**OkToBeRsToPpErS'06**

We schrijven al weer bijna 2 jaar samen!

Meeting:http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=61062

Showforum:http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28983

Wat een mooie weer!!! :inlove: Met welk programma doe jij dat Joos?



Nou, er staat nog een lapje tekst in het oude deel van mij! :wink: :-*

Hé weer een nieuw deeltje…



Leuke sokjes femmie!



Strijken? Wat is dat…Ik die altijd alles streek (zelfs onderbroeken :oops: ) Strijk sinds Cayla geboren is bijna nooit meer…De kraamverzorgster zei me dat dat niet kon met 2 kindjes…

Dus echt niet meer.



Vanmiddag weer werken. Cayla maakt het goed, ze staat al tegen de tafel en bank aan en ze kruipt nu echt.



Heb ik ook bij het zie van zwangere buiken of pasgeboren baby’s dan kriebelt het heel erg, en springen de tranen mij in de ogen, maar nog ff een tijdje wachten en dan willen we wel voor nr drie gaan…



Fijne middag, Christina

Toch nog een nr 3 Chrisje?? Wat leuk :smiley:

Wat goed van Cayla dat ze langs de tafel enzo loopt… Ze gat nu ook vast met sprongen vooruit. Hoe groot is ze nu?



Mooi lijstje weer Joos! Mijn complimentjes :thumbup:



:-*

jaaaaaaa weer een nieuw lijstje.

(ik ben inmiddels 28 jaar joos)



jane hoe is het de krentebaard van owen? Lees het nu pas :oops:

:naughty: en jij dierentuin stemmen he :naughty: foei :lol:





meeting hoe zit het daar nu eigenlijk mee?



chrisje cayla gaat lekker, en jullie dus ooit nog voor een 3e :dance:



strijken ik wordt hier niet goed van de strijk :x blijft maar voorraad zijn die krijg ik gewoon niet weggewerkt :oops:



marije haha ik heb ook een baldadige melige dag :lol: Had vanmorgen zo lol hier op het forum :oops:

Al een beetje bijgeslapen inmiddels?

Och en die arme jesse, wat zielig dat ie dan zoveel pijn heeft :frowning:



patricia thx voor de tip, ga ook eens bij de hema kijken.

Yep en heeeeeeeeeeeel herkenbaar van die strijk op een of andere manier voelt dana het aan, die wordt ALTIJD wakker als die strijkijzer net warm is :wall:



sokjes hier niets gekocht, hadden dana maat niet in de sokjes die ik leuk vond (ze heeft 15-16 nodig??) en ik vond ze dan toch wel wat te duur om dan maar andere te kopen die ik eigenlijk niet zo leuk vond dan…



joos jij kan best zwanger worden joh, jij hebt dan nog echt geen dikke buik als juul net 1 wordt, je was afgelopen keer ook zo beschaafd zwanger!

En jij koopt ze bij hans, daar heeft dana ze ook van, maar die zijn al te klein, maar nu je het zegt, die blijven idd ook goed zitten…

Werk is dan denk ik voor 24 uur maar moeten we nog over hebben allemaal hoor, weet niet precies wat hun bedoeling is en hoeveel uur ze me nodig zouden hebben…



Hier heeft de vriendin allemaal leuke kleren gekocht, ze zijn weer zo gaaf dit jaar!!! Zou ze haast voor gewoon zo kopen :oops:



Zit in twijfel want wil mijn rokje en broeken verkopen omdat ik die gekocht had met het idee “mijn kont zal vast wel dikker worden tijdens de zwangerschap” nou dat was dus niet met gevolg dat die kleren eigenlijk allemaal wat te groot zijn. Wilde er geloof ik 20 euro voor hebben ofzo maar is 8 euro voor geboden, zit nu in twijfel of ik ze er wel of niet voor zal verkopen :think:

Zit ik net je hele verhaal in het andere topic te lezen :mrgreen:



Zo, ik ga nog even gauw stofzuigen, dan Nesrin naar mijn zus brengen en om 5 uur moet ik werken… Kom vanaaf nog wel ff kijken hier!!



:-*

even tussen de sokjes en de nieuwe banen door meiden gefeliciteerd, maar wat lees ik toch tussen al die berichten verder nog.



M’lena wat een ontzettend verdrietig en een heftig nieuws, ik werd er ook verdrietig van, maar ook een beetje boos. Je zit nu toch niet helemaal alleen in je upje met je twee schatten. Heb je iemand die jou vertroetelt bij wie je kunt uithuilen, want jou kerel zit mooi bij een vriend uit te rusten. is toch allemaal wat. Meid een dikke knuffel en als je gezelschap wil… ik en vast nog wel meer kunnen je misschien een dagje komen opvrolijken. Wil je dat?..want dat regelen we zo hoor… toch dames



liefs jane

:o dana ligt in bed, trof haar net aan slapend op haar buik met haar gezicht in het matras!!! :o



Goddank hebben we een aerosleep :shifty:

Maar schrok me wel kapot zeg, denk dat ik amper slaap vanacht heel de tijd ga kijken :shifty:



wawa hoe deed jij dat met je kids, een rolletje zei je he? En deed die deed je aan beide kanten? En lag je kleintje dan op zijn zij of gewoon op zijn rug?



Heb ook een trappelzak met lussen eraan, vroeg me af waarvoor maar bedacht nu dat ik haar daarmee aan het matras vast kan zetten :oops:

Vind het alleen wel vrijheidsberoving dus wil daar eigenlijk niet aan gaan beginnen :snooty:

@jane wrote:

M’lena wat een ontzettend verdrietig en een heftig nieuws, ik werd er ook verdrietig van, maar ook een beetje boos. Je zit nu toch niet helemaal alleen in je upje met je twee schatten. Heb je iemand die jou vertroetelt bij wie je kunt uithuilen, want jou kerel zit mooi bij een vriend uit te rusten. is toch allemaal wat. Meid een dikke knuffel en als je gezelschap wil… ik en vast nog wel meer kunnen je misschien een dagje komen opvrolijken. Wil je dat?..want dat regelen we zo hoor… toch dames



liefs jane


Yep zeker weten, had al gesmst dat als ze wilde ik graag langs kom. Zat al te denken om gewoon zo te gaan, maar ja ik wil me ook niet opdringen :shifty: , heb dus maar gezegt dat ze het zelf aan moet geven als ze dat graag wil en hier staat de deur ook altijd open.



m’lena hoe is het i. nu?

kiekjes zie sforum,



Joos ziet er weer fantastisch uit en nu is het makkelijk te vinden hoe vaak ik niet bij de verkeerde oktoberstoppers zit… :roll:



marije super joh klinkt echt als een leuke uitdaging.



tilly beterschap



wawa rust lekker uit, evenals joos het is voor jullie weer begonnen een nieuw schooljaar…



b’mama wat leuk dat je er weer bent met je stoere jongens. balen van die 300 euro, dat ga ik er ook ongeveer op achteruit vind dat best veel. en ook bij mij gaat het zeker drie jaar duren, bij jullie nog langer, maar het is een investering toch :angel: :angel:



chrisje nog een derde het is hier wachten tot de eerste verassing ik gok patricia.hihi





iemand van jullie nog interesse in een koloniaal houten eettafel met zes stoelen zo ja hij staat op mp.



liefs

liefs jane

Joos, mooi lijstje. ik ben ondertussen 30 maar vind die 29 wel beter staan :silenced:

beterschap met julian, zo sneu he als die kleintjes ziek zijn.



M’lena, hoe is het nou? hopelijk is M weer een stuk opgeknapt zodat je ook een beetje aan jezelf kunt denken nu.



Femmie, ja dat is ff schrikken in het begin he als je zo op de buik vind slapen met gezichtje in matras. T slaapt alleen maar op zijn buik maar wel met zijn gezichtje naar de zijkant.

enne leuke sokjes.

ben benieuwd wat het gesprek voor het werk met zich meebrengt voor je :thumbup:



Tilly, beterschap



Marije, lekker joh dat het zo goed beviel. wel spannend ook lijkt me.



Jane, ja komt allemaal goed. is ff offeren maar daarna gaat het vast een stuk beter. en ja hier is het 300 in de week dus 1200 per maand :shock: en als het krap gaat ofzo kijk ik wel of ik iets kan vinden paar uurtjes in de tijd dat J thuis is van school ofzo.

oh volgende maand worden onze jongens alweer 1, gaat veels te snel he



Chrisje, oh wat fijn dat het zo goed gaat met Cayla.

Haha Jane, ik denk niet dat ik de eerste ben hoor… Al wil ik het natuurlijk wel.



Ik gok op femmie :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Haha Jane, ik denk niet dat ik de eerste ben hoor… Al wil ik het natuurlijk wel.



Ik gok op femmie :mrgreen:
IKKE??? :shock:

Nou ik gok lekker toevallig ook op jou :stuck_out_tongue:

(al zou ik het niet erg vinden hoor als ik weer snel zwanger ben :silenced: )

zullen we een polletje maken :lol:

jane heeft een mooie koloniale tafel in de aanbieding, ikke nog een rotanstoel, misschien past het bij elkaar? (misschien ook wel helemaal niet :roll: ) :mrgreen:



jane das een flinke stap terug. Ik herken het, ik bleef dan wel hetzelfde verdienen maar moest er 4 uur per week meer voor werken :?

Stomme keus geweest van me, maar ja als je alles van te voren weet, hoop dat het bij jou beter uitpakt :thumbup:



bookimama ja ik schrok ervan, wawa adviseerde me om rolletjes neer te leggen (maar heb vanmiddag met opschonen van mijn box dat mailtje verwijderd dus weet het niet meer precies hoe ze bedoelde :wall: )

Ben nu aan het proberen, ze rolt alleen naar links, nu een rol links van haar liggen :shifty:



Vriend komt zo thuis heeft weer weekend!!! En morgen komt schoonmoeder examen doen om te bewijzen dat ze kan oppassen :lol:

Ben benieuwd wahaha, lol, ze zal het vast kunnen, zal zo nog een certificaat ontwikkelen die ze meekrijgt :lol: :lol: :lol:

Ik doe mee aan de poll!!! IK GOK OP JANE!!! :mrgreen: :mrgreen:



Ga zo met Arnoud even uit eten… Even met z’n tweetjes zonder kids iets doen is ook niet gek zo af en toe.



Maar… kom vanavond jullie nog even lastig vallen. LEUK HE!



:-* :dance: :clap: :dance: :lol: :lol: :lol:



sorry, bui is nog steeds niet over… :oops: :mrgreen:

hmm ik gok op joos :think:

Ik lees krentenbaard: Pas op met krentenbaard. Is heeeeeeeeel gevaarlijk voor zwangere vrouwen!!!



Meiden met zieke kindjes: beterschap.



Leuke sokjes voorbij zien komen :mrgreen:



Ik ben ook weer een jaar ouder dan er staat, al bijna twee jaar ouder. Ha ha ah

ja wawa alweer bijna jarig :dance: hieperdepiep hoeraaaaaaaaaa alvast.



En gezellig marije, mijn bui is ook nog niet over dus dat wordt lachen hier vanavond :mrgreen:

Chrisje, ik ben zelfs jaloers als anderen zwanger zijn :oops: :oops: . Nou ja, een derde komt hier hopelijk ooit wel. Ik wil eerst even een compleet jaar werken, zonder verlof :wink:



Strijken: meiden: niet doen, zonde van de tijd. Alleen het hoogstnoodzakelijke strijken. Thuis meer kleding dragen die niet gestreken hoeft te worden.



Mamalena, ik ben het inderdaad eens met jane. Als je ons nodig hebt, moet je hard roepen :-* :-



Femmie, ik gebruikte zijliggingskussentjes. Die zijn ideaal. Aan buikzijde klein 3D driehoekje, aan rugzijde groot 3 D driehoekje. Werkte hier echt perfect. O ja, ook al liggen baby’s met hun neus in het matras, dan is er vaak nog ruimte genoeg om te ademen. Natuurlijk geen fijn idee, maar probeer wel iets te relaxen. Je hebt een aerosleep en dat scheelt :hug: :hug:



BM, balen dat jullie er financieel op achteruitgaan.

Fijn dat je er trouwens weer bent :-




Femmie, slaapzak NOOIT vastmaken. Is heel erg gevaarlijk.



Verder, een drukke dag gehad. Tot half 4 ging alles super. Veel gelachen, etc etc. Tussen half 4 en 4 uur ging het wat minder en dat gevoel heb ik dus aan de dag overgehouden. Ik ben daar zo’n doos in. Heb thuis zitten janken e.d., echt stom, ik ben veel te gevoelig.

@femmie wrote:

ja wawa alweer bijna jarig :dance: hieperdepiep hoeraaaaaaaaaa alvast.


Uhmmm, over 5 maanden ongeveer. Ha ha ha