**OkToBeRsToPpErS'06**

Meis, heel veel plezier! Ik hoop dat het weer toch nog mooi gaat worden en jullie nog even heerlijk van een nazomer kunnen genieten.

Maak veel mooie foto’s , dan hebben wij straks ook weer een beetje vakantie! :wink: :stuck_out_tongue:

Tot over twee weken! :-*

Doei Patries, hele fijne vakantie!

@patricia26 wrote:

He bah Marije, dikke :hug: voor Tyme.

Meiden, ik ga eten koken, vanavond koffer inpakken en er komen ook nog vrienden langs (weaar ik dus helemaal niet op zit te wachten) dus ik zeg jullie alvast gedag.

En nog even een extra :hug: voor Cayla en M’lena.

Tot over 2 weken!!

:-

Ik wens jullie een heeeeeeeeeeeeele fijne vakantie toe meid!!! Geniet ervan :dance:

Hopelijk gaat de keelpijn snel over,

:-

patricia fijne vakantie!!! Met heeeeeeeeel veeeeeeeeeel zon :pray:

marije, dikke knuf voor thymen

Hoe is het met de rest? :-*

fijne vakantie Patricia, met veel zon en zonder keelpijn :dance:

Goedemorgen!

goedemorgen :lol:

(ben aan de poets blehhhhhhhhhhhh)

Had dana net wakker gemaakt omdat ik op haar kamertje ging stoffen, vlgs mij had ze nog slaap dus ff geknuffeld en terug in bedje en nu slaapt ze weer :mrgreen:

Twijfel twijfel of ik nu dan wel of niet met de stofzuiger naar boven zal gaan :think: :think: :think:

@femmie wrote:

goedemorgen :lol:

(ben aan de poets blehhhhhhhhhhhh)

Had dana net wakker gemaakt omdat ik op haar kamertje ging stoffen, vlgs mij had ze nog slaap dus ff geknuffeld en terug in bedje en nu slaapt ze weer :mrgreen:

Twijfel twijfel of ik nu dan wel of niet met de stofzuiger naar boven zal gaan :think: :think: :think:

Interessant hè :lol: :lol: :lol:

En Femmie, met de stofzuiger naar boven gegaan?

Ik zoog boven gewoon als Loïs sliep, maar ja die slaapt overal doorheen :mrgreen:

Patricia, je leest het niet meer maar geniet van je vakantie! en tot over 12 dagen!

Ik ga er weer vandoor, moet nog eten en heb zo personeelsfeest. Moet ik mij in een overall hijsen op de kartbaan en die mannen van de baan afracen :dance: Gaat vast goedkomen :mrgreen:

tot morgen en een fijne dag!

En o ja, degene die nog niet hebben opgegeven welke dagen ze kunnen m.b.t. mamalena, gaarne even doorgeven;

:-* :-*

nee charissa ze zit nu hier beneden bij me.

Dana sliep ook overal doorheen voorheen, maar nu kan ik dus niet meer op de kamer komen, wordt ze wakker. Nja dadelijk met de stofzuiger toch nog eens proberen :shifty:

En patries ahhhhhhhhhhh kom je echt niet mee naar mamalena? Jammer :frowning:

Omdat hier niemand was toen ik keek, ben ik ook maar aan de poets gegaan. Julian lag ook lekker te slapen. Ik poets eigenlijk nooit boven als Julian slaapt. Maar volgens mij vinden veel baby’s het prima.

We hebben net samen een broodje gegeten en nu schijnt het zonnetje, dus we gaan maar even wandelen.

Charissa, veel plezier op je bedrijfsuitje.

Vanochtend stond Julian in de box. Hij zag iets aan de andere kant, en stapte daar zo naar toe :shock: Wel met de handjes aan de spijlen, maar toch…

@Joos wrote:

Omdat hier niemand was toen ik keek, ben ik ook maar aan de poets gegaan. Julian lag ook lekker te slapen. Ik poets eigenlijk nooit boven als Julian slaapt. Maar volgens mij vinden veel baby’s het prima.

We hebben net samen een broodje gegeten en nu schijnt het zonnetje, dus we gaan maar even wandelen.

Charissa, veel plezier op je bedrijfsuitje.

Vanochtend stond Julian in de box. Hij zag iets aan de andere kant, en stapte daar zo naar toe :shock: Wel met de handjes aan de spijlen, maar toch…

Wow juul ook al aan het wandelen!!! Das rap :o

Hier het huis ook aan kant, stofzuiger vond ze prima, lag klaarwakker in bed naar mij te kijken, maar kwam geen geluid uit. Zo schattig!!!

Toen ik klaar was heb ik haar toch maar gewoon gehaald :oops:

Tja en die zon he, graag gedaan, dana en ik hebben een 2 uurtjes geleden weer de zonnedans gedaan :lol:

Hoi meiden, even ego hoor… :oops:

Net weer met Luuk naar de kinderarts geweest in het ziekenhuis. Hij is goed door de keuring gekomen en zal vanaf nu alleen nog door de artsen van de neonatologie gezien worden!!! Ik ben dus voor even klaar met het ziekenhuis :dance: :dance:

Meneertje woog inmiddels alweer 8105 en was alweer 74 cm!!! Hij wordt zo groot :shock:

Ik ga nu snel even aardappels schillen en dat soort dingetjes, is dat maar weer klaar voor het eten zometeen.

:-*

Leuke dag gehad. Ga nu naar bruiloft. Geen zin :roll: :oops: . Tot morgen.

Kuzzies

Toch nog genoten van de bruiloft Wawa?

Tilly, wat super dat het zo goed gaat met Luuk! :dance:

Joos, nog lekker gewandeld, het was heerlijk weer

Nou uitje was super. Lekker de beest uitgehangen op de kartbaan. In totaal 6 teams van 3 personen en degene die niet wilden karten zaten lekker te kijken.

Uiteindelijk met het team 2e geworden :dance: Mooie beker gewonnen. De nummer 1 uiteraard champagne erbij en die werd even rondgespoten :mrgreen: Maar de nummer 1 was een team met alleen mannen en in de andere teams zat standaard 1 vrouw (er deden 5 vrouwen mee). Daarna lekker gebbq-ed en nog nageborreld. 8)

Even lekker koffie zetten en dan komt Loïs weer thuis :dance: :dance:

Tot later :-*

Het was toch wel gezellig, maar nu ben ik moe. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Avond!

Wawa, uitgeslapen?

Charissa, heb ik nou nog nooit gedaan karten… Ben altijd bang dat ik onder de blauwe plekken kom te zitten haha! :oops: :mrgreen: Super dat je zo’n leuke avond gehad hebt. :thumbup:

Tilly, wat doet Luuk het toch goed zeg! Heerlijk geen ziekenhuis meer. :dance:

Joos, lekker gewandeld? Zijn jullie naar het strand geweest?

Fem, Heb je al in een oranje pakje je ronde gedaan? :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

M’lena, hoe is het nu meis?

Krijg vanavond mijn zusje over de vloer met vriend lief. We gaan lekker ouderwets een spelletjes avond houden. :lol:

Liefs. :-*

Veel plezier Marije,

Ik ga zo naar bed, Ik word een oud wijffie :lol: :lol: :wink: :mrgreen:

vanuit de nachtdienst.

wawa ik had ook bruiloft heb je niet gezien :mrgreen: toevallig in soest

jongens als ik naar dat lijstje kijk zie ik 18 en 19 nog als enige optie klopt dat? dan kan ik geloof ik wel.

Tilly wat een grote jongen lijkt erop dat hij alles heeft ingehaald. fijn hoor.

ik heb niet alles bijgelezen, maar is patricia inmiddels op vakantie, fijne vakantie alsnog.

m’lena nog maar eens een dikke :hug:

marij hoe bevalt je werk al spannende bloederige situaties meegemaakt :sick:

Ik werk elke dag nu omdat ik dan twee weken vrij ben voordat ik daar begin, mijn laatste werkdag is 26 sep en het is heel fijn om te zien dat zoveel collega’s bezig zijn om dit een onvergetelijke dag te maken. Het wordt een echt tranen dagje vermoed ik. dan maandag nog de begravenis erbij dus ik zal volgende week wel uitgeput zijn.

Oh en we hebben verbouwing, geen keuken nieuwe wel geleverd en die staat in honderd delen door het hele huis heen. ik wil niet teveel klagen, maar ik ben kapot en heb in geen dagen fatsoenlijk gegeten.

liefs

Zo Jane, dat is veel nieuws in één keer :-* Nee, ik had op een andere plek in Nederland bruiloft :wink: