mamalena, Ondanks alle ellende en verdriet dat dit volledig buiten jou en je meisjes keus nu over is, ben trots op jezelf meid! Dat heb je verdient, je hebt het super gedaan, je hebt er alles aan gedaan, zovelen zouden de handdoek allang in de ring gegooid hebben en jij ging door…
Echt meid
voor jou!!! :-*
En wanneer gaan we? Ik ga meeeeeeeeee, morgen, overmorgen? :mrgreen:
Haha, nee meiden ik snap dat jullie niet op zo’n korte termijn kunnen, maar ik wel mee als jullie gaan hoor!
Ik PB even met Marije en dan lanceren we een datum. Oké?
Hoi meiden,
Eerst een dikke :hug: voor Mamalena. Ik vond het erg verdrietig jou berichtje te moeten lezen over het stoppen van de bv. Meid je hebt je er altijd zo volledig voor ingezet en dat het dan nu op deze manier moet stoppen. Wat ontzettend verdrietig vind ik dat voor je.
Hoe gaat het momenteel met je? Zijn er nog steeds genoeg mensen die naar je omkijken en bij wie je terecht kan?
Wawa, ik zou zo graag willen maar ben momenteel zo verschrikkelijk druk. Heb allerlei afspraken staan komende weken en kan dus niet maar zo nog een extra dagje van huis weg. Dit zou voor de jongens en mezelf niet goed zijn.
Er staan ziekenhuisbezoekjes op het programma, ben druk voor school, Luuk is volgende week zondag jarig. Nee, het spijt me wel maar voor het eerst ga het mij niet lukken.
Sorry ook voor jou Mamalena, het is geen onwil maar het lukt mij momenteel echt niet om er daadwerkelijk voor jou ‘te zijn’. Ik hoop dat je me een beetje begrijpt. :-*
Tilly, PB
Mijn weekend is voorbij. Ik duik mijn bedje in :-*
Lieve meiden,
Bedankt voor jullie medeleven. Echt heel fijn.
Best een goede dag gehad vandaag. Vriendin was hier om 10.30 al, omdat om 11.00 R. de kindjes zou komen halen. Heb hem via sms wel gezegd dat hij die h**r bij de kinderen vandaan moet houden. Toen hij vanmorgen kwam, stonden er 5 vuilniszakken op hem te wachten bij de voordeur. Al z’n kleren, schoenen en jassen, schoon en vuil door elkaar. Zoek het maar uit. Hij zei verder niet veel. Gaf me even een schuldbewuste blik met Droopy-ogen. L*l.
Bij het terugbrengen vroeg hij of de afspraak van vrijdag bij de coaching nog doorging. Ik heb hem echt aangekeken of hij gek was en wel 6x gevraagd wat hij er zelf van dacht als hij eens even goed zou nadenken. En of hij echt dacht dat er nog iets te redden viel. En toen…begon hij te huilen. :shock: Najaaa! Hij denkt echt dat dat zo is. Dat het er nog in zit. Heb hem verteld dat hij zich verre van bewust is wat hij kapot gemaakt heeft, dat ik op 'm kots. Eén misstap tot daar aan toe, maar het is allemaal heel bewust doorgegaan. Zei hem dat toen ik las dat hij een weekendje Ardennen wilde plannen, ik kotsmisselijk werd. Maar dat was nooit doorgegaan zei hij. Alsof dat wat uitmaakt.
Nouja, lang verhaal verder. Hij weet nu ook dat het slot veranderd is. En dat ik hem zo min mogelijk wil zien of spreken. Hij stapte uiteindelijk totaal verslagen de auto is. En ik knalde de voordeur enorm hard dicht. Zo. En dat luchtte enorm op. Kan niet anders zeggen dan dat het me goeddeed om hem zo te zien. Sukkel.
Morgen moet ik naar de bedrijfsarts om effe m’n verhaal te doen. Niet zo’n zin in maar kan wel zorgen dat ik voorlopig even op non-actief sta.
Spreek jullie snel weer, ga nu heel gauw slapen.
mamalena, heel veel succes vandaag bij de bedrijfsarts :hug:
Idd niet fijn je verhaal te moeten doen, maar misschien dat het je wel goed doet, al heb je het wrs afgelopen week al tig keer aan vriendinnen gedaan. En dan idd ff op non-actief, jeetje joh ik schreef je nog dat ik het zo knap vond dat je gewoon doorwerkte, maar na deze klap is het gewoon op. Je moet nu gewoon ff tijd voor jezelf nemen en dat snapt die bedrijfsarts ook wel en zo niet is het een eik*l
En wat voelde je je goed gister. Die blik in zijn ogen zal je vast veel voldoening hebben gegeven. Gewoon ff zien dat je hem nu ietswat terug kan pakken en hem ook pijn kan doen. :hug:
En lekker is dat hè lekker kei hard met deuren smijten (ik weet er alles van, er kei hard tegenaantrappen helpt ook heel goed, maar dan moet je wel opletten dat je er geen gat in trapt, deuren zijn duur… :oops: )
Ben aan het werk, kom jullie alleen even een :-* brengen!
werkse patries :-*
@mamalena in het oktoberstoppers06-meetingtopic wrote:
Ik vind het wel een leuk plan om te eten. Kunnen we allemaal iets meebrengen zodat ik de keuken niet in hoef.Een soort american party. Vooraf even een grove verdeling maken wie wat maakt, zodat we niet allemaal met een heerlijk toetje aan komen draven…Alhoewel, ik ben een enoooorm toetjesmens. Heb ook last van toetjesdijen, toetjesbillen, toetjespens, toetjesalles eigenlijk…
Gaan we dit dan doen? Vind het wel leuk, en dan kunnen we het zo doen dat wij vanalles meenemen en mamalena niet de keuken in hoeft, die hoeft alleen haar huisje beschikbaar te stellen en dan komen wij haar opvrolijken en verwennen met allemaal lekkers en een hoop gezellige klets.
Of gaan we langs om haar op te vrolijken en doen we dit een andere keer?
Hoi dames,
Vanmorgen belde het ziekenhuis en Cayla wordt vanmiddag al opgenomen omdat ze haar ci krijgt. ER viel een kindje uit, en of Cayla kon… Ja dus, maar pff wat een geregel…
Mamalena :hug: :hug:
Jeetje Chrisje, succes!! :thumbup: :-*
Chrisje, sterkte!! Ik ga voor jullie duimen dat de operatie slaagt!
chrisje veel sterkte en succes, hoop dat cayla gaat helpen
heel veel suc6 Cayla, chrisje :-* :hug: voor de spanningen want zal wel spannend zijn. :thumbup: komt goed
@femmie wrote:
@mamalena in het oktoberstoppers06-meetingtopic wrote:Ik vind het wel een leuk plan om te eten. Kunnen we allemaal iets meebrengen zodat ik de keuken niet in hoef.Een soort american party. Vooraf even een grove verdeling maken wie wat maakt, zodat we niet allemaal met een heerlijk toetje aan komen draven…Alhoewel, ik ben een enoooorm toetjesmens. Heb ook last van toetjesdijen, toetjesbillen, toetjespens, toetjesalles eigenlijk…
Gaan we dit dan doen? Vind het wel leuk, en dan kunnen we het zo doen dat wij vanalles meenemen en mamalena niet de keuken in hoeft, die hoeft alleen haar huisje beschikbaar te stellen en dan komen wij haar opvrolijken en verwennen met allemaal lekkers en een hoop gezellige klets.
Of gaan we langs om haar op te vrolijken en doen we dit een andere keer?
Mij maakt het niet zoveel uit. Als er een datum bekent is kan ik kijken hoe of wat. Of ik met ov kom of met auto. Met de auto kan ik uiteraard meer meenemen. :mrgreen: Heb namelijk niet altijd de auto tot mijn beschikking helaas :?
Chrisje, wow dat is snel zeg! Sterkte en succes
Helemaal voor!
Mits mamalena er zelf ook zin in heeft natuurlijk :mrgreen:
Pff wat een toestand. En dan ook nog met hangende pootjes terug durven komen tsssss :naughty:
Chrisje, ooohh wat spannend! Cayla krijgt haar CI. Hoe eerder hoe beter toch? Heel veel succes! Ik ben benieuwd wat het resultaat is.
Patricia, :-* terug!
Voor de rest ook even een :hug: . Ben een beetje moe. Het hele weekend aan de klus geweest. Vandaag ook weer gewerkt enzo.
M’lena, Wat een lef van hem, om te denken dat je nu uberhaupt op een verzoening zit te wachten zeg… In wat voor een fantasiewereld leeft hij? Dikke knuf meis. :-
Wawa, Ik zal vanavond even wat data’s door sturen!
Chrisje, Jeetje meis, dan is het vandaag opeens zover! Ik hoop dat alles goed is gegaan met Cayla. :-
Rest van de meiden ook even dikke knuf, kom vanavond nog wel even kijken. Ga eerst even in bad zitten.
8)
Heeft Cayla de operatie nu al gehad? Of gaan ze dat nou morgen doen? :think:
vroeg me ook af of er al nieuws van cayla was, maar chrisje zit natuurlijk in het zkh bij cayla (stom dat ik dat niet eerder bedacht heb)
En marije badderse.