@femmie wrote:
Nou ik heb het in mijn agenda gezet en ga mijn tapasboekje doorspitten op lekkere hapjes :drool:
Uhmmmmmmm, een simpel koud of warm hapje is toch ook goed :roll: :shock: :mrgreen:
@femmie wrote:
Nou ik heb het in mijn agenda gezet en ga mijn tapasboekje doorspitten op lekkere hapjes :drool:
Jane, :hug: Niet leuk meid. Heftig allemaal. Doe het rustig aan en geef jezelf de kans om een beetje bij te komen.
Ik had overigens het idee om mijn kindjes niet thuis te hebben, omdat ik anders alleen maar met hun bezig ben. Dan spreek ik jullie gewoon niet ben ik bang. Al vind ik het natuurlijk wel heel leuk om mijn mooie meiden aan jullie te kunnen laten zien. Dilemma…
Ben vandaag voor een intake bij een psycholoog geweest. Was wel oké, maar kan er ook nog niet zoveel over vertellen. Volgende week vrijdag weer.
Hoe is het verder met jullie? Ik ga lekker naar bed. Nog effe daar TV kijken. Doe ik nooit eigenlijk. Ben benieuwd hoelang ik de luiken open kan houden…
:-*
@Wawa wrote:
@femmie wrote:Nou ik heb het in mijn agenda gezet en ga mijn tapasboekje doorspitten op lekkere hapjes :drool:
Uhmmmmmmm, een simpel koud of warm hapje is toch ook goed :roll: :shock: :mrgreen:
@mamalena wrote:
Ben vandaag voor een intake bij een psycholoog geweest. Was wel oké, maar kan er ook nog niet zoveel over vertellen. Volgende week vrijdag weer. :-*
hey jongen ik maak nog steeds die tiramisu hoor als jullie dat maar weten tapas of niet het wordt een flinke vette schaal ik wacht namelijk al zo lang op een goede gelegenheid, maar als het moet neem ik ook wel olijven mee :mrgreen:
ik ben er dus bij moet dus alleen even afwachten of ik oppas moet regelen omdat vriend misschien dat weekend moet werken.
m’lena goed dat je hulp zoekt en ik wil ook graag jou meiden eens zien, maar als je het lekker rustig wil houden begrijp ik dat natuurlijk.
charissa je kan in culemborg of geldermalsen uitstappen dan pik ik je op want je komt wel langs mij en samen reizen is toch leuker. en dat is maar 15 minuutjes voorbij utrecht.
ik hoor het wel.
femmie bedankt voor het aanbod heel lief, maar de keukenkluns heeft beloofd dat hij ons vandaag aansluit heb even flink zielig gedaan we hebben wel water en de afwasmachine doet het ook weer vanavond worden er wat draden doorgetrokken we hebben namelijk super lampen gekocht en dan kan paul zaterdag stuucen (schrijf je dat zo) en verven en dan is het voor de verjaardag klaag helaas wel met een blad wat 4 cm tekort is, maar goed.
nog één avond magnetron :dance:
liefs
oh wil toch iets fijns delen, ik heb van mijn collega’s een nespresso le cube gekregen en ik drink nu echt de overheerlijkste koffie geniet geniet geniet.
hmmmmmmmmm jammie jane, koffie kan zo lekker zijn. Ik heb het lang niet gedronken en nu nog niet veel maar als ik dan eens een kopje pak dan kan ik zo genieten, echt heerlijk :drool:
En bij tapas hoort ook een overheerlijk toetje hoor! Dus die tiramisu is meer dan welkom (al weet ik nog altijd niet of ik het lekker vind :lol: maar marije heeft zich al aangeboden om zich op te offeren voor mijn deel als ik het niet lust :lol: )
En de keuken dus toch enigszins toonbaar als owen jarig is :dance:
Balen van dat blad, maar vlgs mij is er nog in geen een huishouden een keuken ooit meteen in 1 keer helemaal zonder gebreken geplaatst (misschien dat dat een troost is?)
Wat gaat het toch hard he, vorig jaar rond deze tijd zat je met een dikke toeter op de bank, kan je het je nog voorstellen? Ik denk er elke week aan terug op woensdag aan die laatste dag dat ik nog van mijn buik kon genieten :roll:
@mamalena wrote:
Ben vandaag voor een intake bij een psycholoog geweest. Was wel oké, maar kan er ook nog niet zoveel over vertellen. Volgende week vrijdag weer.
@femmie wrote:
Wat gaat het toch hard he, vorig jaar rond deze tijd zat je met een dikke toeter op de bank, kan je het je nog voorstellen? Ik denk er elke week aan terug op woensdag aan die laatste dag dat ik nog van mijn buik kon genieten :roll:
@femmie wrote:
@Wawa wrote:@femmie wrote:Nou ik heb het in mijn agenda gezet en ga mijn tapasboekje doorspitten op lekkere hapjes :drool:
yep klopt, je kan ook gewoon een pot olijven kopen :mrgreen: :drool:
@jane wrote:
oh wil toch iets fijns delen, ik heb van mijn collega’s een nespresso le cube gekregen en ik drink nu echt de overheerlijkste koffie geniet geniet geniet.
tuuuuuuuuuuuuuurlijk kan ik de achtiende ik ben vrij. ik werk nog maar amper in de weekenden straks af en toe een zondag avond dat is dus voor het eerst sinds ruim tien jaar dat ik in weekenden iets kan doen gek idee eigenlijk en waarschijnlijk ben ik ook voor het eerst met kerst vrij :shock: al vond ik het altijd leuk hoor met kerst werken. maar nieuwjaarsdag vond ik een crime. vorig jaar met kerst had ik nachtdiensten was eigenlijk ook niet zo leuk.
ik vind het ook heel erg hard gaan ik ben blij dat ik nog bv geef dat zijn echt de momenten dat ik hem nog lekker bij me heb want knuffelen zit er niet meer zo in af en toe wil hij knuffelen, maar ook stoeien dus dan hangt hij in mijn haren. wawa klein is fijn …misschien toch nog een keertje… al denk ik dat je het dan helemaal hebt… het gevoel dat de tijd vliegt.
Ik hoop het allemaal nog eens te mogen meemaken.
femmie als je van koffie houd ben ik er vrij zeker van dat je tiramisu het einde vind.
liefs
Hello!
Niet bijgelezen;
Van het weekend meer, loïs is ziek thuis, afgelopen nacht de hele nacht met haar bezig geweest Gaap en ben dat niet meer gewend :oops: dus vanavond vroeg onder de wol
:-*
@Charissa wrote:
Hello!
Niet bijgelezen;
Van het weekend meer, loïs is ziek thuis, afgelopen nacht de hele nacht met haar bezig geweest Gaapen ben dat niet meer gewend :oops: dus vanavond vroeg onder de wol
:-
Patricia, welkom thuis! En meteen maar beterschap voor Nesrin. :hug: Het is niet echt mooi weer om feest te vieren hè, of gaan jullie nog wel even de stad in?
Wil je er misschien nog eens over nadenken om toch de 18e te komen? Ik zou het erg leuk vinden. We bijten niet, beloofd.
Charissa, sterkte en beterschap voor Loïs :hug:
Jane, pff heftig zeg. :-* Hebben jullie het inmiddels een beetje uitgepraat.
Ik heb hier een binnenvetter. Als hij spanningen heeft kan hij ook wel eens minder vriendelijk reageren. mannen, zucht
Leuk dat je de 18e ook komt. Tiramisu is heeeeeerlijk!!! En ik lust niet eens koffie. :drool:
Wawa, dan eet ik jou olijfjes wel op, oke? :drool:
Mamalena, ik hoop dat die psych iets voor je kan betekenen. :hug:
Oke, ik begrijp dus dat het de 18e wordt. 16 Uur vind ik een beetje een rare tijd, hoe komen we daar eigenlijk bij?:think:
Het liefste zou ik Julian wel meenemen, maar ik begrijp dat de meerderheid zonder kids wil. Ik pas me dan wel (met de nodige tegenzin :mrgreen: ) aan.
Wat een weer hè. Ik moest twee keer door de stromende regen op mijn fietsje. :? Er is nu feest in Leiden. Wel sneu hoor, dat valt ook helemaal in het water op deze manier. Ik wilde nog even met Julian naar de stad gaan, maar hij moet maar een jaartje wachten op zijn 1e 3 oktoberviering.
Zijn jullie zo geschrokken van mijn reactie? :mrgreen:
Nee hoor, ik niet. Er wordt alleen zoveel gesproken over het op visite gaan bij Mamalena dat ik even niet zo heel veel mee heb te kletsen. Dat zal wel weer komen denk ik.
Hoe is het met Julian meid? Weer wat beter aan het slapen?
Jane, even een dikke :hug: voor jou meid.
Afscheid genomen op je werk, een man thuis die niet op z’n best is momenteel en een verbouwing in huis :shock: Dat is ook allemaal niet niks meid.
Ik hoop dat je dan toch nog kan genieten van de 2 weekjes vrij zijn voor je aan je nieuwe baan begint.
Mamalena, natuurlijk voor jou ook een dikke :hug:
Hoe gaat het met die mooie meiden van je?
Patricia, blij dat je er weer bent meid!!!
Wawa, hoe is het met beebje? Weer goed opgeknapt?
Bookimama, wat is T. snel zeg :shock: Nu al aan het lopen, knap hoor!!
Nu moet je er dus achteraan vangen of niet? :mrgreen:
Charissa, beterschap voor Loïs meid. Hoe is het nu met haar?
Femmie, hoe gaat het met dochterlief? Alles goed met haar?
Marije, hoe is het met de ziekenboeg bij jou thuis? Nog steeds in de lappenmand? Ik hoop dat jullie snel weer op mogen knappen meid :hug: en :-*
Zo, ik geloof dat ik weer een beetje bijgekletst ben.
Nu weer verder spelen met de Lego samen met Nick :inlove: :mrgreen:
ja joos, ik schrok me kapot van je posting :lol:
Hihi nee joh, ik heb ook liefst met kids, denk dat dat ook wel duidelijk is, maar ik kan me het ook goed voorstellen hoor zonder kids, ookal vind ik het jammer.
En 16 uur is niet zo’n rare tijd toch, als je gezellig een hapje wil eten?
Dan kunnen we ff lekker kletsen daarna wat eten en dan kunnen degene die willen of moeten niet al te laat naar huis?
Ik zat te denken he meiden:
Voor mijn gevoel ging dit afspreken vrij moeizaam en dat vond ik vorige keer ook toen in mei.
Toen dacht ik, als we nu gewoon eens afspreken dat we standaard de eerste zaterdag van april en de eerste zaterdag van november een meeting doen? En als we dan ook standaard afspreken of we beide keren met kids doen (of, als daar veel behoefte aan is, evt 1 van de 2 keren zonder) dan hoeven we dat allemaal niet meer te regelen, dan kan iedereen die graag wil komen die datum in de agenda vrij houden en hoeven we alleen een locatie te regelen, dan kunnen we dat zo doen als bij wawa toen, vond vlgs mij iedereen gezellig.
En dan kunnen we altijd, als daar behoefte aan is nog elders in het jaar afspreken gewoon om te kletsen.
Nja was maar gewoon ff een brainstorm van me.
en tilly, met dana alles goed hoor, gister had ze een mindere dag, maar vandaag weer de vrolijkheid en gezelligheid zelve :inlove:
Helemaal leuk dus weer. En ze heeft me vandaag toch een party geslapen denk ikgehaald wat ze gister vertikte. Heb lekker veel kunnen doen dus :dance:
Wat ben je aan het bouwen met de lego? (ik vond fabulant vroeger altijd zo leuk :silenced: )
Tilly, eigenlijk hoort meeting gekletst in het meetinghoekje hè.
Lego is gaaf! Ik deelde het vroeger met mijn broertje en zusje. We hadden er ook playmobile bij, en nopper. Alles opbouwen rond de verkeersmat. Ik huppelde er dan met de my little pony’s en barbies tussendoor. :mrgreen:
Het slapen gaat wisselend. Hij heeft nu wat last van tandjes. Nu ligt hij te kletsen in bed, ik laat hem maar ff.
Femmie, jij mag vaker brainstormen. Ik vind het een goed idee! Ik weet niet of iedereen die data kan, maar het is slim om er 2 vast te leggen.