Ook 2x op de knop gedrukt fem?
Het was even traag hè.
haha nee 3 keer op de knop gedrukt :oops: (eigenlijk nog vaker maar hij had maar 3 keer onthouden…)
Zo lekker irritant zo traag, maar hij lijkt het nu weer te doen he, pb naar jou was meteen floep weg…
dus ik ga nog een poging wagen terwijl ik mijn laatste boterham opeet.
hahaha
Wel vreemd dat het dan even zo traag is. Ik heb dat de laatste dagen wel vaker meegemaakt.
Lekker geslapen Fem?
mamalena, hoop dat het goed met je gaat, wil eigenlijk ook snel eens langs komen, wil je dat ik je bel van te voren of mag ik zo aan komen waaien? :-*
patricia succes vandaag en dan lekker vakantie!!!
tilly hoe is het met de hoofdpijn meid?
wawa dan wordt het toch op zijn minst de 18e (of een andere dag dat jij ook kan)? Marije en jij moeten er zeker bij zijn, jullie zijn met het idee gekomen vind ik :hug:
En als het dan niet de 28e is dan ben ik ook heel blij want dan kan ik ook :mrgreen:
joos een keertje zondigen mag best hoor
Er is ooit een onderzoek gedaan dat dikmakers deels ook tussen de oren zit. Uit dat onderzoek kwam dat als je bijv chips eet en continue denkt “dit moet ik niet doen, dat maakt me dik” je er dikker van schijnt te worden dan dat je het gewoon lekker eet, lekker geniet en je niet schuldig voelt.
En een lekker etentje moet ook eens kunnen joh, je moet jezelf niet alles ontzeggen, dus gewoon lekker komen en genieten
Enuhm wat vier jij oud en nieuw vroeg???
wawa hoop dat je een beetje geslapen hebt, was het iets wat anderen niet mochten lezen?
chrisje hoop dat jullie vandaag naar huis mogen
en dat het allemaal goed gelukt is
joos yep wederom heerlijk geslapen. Jij ook?
Nou meiden, ik ben er weer weg van. Dadelijk ff naar vriend zijn werk denk ik, want hij moet naar de tandarts en is zijn verwijskaart vergeten :wall:
boodschappen doen, strijken, shoppen met ons mam, verjaardag van nichtje, dus druk dagje vandaag.
Ow ja heb gister een comfy bath opgehaald en meteen uitgeprobeerd, is leuk!!! Dana en ik hebben echt genoten in bad :mrgreen:
Hoi meiden,
Heb nog niet weer bijgelezen sinds gisteravond hoor maar wilde even iets uitzonderlijks melden.
Nick en Luuk slapen gewoon allebei en ik zit hier alleen aan de keukentafel. :shock: :mrgreen:
Nick was de afgelopen dagen al zo moe en 's nachts erg onrustig en tja…daar word je moe van. Oh, ik geloof dat hij nu net wakker is, of is dat Luuk. :think:
Dat Luuk slaapt is natuurlijk niet zo bijzonder maar Nick tot 9.30!!! Wilde het toch even met jullie delen :mrgreen:
:-*
Hahaha Tilly, lekker toch! Heb jij ook even tijd voor jezelf.
Femmie, tja, wat dat denkproces betreft…dat zou wel kunnen kloppen. We zien wel tegen die tijd. Misschien is het wel op een dag dat ik helemaal niet kan. Dan hoef ik me ook niet meer druk te maken :mrgreen:
hihih, kennen jullie die uitdrukking niet? Ik vier mijn oud&nieuw?
@Charissa wrote:
Zoals het er nu uitziet kan iedereen op 18 oktober :dance: Moet nog van een paar mensen data doorkrijgen.
Hè ja, hoe toepasselijk, dat is onze trouwdatum… Zou me denk ik niet uitmaken hoor, maar het was me gewoon nog niet eerder opgevallen.
Joos,
Patricia, ik weet het was maar kort, maar je mij weldegelijk een keer ontmoet. Of heb ik zo weinig indruk op je gemaakt KnipoogEn mij waarschijnlijk ook, moet ook met het openbaar vervoer. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Heel gezellig hoor de trein met z'n allen!
We zouden samen kunnen reizen.
Mochten we met het openbaar vervoer gaan, dan zien we Charissa ook al in de trein.
M'lena, tja wel weer een lekkere datum zeg... :roll: Misschien wel een fijn moment om dan niet alleen te zijn... :-*
Tilly, Heerlijk toch even een ochtend voor jezelf! Hoe is het met je hoofdpijn al weg?
Charissa, heb Daffie zondag voor het laatst gesproken, daarna hield de telefoon er mee op( fijn internet bellen) :liar: Het ging toen al wel wat beter gelukkig. Ik hoop er van de week nog langs te gaan, maar met zieke kinderen en een vriend die meer weg is dan thuis is het een beetje lastig plannen...
Als het goed is doet de telefoon het vanavond weer, dan ga ik haar even bellen.
Ik zag op het showforum jou huisje ook weer even voorbij komen. Vind het er zo gezellig uitzien! Is die vloer van Candoo? Volgens mij heb ik daar de teak variant van... :think: :mrgreen:
dromer, fijn dat alles goed is gegaan met Cayla! En lief van jou dat je aan ons denkt!
Hopelijk hersteld ze goed en mag ze snel naar huis. :-*
Wawa, Wat balen meis!!! Is het meegevallen op je werk? :hug:
Oh, Tyme is wakker moet weer gaan tot later.
Meiden zie de "ziekenboeg"kopje ci plaatsing…
Meiden,
Ik zeg alvast welterusten… Ben een beetje down en ontzettend moe… Volgens mij zit m’n ongi eraan te komen… :evil: :evil: :evil:
Morgen ochtend weer werken, dus kom 's middags weer even kijken hier!
Dikke knuf! :-*
Marije :hug:
Chrisje, indrukwekkend verhaal!
M’lena, oei da’s wel een bijzondere datum. Misschien wel fijn om dan een ‘oktoberstoppers06-verwennen-mamalena-dag’ van te maken.
Morgen komt de schoolfotograaf, dus ik duik vroeg mijn bed in. Juul mag ook met mij op de foto:dance:
Meiden, 't is goed gegaan op het werk
Even update:
- druk bezig geweest met cadeautjes voor leidsters. Morgen is het de dag van de leidster
- na het eten tegenslag. Waterstoring in de heeeeeeeeeeeele omgeving. Manlief snel water gehaald in de winkel voor beebs fles. Kids ongedoucht en slechts beetje gewassen in bed gegaan. Waren er helemaal vanaf. Beeb was heel boos, dat hij al naakt was en niet mocht badderen!!!
Wel bijgelezen, geen puf om te reageren.
Fijn dat Cayla’s operatie goed is gegaan. Hoe is het met Chrisje?
@Joos wrote:
Morgen komt de schoolfotograaf, dus ik duik vroeg mijn bed in. Juul mag ook met mij op de foto:dance:
Ik wilde net vragen of je mijn PowerPoint inhoudelijk wilde controleren. Geen geintje trouwens

mamalena :hug:
Als jij de 18e daardoor juist liever niet hebt, moet je het zeggen meid! Jee hoe kan het zo samen komen zeg dat wij net die datum uitkiezen…
We kunnen ook een andere datum pakken als je dat liever wil hoor!
Kom je snel weer vertellen hoe het met je gaat?
Jeetje, ik moet morgen op vakantie, word ik wakker met een keelontsteking…
Iemand nog een wondermiddeltje??
@patricia26 wrote:
Jeetje, ik moet morgen op vakantie, word ik wakker met een keelontsteking…
Iemand nog een wondermiddeltje??
He patricia wat enorm vervelend dat je morgen op vakantie MOET

He nee zonder gekheid, gatver een keelontsteking, :think: een wondermiddel, nope bestaat niet, zelfs AB heeft ff nodig om goed in te werken, al kan je ervoor kiezen vandaag naar de HA te gaan.
Maar is het echt ontsteking of gewoon wat geirriteerd? Ik zou een tijmsiroop meenemen, lekker en werkt vaak wel verzachtend en wat antaflu en van die lekkere zachte drop voor in het vliegtuig

Ben je ook verkouden en oorpijn?
:hug: iig en hoop dat het snel afzwakt en je lekkere vakantie kan gaan vieren.
Ik doe iedere ochtend met dana de zonnedans voor de spiegel en vind dana helemaal geweldig, moet ze zo lachen :inlove: heeft het al geholpen voor het weer? Hier wel geloof ik :mrgreen:
Hier ook een zonnetje te zien! 8) Bedankt
Maar…op onze vakantiebestemming bewolkt en 17 graden :evil:
Mijn keel doet niet heel erg zeer, maar ik zie wel wat van die witte puntjes. Lekker veel strepsils zuigen maar en ga zo ff spoelen met zout water.
Gelukkig geen oorpijn ofzo.
Ga weer strijken!
dan neem die zon maar mee naar turkije, alhoewel :think:
vind hem hier ook wel lekker hahaha.
Nou beterschap met je keel dan, strepsils ook lekker :mrgreen:
Patricia, balen!!! Lekker fijn nu je net op vakantie gaat…En ik begin nu al te blazen, dan is de zon daar als jullie aankomen! :lol:
Tyme krijgt even 4 tanden tegelijkertijd door… :roll: Ziet er zo zielig uit… zo even naar de stad om een spulletje te kopen.
tot later! :-*
He bah Marije, dikke :hug: voor Tyme.
Meiden, ik ga eten koken, vanavond koffer inpakken en er komen ook nog vrienden langs (weaar ik dus helemaal niet op zit te wachten) dus ik zeg jullie alvast gedag.
En nog even een extra :hug: voor Cayla en M’lena.
Tot over 2 weken!!