**OkToBeRsToPpErS'06**

Jane, ik hoop dat het morgen af is :pray: Hoe staat het er nu voor?

En anders kan je schoonfamilie toch wel even mooi mee helpen morgen :wink:

Even zonder gekheid, ik hoop echt dat het lukt om het op tijd af te krijgen :hug:

Ik ben benieuwd wat Owen van zijn cadeau gaat vinden :dance:

Fem, hihihi Dana als model :inlove: Leuk om zo de bedankjes te doen!

Tilly, beterschap voor verkouden Luuk!

En het eten, maken jullie de dingen van te voren klaar en doen jullie het dan bij mamalena nog in de oven? Zit nog even te denken wat ik ga maken hoor, maar uit voorzorg alvast deze vraag :mrgreen:

Hier alles goed, loïs is weer de oude. Is een beetje druk aangezien Theo morgen voor 10 dagen naar Spanje gaat.

:-*

charissa, nou ik wil het van te voren klaar maken, maar die bladerdeeghapjes zijn lastig, omdat die bladerdeeg dan week wordt en in de oven niet knapperig, dus ik zit nog in twijfel, misschien dat ik toch nog iets anders ga maken :shifty:

Fijn dat lois weer in orde is. Succes morgen met uitzwaaien!

jane, hoe is het met de keuken? En de rest van het huis, alles een beetje op orde? :pray:

Dana had me toch een plezier vandaag, was alleen maar lachen, gieren en kraaien. Zo leuk, legde haar net in bedje, nog altijd kraaien van plezier. Voelde niet goed, is ze zo supervrolijk en stop ik haar weg in bed, maar het was wel goed, 2 minuten later lag ze al met de oogjes dicht.

Wij hadden laatst slofjes gekocht voor dana:

Meiden, ik kom snel weer schrijven hoor!! Ben jullie echt aan het verwaarlozen! Misschien vanavond, anders morgen. Beloofd. :-*

Hoi meiden,

Even snel een berichtje van hier. Ben net terug van een vergadering dus echt reageren doe ik een andere keer. Maar wat ik wel even wilde vertellen…

Mijn zus is bevallen van haar 4e kindje!!! Opnieuw een klein mannetje. Ze heeft nu dus 4 zoontjes, geweldig toch!!!

Hij heet Ezra Jochanan en zijn roepnaam is Ezra. Ik is zo blij met de komst van mijn nieuwe neefje :inlove: :inlove:

Moest het even met jullie delen. :mrgreen:

Vlak voordat ik mijn bed in duik:

Gefeliciteerd Tante Til(ly) :lol: :lol: . Prachtig toch, vier zoons :inlove: :inlove: :-* :-*

Tante Til, gefeliciteerd met Ezra!! Prachtige naam!!

2 felicitaties vandaag!

Tilly, van harte gefeliciteerd met het opnieuw Tante worden!

En natuurlijk

Owen, hiep hiep hoera! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je lekker verwend wordt

En papa en mama geniet vandaag. Ik vond 1 jaar zo’n emodag…

En Jane, nog gelukt met de keuken?

Owen!!!

Hieperdepiep hoera!!!

Hele fijn dag gewenst samen met papa en mama en heb je je grote kado al uitgepakt? :mrgreen:

Tilly, ook van harte meid

Owen van harte gefeliciteerd mooie jongen!!

:-

Meiden kom gauw weer… :oops: :-

Lieve, lieve Owen…

Hieperdepiep… HOERAAA!! GEFELICITEERD MET JE 1ste VERJAARDAG!!

En mama en papa natuurlijk ook. Fijne dag!!

gefeliciteerd Owen

Owen, gefeliciteerd menneke :-*

OWEN, GEFLICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG :-*

Heb nu pas even rustig de tijd dus bij deze:

Owen, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

Hieperdepiep Hoera!!!

Jane, wat vond hij van jullie mooie cadeau?? Hebben jullie een leuke dag gehad?

Bookimama, hoe is het daar? Lekker aan het genieten? :-* Veel foto’s maken he :-*

namens ons bedankt :-* :-*

tilly gefeliciteerd met je neefje. vier jongens wauw lijkt me fantastisch stoer hoor.

owen was heel verkouden is hij nog steeds hij staat op alle foto’s met z’n mond open en hij likte steeds zijn snot op zielig en vies, maar hij vond het heel leuk.

de keuken is zo goed als af nog wat afwerking, blad is namelijk te klein al met al is het heel goed verlopen wat een stress zeg.

een kwartier voordat de eerste gasten kwamen lag het huis nog vol gereedschap echt haast werk.

femmie leuke slofjes leuke foto ook ik had ze ook al ergens gespot, maar owen is eruit gegroeid ze zijn zo schattig.

ik ga lekker uitrusten meiden tot later

Tilly gefeliciteerd met je neefje!

Jane, wat een leuke foto van jullie samen. Gave taart ook!

Femmie, leuke slofjes. Julian heeft ze ook in het donkerbruin en beige. Ze zijn lekker warm en hij trekt ze niet uit!

De 18e kom ik met de trein. Is het makkelijk om vanaf het station bij mamalena te komen?

Olijven lust ook ook graag, dus fem, ik help je wel!

Ik denk er nog even overna wat ik maak/meeneem.

Nog even over mijn frustratie:

Ik was afgelopen weekend jarig en niemand van mijn familie wilde/kon langskomen. Daardoor was ik erg teleurgesteld

Joos, ik kom ook met de trein de 18e, misschien ergens meeten op station Den Bosch? (hebben ze daar een makkelijke meetplek Fem, mamalena?)

En je frustratie begrijp ik volkomen, zou not amused zijn dan :evil: :thumbdown: :hug:

Jane, wat een geweldige foto! En een superlekkere taart! :drool:

Fijn dat de keuken toch nog klaar is gekomen, nu geen stress meer :hug:

Hoi meiden,

Heb alles gelezen hoor!!! Krijg alleen nog niet echt de tijd om te reageren. Moet nu bijvoorbeeld ook weer weg dus dat wordt hem ook niet. Maar…dat komt wel weer :mrgreen:

Iig even een teken van leven van mijn kant.