**OkToBeRsToPpErS'06**

GEFELICITEERD LUUK!!!

Tilly, meis, hoe anders zag het er vorig jaar uit. Wat was het toen onzeker allemaal… En moet je nu eens zien, een jaar later!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Geniet van deze dag meis! :-

Jane, even een knuf voor jou meis! :-

Kom vanavond even kletsen en speciaal voor Jane even wat bloederige verhalen over mijn werk vertellen. :wink: :mrgreen: :mrgreen:

liefs! :-*

LUUK, GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG

hopelijk hebben jullie een hele mooie dag vandaag :-*

Sorry, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd LUUK :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd Luuk! Je bent en blijft een vechtertje! :thumbup:

Julian had het weer moeilijk vandaag. Veel huilen, en zichzelf in de weg zitten. Het is soms net alsof hij zichzelf niet bij kan houden. Zo sneu.

Jane, sterkte morgen.

Marije, heb je gewonnen?

Wawa, ben je weer uitgerust?

Charissa, gaaf karten!

Femmie, nog gedanst vandaag?

Mamalena :-*

Zo, nu ga ik nog even lekker bankhangen. Gooische vrouwen kijken en dan naar bed.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Luuk van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

Jane, je bent erg druk zo te lezen, maar wel goed voor jezelf zorgen hoor :hug:

Aangezien de meeste hebben aangegeven dat het weekend van 18 en 19 oktober ze kunnen m.b.t. mamalena, zullen we dan dat weekend vastleggen? De 18e kunnen de meeste, dus die maar vastleggen dan? Degene die nog niets hebben aangegeven kunnen dan zelf kijken of ze dan kunnen???

:-*

jee is dat alweer een jaar geleden? :o

charissa, ik denk dat we die datum wel onder voorbehoud moeten doen aangezien de 18e mamalena’s trouwdag is?

Jane sterkte morgen meid, en succes met je laatste werkweek :thumbup:

18e gaat wel lukken, 19e niet -> 17e 's avonds is voor mij ook nog een optie.

Joos, sterkte met Julian :-*

17e 's avonds of 18 overdag is prima.

Vannacht was weer een drama. Van 1 tot 4 heeft Julian liggen krijsen. Als je bij hem ging zitten of hem op de arm nam maakte niet uit. Hij had geen koorts, geen honger, wel een schone luier…

Ik ga straks met hem naar de huisarts om iets medisch uit te sluiten.

Morguh!

Joos, succes bij de HA :hug: :-*

17e 's avonds liever niet, ik moet met ov.

18e overdag heb ik liever

Rustig hier geweest vandaag…

Vandaag lekker met Loïs naar de markt geweest en weer eens wat voor mezelf gescoord. 2 Leuke truitje voor 10 euro per stuk, een ketting voor 1 euro en de nodige douchespullen :thumbup:

Zo maar eens aan de slag met de lasagna en dan vanavond languit op de bank. Morgen komt Theo weer terug uit Oostenrijk en dan wil Loïs koekjes bakken voor papa. Zouden we vandaag eigenlijk doen, maar mama was vergeten om de spullen te halen bij de supermarkt en ik had geen zin om weer terug te gaan :shifty:

Morguh!

Nou weinig te melden of ik moet op mezelf gaan antwoorden :mrgreen:

Fijne dag meiden!

:-* :-*

Joos, hoe was het trouwens bij de HA?

Tilly, hoe is het bij jullie? Hoe vond Luuk zijn 1e verjaardag?

Meiden ik lees wel mee, hoor, met een half oog. Ik heb soms zoveel te vertellen dat ik niet eens weet waar te beginnen…Komt wel.

Femmie, pb komt eraan.

Rustig aan mamalena! :hug:

:-*

Goedemorgen,

Joos Hoe was het bij de HA?

Charissa Hier ben ik hoor, ben alleen even niet zo spraakzaam… :mrgreen: :mrgreen: Wel alles goed hoor!

meeting Het enige waar ik ook mee zit is dat ik ook met het OV kom en dus niet te laat weer weg kan. Verder zijn de data’s wat mij betreft ook prima hoor.

M’lena Dikke knuf! :hug:

Voor de rest even een dikke zoen! :-*

meeting

Ik dacht eigenlijk wel dat het savonds zou zijn omdat we een dinertje ging doen (ik heb nog nooit midden op de dag gedineert :roll: )

Maar maakt mij verder niet uit hoor meiden, ik kan ook de 17e savonds en de 18e overdag, maakt me niet uit.

Voor als het toch savonds wordt:

Voor de meiden die evt problemen hebben met het savonds terug naar huis kunnen met ov, je mag evt. anders ook altijd bij ons blijven slapen hoor en dat je dan de vlgd dag teruggaat.

voor wie wil

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2809947#2809947

Sorry dat ik niet eerder iets heb laten horen.

Met Julian is alles goed. De arts dacht misschien aan de 5e of 6e ziekte, maar ik had het idee dat hij maar aan het raden was.

In iedergeval is een oorontsteking oid uitgesloten.

Afgelopen nacht ging het stukken beter gelukkig.

Hij zal nog wel last hebben van een sprongetje.

Misschien ben ik er vanavond nog even, en anders morgen weer.

zo ff zitten en weer eens op iedereen reageren.

joos fijn dat oorontsteking uitgesloten is, maar balen dat de arts er verder niet meer van kon maken. Nja op zich ook wel weer fijn dat het misschien niets medisch is, maar jammer dat ie ging raden.

Hoe doet ie het nu snachts? Poeh vermoeiend joh :frowning:

marije nee ben niet in een oranje tntpakje gegaan, heb die niet kunnen vinden, maar ze was toch niet thuis dus :lol:

En waar blijven de bloederige verhalen?

Ik weet er ook nog een:

Mijn wortelkanaal is te breed en blijft daarom bloeden en moet met een microscoop gestelpt worden.

Zoiets jane? :lol: (lach er nu om maar vind het eigenlijk helemaal niet leuk :? )

Hoe was de spelletjesavond? Leuk!!! Ik hou ook zo van spelletjes, maar mijn vriend niet, dat mis ik ooit soms best wel hoor!

mamalena dikke knuf meid, hoop dat je een “fijne” dag gehad hebt vandaag :hug:

charissa jij hebt lekker inkopen gedaan :dance: en was de lasagne lekker? :drool:

En hoe zijn de koekjes geworden? :drool:

wawa alles goed met jou?

bookimama en de kledingkast helemaal opgeruimd?

tilly hoe was de verjaardag van luuk?

jane hoe is het gegaan gister? :hug:

En de dagen aan het aftellen zeker? Wel lief van je collegae dat ze wat voor je doen. Ben benieuwd wat het is, vind je het wel leuk? Want je zat met je verjaardag ook niet op een surpriceparty te wachten eigenlijk…

En wanneer gaat de keuken geplaatst worden? Je mag best ooit “klagen” hoor, is gewoon balen als je keuken er lang uitligt en je moet gaan zeulen om fatsoenlijk eten… :?