**OkToBeRsToPpErS'06**

Joos, gefeliciteerd en dan vieren we de 18de toch een beetje jouw verjaardag? Zorg jij voor taart :mrgreen: :-* :-* :hug: Ik zou ook pissed zijn hoor :-*

Jane, Nog gefeliciteerd met Owen! Wat zag hij er lekker jarig uit met die mega taart voor zijn neus! :mrgreen:

Joos, Jij ook nog gefeliciteerd meis. Snap dat je daar pissed over bent zeg… :hug:

Ik ga ook met de trein de 18de. Kunnen we misschien samen met

Charissa verder reizen vanaf daar…

Tilly, weer tante geworden! Leuk allemaal mannen bij jullie dus! :inlove: :inlove: :inlove:

Wawa,Wat een mooie barbie shop heb jij zeg! :inlove: :inlove:

Hier nog een hele zooi My Little Pony’s liggen, doe ze alleen nog niet weg aangezien Jesse ze als lokkertje voor de meisjes in zijn klas gebruikt haha! :roll: :mrgreen: :mrgreen:

Hoe is het verder met je?

Fem,Wat een lieve slofjes! :inlove:

Was jij nou zo’n olijven fan? HIER NOG EEN!!! Eet hele potten leeg! :drool:

Charissa, Gelukkig is je meid ook weer beter. :-

B’mama, Is het fijn met je zus en paps? Al veel geknuffeld? :-

Chrisje, Hoe gaat het met je meisje? Hersteld ze goed?

Patricia, Hoe is het bij jou? Heb je nog over de meeting nagedacht? KOM JE OOK???

M’lena, Hoe is het nu meis? Logisch dat je af en toe niet aan kok toe komt hoor :hug: :-

Pfft verder weet ik het even niet meer… Ben vast nog dingen vergeten maar he schiet me even niet te binnen.

O ja… Ga morgen na mijn werk even kijken wat voor lekkers ik ga maken voor het uitje. Nog wensen?

Fijne avond lieverds! :-

Sorry meiden, Cayla is al sinds zondag ziek 40 graden koorts, vandaag minder maar de hele dag volkomen i paniek. Als het morgen nog zo is ga ik naar de huisarts. Vandaag moestn we voor inregelen ci maar dat ging dus niet goed… :frowning:

Lieve lieve lieve Jane en Wawa, dank voor jullie kaartjes. Echt super

En lieve Femmie, bedankt voor het brengen! Super van je. Jammer dat R. hier was inderdaad. Hij had net de kindjes teruggebracht en bleef zelfs eten. (Jaaaa, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Praat jullie binnenkort wel bij. Nu effe geen fut voor.) We lopen elkaar een beetje mis hè…Is echt niet persoonlijk hoor, Fem.

Oh een klein meisje roept me. Hongerrrrr!!!

Ben er weer weg van.

Ohja, en Joos, Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En ik kan mee voorstellen dat je flink pissed was!

Chrisje, beterschap met Cayla. Sterkte.

joos wat vervelend zeg, nou vanaf hier gefeliciteerd nog met je verjaardag.

dank femmie voor het langsbrengen.

m’lena succes ermee hoor hebben jullie een beetje kunnen praten.

chrisje een dikke knuf voor je kleine meisje.

euh wawa en marije dus daarom spelen jongens met meiden dingen ze gebruiken ze als lokkertjes misschien had ik voor owen beter pony’s kunnen vragen ipv auto’s

meiden liefs

jane wat een leuke foto van jullie! En je ziet er echt uit als een echte mama :mrgreen:

Vraag me niet hoe een echte mama eruit moet zien hoor, maar toen ik die foto zo zag schoot dat ineens door mijn hoofd :slight_smile:

Fijn joh dat die keuken net op tijd af was. Leken wel de opnames voor een tv programma, dan is het ook altijd oei oei oei als we het maar gaan redden :eh:

Geloof daar nooit iets van, doen ze gewoon om het “spannend” te maken, hihi maar bij jullie geloofde ik het wel hoor :wink:

En lekker zelf gekookt, was het een succes?

Welke maat voetjes heeft owen dan? Want ze hebben die slofjes tot maat 20 heb ik ze gezien iig. (tja ik heb daar nog geen flauw benul van he, hoe hard die voetjes groeien :roll: )

olijven owwwwwwwwwww ik heb olijvenfans :dance: :lol: :lol: :lol:

joos nogmaals een knuf, heb je je ouders nog gesproken en wat was de reden eigenlijk? :hug:

hapjes uhm, taart, tapas, tiramisu, denk dat we beter die dag van te voren niet kunnen eten wel? :lol: :lol: :lol:

marije ohoh die jesse :naughty:

En wensen voor het etentje? Nja ik hou niet van vis en eet zo goed als geen vlees (alleen heel erg gehakt gehakt :wink: ), dus tja als je daar rekening mee zou kunnen houden zou lief zijn, maar verwacht dat verder niet hoor daarom ook de tapas dat er voor ieder wat wils is :wink:

Is dit nu dat werk waar je toen mocht proefdraaien? :think:

mamalena wederom graag gedaan hoor, en tja dacht dus idd zal ze maar niet storen :shifty:

En tja, het mag niet nee haha dat we ff bijkletsen, ach ja vlgd keer weer beter denk ik dan maar, 18e iig :wink:

Mamalena, hoe was het gesprek gegaan?

Jane, leuke foto

Femmie, dank je wel voor brengen van kaartje

Chrisje, sterkte met de kleine meid

Hier gaat het even K U T. Vanmiddag is er wat naars gebeurd. Je mag PB-en :cry: . Niets met kids en mannetje gelukkig :wink:

Chrisje, dikke knuffel voor jou en je meisje! Hoe is het nu?

Mamalena, een goed gesprek gehad?

Eten de 18e, ik ben nog aan het verzinnen maar komt goed. :-

Wawa, ik pb je even :-

Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren lekker een uur met mijn vriendin aan de telefoon gehangen en meteen afgesproken dat we volgende week vrijdag lekker gaan eten en stappen :dance:

Dus volgend week een gezellig weekend op de planning :-*

Jullie zijn lieve schatten. :-* Morgen en de komende dagen ben ik weinig online. Jullie mogen het verhaal ook aan elkaar door PB-en hoor. Vind ik geen probleem :-*

Wawa, :hug: wil je me pb-en?

Bedankt voor de felicitaties. Jullie zijn schatten. Waarom de familie niet kwam is me niet helemaal duidelijk. Maar goed, volgend jaar weer een kans. Mirretje was er wel :-*

Wawa :hug: Ik ben benieuwd wat voor naars er is gebeurd.

Enneuh. ik neem geen taart mee hoor! We hebben toch de tiramisu van jane :drool:

Charissa, lekker druk weekend dus volgende week! Leuk dat je zo lekker aan het genieten bent. Gaat het weer beter met Lois? Ze was ziek toch?

Mamalena, dus jullie zijn weer on speaking terms? :hug:

Chrisje, hoe is het nu met Cayla? :hug:

Marije, we moeten maar even een tijd afspreken op het station. Mijn reis gata via Utrecht.

Hoe gaat het op je werk?

Charissa, jij gaat ook via Utrecht?

Bookimama, lekker aan het genieten van de familie? :dance:

Cayla i snog steeds ziek. Gisteravond naar de HAP geweest. Uiteindelijk waren we om 22 uur weer thuis. Vandaag gaat het iets beter. ze heeft een virus en een boel tanden die doorkomen.

@Chrisje wrote:

Cayla i snog steeds ziek. Gisteravond naar de HAP geweest. Uiteindelijk waren we om 22 uur weer thuis. Vandaag gaat het iets beter. ze heeft een virus en een boel tanden die doorkomen.

Ach wat sneu toch zeg. Die arme meid. Een hele dikke :hug: voor haar maar natuurlijk ook één voor paps en mams :hug:

Ik hoop dat de tanden snel door mogen komen en ze snel van dat virus af is meid.

Joos, nog gefeliciteerd meid!! Jammer dat er zo moeilijk werd gedaan over het vieren van jou verjaardag. Hoop dat het volgend jaar anders gaat.

:-*

Arme Cayla. Beterschap meisje.

Wat maakt zij toch veel mee in dat korte leventje.

Tilly, nog steeds lekker druk? :-*

Wawa, hoe ist nou meid? :hug:

mamalena, moet ik bordjes meenemen voor de tapas? Heb bordjes liggen die kwa groote wel leuk zijn (net wat kleiner dan een boterhambordje) en ik heb ook nog 6 tapaslepeltje liggen, maar we zijn met meer he? :think:

chrisje balen meid, beterschap aan je meisje

joos wat leuk dat mirretje er wel was. Vlgd jaar beter idd, maar als het je zo dwars zit kan je je familie toch best om uitleg vragen toch? Of is je band niet zo? Je hebt toch best een goede band met je ouders? :hug:

hmmmmmmm meiden, ik ga mijn tapas aanpassen :roll:

Die ik had zijn gewoon niet handig in voorbereiding, deze 1e is nieuw, heb ik ook nog nooit gemaakt dus spannend of het wel lekker is, maar denk het wel,

• courgette met kruidenkaas
  • gemarineerde champignonnetjes :drool: :drool: :drool: (die zijn zooooooooo lekker :drool: :drool: :drool: vind ik zelf :silenced: )

leuke link voor meiden die inspiratie nodig hebben :wink:

Vlgs mij is het lijstje dan nu:

jane: tiramisu

femmie: courgette met kruidenkaas en gemarineerde champignonnetjes

Hier gaat het iets beter.

Knuf voor Cayla.

Ben de hele avond bezig geweest met foto’s. Zie bij aangeboden barbieshop.

Charissa, laat je even weten wat je wel en niet wilt.

Ik heb een hele zak gebreide barbiekleertjes voor je klaar staan.

Mijn oma heeft jurkjes, rokjes, jasjes, etc gemaakt.

Je moet het nog wel even wassen hoor.

We zijn tot zondag hier. Dus geef even aan wat je wilt, dat nemen ik mee naar huis. Kijk je even of de prijzen goed zijn? Hoe meer je neemt hoe goedkoper de prijzen :lol: :lol:

Femmie, ik ga ook nog eens kijken of iets lekkers kan verzinnen om te maken. Je hoort nog van me.

@Wawa wrote:

We zijn tot zondag hier. Dus geef even aan wat je wilt, dat nemen ik mee naar huis. Kijk je even of de prijzen goed zijn? Hoe meer je neemt hoe goedkoper de prijzen :lol: :lol:

Ik neem wat ik gereserveerd heb zowieso! En dat is bij elkaar als ik goed gerekend heb maar 12 euro :shock: had meer verwacht :mrgreen: het is toch barbie :inlove:

Ik ben ook heel blij met die zak barbiekleertjes die je hebt klaar staan, hoevel wil je daarvoor hebben?

Femmie, thanx voor de link. Ben idd nog aan het kijken wat ik maak en mee kan nemen. Weet jij trouwens een goede meetingplek op station Den Bosch zodat ik Marije en Joos daar kan meeten? (als ze willen :mrgreen: )

Chrisje, beterschap voor Cayla. Dikke knuf vanaf hier.

@Charissa wrote:

@Wawa wrote:

Ik neem wat ik gereserveerd heb zowieso! En dat is bij elkaar als ik goed gerekend heb maar 12 euro :shock: had meer verwacht :mrgreen: het is toch barbie :inlove:

Ik ben ook heel blij met die zak barbiekleertjes die je hebt klaar staan, hoevel wil je daarvoor hebben?

De zak met gebreide kleertjes krijg je voor de nop. Ik zou ze anders weg hebben gegooid. Da's zonde toch?

Bed staat: BARBIE op. Trailer is barbie. Bankjes. Uhmmmmm, ik denk Barbie of Fleur. Is dat erg?
Ken is geen Barbie :lol: :lol: . Heeft geen borsten. Ha ha ha