**OkToBeRsToPpErS'06**

Hi meiden,

Hier een huis vol zieken…Ik was vanochtend nog de enige met een loopneus en koorts maar nu liggen Tyme en Jesse ook al met koorts op bed.

Ben dus even niet veel op het forum te vinden…

Tot later! :-* :roll:

@Marije wrote:

Hi meiden,

Hier een huis vol zieken…Ik was vanochtend nog de enige met een loopneus en koorts maar nu liggen Tyme en Jesse ook al met koorts op bed.

Ben dus even niet veel op het forum te vinden…

Tot later! :-* :roll:

Oei meid, dat is erg vervelend zeg!!! Beterschap :hug:

Ik hoop dat jullie snel opknappen.

:-*

Beterschap!!!

Sorry meiden, ik kom er niet aan toe om alles bij te lezen en te reageren.

Julian is behoorlijk verkouden, en slaapt daardoor slecht. K heb ook her vermoeden dat hij last van groeipijntjes heeft. Het wordt ook zo’n lang eind.

Maar goed, dat kost wel wat energie (wat ik graag voor hem over heb), en daardoor staat kok op een laag pitje. Hopelijk hebben jullie begrip hiervoor.

Nu niet denken dat het hier elke dag drama is. Absoluut niet. Overdag is Julian lekker vrolijk en gaan we wandelen enzo. Ik wil dan ook zoveel mogelijk samen genieten, en dat kan niet als mama met de laptop op schoot zit.

Joos, doe het rustig aan meid :-*

Marije, beterschap.

Tilly, ik heb nog geen verjaardagsverhalen gelezen of wel?

Mamalena, hoe is het nu met je? Tuurlijk K U T, maar misschien nog nieuws?

Wat een boel zieken hier, allemaal beterschap :-

Mamalena, wat heb je je eigen sterk neergezet afgelopen vrijdag! :thumbup: Hoe is het nu?

Wawa, hoe is het nu met beeb?

Verder alles goed met iedereen?

Hier gaat alles zijn gangetje, weinig te melden :-

Wat betreft de meeting: zullen we een keer knopen doorhakken? Dan kan ik er namelijk rekening mee houden aangezien mijn agenda al weer vol begint te raken :shifty:

Tilly, jij hebt nog niet aangegeven of je ook komt??

Graag knoop door hakken inderdaad :wink:

Beebje gaat weer beter, maar is nu heel onrustig, Ben al drie keer naar boven geweest :?

@Charissa wrote:

Wat betreft de meeting: zullen we een keer knopen doorhakken? Dan kan ik er namelijk rekening mee houden aangezien mijn agenda al weer vol begint te raken :shifty:

Weten we al wat mamalena graag wil dan???

Ik heb haar vanmorgen pbtje gestuurd met de vraag wat zij graag wil, lijkt me ook niet geheel onbelangrijk toch?

@femmie wrote:

@Charissa wrote:

Weten we al wat mamalena graag wil dan???

Ik heb haar vanmorgen pbtje gestuurd met de vraag wat zij graag wil, lijkt me ook niet geheel onbelangrijk toch?

Tuulk tuulk tuulk, maar ik dacht dat Charissa bedoelde, dat mamalena de knoop door moest hakken :mrgreen:

ow, dat kan natuurlijk ook, dan is het goed, als ze er iig maar in betrokken wordt. :wink: :mrgreen:

hihihi ik bedoelde in het algemeen iedereen. :smiley:

Het is idd belangrijk wat mamalena wil aangezien het bij haar is en we voor haar komen :-*

Hoi meiden,

Hou maar geen rekening met mij hoor w.b.t. het bezoek aan Mamalena.

Niet dat ik niet wil hoor maar ben zo ontzettend druk iedere keer dat ik het niet maar zo zie zitten om mijn agenda nog voller te maken. Dan komt het niet goed ben ik bang.

Mamalena, ik wil graag komen hoor meid echt waar!!! Ik hoop dat je het een beetje kunt begrijpen.

Oh sorry, meiden en Femmie in het bijzonder (dank voor je pb :-* ): Ik dacht dat het al duidelijk was dat ik het keiiiigezellig vind als jullie mijn kant op komen. Natuurlijk weet k niet hoe ik me die dag voel, aangezien het m’n trouwdag is, maar beter met jullie dan alleen. Goed plan hoor. Heb bij R. al aangegeven dat het wellicht handig is als die dag de kindjes niet hier zijn. Weet nog niet hoe dat gaat vallen, maar dat zullen we nog wel zien.

Kortom, kom gerust. En Tilly, ik snap het meid. Ik weet inmiddels wat het betekent als je aan jezelf moet denken. :wink:

Ben nu erg moe, dus moet nodig slapen…Na wat glaasjes Grand Marnier ben ik wat teut… En moe…

Tot gauw!

ah dan is het goed meid,

dan gaan we de 18e naar mamalena meiden!

als je wel beloofd he mamalena, dat als je er die dag toch geen behoefte aan hebt, al is het op de dag zelf, dat je het aangeeft he!

Mijn huisje staat hier dan wel als back-up.

En zonder kids begrijp ik, anders zou jij de kindjes niet weg doen.

(persoonlijk vind ik dat wel jammer, maar zoveel meiden met verschillende ideeen dat kan nooit zoals iedereen het graag zou willen, snap ik heel goed hoor en is niet erg :-* )

Tijd weer net zoals toen bij wawa, vanaf 11 uur?

jane, waar ben jij meid? Hoe was je afscheid? Was het niet raar om zo na al die jaren voor de allerlaatste keer naar huis te rijden? :hug:

En nu lekker vrij, 2 weekjes he? :dance:

Als ik tzt het adres kan krijgen waar ik heen moet, gaarne :-* Is het makkelijk te bereiken met ov? Gelukkig maar 50 minuten met de trein, valt me alles mee :thumbup:

Ik zou Loïs zowieso niet meenemen. Dat weekend is Theo net terug uit Spanje en kan hij lekker de hele dag genieten van Loïs. Die is dan al 10 dagen hyper aangezien ze kruisjes mag zetten wanneer hij weer thuis komt 8) (Theo gaat 10 dagen naar Spanje volgende week dinsdag)

Mij maakt het niet uit of er wel of geen kids bij zijn :-*

11.00 uur vind ik prima :thumbup:

Ik zal jullie allemaal pb-en met adres. Ik woon vlakbij de snelweg. Vanaf de afrit is het heel makkelijk…Alleen hier in de wijk wat lastiger, maar ik loods jullie wel hierheen. Met OV ook redelijk te bereiken. Maar wellicht dat iemand jou kan komen ophalen van het station, Charis?

Er komt zo iemand van de woningbouw wat klusjes doen hier. Ga ik lekker de domme blondine uithangen :roll: , zodat hij meer doet dan zou mogen. Haha.

hahah Mamalena, ik hoop dat het lukt om meer klusjes gedaan te krijgen bij hem :thumbup:

Ophalen van het station zou fijn zijn, volgens mij gaat er nog iemand met ov toch?

En anders pak ik het ov of een taxi, ben daar niet zo moeilijk in! Ik kom er wel :thumbup:

Wat een k-weer trouwens, heb gewoon helemaal nergens zin in, bah.

Vanmorgen even bij het CB geweest. M’n kleine vrouwtje is nu 7060 gr. en 68,5 cm. Een mooi klein meisje dus. Als je haar ziet lijkt ze wel een stuk zwaarder. In de BV-groeicurve volgt ze weer mooi haar lijntje dus dat ziet er goed uit. Gelukkig, want dat is een tijdje toch wel m’n zorg geweest. Alles oké dus.

Heb wel doorgegeven hoe de thuissituatie nu is. Toch belangrijk om te weten ook voor hun. Dat kan zeker voor I. eventueel dingen verklaren wanneer ze zich anders gaat gedragen ofzo.

Klusjes zijn weer gedaan. Toch fijn, een huurhuis, in dat opzicht. Ik hoef maar te bellen en dan staat er al iemand.

beterschap voor de zieken en :hug: voor wie hem kan gebruiken.

m’lena wou dat ik de 18e ook kon, maar zal aan jullie denken hoor.

Hier druk met m’n herfst schoonmaak en wil dus ALLES gedaan hebben voor zaterdag want dan komt ons pap en m’n zussie voor 3 weken :smiley:

oh jaaa T loopt sinds 16 sept dus ik ben daar ook nog is lekker druk mee, maar het is zooooo schattig.

heb al zoveel weggepleurt (ik wil dus niet zo worden als SM die echt alles bewaart en zoooooveel van die tierelantijntjes heeft en doet er niks mee.

Ga de keuken maar is grondig doen

@femmie wrote:

ah dan is het goed meid,

dan gaan we de 18e naar mamalena meiden!

als je wel beloofd he mamalena, dat als je er die dag toch geen behoefte aan hebt, al is het op de dag zelf, dat je het aangeeft he!

Mijn huisje staat hier dan wel als back-up.

En zonder kids begrijp ik, anders zou jij de kindjes niet weg doen.

(persoonlijk vind ik dat wel jammer, maar zoveel meiden met verschillende ideeen dat kan nooit zoals iedereen het graag zou willen, snap ik heel goed hoor en is niet erg :-* )

Tijd weer net zoals toen bij wawa, vanaf 11 uur?

Ik dacht dat we voor eind van de middag c.q. avond gingen? We gingen toch soort Amerikaans party doen of ben ik nu in de war?