~*OkToBeRsToPpErS'06*~

Ben momenteel aan het werk, maar heb, zoals je merkt, niet veel zin haha…



Helemaal geen last van de griepprik gehad gelukkig. Alleen wat spierpijn in mijn arm,maar das niet erg.



Ik heb nu een half uurtje pauze, lekker eten. Tot later!! :-*

patriecia :naughty: :naughty: :naughty: hihi das niet netjes naar de baas toe, maar wel gezellig voor mij hahaha



en fijn dat je er geen last van gehad hebt :dance:



en smakelijk zo, wij hebben net chinese tomatensoep op die is hier zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ongelovelijk lekker, hè mamalena (voor het geval jij dat nog niet wist, maar wist je vast wel, die is echt de allerlekkerste van nederland bij jullie daar op het winkelcentrum :drool: :drool: :drool: :drool: )



Vriend is nu weer naar school, dana ligt lekker in bed en ik hang hier wat op de bank, ben een beetje aan het surfen naar leuke tegels voor in de tuin :inlove:

Ligt de kleine Dana zo vroeg te slapen?? Heerlijk hoor…



Mooie tegels gevonden?

Femke, leuke tegels gevonden?

Wat raar dat ze jou dossier niet naar een andere locatie kunnen sturen. Maar, jij hebt toch recht op een copy, die zou je dan mee kunnen nemen.

Heb je al een afspraak met de gyn gemaakt, of ga je dat in januari doen?



Jane, het was voor mij ook wel een stap om te bellen. Ik lig ook niet graag met mijn benen wijd. Maar ja, ik had veel last van het ding, en daarom moest ik wel.

Volgens mij stond er in de oproep voor het onderzoek ook iets over wat te doen bij angst. Ze hebben er speciale verpleegkundigen voor geloof ik. Misschien is dat iets voor jou?



Patricia, lekker kokken op je werk! :dance: Hoe is het trouwens met je jacht op een nieuwe baan?



Fem, het spijt me dat je je blaadje niet leuk vindt. Ik had gewoon een aantal blaadjes gemaakt en toen de namen in volgorde van het vorige lijstje erop geplakt.







Julian ligt nu op onze kamer te slapen. Hij zal straks wel weer wakker worden, maar dan hoeven we geen volksverhuizing toe te passen. Gelukkig heeft hij een goede dag op de opvang gehad.

Ik heb de hele middag in bed gelegen. Kon eerst niet slapen, dus even tv gekeken. Er was een docu over een vijfling op. :shock: Zo erg hebben wij het nog helemaal niet. Daarna heb ik toch 2 uur kunnen slapen.

Hopelijk hebben we een goede nacht, en dan morgen weer lekker aan het werk. :-*

@femmie wrote:

nou net gebeld, en ze adviseren wel te stoppen met bv, dan is de kans van slagen om zwanger te worden groter en de baby schijnt de bv niet zo lekker meer te vinden met clomid (maar dan denk ik weer, als dat laatste het probleem is, kan ik dana die 5 dgn dat ik het slik ook gewoon uit de vriezer gekolfde melk drinken en ik dan die 5 dgn kolven en wegmikken toch…)



Nou ja, ik wil toch op zijn vroegst pas in januari naar de gyn, dus…




Uhmmmm, ik heb volgens mij wat gemist. Ik probeer in één minuut alles bij te lezen. :think: :think: Gaan jullie er nu voor?



Jane, volg je gevoel. Ik heb spijt, dat wij vanwege werk hebben gewacht, maar ja terugdraaien kan ik het niet natuurlijk.

Meld meld meld. Heb nog niets bijgelezen, heb mijn kabel even zo gedraaid dat ik even internet heb. Totdat Loïs weer voorbij komt springen :roll: dus die heb ik op de bank gepland :mrgreen:

Nieuwe kabel komt er zo aan. Ga ik vanavond even alles bijlezen en proberen te reageren…



:-* :-*

beeb van wawa



Beeb van Wawa,



Hiephiep hoera!!! Van harte gefeliciteerd! Wat is dat jaar hard gegaan zeg! :shock:

Nou ik heb dus een nieuwe kabel en weer internet! Jahoe!!!



Ik zag een nieuw lijstje op de 1e pagina! Mooi!

Ik mis alleen de data dat de kindjes jarig zijn, dat vond ik wel handig. ik weet ze namelijk niet allemaal uit mijn hoofd :oops:



Verder snel gelezen dat sommige volgend jaar er weer voor gaan, spannend!!!

Beeb van Wawa…

Meiden, kom echt gauw meer schrijven… heb nu even pauze van mijn werk, moet zo alweer het pondje gaan halen om terug te gaan.

Als ik niet te moe ben kom ik vanavond even!



kus!

Relaxe beeb/dreumes van wawa, GEFELICITEERD!!!

Beeb van wawa, GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG :-*

Dank je wel meiden :-*

Beetje laat maar kon je helaas niet eerder feliciteren Wawa.



Beeb van Wawa, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!



:-*

Relaxe beeb; GEFELICITEERD!



Charissa, ik kan wel een kalender maken. Dan kunnen we daar de verjaardagen en andere bijzondere data op zetten.

patricia, dana gaat rond 19 uur in bad en daarna naar bed, en ze wordt dan vaak nog wel wakker om 23 uur voor een voeding, maar over het algemeen hebben we de avond voor onszelf idd.



Tegels nog niet gevonden. Ja we hebben wel mooie gevonden, maar had net discussie met mijn vriend, we weten wel welke schutting we willen, maar we weten pas zaterdag of dat ook kan en dan moeten we ook de buren nog overtuigen en die krijgen we niet te pakken om eea mee te bespreken :? Lastig dus, want ik wil wel dat het een beetje mooi wordt en niet dat het dadelijk nog een zooitje ongeregeld is.



joos, ja ik heb recht op kopie, maar dat moet ik betalen, dus die mogen ze zelf opvragen dan zijn er geen kosten aan verbonden.

Hihi en van dat blaadje was een geintje hoor, zat maar wat te stangen.



wawa, hoe was het vandaag? Nog iets af gedaan aan beebs verjaardag?

En nee joh wij gaan er nog niet voor hoor :snooty: maar ik zit al vanaf de bevalling in mijn hoofd met hoe het moet met bv icm clomid enzo, dus ik dacht, laat ik nu maar eens bellen dan heb ik iig duidelijkheid.

Huh en eerst zei jij tegen mij dat je blij was dat je vanwege je werk gewacht had :think:



Verder hoi tegen de rest :mrgreen:

Ik ben ook erg blij dat ik heb gewacht met mijn werk, maar het is belachelijk stom, dat mijn werk zo’n grote invloed heeft op mijn privéleven. Daar heb ik dus wel spijt van. Ik kan die dingen gewoon niet los van elkaar zien. Zwangerschap kun je niet plannen. Ik laat mijn werk dus leiden, waardoor mijn gevoel lijdt. Snappie? Ik zou dus willen dat ik daar wat nonchalanter in zou zijn :wink:

Wawa, werk loopt niet weg hè. En we zitten in een branche waar we niet bang hoeven zijn om zonder werk te zitten.



Femmie, het is wel mooi als aan beide kanten een zelfde schutting staat hè. Bij ons is dat helaas niet het geval.





Hee dames, hebben jullie al bij de zomervakantiefotowedstrijd gekeken?

Er staat een superleuk kereltje bij met een zonnebril! :wink: