**OkToBeRsToPpErS'06**

hmmm als ik het goed begrijp staat nu alleen de datum vast :think:

Mamalena, wat heb jij het liefst?

American Party kan als diner, maar ook als lunch (brunch) natuurlijk.

Met of zonder kids… :think: Voor beide is iets te zeggen.

Als ik eerlijk ben, zou ik het wel leuk vinden om alle kleintjes bij elkaar te zien. We zijn nu compleet met Dana erbij.

Als we iets in de avond afspreken dan ga ik er vanuit dat het zonder kids is.

Ik kom zowieso alleen, uitleg een paar berichten hier boven :wink:

Ik krijg haar echt niet mee dan, die hangt dan als een beertje het hele weekend om Theo zijn nek en daarbij komen Theo zijn kids dat weekend en dan ben ik niet meer interessant :hand:

Tijd, liever niet al te laat aangezien ik dus met openbaar vervoer kom en niet te laat alleen over straat wil op de terugreis :shifty:

Liever zonder kids en voor mij het liefst einde van de dag, dus bijvoorbeeld om 4 uur. Dus beetje zoals bij pannenkoekenrestaurant. Charissa, je kan naar station in ons dorp komen en dan rijd je vanaf daar verder. Zet ik je op het station en wacht totdat de trein er is.

Dan zou het misschien makkelijker zijn als ik Charissa oppik. Ze komt toch langs Leiden…denk ik.

Of als ik met de trein ga, kunnen we ook samen reizen.

@Joos wrote:

Dan zou het misschien makkelijker zijn als ik Charissa oppik. Ze komt toch langs Leiden…denk ik.

Of als ik met de trein ga, kunnen we ook samen reizen.

Dat is misschien een nog beter plan.

Marije, Mamalena, wat vinden jullie?

Even gekeken op ns site;

Ik heb vanaf Amsterdam Amstel een rechtstreekse verbinding met 1 tussenstation en dat is Utrecht. Dus ik kom niet over Leiden Joos, dank je voor het aanbod :-

En dan kom ik ook niet langs jou wawa :-

Ik had wel al gekeken hoe lang ik onderweg zou zijn maar nog niet de tussenstations :oops:

Anders pak ik desnoods in Den Bosch de taxi, vind ik geen probleem. Kom ik tenminste aan bij het juiste adres :mrgreen: :thumbup:

Ik zie nu dat de terugreis ook rechtstreeks kan, dus dat scheelt me alweer :lol:

:-*

Mij maakt het geen drol uit. Ik ben gewoon de hele dag thuis. U roept, wij draaien.

Hi meiden,

Even over de meeting… Ik moet ook met de trein ( heb geen auto en ook geen rijbewijs dus auto lenen gaat ook niet… Misschien kunnen we als “treinreizigers” ergens meeten ofzo???

Tijd maakt mij niet heel veel uit, als ik maar terug kan naar huis 's avonds.

Hier nog steeds ziek dus laat het hier weer even bij.

dikke kus!

@Marije wrote:

Hi meiden,

Even over de meeting… Ik moet ook met de trein ( heb geen auto en ook geen rijbewijs dus auto lenen gaat ook niet… Misschien kunnen we als “treinreizigers” ergens meeten ofzo???

Tijd maakt mij niet heel veel uit, als ik maar terug kan naar huis 's avonds.

Hier nog steeds ziek dus laat het hier weer even bij.

dikke kus!

Jij kunt dan toch gewoon met Joos mee?

ik ben er ook weer bij, hele heftige emotionele week achter de rug.

m’lena ook mijn kaartje is onderweg naar jou ik hoop dat je er een beetje van opfleurt snap eerlijk gezegd geen snars van die man lijkt mij namelijk heel logisch dat hij zegt lieve schat ik ben zoooooo fout geweest ik zie haar nooit meer en ga aan mezefl werken en hopelijk durf ik je op een dag nog eens recht aan te kijken, maar ja het lijkt wel of mannen en vrouwen echt van andere planeten komen. pfffff.

18 is heel goed en ik kan de hele dag is nog vrij, maar er moet mij wel iets van het hart over het onderwerp wel of geen kinderen.

Het schrijven bij dit forum met jullie geeft mij erg veel plezier. Ik heb altijd gehoopt op meetings dat is voor mij namelijk een meerwaarde. de meeting zat er niet in bij de okotber mama’s en dit is voor mij ook een grote reden geweest om daar te stoppen. Een meeting zonder kindjes zou ik heel erg zonde vinden het is een kindje op komst forum het is voor mij, maar ik weet dat dat voor een aantal van jullie anders is, een verbinding dat het over kindjes gaat. Ik ben er dol op en wil ze graag zien en ontmoeten. Tuurlijk is de kans groot dat het ons niet allemaal lukt om de kinderen mee te nemen zoals charissa bijvoorbeeld, maar om het dan zonder te doen is voor mij een brug te ver.

liefs jane

oh en ik kan vanaf station culemborg mensen verder vervoeren naar het zuiden.

@jane wrote:

ik ben er ook weer bij, hele heftige emotionele week achter de rug.

Wil je er iets over kwijt? :-* :hug:

@jane wrote:

Het schrijven bij dit forum met jullie geeft mij erg veel plezier. Ik heb altijd gehoopt op meetings dat is voor mij namelijk een meerwaarde. de meeting zat er niet in bij de okotber mama’s en dit is voor mij ook een grote reden geweest om daar te stoppen. Een meeting zonder kindjes zou ik heel erg zonde vinden het is een kindje op komst forum het is voor mij, maar ik weet dat dat voor een aantal van jullie anders is, een verbinding dat het over kindjes gaat. Ik ben er dol op en wil ze graag zien en ontmoeten. Tuurlijk is de kans groot dat het ons niet allemaal lukt om de kinderen mee te nemen zoals charissa bijvoorbeeld, maar om het dan zonder te doen is voor mij een brug te ver.

Ik snap je standpunt. Voor mij is het deze keer alleen geen forumuitje om elkaar te zien, maar een avond voor Mamalena om haar op te vrolijken. Vandaar dat ik graag zonder kids wil en laat op de middag/ avond. :wink:

misschien word m’lena wel heel blij van onze kids :wink: , misschien ook niet nou ja wachten maar even af wat zij wil.

wil er best wat over kwijt hoor. afscheid werk ik kwam daar in 99 wist ik zelf niet meer. Heb er zoveel meegemaakt. heel veel mensen waren op de receptie en we hebben tot in de laatste uurtje gefeest en nu is er dus niet meer een gat, leegte niets. 15 oktober start ik bij mijn nieuwe werk,

dan begrafenis van studie vriend dertig jaar en geen toekomst meer voor hem en een hele zware tijd voor zijn familie en vrienden. zo heftig allemaal.

hier thuis in een verbouwing al drie weken geen keuken aanrechtbald te kort afgeleverd en een monteur die het steeds af laat weten de afhaal, diepvries en magnetron maaltijden komen mijn neus uit.

en vriend die weer in een sollicitatie ronde zit en dat allemaal heel erg extreem oppakt veel spanning tussen ons vanacht zelfs apart geslapen zo boos en onbegrepen voel ik me. Hij heeft niets gevraagd over mijn afscheid en verwacht wel dat ik meeleef met zijn sollicitatie stress. welke al duurt vanaf mei. belachelijk hoe lang dat loopt bij de politie.
oh die knakker van de keuken komt net binnen en ik vraag of hij in ieder geval de boel kan aanluiten en dan vooral het water… afwassen in de badkuip is niet fijn. maar hij weet niet of hij dat vandaag allemaal red. Duidelijk geen kinderen. ik vlucht mijn huis uit zodat hij rustig kan werken.

genoeg geklaag mijn kant volgende keer kom ik beter gestemd terug en lees ik wat verder terug. liefs

Zo meid, allemaal niet niks. Sterkte :-*

jane, welkom terug meid, leuk je hier weer te zien.

je mag anders ook wel een keertje hier komen eten, dan bak ik wel friet :lol:

Hihi nee lol, dan maak ik wel spaghetti ofzo als je wil :-*

wawa ik had een ideeetje, over evt eten, kijk maar wat je ervan vind. We kunnen evt ook ieder wat tapas maken en meenemen, dan is er voor ieder wel iets wat ie lust.

Hier gaat het verder goed, alleen dana heeft zichzelf vandaag een blauw oogje geslagen :cry:

Ze was zo overstuur, ze kan er niet tegen om savonds elders te zijn lijkt het wel :think:

De arme schat, ze was zo intens verdrietig, echte tranen en mama wanhopig aankijkend :frowning:

Ben naar huis gegaan en ze ligt nu helemaal tevreden in haar eigen bedje[/b]

@femmie wrote:

jane, welkom terug meid, leuk je hier weer te zien.

je mag anders ook wel een keertje hier komen eten, dan bak ik wel friet :lol:

Hihi nee lol, dan maak ik wel spaghetti ofzo als je wil :-*

wawa ik had een ideeetje, over evt eten, kijk maar wat je ervan vind. We kunnen evt ook ieder wat tapas maken en meenemen, dan is er voor ieder wel iets wat ie lust.

Hier gaat het verder goed, alleen dana heeft zichzelf vandaag een blauw oogje geslagen :cry:

Ze was zo overstuur, ze kan er niet tegen om savonds elders te zijn lijkt het wel :think:

De arme schat, ze was zo intens verdrietig, echte tranen en mama wanhopig aankijkend :frowning:

Ben naar huis gegaan en ze ligt nu helemaal tevreden in haar eigen bedje[/b]

Kusje voor Dana

Enne, wat was je precieze plannetje?

dank je, vond het zo zielig voor de schat.

Uhm en wat voor plannetje bedoel je? de tapas?

Nou, je kent het principe van tapas? Een klein warm of koud hapje, dan kan ieder 2 soorten hapjes maken en dan van ieder soort gewoon het aantal dat we aan mensen bij mamalena zijn, anders wordt het veel te veel, dat nemen we dan mee en zetten we gewoon per 2 of 3 ofzo op tafel, doen we lekker happen en ondertussen kletsen

@femmie wrote:

dank je, vond het zo zielig voor de schat.

Uhm en wat voor plannetje bedoel je? de tapas?

Nou, je kent het principe van tapas? Een klein warm of koud hapje, dan kan ieder 2 soorten hapjes maken en dan van ieder soort gewoon het aantal dat we aan mensen bij mamalena zijn, anders wordt het veel te veel, dat nemen we dan mee en zetten we gewoon per 2 of 3 ofzo op tafel, doen we lekker happen en ondertussen kletsen

Ha ha ha, je schreef evt. Tapas, dus ik dacht, dat dat tweede plan was. :lol: :lol: Ik was te taalkundig aan het kijken. Kleine hapjes is prima plan, als er maar veeeeeeeeeeeeeeeeel kleine hapjes zijn.

Concreet:

18 oktober

16.00 uur

kids in overleg met Mamalena

Wie? Sowieso: Joos, Marije, Charissa, Femmie, Jane, Mamalena en Wawa (vergeet ik iemand?)

Iedereen neemt kleine hapjes mee

Mamalena zorgt voor drinken?

Ik heb nu al zin :mrgreen:

taalkundig naar mij kijken? :lol:

Nou dan heb ik nieuws voor je: Dat kan je beter niet doen whahahahaa, ik ben niet zo goed in taal nml :wink:

Nou ik heb het in mijn agenda gezet en ga mijn tapasboekje doorspitten op lekkere hapjes :drool: