Maak er een leuke meidenavond van M’lena :hug:
Ik ga Nesrin in bad doen, zelf douchen, keuken opruimen en lekker vroeg naar bed. Moet morgen om 06.00 uur al werken… Maarja, laatste dagje
Tot morgen! :-*
Veel plezier Mamalena.
Lekker hoor Patricia, nog maar 1 dagje werken :dance:
Hoi meiden,
Wat hebben jullie heerlijk gezellig gekletst zeg!! Erg leuk.
Heb dus ook wel alles gelezen maar heb hoofdpijn dus reageren wordt hem niet vanavond. Kan niet al te best nadenken met zo’n hoofd dus ben bang dat er weinig zinnigs van mijn kant zal komen als ik wel reageer.
Hoop dat ik me morgen beter voel en de kids het toelaten dat ik dan weer even gezellig meeklets.
:-*
Patricia, truste voor straks en werkse morgen. :-*
Tilly, hoofdpijn kan behoorlijk vervelend zijn… sterkte ermee en tot snel meis.
Lieverds, ik ga ook naar bed… Heb het koud, dus kruip met een kopje thee en een kruik onder de wol… :lol:
M’lena, ik hoop dat je nog een fijne avond gehad hebt.
Wat vind jij trouwens heeeeeeeeeel erg lekker qua eten???
Dikke knuf! :-*
@Charissa wrote:
Nog even over het lijstje, ik heb er gewoon wat data opgezet, ik weet niet of het op kort termijn moest…
Volgens mij waren Marije en Wawa er ook mee bezig toch? Als jullie andere data hadden of andere gedachte dan hoor ik het wel…
Ik ben er inderdaad een beetje sneu van

Patricia, ik weet het was maar kort, maar je mij weldegelijk een keer ontmoet. Of heb ik zo weinig indruk op je gemaakt
We zouden samen kunnen reizen.
Mochten we met het openbaar vervoer gaan, dan zien we Charissa ook al in de trein.
Charissa, die olijven deel ik dan wel met Femmie :drool:
Ik mag zelf geen vlees. En eigenlijk ben ik nog steeds op een (niet werkend :twisted: ) niet snoepen dieet, dus hou maar niet te veel rekening met mij.
Arrgggggg hoe kan ik nou in godsnaam nee zeggen tegen tiramisu!!!
Het weekend van 5 oktober kan ik niet. Dan vier ik oud&nieuw.
Het weekend van de 24e kan ik ook niet, voor de rest heb ik volgens mij niets. Mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag.
Euh…is het zonder kids? Ik hoor net dat A. nog wat afspraken heeft staan. :think:
Marije, beterschap voor jou en Jesse :hug:
Wawa :hug: t is goed bedoeld meid. Heb jij nog leuke ideeën?
@Wawa wrote:
@Charissa wrote:
Nog even over het lijstje, ik heb er gewoon wat data opgezet, ik weet niet of het op kort termijn moest…
Volgens mij waren Marije en Wawa er ook mee bezig toch? Als jullie andere data hadden of andere gedachte dan hoor ik het wel…
Ik ben er inderdaad een beetje sneu van. Ik kan heel veel data niet. Marije en ik zouden datum prikken en lanceren
. Nou ja, ik wacht wel af wanneer iedereen kan. Het gaat mij erom, dat mamalena een leuke avond heeft.
Dan trek ik me terug, prikken jullie maar een data…
@Charissa wrote:
De roze kleur is voor wel aanwezig en de groene voor niet aanwezig
Ik kan 4, 18, 25 oktober. Eventueel 11 oktober, maar waarschijnlijk niet.
@Charissa wrote:
@Wawa wrote:@Charissa wrote:
Ik ben er inderdaad een beetje sneu van. Ik kan heel veel data niet. Marije en ik zouden datum prikken en lanceren
. Nou ja, ik wacht wel af wanneer iedereen kan. Het gaat mij erom, dat mamalena een leuke avond heeft.
Dan trek ik me terug, prikken jullie maar een data…
Nee joh, ik moet me niet aanstellen. Ik heb alleen net een enorme blunder gemaakt 5 minuten geleden: per ongeluk een document 22 keer afgedrukt op het werk op afstand (in Kleur wel te verstaan) -> kan het niet meer terugdraaien, maar heb nu al een slapeloze nacht :?
Vroeg opstaan en als eerste op je werk zijn wawa :lol:
@Joos wrote:
Vroeg opstaan en als eerste op je werk zijn wawa :lol:
Ja, maar ik moet de kids eerst wegbrengen, dus het gaat niet lukken. Baal baal!
Hoi kom ik maar weer even aanwaaien…
Met Cayla is het goed gegaan, de operatie heeft wat langer geduurd dan in eerste instantie de bedoeling was, dat kwam omdat haar trommelvliesen iets geiriteerd waren en moest de chirurg extra voorzichtig doen. Cayla was ontzettend boos en vond het dus ook niet leuk…Als het goed is en Cayla vanacht geen koortskrijgt en eventjes een goeie :sick: luier produceerd (en dat kan ze vast!
) mag ze morgen weer naar huis en dan krijgen jullie vast een uitgebreidere versie van het verhaal te horen!
doei
Bedankt voor de update dromer :thumbup:
Ik was erg benieuwd hoe het was gegaan. Kleine Cayla boos :lol: Het is natuurlijk ook niet niks.
Ik :thumbup: :thumbdown: voor een grote :sick: luier.
Wawa, was het een groot bestand. Tja, kan gebeuren toch? Doen ze daar bij jullie moeilijk over? Als mij dat zou overkomen ben ik die dag de l*l en zullen er veel grappen gemaakt worden, verder niets.
Niet van wakker liggen hoor :hug:
Thanx voor de update dromer :thumbup: Erg fijn om te lezen hoe het gegaan is.
Tja ik zou ook boos zijn, zo klein en dat gefrummel de hele tijd :-
Ben benieuwd of het goed gegaan is vannacht en ze een lekker geurende luier geprocudeerd heeft zodatze daadwerkelijk vandaag naar huis mag. :dance:
Marije, hoe is het eigenlijk nu met Daffie?
Bookimama, alles goed? Hoe is het met D. en T.?
Wawa, het is goed :- ik heb 11 oktober bij jou als niet aanwezig aangegeven in de lijst, als het verandert moet worden hoor ik het wel.
Joos, oud&nieuw in oktober :think:
Patricia, ik heb jou als niet aanwezig neergezet. Verander je nog van gedachten pas ik het uiteraard aan.
Zoals het er nu uitziet kan iedereen op 18 oktober :dance: Moet nog van een paar mensen data doorkrijgen.
Ik ga zo werken, tot vanavond!
Fijne dag allemaal :-*
Jij bent actief op de vroege morgen :lol:
Werkze :thumbup:
Met oud&nieuw in oktober vier ik mijn eigen nieuwe jaar.
@Marije wrote:
@femmie wrote:uhm geloof dat marije er net op tijd bij was, die maat 122 is er nu niet meer :o
Nee, die heb ik nu! Volgens mij een van de weinigen in die maat ofzo…
Nou ja, nu maar wachten op de post! :lol:
of alle kindjes lopen dadelijk in die maat rond met die jas

maar hij is dan ook wel erg gaaf!!!
sorry kok is irritant traag, kom morgen wrs wel weer terug :-*