Sorry meiden, heb nog niet weer bijgelezen sinds gisteren maar ben ziekjes. Heb het buikgriepje van Nick overgenomen. Vannacht dus een gezellig onderonsje gehad met de wc.
Hoop dat ik snel weer op mag knappen en dan kom ik hier weer mee kletsen.
:-*
Hoi lieverds,
Ben er wel hoor. Ben erg druk met de voorbereidingen voor Tyme zijn verjaardag.
Dikke knuf voor jullie!
liefs! :-*
Wat een zieken allemaal! Beterschap!
Marije, jaaa, Tyme is ook al bijna 1! Ga je een groot feest geven?
Mamalena en Tilly, sterkte meiden :-*
Marije, veel succes met de voorbereidingen. Ben je vrij op z’n verjaardag?
Volgens mij hebben we met z’n allen een kokdipje, of heb ik dat verkeerd?
:think:
Ik heb geen KOKdipje, maar een winterdipje
Ik hoorde toevallig afgelopen week van een collega dat ze elke avond even voor een speciale lamp zit om een winterdip tegen te gaan. Ken je die?
:-* Ja, die ken ik. Ik heb het alleen nooit geprobeerd.
Ik denk, dat het m.n. komt, omdat de dagen qua daglicht zo kort zijn.
Hierdoor ga ik eerder naar bed en is de dag dus korter.
IK probeer wel meer yte kletsen hoor
HIer ook geen kokdip maar erg druk gewoon. Nesrin is de normale loopfae voorbij en klimt nu overal op. Is al een paar keer goed gevallen ook.
Een aantal van onze aug mama’s is weer zwanger, waarvan nu 1 met een ma.
Dikke kus voor allemaal en tot gauw! :-*
Hoi meiden,
Hier ook geen Kokdip hoor. Ben alleen gewoon erg druk en nu dus ook nog ziekjes erbij. Gelukkig is het overgeven afgelopen alleen is daarvoor in de plek een nare hoofdpijn gekomen. Niet leuk maar zal wel weer overgaan toch?
Patricia, Nesrin zit dus een beetje in een, voor jullie, vermoeiende fase. Wel leuk om te zien wat ze allemaal kan en dat ze zich zo goed ontwikkelt. Alleen zo vervelend dat ze zich dan zo zeer kunnen doen iedere keer.
Hier zitten we momenteel in net zo’n soort fase met Luuk. Hij kan zich nu overal optrekken en gaan staan maar het blijven staan is zo lastig soms. Hij valt nu dan ook regelmatig met huilen en builen als gevolg.
Gelukkig zullen ze het vanzelf leren.
Marije, jij dus druk bezig met voorbereidingen voor de 1e verjaardag van Tyme. Leuk hoor!!!
Krijgt hij nog iets leuks van jullie?
Ga je vandaag nog naar Sinterklaas met Jesse? Wordt hij weer een pietje?
Mamalena, hoe is het nu bij jullie? Knappen jullie weer een beetje om met z’n allen? Iig een dikke :hug: meid. :-
Wawa, kan me wel iets voorstellen van een winterdip hoor. Het is ook zo donker iedere keer, ook overdag nu met dit regenachtige weer.
Maar meid, kerst komt er weer bijna aan dus misschien kun je het in huis straks oplossen door kerstverlichting en kaarsjes? Bij mij zorgt dat er altijd voor dat ik me echt vrolijk voel, ik hou van die gezelligheid.
Nu heb ik nog lang niet iedereen gehad maar ik hoop snel nog meer en verder bij te kletsen. Eerst even een mannetje uit de box halen die het echt niet meer leuk vindt.
Straks met Nick naar Sinterklaas. Ik ben benieuwd wat hij ervan vindt. Hij komt nu echt in zo’n leeftijd dat hij het begint te snappen en leuk vindt. Maar of hij het ook leuk vindt om ze in het echt te zien? Het is zo’n stoere vent…maar ondertussen. :mrgreen:
Fijne dag allemaal vandaag.
:-
Wawa, die grijze dagen zijn ook niet echt om vrolijk van te worden.
Die collega van mij heeft dus echt baad bij die lamp. Niet dat ze enorm depressef was, maar wel wat neerslachtig.
Tilly, het is ook wel een drukke periode. Ben benieuwd wat Nick van Sinterklaas vindt. Ik heb net de intocht met Julian op tv gekeken. Ondertussen lekker een boterhammetje oppeuzelen, en liedjes zingen. :inlove:
Beterschap ook nog. :hug:
Patricia, Nesrin is nu dus een handenbindertje. Echt de wereld aan het ontdekken hè. En dat gaat helaas met vallen en opstaan.
Oke, ze schrijft hier niet meer, maar ze is toch mijn vriendinnetje en dus wil ik het hier graag ook even melden:
MIRRETJE IS BEVALLEN!! :dance:
Om 5.23 is Suzanne Julia geboren via ks, ze lag dwars. Ze is ruim 3 kg en alles gaat goed. Ze drinkt al goed aan de borst :inlove:
MIRRETJE, GEFELICITEERD MET JE MOOIE MEISJE!!!
Joos, leuk dat je het nieuws van Mirretje komt vertellen. Hoe is het met haarzelf?
Tilly, hoe was de intocht van Sinterklaas mey Nick?
Hier komt Sinterklaas vannacht langs en morgen komt hij pas aan in het dorp. Beetje krom, maar dat geeft niet toch?
Denken jullie aan het loslaten van een rode ballon in huis? Gaan ze aankomende maandag ook in scholen, kinderdagverblijven e.d. doen. :mrgreen:
Rode ballon in huis???
Ik vrees dat ik dan 2 over enthousiaste honden krijg. :mrgreen:
Mir voelt zich moe en raar in haar hoofd door de morfine. Ook kan ze weinig geluid hebben (ik bel dus nog maar even niet), maar verder gaat het wel.
Ik ben opzoek naar een kerstpakje maat S (1-3 jaar)van de Blokker. Helaas hebben ze hier alleen maat M en L. Zouden jullie misschien voor mij willen kijken als je in de buurt van de Blokker bent?
Joos, ik kan maandag even voor je kijken hier in de Blokker. :-*
Ga weer even snel verder… heb vluchtig even gelezen… Tilly, ja Jesse is weer als pietje geweest! :mrgreen: Hoe vonden jou jongens de Sint? Wawa, What’s up met de rode ballonnen?? :think: Voor alle meiden met UV-tekort…
Morgen alle vrienden met kids over de vloer en maandag op Tyme zijn verjaardag de familie… Worden twee drukke daagjes maar wel twee leuke!
Dikke kus! En tot later!
Ballonnenpiet is al zijn rode ballonnen kwijt, waarmee hij het pietenhuis wilde versieren. Overal in Nederland verschijnen nu rode ballonnen. De kinderen vinden deze en moeten ervoor zorgen, dat ze weer bij de Ballonnenpiet terecht komen zonder dat Sinterklaas het ontdekt, anders is de verrassing eraf :lol: :lol:
En hoe komen ze dan weer bij Ballonnenpiet?
@Joos wrote:
En hoe komen ze dan weer bij Ballonnenpiet?
De kindjes doen ze in hun schoen volgens mij, maar dat komt nog. (De mama’s en papa’s knappen de ballonnen kapot

Haha, ik heb het op tv gezien van die balonnen… Ik vind het leuk bedacht!
Nesrin heft nog totaal geen besef van sinterklaas, maar hoop volgend jaar ookmet haar naar een intocht te gaan.
Wat leuk nieuws van Mirretje!
Mir, gefeliciteerd en geniet van je meisje! :inlove: