dank je Fem!
O ja, heb net een berichtje bij het topic gevraagd neer gezet… Als jullie niets te doen hebben… 8) http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=62670
Hoi meiden,
Mamalena, allereerst een dikke :hug: en :-* voor jou.
Wat een verhaal weer zeg, tsjonge jonge. Het is echt niet niks meid.
Wat een verdriet toch voor jou. Vind het ook moeilijk om te lezen dat R. denkt dat dit maar zo op te lossen is. Het lijkt wel alsof hij totaal niet snapt wat hij jou en de kinderen aan heeft gedaan. Zijn spijt komt veeeeeeeel te laat. Hij ziet echt gewoon niet in dat het nu gedaan is he?
Hoe gaat het momenteel met de meiden? Krijgen ze er erg veel van mee?
Hoe is het gegaan vandaag bij de bedrijfsarts?
Chrisje, wat een heftige tijd zeg voor jullie. Zomaar ineens met Cayla naar het ziekenhuis voor de CI. Zo ontzettend spannend zeg.
Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe voor de komende periode. Het zal toch allemaal wel even zwaar zijn en een hoop geregel.
Ik hoop dat we snel mogen horen hoe het is gegaan.
Een dikke :hug: en :-* ook voor jou.
Marije, lekker gebadderd? Heerlijk zeg zo’n bad!!!
Hoe gaat het trouwens momenteel met je? Weer goed?
Hoe was de verjaardag van Arnoud dit weekend? Of had je daar al wat van verteld :oops:
Joos, jij dus een druk weekend achter de rug. Hoop dat je wel een beetje de week door kan komen dan. Je moet nu natuurlijk weer gewoon aan het werk.
Laat Julian jullie inmiddels wel weer een beetje lekker slapen? Is hij weer wat rustiger geworden?
Patricia, we kregen een lief :-* van jou. Hier dan eentje voor jou terug :-* Lekker gewerkt vandaag?
Hoe is het verder met de rest van de meiden?
Hier druk, druk, druk. Allerlei afspraken en natuurlijk het werk op school. Maar ik geniet er wel van hoor, het is alleen wel vermoeiend.
Meiden, fijne avond allemaal.
:-*
@femmie wrote:
@mamalena in het oktoberstoppers06-meetingtopic wrote:Ik vind het wel een leuk plan om te eten. Kunnen we allemaal iets meebrengen zodat ik de keuken niet in hoef.Een soort american party. Vooraf even een grove verdeling maken wie wat maakt, zodat we niet allemaal met een heerlijk toetje aan komen draven…Alhoewel, ik ben een enoooorm toetjesmens. Heb ook last van toetjesdijen, toetjesbillen, toetjespens, toetjesalles eigenlijk…
Gaan we dit dan doen? Vind het wel leuk, en dan kunnen we het zo doen dat wij vanalles meenemen en mamalena niet de keuken in hoeft, die hoeft alleen haar huisje beschikbaar te stellen en dan komen wij haar opvrolijken en verwennen met allemaal lekkers en een hoop gezellige klets.
Of gaan we langs om haar op te vrolijken en doen we dit een andere keer?
Combi toch? Ik neem vreet vreet vreet mee :lol: :lol:
@Chrisje wrote:
Hoi dames,
Vanmorgen belde het ziekenhuis en Cayla wordt vanmiddag al opgenomen omdat ze haar ci krijgt. ER viel een kindje uit, en of Cayla kon… Ja dus, maar pff wat een geregel…
Mamalena :hug: :hug:
Meid, veel succes
Mamalena, pfoef, wat een verhaal. Gaan jullie nou wel naar de coaching? Misschien kan hij eerst een sessie alleen gaan!!! Kan hij op z’n flikker krijgen van de coach :mrgreen:
@Wawa wrote:
Mamalena, pfoef, wat een verhaal. Gaan jullie nou wel naar de coaching? Misschien kan hij eerst een sessie alleen gaan!!! Kan hij op z’n flikker krijgen van de coach :mrgreen:
Da’s een goed idee!! :thumbup: :mrgreen:
Hoe is het verder met iedereen?
Ik ben vandaag vrij, morgen nog 1 dagje werken en dan 2 weken vakantie! :dance:
owwwwwwww patries, dan ga je weer weg he, wat heeeeeeeeeeeerlijk…
wawa, combi idd, nou ook ff afwachten wat mamalena zelf graag wil natuurlijk.
mamalena, hoe was het gesprek gister, hoe is het verder met je? :hug:
zal ik tiramisuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu maken eindelijk weer een reden/aanleiding om deze ontzettende dikmaker te maken.
m’lena goed dat hij zich een sukkel voelt die zal zich net als jij heel ellendig voelen. hoe is het bij de bedrijfsarts gegaan?
verder hier een beetje tegenstrijdigheden vrijdag een bruiloft van een vriend, maar in die vrienden groep is ook een jongen oude studievriend van mij overleden. er komen dus emotionele dagen aan. dan neem ik ook nog afscheid wat voor mij ook nogal geladen voelt ik denk namelijk dat ik het best wel zwaar ga krijgen. maar dan ben ik net als patricia dalijk twee weken vrij.
ga je wat leuks doen patricia
chrisje hoe is het gegaan?
Jane, gecondoleerd :hug:
Ja ja, we gaan 12 dagen naar Kemer (Turkije) :dance:
Ik zag alleen net op zoover dat het weer er niet zo 8) uit ziet Daar gaan we toch voor! :evil:
Meiden, ben er straks weer… Jesse is ziek thuis dus heb even mijn handen vol…
later!
jane, wat tegenstrijdig, gecondoleerd meid. Heb jij dit een 2 jaar geleden niet ook meegemaakt? Toen was toch ook een jong iemand, vriend van jou vriend geloof ik, overleden? Wat enorm oneerlijk is dat toch. Heel veel sterkte meis :hug:
En dan 2 weken vrij, dat betekend dat jij met de laatste loodjes bezig bent bij je huidige baas. Joepie!!! :dance: Mooi, daar ben je bijna vanaf meid! :hug:
Patricia, moet ik de zonnedans doen zodat het lekker weer wordt?
Marije beterschap met jesse, heb je al data?
Jane, tiramisu, jammieeeeeeeee
Ik zit te denken waar ik goed in ben, owwwwww ik weet een heerlijk voorgerecht, zal ik die gaan maken??
Is met perzikken, lust iedereen dat???
Jane toetje, :drool:
Femmie voorgerecht :drool:
Jane, Gecondoleerd meis. Vind het altijd zo ontzettend confronterend als er een jong iemand sterft…Sterkte. :-
Straks lekker twee weken vrij, gaan jullie nog wat leuks doen of moet vriend wel gewoon werken?
Enne… Tiramisu vind ik ook LEKKER!!!
Femmie, :drool: klinkt lekker! Nu moet ik ook eens even gaan bedenken wat ik zal gaan maken. :think: :mrgreen:
Ik heb even naar de data’s gekeken… Kan eigenlijk alleen het weekend van 3 en 25 oktober niet. Daarvoor en tussen is geen probleem.
Patricia, ik doe mee met de zonnedans hoor! :mrgreen:
Tilly, verjaardag van Arnoud was erg gezellig. Gewoon een klein groepje vrienden en wat hapjes en drankjes op tafel.
De laatste is blijven hangen tot 02:00, maar toen lag ik al op bed… :mrgreen:
Chrisje, hoe is het gegaan? Is Cayla er goed doorgekomen?
M’lena, Hoe is het gesprek gegaan?
Wawa en Joos,Wat gaan jullie voor lekkers maken? :drool: :mrgreen:
B’mama , Charissa, Hoe is het met jullie? :-
Zo, ik ben bezig met de vakantiewasjes en strijkjes :mrgreen:
Zo nog even boodschappen doen en naar de stad, meteen even kijken voor de jas voor Jesse.
Jane, heb je dan dus je laatste dag bij je werkgever erop zitten?
Hoe gaat het met Jesse Marije?
Tot later allemaal… :-*
ik kan 28 sept niet. verder voor mij ook geen probleem.
En of ik tiramisu lust, geen idee heb het nog nooit op, maar wil het best graag een keer proberen :mrgreen:
Patricia, Jesse heeft vanmiddag nog even twee uur geslapen. :shock: Doet hij echt nooooooit maar nu vroeg hij er zelf om.Hij heeft ook geen koorts ofzo maar hij is zo moe en klaagt al een paar dagen over buikpijn… Hij ziet er ook echt lijkbleek uit en heeft echt grote zwarte wallen. Als het morgen niet beter is ga ik even met hem naar de huisarts…
Ben benieuwd of ze bij jullie de jas nog wel hebben. Heb ook al via internet gezocht maar nergens maat 122…
:?
Super lief van je iniedergeval! :-*
Femmie, Als je het niet lekker vindt is het niet erg hoor… Eet ik jou stukje wel op! :drool: :mrgreen: :mrgreen:
@Marije wrote:
Ben benieuwd of ze bij jullie de jas nog wel hebben. Heb ook al via internet gezocht maar nergens maat 122…
Sow zeg, ik heb ook ff gegoogled, maar bestaat ie wel in maar 122???
Begin het me echt af te vragen hij is nergens verkrijgbaar :think:
En das goed, als ik hem niet lust mag jij hem hebben
beterschap met jesse idd morgen maar naar de ha als het zo blijft, vaag hoor wel klachten geen koorts :think:
@femmie wrote:
@Marije wrote:Ben benieuwd of ze bij jullie de jas nog wel hebben. Heb ook al via internet gezocht maar nergens maat 122…
Sow zeg, ik heb ook ff gegoogled, maar bestaat ie wel in maar 122???
Begin het me echt af te vragen hij is nergens verkrijgbaar :think:
En das goed, als ik hem niet lust mag jij hem hebben
beterschap met jesse idd morgen maar naar de ha als het zo blijft, vaag hoor wel klachten geen koorts :think:
Die verkoopster zei van wel… Maar ik vraag het me zelf ook af. :think:
Wel lief dat jullie zo mee zoeken!
Ja vaag he die klachten van Jesse… Vind het helemaal niet leuk om hem zo lusteloos te zien… Normaal springt hij de hele dag van hot naar her en nu hangt hij echt een beetje op de bank… ZIELUuuuG!!!

:-*
Tiramisu :drool: :drool:
Heb trouwens even snel een lijstje in elkaar geknutselt met diverse data (of had iemand dat al gedaan :oops: ) m.b.t. mamalena.
De roze kleur is voor wel aanwezig en de groene voor niet aanwezig
whoooooo dat roze doet gewoon zeer, in excel niet :oops:
Qua eten lust ik bijna alles, alleen geen olijven en spruiten
Ik kom zowieso met openbaar vervoer. Alle data dat ik kan heeft Theo de kids dus heb ik geen auto. Kan uiteraard wel wat te eten meenemen maar geen grote berg :?
Zo en nu maar eerst kijken of er een datum is die iedereen kan of de meeste van ons :mrgreen: :-*
Marije, Hopelijk is Jesse snel weer de oude!
Hier in de buurt geen winkels met Name-it, in het centrum wel, maar daar kom ik helaas niet in de buurt de komende dagen