Ja, 12 euro :mrgreen: Gaat bij Sinterklaaspot
Maakt niet uit of het barbie of fleur is hoor :thumbup: We hebben hier ook een paar ‘nep’ barbies.
whoehahahaha nee idd Ken is geen barbie :lol: :lol: Alhoewel, ik had vroeger een Ken en die was van onderen precies hetzelfde als barbie :think: Maar oke, die had geen borsten. 8)
Kleertjes zijn idd zonde om weg te gooien, maar als je er alsnog wat voor wilt hebben zeg je het maar. Je oma heeft er toch vroeger ook een hoop tijd in gestoken :-
Ik ben in ieder geval superblij met de spulletjes :-
@Charissa wrote:
Maakt niet uit of het barbie of fleur is hoor :thumbup: We hebben hier ook een paar ‘nep’ barbies.
whoehahahaha nee idd Ken is geen barbie :lol: :lol: Alhoewel, ik had vroeger een Ken en die was van onderen precies hetzelfde als barbie :think: Maar oke, die had geen borsten. 8)
Kleertjes zijn idd zonde om weg te gooien, maar als je er alsnog wat voor wilt hebben zeg je het maar. Je oma heeft er toch vroeger ook een hoop tijd in gestoken :-
Ik ben in ieder geval superblij met de spulletjes :-
Ik heb er ook nog een stenen serviesje bij gedaan. Vind Loïs vast leuk :mrgreen: Ik heb het al ingepakt voor je staan :-*
Wat ben je toch een schat! Dank je wel :-*
Meiden, ik lees elke dag even mee, maar op 1 of andere manier kom ik er gewoon steeds niet toe om lekker mee te schrijven… Ik vindt op dit moment ook niet echt aansluiting, omdat het nogal veel over de meeting gaat. Nee, ik kom dus niet. Geeft natuurlijk verder niets he dat jullie daarover schrijven, is logisch! Maar weet soms even niks om op te reageren.
Daarbij is Nesrin ook een week lang goed ziek geweest en had ik dus mijn handen vol aan haar. Gelukkig gaat het nu weer beter en heeft ze er opeens 4 tanden bij :mrgreen:
Joos, ook vanaf deze kant nog van harte meid. :-
Chrisje, :hug: voor Cayla.
M’lena, hoe gaat het bij jou?
Ik moet weer gaan, hopelijk ben ik er vanmiddag nog even.
:-
Oh ja Joos, voor het lijstje, ik ben inmiddels 28
Patricia, wat naar dat Nesrin ziek was. Wat betreft de meeting: Jammer dat je niet komt, maar ik snap het wel :-* . Ik ga bijv. ook niet naar de grote KOKmeeting. :-*
Patricia, wat K dat Nesrin zo ziek is geweest, zal misschien ook te maken hebben gehad met het feit dat ze nu ineens 4 tanden erbij heeft :hug:
Jammer dat je niet komt, maar we meeten nog wel een keertje. Wil jou ook eens graag een keer in real life zien :-*
Heb je nog leuke vakantiefoto’s die je met ons wilt delen
Joos, voor mij geldt hetzelfde als bij Patricia, ben inmiddels ook 28 :mrgreen:
Ja, ik zal straks ff wat foto’s van de vakantie plaatsen in het SF.
Nou, ze staan erop hoor! :-*
Patricia, leuke foto’s.
Cayla gaat alweer iets beter, mijn tax is echter aardig bereikt, al ben ik iemand die dat niet snel toegeeft…
Meeten gaat het niet worden.
Wellekker die hapjes!!! .
Chrisje, fijn om te horen dat het met Cayla wat beter gaat. Dat bij jou de tax bereikt is is niet zo verwonderlijk :hug: Op een gegeven moment is het even op en klaar. Ik vind je absoluut een sterke vrouw en vooral omdat je aangeeft dat de tax bereikt is :hug:
Las trouwens in de huiskamer dat je naar Marco Borsato gaat, even lekker eruit en proberen om even Chrisje te zijn en je laten gaan en opladen :-*
Marco Borsato?? Oh wat leuk, Chrisje, ik weet niet wanneer je gaat maar alvast heel veel plezier! :-*
Wawa, :hug:
Patricia, gave foto’s! Jullie hebben volgens mij een heerlijke vakantie gehad. Jammer dat je niet op de meeting komt, maar ik begrijp je wel.
Chrisje :hug: Het is niet niks voor Cayla, maar ook zeker niet voor jou. Je hebt ook nog een verbouwing erbij he, hoe gaat het daarmee?
Veel plezier bij Marco!
Charissa, tuurlijk spreken we in Den Bosch op het station af!
Hoe laat ben jij er?
Lijstje, ik zal het lijstje binnenkort weer aanpassen. Wil iedereen even kijken wat er aangepast moet worden? Stuur me die gegevens maar even per pb toe.
Snacklijstje:
Jane: tiramisu
Femmie: courgette met kruidenkaas en gemarineerde champignonnetjes
Joos: gevulde eitjes
Joos, we hebben rond 16.00 uur afgesproken bij mamalena dus ik pak hier de trein van 14.45 en dan ben ik om 15.36 (zonder vertraging) op Den Bosch. Ik zal je mijn 06 nog even pb-en voor het geval we elkaar niet kunnen vinden :mrgreen: Alleen dan nog de plek :think:
Snacklijstje:
Jane: tiramisu
Femmie: courgette met kruidenkaas en gemarineerde champignonnetjes
Joos: gevulde eitjes
Charis: kerstomaatjes met serannoham, kerstomaatjes met kruidenkaas, stokbrood met tapenade
Ik heb net even gekeken. Ik zou er dan om 15.21 zijn. Genoeg tijd om even een plekje te vinden. Zal ik nog een foto van mezelf sturen zodat je me herkend?
Stokbrood met tapenade :drool:
Marije, nam jij olijven mee, of zal ik dat doen?
Hi,
Joos Neem ook wel olijven mee hoor… denk dat die dingen in NO TIME op zijn. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Verder maak ik nog iets anders, maar ben er nog niet over uit.
reisCharissa, Joos: Als ik de trein van 14:31 neem, ben ik om 15:30 in Den Bosch.
Als je met de roltrap naar beneden gaat heb je daar een heel groot plein. Daar afspreken naast de roltrap ofzo?? :think:
Chrisje, Heerlijk genieten bij Marco hoor! Brul het maar even van je af allemaal.
Hele dikke kus voor je kleine meis( en je grote ook natuurlijk ) :-* :hug:
Wawa,Hoe is het nu bij jou meis? AL en beetje bekomen van de schrik? :hug:
Patricia, Ik vind Nesrin echt zooo prachtig!!! :inlove: :inlove:
Ga Jesse op bed leggen. Tot later! :-*
Marije, zijn er niet meerdere roltrappen aangezien ik zie dat ik op spoor 6 aankom :think: Maar ze komen allemaal uit op het grote plein. Zijn daar niet winkeltjes of iets dergelijks? Ik ken mezelf, en dan sta ik naast de verkeerde roltrap :roll:
Joos, ik heb je foto bij hyves gezien :mrgreen: en ik heb je 06 nu voor het geval dat ik de weg kwijt raak :lol: :lol:
:drool: :drool: :drool:
dat klinkt ALLEMAAL lekker :drool:
En er komen ook olijven? :drool: :drool:
Ik heb er zin in, als ik zaterdag net zo’n vreetkick heb als vandaag dan berg je maar :lol:
meetingpoint station nou ik zou gewoon onderaan bij de roltrap afspreken (moet je vanuit de trein richting de bussen gaan)
En dan moet je lijn ??? hebben???
Ik heb werkelijk geen idee.
Ow als ik mijn vriend toch niet had :mrgreen: (dan kende ik jullie ook niet :lol: ) maar die wijst me ook 9292.nl en vanaf het station moet je lijn 72 hebben, maar das uitgaande van dat je om 16 uur dus bij mamalena wil zijn, geen idee om hoe laat jullie de bus gaan nemen.
Maar als je dus op die site het station invoert en dan het adres van mamalena en hoe laat je aan wil komen, dan geeft ie een reisadvies.
wawa jij bent lekker aan het handelen in je barbiespulletjes zeg! Lekker dat je dat zo kan verkopen. Die van mij zagen er niet meer uit. Had 2 echte en de ene had ik het been afgetrokken en de ander de haren van afgeknipt :roll:
Hoe is het nu verder met je? En zoonlief?
mamalena hoe is het met jou nu? Jij hoeft toch niets te maken? Je stelt je huis al beschikbaar en je zorgde ook voor het drinken toch? Of je moet het erg leuk vinden, dan mag het altijd natuurlijk
sinterklaas die komt hier dit jaar nog niet, maar das logisch denk ik, maar lijkt me zooooooooooo leuk :inlove:
patricia nesrin ziek, de arme schat, gelukkig nu weer beter en 4 tandjes erbij, toe maar die laat er geen gras over groeien.
He maar jammer joh dat je niet komt. Maar ik vraag me af of je eigenlijk uberhaupt wel zin hebt in een meeting ooit, als je daar nml gewoon geen behoefte aan hebt moet je het ook gewoon zeggen hoor :-* , hoeven we vlgd keer niet meer alles uit de kast te trekken om je te overtuigen
Wat een geweldige foto’s en wat een prachtmeid heb je! Als ik die foto’s zo zie dan zit ik elke keer te dagdromen dat ik dat over een jaar zo ook met dana kan :inlove:
chrisje veel plezier bij marco en succes en beterschap met cayla, is ook niet niks meid.
marije ow ik lees dat jij hetzelfde punt als meetingplek voorstelt
Is ook een goeie plek he :mrgreen:
Chrisje, denk aan jezelf meid. Is het niet juist een idee om naar de meeting te komen en even lekker mee te ontspannen. Ik geniet daar zo van. Gewoon even op en top vrouw, even geen moeder of partner van :oops: :oops:
Geen idee, wat ik ga maken. Heb een week vakantie, dus ik laat het nog weten. Ik denk dat het iets snoeperigs wordt ofzo. Eigenlijk nog geen idee :lol: :lol:
Barbies: alleen Charissa en mijn beste vriendin kopen. Ha ha ha. Lijkt nu zo veel he?