**OkToBeRsToPpErS'06**

Tot nu toe heb ik niet gereageerd, maar het lijkt mij niet zo gepast als ik ook naar M’lena kom… Ik heb jullie allemaal, en dus ook haar nog nooit ontmoet en het lijkt me geen goed moment voor een ‘happy meeting’. Ik zal me niet zo op mijn plaats voelen… Begrijpen jullie wat ik bedoel?

Wel handig trouwens zo’n lijstje Charissa! :thumbup:

Mooi lijstje Charissa, dan is het tenminste een beetje duidelijk!

:-*

Patricia, ik heb ook nog niet iedereen gezien hoor :hug: . En we komen voor mamalena. Zou het jammer vinden als je er niet bij zou zijn. We ‘kennen’ elkaar al bijna 2 jaar :shock:

@Charissa wrote:

Patricia, ik heb ook nog niet iedereen gezien hoor :hug: . En we komen voor mamalena. Zou het jammer vinden als je er niet bij zou zijn. We ‘kennen’ elkaar al bijna 2 jaar :shock:

Ik zou het ook heel jammer vinden hoor Patries! :wink:

Oh enne meiden… Charissa heeft de jas gevonden op internet!!! Heb hem gelijk besteld! :dance: :dance: :dance:

Dat doe je snel Marije :shock:

Maar ben blij dat je hem nu in de goede maat hebt :-*

waar heb jij die jas dan gevonden charissa? Nu wil ik het weten ook, had toch goed gezocht dacht ik :?

Fem, stuur je een pb!

@patricia26 wrote:

Tot nu toe heb ik niet gereageerd, maar het lijkt mij niet zo gepast als ik ook naar M’lena kom… Ik heb jullie allemaal, en dus ook haar nog nooit ontmoet en het lijkt me geen goed moment voor een ‘happy meeting’. Ik zal me niet zo op mijn plaats voelen… Begrijpen jullie wat ik bedoel?

Ik begrijp wel wat jij bedoelt, maar ik heb zo’n vermoeden dat iedereen het toch leuk vind als je komt hoor!

Tuurlijk is de aanleiding voor deze vervroegde afspraak niet leuk, maar het lijkt mij dat het toch de bedoeling is om het een beetje gezellig te maken in huize mamalena zodat ze een beetje haar zinnen kan verzetten en daar mag jij net zo goed je steentje in bijdragen ook al hebben we je nog nooit ontmoet, toch dames?

Haha, ik heb ook zitten googlen…maar niet gevonden.

Ben blij dat je hem hebt Marije!

Ik denk er nog even over na oke? En dan stuur ik Charissa data dat ik kan.

uhm geloof dat marije er net op tijd bij was, die maat 122 is er nu niet meer :o

Ik had op Name it Quit gezocht en kwam uit bij junglekids uit. Daar was hij niet in 122.

Die hadden de benaming Name it Quit kids Jacket en toen heb ik daar op gegoogled.

Daarmee kwam ik uit bij Belly-B

@femmie wrote:

@patricia26 wrote:

Ik begrijp wel wat jij bedoelt, maar ik heb zo’n vermoeden dat iedereen het toch leuk vind als je komt hoor!

Tuurlijk is de aanleiding voor deze vervroegde afspraak niet leuk, maar het lijkt mij dat het toch de bedoeling is om het een beetje gezellig te maken in huize mamalena zodat ze een beetje haar zinnen kan verzetten en daar mag jij net zo goed je steentje in bijdragen ook al hebben we je nog nooit ontmoet, toch dames?

Ben ik het mee eens :thumbup: :-*

@Charissa wrote:

Qua eten lust ik bijna alles, alleen geen olijven en spruiten :wink:

Ik kom zowieso met openbaar vervoer. Alle data dat ik kan heeft Theo de kids dus heb ik geen auto. Kan uiteraard wel wat te eten meenemen maar geen grote berg :?

Geen olijven? :drool: :drool: :drool:

dan eet ik de jouwe wel op als ze erbij zijn, die dingen zijn lekkerrrrrrrrrrr

En om op de zaken vooruit te lopen, ik lust bijna geen vlees :oops:

Ben erg moeilijk wat dat betreft, lust eigenlijk alleen gehakt en verder niets :oops: En dan vragen jullie, lust je dan wel vis, nee dat lust ik ook niet. :oops:

Maar ik kijk wel wat jullie ideeen voor hoofdgerecht zijn dan kijk ik wel hoe ik mezelf erin pas :wink:

@Charissa wrote:

Ik had op Name it Quit gezocht en kwam uit bij junglekids uit. Daar was hij niet in 122.

Die hadden de benaming Name it Quit kids Jacket en toen heb ik daar op gegoogled.

Daarmee kwam ik uit bij Belly-B

das slim :thumbup:

Chrisje, al nieuws van Cayla?

Nog even over het lijstje, ik heb er gewoon wat data opgezet, ik weet niet of het op kort termijn moest…

Volgens mij waren Marije en Wawa er ook mee bezig toch? Als jullie andere data hadden of andere gedachte dan hoor ik het wel…

@femmie wrote:

uhm geloof dat marije er net op tijd bij was, die maat 122 is er nu niet meer :o

Nee, die heb ik nu! Volgens mij een van de weinigen in die maat ofzo…

Nou ja, nu maar wachten op de post! :lol:
Volgens mij waren Marije en Wawa er ook mee bezig toch? Als jullie andere data hadden of andere gedachte dan hoor ik het wel....

Je hebt het goed gedaan meis, heb er niets aan toe te voegen...
Denk dat als we de data's hebben van de meiden die verder nog komen dat we duidelijk zien wanneer we gaan prikken! Ik kan eventueel in het weekend van 4 oktober nog wel wat schuiven. :wink: :lol:

Oh lieverds, wat leuk dat jullie dit organiseren! En volgens mij kan ik alle dagen. Heb echt een lege agenda. Klinkt ook wel weer erg sneu…maar a la! Wie kan dat nog zeggen tegenwoordig.

Chrisje, hoe ist met je meisje??

Heb nog wel weer wat te vertellen natuurlijk, maar zit nu nog aan tafel met I. En vanavond komt er een vriendin op visite. Misschien kom ik laat op de avond nog hier.

Veel plezier met je vriendin vanavond en misschien tot straks meis! :-*