Beeb zit tegen longontsteking aan. Morgen meer :-*
beterschap, hoop maar dat het niet doorzet :hug:
Lieve, lieve, lieve meiden, ontzettend bedankt voor de superlieve kaarten!!! Je zou denken: wat doet zo’n kaartje ertoe? Nou, véél, echt! Het doet me zo goed om te weten dat er mensen aan m’n kindjes en mij denken. Dikke, dikke zoenen voor jullie. :-* :-* :-*
Wawa hoe is het met beeb? Hopelijk zet de longontsteking niet door :hug:
Mamalena, :-*
Mirretje, ook hier even een felicitatie!
Van harte gefeliciteerd met die kleine meid van jou! 1 Jaar al weer!
Sofie:
Mamalena, dikke :-* voor jou!
Wawa, hoe is het met beebje?
Later meer, ga eerst eten maken
:-*
Wawa, meid wat lees ik nu :shock: Hoe is het nu met jullie kleine man???
:hug: en :-*
Wawa, Jeetje zeg tegen een longontsteking aan… Ik hoop dat het vlug wat beter met die kleine man zal gaan. :hug: :-*
Wawa, weet je al meer?
ja wilde ik ook komen vragen, wawa hoe is het met beeb? :hug:
Beeb heeft neusspray met medicijnen. We waren op tijd bij HA.
Slijmdeeltjes zweefden nu nog in de longen en zaten niet vast.
Moeten aantal dagen wachten en als het niet beter wordt dan terugkomen.
Gelukkig geen koorts. Slaapt wel slechter en is erg verkouden en aan het hoesten. Morgen vrij. :-*
och, arme beeb, maar wat fijn dat je op tijd bij de ha was. Nu maar hopen dat het nu de goede kant op gaat en hij er snel vanaf is
Succes vanacht en fijne vrije dag morgen :-*
Geen lekkere nacht gehad. Beide kids veel wakker geweest en ik begin ook al te hoesten. Iemand het boek “Hoe overleef ik deze dag?” in de aanbieding
@Wawa wrote:
Geen lekkere nacht gehad. Beide kids veel wakker geweest en ik begin ook al te hoesten. Iemand het boek “Hoe overleef ik deze dag?” in de aanbieding![]()
![]()
![]()
![]()
nee sorry meid ik heb hem niet voor je, maar heb ff gekeken je vind het verhaal uit dat boek online :lol:
http://www.verhalenlezen.nl/verhaal/Hoe-overleef-ik-deze-dag…html
Hihi nou ff wat lol erin he,

He maar wat vervelend zeg, zo’n rotnacht, maar goed dat je vrij bent vandaag, heb je de mogelijkheid om overdag te gaan liggen? Of zijn de kids om en om wakker? :roll:
Nou ik wens je veel succes en heel veel beterschap voor heel jullie huishouden :hug:
Uhmmmmmm, peuter slaapt overdag niet meer :roll:
dat maakt het lastig meid, tis lekker weer dus misschien lekker erop uit, naar de bossen ofzo? Zolang je bezig bent voel je de vermoeidheid vaak niet. (beetje laat idee misschien had je het al bedacht
/0
@femmie wrote:
dat maakt het lastig meid, tis lekker weer dus misschien lekker erop uit, naar de bossen ofzo? Zolang je bezig bent voel je de vermoeidheid vaak niet. (beetje laat idee misschien had je het al bedacht
/0
Ik heb me nuttig gemaakt:
- w.c gepoetst
- bakamer gepoetst
- Mont Blanc strijkwas weg gewerkt
- gewassen en opgevouwen
- kamer gezogen
Daarna na het dorp gewandeld om de boodschappen te doen.
Net lekker met de kids gespeeld. Beeb heeft van kwart voor 10 tot kwart over 1 geslapen!!! Peuter heeft met alle karweitjes meegeholpen en nog lekker met de klei gespeeld.
We zijn al twee weekenden achter elkaar naar het bos geweest. Manlief heeft de auto nodig voor zijn werk, dus ik ben op mijn dagen afhankelijk van de fiets en de kinderwagen.
mamalena, mijn kaartje komt nog :roll: . Ik krijg de goede tekst niet te pakken, Het kaartje ligt al twee weken klaar! Nou ja, hij komt.:-*
@Wawa wrote:
mamalena, mijn kaartje komt nog :roll: . Ik krijg de goede tekst niet te pakken, Het kaartje ligt al twee weken klaar! Nou ja, hij komt.:-
Hier precies hetzelfde. :oops:
:-
Lieve schatten, is niet erg. Ik weet toch dat jullie er voor me zijn.
Hij was hier net weer. En we hebben net als afgelopen maandag ‘gepraat’, wat er eigenlijk op neer komt dat ik m’n frustratie zit te spuien. En tussendoor vraag ik hem wat, maar hij geeft weinig antwoorden. Hij gaat hulp voor zichzelf zoeken en wilde voor ons ook hulp gaan regelen. Maar dat laatste heb ik de kop ingedrukt, omdat hij haar nog steeds ziet en ik dus vind dat hij op die manier niet voor mij/ons kiest. Hij vond dat vreemd (Ik mag haar toch wel blijven zien??) Maar dat is de voorwaarde die ik stel, heel logisch vind ik zelf: dat ze elkaar loslaten. Eerder dènk ik niet eens aan een gesprek. Hij moet daarin een keuze maken. En ik snap zowiezo niet hoe hij zichzelf in de spiegel kan aankijken wanneer hij zegt met mij verder te willen, terwijl het tussen hun nog doorsuddert. Dan lieg je toch??!!
…Oh meeen, ik snap niets meer van hem…Hij zegt zelf ook dat hij zo in de war is. Vandaag gaat hij naar de huisarts voor een verwijzing. Ik ben zó benieuwd wat dan zijn hulpvraag is.
Ga zo naar de Prenatal met een vriendin. Effe korting scoren.
Meid, je doet het hartstikke knap. Aan mooie praatjes heb je niets, laat hem eerst maar knokken. Is het trouwens die vriendin die vorig jaar bij haar man vandaan is gegaan? :think: