weinig en ik wil dat alles gewoon lekker loopt ook op dat gebied.



b’mama schattig die d hihi. en t al achter je aan wauw :clap:

hier wat zegt het muisje piep piep zegt hij dan na, wat doet de leeuw GRAOOU doet hij ook na en kwak kwak kwak ook mamma zegt hij ook en hij zegt dada de p is lastig denk ik, maar voordat jullie denken dat ik een kleine mozart heb. hij doet het vaker niet dan wel hij snapt echt niet dat een muis piep zegt, maar hij vindt het gewoon leuk om te piepen. en hij zegt net zo makkelijk mama tegen papa als papa tegen mama. dussssss en op het cb zeiden ze dat hij toch wel echt richting mama moet kijken als papa vraagt waar is mama nou… :shock: ze kunnen me wat.

filmpje volgt snel heb ik nog niet gemaakt :doh:



Joos dat verhaal over die wandelende tak euh spiraal haha



:mrgreen: :mrgreen:



femmie hoe is het bij jullie al wat gehoord van je sollicitatie.



chrisje fijn wat van je te lezen beterschap.



m’lena alsof alles het oude was… hij vouwt toch de was. :wink:

hoe is het gesprek gegaan?



ik ben 30 Joos



nou ga weer snel door.



ik miste jullie



doei

wawa nog gefeliciteerd met je kleine :-*



en joos wauw wat een mooi herfstplaatje zeg. prachtig

ja daar ben ik dus weer ik heb even terug gelezen een heel eind terug.



Femmie minder blij dillemma dus voel je vrij om het over te slaan

tsja ik snap dat bij je vader de schrik er goed in zit dat is hier ook al jaren zo, mijn vader is lid geworden van de vereniging stop kanker of iets en laat zich jaarlijks preventief controleren, dat erfelijkheids onderzoek is nu gaande vanwege owen en mogelijk kinderwens van mijn broertje. als mijn broertje drager is dan zou zijn dochter 95 procent kans hebben en als mijn vder drager is heb ik dat dus ook daar word je niet blij van bij mijn tante is het ondekt rond de veertigste. Ik heb al besloten dat mocht ik die kans zo krijgen dat ik de hele boel weg laat halen, maar voor die tijd wel graag nog een kindje bv zou willen geven. eigenlijk denk ik er maar niet teveel over na het is ook zonde om je leven er nu door te laten beinvloeden. maar gezondheid is toch echt het grootste goed





Hoe is het nu met je familie en je vader…?



en dan weer het blije dillemma ik kijk ookmet veel plezier terug naar die tijd wij bijna allemaal niet redday banners hadden was zo spannend, het eerste wat ik bij thuiskomst deed was comp aan. haha ik spiek voor dat gevoel ook vaak bij de oktober stopers van dit jaar :oops:



dus marije en femmie advies volg je gevoel helaaaaaas is het elf uur geweest haha morgen weer een dag.





liefs

charissa morgen nieuwe kabel, hoop dat de problemen dan opgelost zijn.



stoel is opgehaald, vlgs mij door zon handelaartje die ermee op de rommelmarkt gaat staan, maar goed, ik heb geen zin om die moeite te nemen, dus ben er nu mooi vanaf.



mamalena hoe is het gesprek gegaan gister? Zoiets heeft ook voorrang joh, geen sorry daarvoor hoor :naughty:



wawa hoe is het nu bij jullie, allemaal al een beetje beter? Zo met een ziekenboeg zeg, ook niet lekker.

Hihi wawa en zwanger :naughty:

Hier geen loopauto nodig, gaan we zelf maken wrs :mrgreen:

En heb jij betaald ouderschapsverlof, kan dat ook al? Das lekker!!!

En beebs verjaardag al gevierd en morgen echt jarig :dance: Wat leuk zo gezellig en nuttige kadoos.



tilly ja verschil in prijs is idd wel groot, maar waren ook verschillende schuttingen hoor, de ene gemetseld de ander van beton dus die andere gaan meer manuren in zitten, maar ik vind het de overweging meer dan waard want die van beton is ook mooi.

En luuk al staan, meiden wat gaat het toch hard met de ontwikkelingen hier.



obama ja ik ook blij dat hij het geworden is, maar jee toch, ik vind het zo jammer dat de maatschappij zo in elkaar steekt dat het zo bijzonder moet zijn dat er nu een donker iemand aan de macht is, wat maakt de kleur van iemand nu toch uit, maar helaas is de wereld afgelopen decenia zo gevormd. Vond het zo schrijnend hoe vaak het in het nieuws benoemd werd, maar laten we hopen dat hij dan nu voor eens en altijd korte mette kan maken met deze rassendiscriminatie.



jane wat goed zeg, dat owen al los kan lopen en gaat ie nu met de bakfiets mee naar de winkel? :inlove:



patricia nog last gehad van de griepprik? zijn verzwakte ziektekiemen he die ze inspuiten dus als je lichte griepsymptomen krijgt is niet gek.



joos heb je nog last van waar de spiraal allemaal gezeten heeft, of zijn de klachten nu met het verwijderen ook echt weg :pray:



bookimama ow d een vriendinnetje, wat schattig!!!

Hoe is het nu met de sneeuw? Wil ik ook hier, ach wij hebben frikandellen zei mijn vriend toen ie het hoorde :lol:



lijstje ik vind hem leuk zo, vind alleen dat ik een wat minder mooi blaadje toebedeeld heb gekregen :frowning:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



marije lekker aan het werk vandaag? :wink:

En nog bij daffie geweest, alles goed met haar en de zwangerschap?



2e kindje ik zit zo met mezelf in de knoop, de wens is en blijft er voor een 2e en ook dat ze niet te ver uit elkaar zitten, maar ik zal wrs moeten stoppen met bv ivm de clomid die ik slikken moet en dat maakt het me zo moeilijk, te moeten kiezen tussen twee zo mooie dingen. Ik heb besloten om eerst naar de gyn te gaan om te kijken wat er allemaal mogelijk is en een behandelplan op te stellen alvorens ik stop met de bv.



owwwww meiden, ik moet toch gewoon ff wat kwijt zeg.



Weten jullie nog die vacature dat ik helemaal naar rotterdam reed en dat het zwangerschapsverlof bleek en dat ik afgelopen woensdag gebeld zou worden wat niet gebeurd was?

Nou ik dacht, ik ga ze zelf ff bellen, ff zeggen waar het op staat.

Dus ik bel, krijg ik dat vrouwtje aan de telefoon, ja ik heb je sollicitatie ontvangen en we gaan vanmiddag bespreken wat we ervan vinden en of je op gesprek mag komen

:eh: dus ik zeg: sorry, maar ik ben al op gesprek geweest!

Whahaha ze stond met haar bek vol tanden en om ff een schep erboven op te doen zei ik: en jullie zouden afgelopen woensdag iets laten horen en dat is niet gebeurd en ik mag wel zeggen dat ik dat erg slordig vind.

Nou toen kwam een waterval van excusses en l*lsmoesjes (ik vroeg teveel salaris en ik had laten vallen dat ik evt in de toekomst naar locatie ehv wilde ipv breda, maar dat was echt tussen neus en lippen door, dus om daar nu op af te wijzen is onzin) waarom ze dan toch besloten hadden nog ff verder te kijken. Zeg dan gewoon lekker dat de klik er niet was ofzo, want dat was er wat mij betreft niet.

Heb gezegt dat ik het allemaal prima vond, maar dat ik het wel zo netjes had gevonden als ze wat hadden laten weten.

Jeetje wat een onprofessionele instelling zeg, ben blij toe dat ik daar niet aangenomen ben en wederom, heb ik me weer enorm druk lopen maken over iets wat allemaal met een sisser afloopt, ben ik zo goed in :shifty:



Nou ja goed, das dus ook einde verhaal.



Verder vanmorgen naar de tandarts geweest, die wortelkanaalbehandling van toen ik 38 wkn was, is dan nu toch eindelijk afgerond, loop nu wel met pijn in mijn mond rond, maar laten we hopen dat dat snel wegtrekt. :shifty:



Verder hebben we de grove lijnen van het tuinontwerp zo goed als klaar, geloof tenminste dat we gister wat knopen doorgehakt hebben :dance:

Zaterdag kijken naar de schutting zoals we willen en de mogelijkheden bespreken en dan met de buren om de tafel.



En dana heeft net mickey geaait, hihi hij kwam haar kopjes geven terwijl ze aan het drinken was en daarna mocht ze hem aaien, ze straalde helemaal!! Dat vind ze zo geweldig die twee katten :inlove:



En heb ik al vertelt dan na 3 en half jaar strijd met de gemeente nu dan eindelijk de paaltjes aan het eind van de tuin vervangen worden :dance: De aanhouder wint :dance:

ow jane, dat is zeker minder leuk, maar je kan er je voordeel mee doen natuurlijk, dus dat is het positive eraan, laten we maar hopen dat het mee lijkt te vallen.



En 11 uur, is dat een deadline voor je om aan de gang te gaan in huis ofzo? :wink:

wat een eikels zeg pff nou dat moet een personeelsbeleid zijn zeg. was toch een pokke eind weg :wink:



tsja jij ook al zo’n ingewikkeld dillemma. het zijn je eigen woorden volg je gevoel meid.

ja mijn eigen woorden he :roll:

maar ik weet niet wat mijn gevoel zegt, dus schuif ik het probleem gewoon op door pas te moeten gaan beslissen als ik bij de gyn geweest ben :angel:

Joos ik wilde vandaag bellen voor een afspraak met ha voor verwijderen van spiraal en toen las ik jou verhaal en nu is het bijna elf uur en na elf mag je geen afspraak meer maken. er speelt nog wat hoor ik voel me niet zo prettig bij ha, maar vind het ook kinderachtig van mezelf om steeds een afspraak met gyn te maken maar dat voelt gewoon beter. pff wat een dillema’s weer.



dit schreef ik naar joos haha elf uur is de deadline voor het maken van een afspraak met ha voor het verwijderen van mijn spiraal. en voor het uitstrijkje.



liefs

gewoon je gevoel volgen jane :wink:



:lol: hihi ow sorry, daar moet ik geen grappen mee maken, maar als je je lekkerder voelt bij de gyn gewoon lekker daarheen gaan dan toch.

Is toch van belang dat je je op je gemak voelt met zoiets vind ik persoonlijk, ik ga nog ff snel zkh bellen :shifty:

nou net gebeld, en ze adviseren wel te stoppen met bv, dan is de kans van slagen om zwanger te worden groter en de baby schijnt de bv niet zo lekker meer te vinden met clomid (maar dan denk ik weer, als dat laatste het probleem is, kan ik dana die 5 dgn dat ik het slik ook gewoon uit de vriezer gekolfde melk drinken en ik dan die 5 dgn kolven en wegmikken toch…)



Nou ja, ik wil toch op zijn vroegst pas in januari naar de gyn, dus…

Er wordt weer lekker gekletst hier!



Ik beloof snel weer te reageren, maar ik duik zo mijn bed weer in.

Afgelopen nacht was het weer een drama hier. Julian was helemaal overstuur. Hij wilde niet alleen blijven. Nu staat zijn bedje bij ons op de kamer, en daar heeft hij wel even geslapen. Ik zat er zelf vanochtend even helemaal doorheen. Net bij de buuv even een koppie thee gedaan en lekker van me afgekletst.



:-*

heel goed dat je bedje bij je op de kamer hebt gezet probeer de rust te pakken die je nodig hebt dan maar beeb weer lekker bij je… wij hebben het ook nog wel eens zwaar het gaat iets beter, maar meestal komt hij nog wel een keer in de nacht of met geluk vroeg in ochtend.



kun je dat vijfjaarlijks bm onderzoek ook bij de gyn doen, want ik had bedacht dat als ik dan toch in de beugels moet het maar allemaal ineens ga doen.



fem als jij voor jan gaat dan kon jij nu wel eens de eerste zijn en dat vind ik wel een leuk idee de laatste zullen de eerste zijn :wink:



dus moraal van dit oeveloze verhaal volg je gevoel

ja das een nieuwe slogan van ons cluppie: okotberstoppers volgen hun gevoel :shifty:



Ja de laatst zullen de eerste zijn, dat heb ik ook vaak gedacht en lijkt me ergens ook wel erg leuk, maar goed daarvoor gaan we het niet doen.



En theoretisch gezien kan een gyn idd een baarmoederhals uitstrijkje maken, want dat bedoel je he?

Maar dan kom ik aan met mijn verzekeringskennis, ik vraag me af of een gynaecoloog dat kan declareren bij de zorgverzekeraar, maar goed das niet jou probleem, ik zou het gewoon ff vragen aan de gyn, realiseer je wel dat alles wat je bij de gyn laat doen eerst verrekend wordt met eigen risico, ha geloof ik niet? (meer weet dat eigenlijk niet zeker, twijfel nu of alleen de consultaties buiten eigen risico vallen of dat de verrichtingen daar ook onder vallen :think: )



Joos, wat een nacht weer joh, maar fijn dat het bedje op jullie kamer erbij kan, zo hoef jij niet op een matras op de grond en kan hij er toch bij, maar dan in eigen bedje. Goed hoor.



Ik zat trouwens te denken, ik belde net naar de andere locatie. Is toch ook wazig, “nee we zijn 1 ziekenhuis met 3 locaties” “maar nee je wordt dan wel als nieuwe patient gezien en je dossier blijft ook waar ie was” Terwijl dat ding digitaal is, dat moet je toch op kunnen roepen op de andere locatie, maar goed onderzoeken hoeven niet op nieuw, dat was voor mij van belang, maar ik zei op zijn vroegst he :wink: januari, ik denk dat ik dan nog niet stop met de bv en dan gewoon ga, het is een advies en geen idee wie dat advies gaf, kan net zo goed een ass zijn geweest. Dus wie weet kan het gewoon lukken met bv, nou ja en wie weet heeft dana er dan allang de brui aan gegeven, we zien wel hoe alles loopt.

Ik vind het wel raar hoor, ben ergens nog helemaal niet bezig met een 2e, ja nu dan ff wel omdat ik gebeld heb enzo, maar kan me er nog niets bij voorstellen dat ik over een paar maanden misschien al wel weer zwanger ben, maar ja je moet toch ook 9 maanden tellen voor de beeb geboren is enzo, nou ja das allemaal vooruit denken.

haha femmie je bent er wel mee bezig hoor lekker toch. is meer een beetje vooruit dromen toch.

@jane wrote:



fem als jij voor jan gaat dan kon jij nu wel eens de eerste zijn en dat vind ik wel een leuk idee de laatste zullen de eerste zijn :wink:




Leuk indd!! Maarre…zullen de eersten dan ook de laatsten zijn? :eh: :think: :smiley:

ja haha in die zin ben ik er idd wel mee bezig al heel lang met te bedenken hoe en wat met de bv en de clomid enzo, en ik wilde na de bevalling meteen weer zwanger zijn, miste het zo, maar nu is dat gevoel weggeebt. Wil het nog dolgraag, maar denk ergens ook, als ik nu meteen weer zwanger ben, dan is het allemaal zo snel dadelijk allemaal geweest, als ik het nog ff uitstel dan heb ik het nog langer tegoed :shifty:

Nou ja goed, al met al willen vriend en ik graag snel een 2e dat wel, maar het voelt voor mij op dit moment nog niet zoals dat het voelde toen we voor dana gingen laat maar zeggen, mijn hoofd zit nu grotendeels bij dana. Denk dat dat pas echt komt als we de knoop doorhakken en ik een afspraak maak bij de gyn.



Enuhm patries, nee joh de eerste zullen toch niet de laatste zijn denk ik hoor, toch? :think:



Joos beetje bij kunnen slapen?



oh en ik voel me zo opgelucht dat ik van de tandarts afben, zag er best tegenop :shifty:

Heb arnica gebruikt en is echt topspul, heb gewoon helemaal geen last!!! :dance:

Ach, als het zo s dan is het zo… :wink: Kan niet altijd geluk hebben!!

nee dat is zo en verder dat het dan ook min of meer “gepland” / bewust later is.

En verder kan het wel zo zijn dat wij misschien begin vlgd jaar al voor een 2e gaan, dan ben ik nog niet zwanger he :wink:

Nee, maar ik zou het wel heel leuk voor je vinden als het dit maal wel snel gaat!! Het scheelt natuurlijk dat je nu direct met chlomid kan gaan beginnen. Bij mijn zus was het na de eerste keer chlomid ook raak!

ja hier afgelopen keer ook meteen raak toen ik de juiste medicijnen had. Maar ja kan natuurlijk ook geluk zijn geweest al heb je in het zkh wel volledig in beeld wanneer je ei gesprongen is dus daar kun je gericht op klussen.

Verder zeggen ze dat het ook na een zwangerschap over kan zijn, dus wie weet dat de gyn zegt dat ie eerst wil afwachten op een echte ongi ofzo, maar ja hoe lang wacht je dan als die ongi misschien wel nooit komt :think:

Ik probeer het allemaal te beredeneren maar daar kom ik niet uit, laat dat ook maar gewoon aan de gyn.



Hoe is het verder met je? Nog last van de griepprik gehad? :think: