nou ik kan zelf niet de eerste zaterdag van deze november, maar das op zich ook wel erg snel na de meeting bij mamalena he.
Was ook meer zo van, gewoon vast vastleggen voor vlgd jaar dan zal nog niemand iets hebben wrs.
Ofzo hihi, maar goed :mrgreen:
En idd ik heb ook soms gedacht eigenlijk moet dit in meetinghoekje, maar ja ach maakt niet uit, hier leest tenminste iedereen…
Tilly, oh leuk he samen bouwen met zoon lief :inlove:
Ik geniet er altijd van om dingen te doen met D, lekker spelen of creatief zijn. (nou vallen de bladeren weer en zo dus kunnen we weer leuke dingen maken)
hoe is het met luuk? heb het vast gemist, maar hoe was z’n 1e verjaardag?
gaat snel he, te snel.
Patricia, welkom terug. Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad.
:hug: voor Nesrin.
Wawa, hoe is het daar? ook lekker aan het genieten van de jongens?
M’lena, heb je nog wat in de planning voor het weekend met je meisjes?
Femmie, zoo jij zit ook lekker vol ideeen hehe. leuk hoor dat je het graag doet dat hapjes gedoe (ik zoek het bijna nooit :oops: , of het moet iets leuks zijn met D)
Joos, hoe is het met je kleine grote man?
Charissa, hoe is het nou met Lois?
Marije, en bij jou in de ziekenboeg? hopelijk zijn jullie allemaal snel opgeknapt.
Jane, :hug: valt niet mee zoveel in een week he.
Hier alles wel goed. D doet het goed op school en maakt vriendjes.
T is m’n lekkere lieverd die krulletjes krijgt :inlove: . Hij loopt nou echt goed en valt niet meer zoveel.
Verder druk met alles klaarmaken. Morgen komen ons pap en zusje dus wil graag niks hoeven doen het weekend .
:-*
Ben er :mrgreen: . Deze week druk gehad met leuke dingen. Kan er niets over zeggen op KOK. Baaaaaaaaaaal, maar ja, anoniem blijven is me ook veel waard
Ik ga voor eerste zaterdag van september en eerste zaterdag van april :lol: :lol: . November is zo’n drukke maand en dicht bij Sinterklaas en verjaardagen e.d.
Ik vond 16 uur idd ook handig met afspreken
Tilly, gewoon beppen meid. Enne, ik bel je gewoon anderhalf uur voor de meeting en haal je over :roll: :roll: :oops: :lol: :-*
Bookimama, fijn dat je er weer bent
Heb alles half gelezen. Wil nog even op d ehometrainer en dat kan niet tegelijk met KOKKIE
je mag het wel via pb aan me kwijt hoor wawa :mrgreen:
Ow ik vind april en september ook best (had oktober en mei af laten vallen ivm verjaardagen die dan op die zaterdag kunnen vallen )
Fietse, vind het knap van je dat je dat zo goed volhoudt.
Booki, krijgt T krulletjes!!! :inlove:
Ik had het al gezegt maar nogmaals zoveel plezier gewenst, hoop dat jullie een hele fijne tijd hebben!
Vraagje
Zijn er meiden die dingen specifiek niet lusten? Zoals wawa geen olijven lust? Ik weet het, voordeel van tapas is dat als je iets niet lust er wel wat anders is wat je wel lust maar toch, als ik een beetje weet hoe of wat kan ik er rekening mee houden (als bv niemand zongedroogde tomaatjes :drool: :drool: :drool: :drool: zou lusten dan moet ik dat niet gebruiken :roll: )
Jullie zijn er maar druk mee,
Ik ga zo ergens pompoen scoren en die uithollen met dochter paul dusssssssssssssssss.
wawa wil jij je leuke dingen niet delen, geen kwestie van willen he, maar ben wel nieuwschierig nu.
en keuken nog steeds niet klaar de bedrading is niet goed, nog een extra groep moet erbij kortom tegenslag op tegenslag en een verjaardag op komst.
tussen vriend en moi iets beter. gelukkig bedankt voor knuf’s
m’lena er is iets onderweg naar jou via femmie dan, misschien had ik het beter mee kunnen brengen de achtiende :oops:
femmie goed idee, maar nu komen we er weer niet uit. Het maakt mij helemaal niets uit zo ruim vantevoren kan het altijd wel. wat mij betreft gewoon vaststellen en geen geouwehoer er meer over :mrgreen:
liefs jane.
Hallo dames!
Hier weer wat aan de beterende hand.
Heb nog niet alles gelezen… Ga ik vandaag of morgen even doen.
Wel kan ik nu alvast zeggen dat het eerste weekend van april mij in ieder geval nooit gaat lukken omdat Jesse dan waarschijnlijk altijd zijn verjaardag viert… De meeting kan dan natuurlijk wel bij mij, maken we er gelijk een feestje van hihi! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nou tot snel! :-*
Goed plan Marije, daar houd ik je aan
Femmie, op zoch lust ik alles. Als ik mag kiezen liever niet extreem vet.
Alleen olijven lust ik dus niet. Gedroogde tomaatjes :drool: :drool:
Vanavond met peuter drie gangen-menu gemaakt. Zoooooo gezellig.
Ik ga even fietsen en dan bankhangen :-*
en wat was het voor menu dan wawa?
Fietse en bankhangse dadelijk.
jane, hoe was de pompoenuitholling? Is dat voor halloween? Of gewoon voor de leuk?
Balen van je keuken joh.
En als ik koffie lust, dan ook tiramisu, ben benieuwd, drink altijd koffie met melk en suiker :oops:
Marije, alweer wat beter, gelukkig maar, je hebt het goed te pakken gehad he?
Jammer dan apr. en nov niet lukken, was ook te mooi om waar te zijn dat het meteen voor iedereen goed uit zou komen :roll:
Had oktober en mei al laten vervallen ivm verjaardag owen en moi, maar april dus jesse.
Nou dan wordt het sept. en maart?
Nja en het zou handig zijn, maar als dit niet lukt, jammer dan, dan was het gewoon een leuk idee, maar meer niet :mrgreen:
Vriend is naar zijn moeder, ik ga ook lekker bankhangen, tis dierendag en poes wil op schoot, dus dat mogen we niet weigeren :mrgreen:
Morguh!
Loïs is alweer wat beter maar nog niet 100%.
Leuk om vaste data af te spreken. :thumbup:
Jane, ik ga rechtstreeks naar Den Bosch, dan hoef ik niet over te stappen en het enige station waar hij tussendoor stopt vanaf hier is Utrecht. Dus lekkere snelle verbinding. Maar bedankt voor het aanbod :-
Ik zal ook wat hapjes meenemen. Tapas ben ik dol op, olijven ook niet
Misschien handig om een lijstje te maken met wie wat meeneemt?
Kom vanavond nog even langs :-
Fijn, dat het beter gaat met LoÃs :-*
Ik heb een Barbieshop geopenend bij aangeboden. Mochten jullie interesse hebben dan hoor ik het wel. Nu wel handig met forumuitje de 18de
Heb er al gereageerd :mrgreen:
Ken je dat…dat je je ergens op verheugd en dat je dan teleurgesteld wordt? En achteraf gezien wist je eigenlijk wel dat je weer teleurgesteld zou worden, maar je wilde het gewoon niet zien?
Met dat gevoel zit ik nu even, en daarom heb ik geen zin om ‘gezellig’ te gaan doen. Op het uitje wil ik wel meer uitleg geven, maar niet op het forum. Als ik me weer happy voel dan meld ik me wel weer.
Femke bedankt!
Joos, dikke knuffel voor jou :hug: :-* :-*
@Charissa wrote:
Heb er al gereageerd :mrgreen:
Ik houd alle spulletjes voor je vast. Ik moet even met mijn zussie bellen. Ik weet niet zeker of het leren bankstel van haar of van mij is. De rest is sowieso van mij.
Even PB-en voor de prijs? Ik heb geen flauw idee van prijzen :oops:
Joos, je hebt PB. Sterkte meid :-*
Wat is het hier stil zeg :mrgreen:
Ik ben er wel hoor!!!
Jij ook nog dan?
Marije, fijn te horen dat het met jullie weer wat beter gaat. Nu hopen dat jullie snel allemaal weer de oude zijn.
Joos, ik wilde je even een heeeeeeele dikke :hug: geven.
Begrijp ik het nu goed dat jij niet helemaal happy bent door het afspreken van de meeting? Of snap ik het nu gewoon niet helemaal :oops:
Nou ja, je wilde er hier ook niet zoveel over kwijt dus misschien niet handig dat ik ernaar vraag. Sorry.
Charissa, fijn te horen dat het met Loïs weer beter gaat.
Jane, balen dat het allemaal niet mee zit met het plaatsen van de nieuwe keuken. Daar word je toch helemaal :evil: van. Dikke :hug: voor jou meid.
Maar gelukkig gaat het tussen jou en vriendlief en jou weer beter!!!
Femmie, goed idee hoor meid!!! Geen idee of het mij gaat lukken om dan ook daadwerkelijk te komen maar dat merken we dan wel weer.
We kunnen het iig proberen met z’n allen om het zo te doen toch?
Patricia, helaas alweer aan het werk geweest toch? En dat zo snel na de vakantie!
Alles goed?
Hoe is het met de rest van de meiden? Met iedereen alles goed?
Hier een verkouden Luuk. In principe niks bijzonders dus maar helaas is hij er ook weer benauwd bij. De puf moest dus weer tevoorschijn gehaald worden en dat vindt meneer dus echt niet grappig hè!! Hopen maar dat het snel weer beter gaat en dat die puf niet meer nodig is.
Verder alles goed hier. Morgen weer werken dus zometeen maar lekker naar bed.
:-*
lois en marije weer aan de betere hand :hug:
knuf voor luuk beterschap voor de kleine man.
hier nog steeds geeeeeeeeeeeeeeeeen keuken het is hier net als de oplevering bij het blok niet te geloven als die dertig man schoonfamilie komt word ik gek. vriend werkt zich het schompes ik hoop zo dat het af is morgen.
verder hier ok ik heb voor owen een loopbakfiets gekocht na dinsdag zal ik foto’s plaatsen maar hij is zo leuk. verheug me er nu al op.
euh lieve joos het uitje gaat gewoon door he dus verheug je daar maar op. veel succes. balen hoor als je iets verwacht en er naast blijkt te zitten.
voor mezelf nog maar eens en dus voor het lijstje:
tiramisuuuuuuuuuuuuuuuu
oh en femmie ik vind het ok hoor in oktober vind het niet erg als het rond de verjaardag van owen valt zien we dan wel weer.
wawa barbieshop ik snap er niet veel van spelen die van jou met barbies :mrgreen:
liefs jane
een korte impressie
Wauw jane! Wat een mooie keuken! Hoop alleen dat de foto’s niet van vanmorgen zijn, want dan heb je nog een flinke klus vandaag als je morgen het een beetje op orde wil hebben :shifty:
Ow wel dus, lees dat je vriend zich kapot werkt, hoop maar dat het hem lukt, en anders heb je morgenvroeg nog maar dan wil je natuurlijk de kleine man enorm verwennen.
Ow en wat een leuk kadootje lijkt me, ben wel erg nieuwsgierig, maar lijkt me stoer een minibakfiets haha.
tilly dikke knuf voor luuk, dat ie maar snel weer beter is
wawa jij was verwent vroeger met barbie :o
Ik heb ook nog wat liggen, maar heb pas het meeste weggedaan :roll:
Tja was echt helemaal op eigenlijk ook, en dan kijken we maar gewoon wat dana later leuk gaat vinden.
En jij rekent er niet op dat een vlgd misschien een meisje is? Of zijn de plannen veranderd???
joos nog eens dikke knuf meid :hug:
Lijstje:
jane: tiramisu
femmie: gevulde champignons en gevuld bladerdeeghapje (beide zonder vlees of vis )
En ik geloof dat ik maar voor mezelf een pot olijven meeneem, ben ik echt de enige die z’n vingers aflikt bij die dingen? Vind ze zo overheerlijk!!!
En ik heb net met dana een modeshow gedaan :mrgreen:
Had van verschillende mensen als kraamkadootje kleertjes gekregen maar dan via via zodat ik niet persoonlijk kon bedanken, net heeft ze alles stuk voor stuk aangehad en op de foto. Ga ze afdrukken en dan mete en bedankboodschap opsturen naar die mensen.
En dana vond het geweldig, ik dacht, die vind het niet leuk heel de tijd omkleden en fotos, maar ze was zo enorm aan het schatterlachen, ze vond het helemaal het einde :inlove: (van wie zou ze dat hebben :lol: )