**OkToBeRsToPpErS'06**

Thanx voor de tip Fem. Ik weet niet of Marije of Joos al het adres hebben van mamalena? Als 1 van ons die maar heeft aangezien we toch met z’n 3-en gaan.

Zal speciaal voor jou nog wel een extra lading olijven meenemen :mrgreen: Mijn portie mag je ook :wink:

Joos, Marije, als de aansluiting met de bus niet lekker uitkomt kan ik ook altijd een trein eerder pakken :thumbup:

Joos, Marije, als de aansluiting met de bus niet lekker uitkomt kan ik ook altijd een trein eerder pakken

Ik ook uiteraard! :wink: Heb ook geen adres van Mamalena, jij JOOS? :shifty:

Ga even met een vriend de stad in, even wijntje pakken. :mrgreen:

Veel plezier Marije!

charissa neeeeeeee neem maar niet extra olijven mee hoor! Want wat ik zo zie is alles zo lekker, heb ik dadelijk geen plek meer voor de rest omdat ik me verplicht voel alle olijven op te eten :roll: (en daar komt nog bij dat ik niet alle olijven lust, zul je zien dat je net die meeneemt die ik dan niet lekker vind :shifty: )

marije veel plezier meid, jij gaat er nog eens lekker op uit joh! Geen idee hoe lang het geleden is dat ik voor het laatst op stap ben geweest :roll:

Vlgs mij in januari 2 jaar geleden :roll:

Lego Quattro en Lego Primo bij aangeboden staan :mrgreen: . Tja, beeb speelt mee met peuter, dus zit ook al aan de duplo. Manlief vindt het zonde, maar ik zit te kijken naar onze speelgoedkast en zie de verjaardagen en sinterklaas al weer aankomen en verwacht ruimtegebrek :oops: :oops: :roll: :roll: :wink:

Femmie, is goed :-

Vind het toch wel weer spannend hoor zo’n meeting :shifty:

Ik ga lekker in bed tv kijken, fijne avond allemaal :-

@Charissa wrote:

Vind het toch wel weer spannend hoor zo’n meeting :shifty:

Ik weet idd dat jij vorige keer enigszins gespannen was. De meesten hadden elkaar natuurlijk al ene keer gezien. Maakt het deze keer wel makkelijker.

Zullen we voor Tilly, Bookimama, Chrisje, Patricia trouwens even meeting op een laag pitje zetten :wink: . Ze zijn hier nu zo weinig :-*

Meeting geklets in het meeting hoekje dan maar?

Wawa, wat vraag je voor de lego?

Heerlijk, jij hebt al vakantie! Ik moet nog een weekje en dan zijn wij aan de beurt.

Charissa, heerlijk tv kijken in bed! Goed idee, dat ga ik zo ook maar doen.

Marije, veel plezier in de stad! Ik heb ook geen adres van m’lena, maar die zou ze nog pb-en.

Femmie, Sinterklaas komt hier wel :dance: Een echte! We vieren sinterklaas voor alle buurtkindjes, en dan is Julian natuurlijk ook van de partij. 'k Ben benieuwd hoe hij het vindt.

wawa ruimtegebrek, lastig he, hier zitten we ook altijd te passen en te meten en dan nog niet eens met de spullen van dana :o

Willen nieuwe meubelen en vallen heel de tijd op open kasten, zo mooi met leuke spulletjes erin, maar helemaal niet praktisch :?

charissa ja was je zenuwachtig ja? Kan me wel ergens voorstellen omdat wij elkaar allemaal al gezien hadden. Nou voor komende keer niet meer nodig toch? :-*

joos ik zie sinterklaas bijna iedere week :mrgreen: (ons pap) :silenced: jawel, ik zei vroeger trots tegen ons pap “he wist je dat sinterklaas dezelfde schoenen heeft als jij?”

hihi, maar ja dana heeft er nog niets aan en aangezien ze andere mensen toch wel spannend vind op dit moment en ff tijd nodig heeft om te wennen denk ik niet dat het helemaal handig om hier de sint en de piet in huis te halen, och gerem de schat zou er nog een trauma aan over houden :frowning:

hahahaa zit jij nou mijn verhaal te vertellen! Mijn papa is ook sinterklaas, al jaren. En nu komt hij dus ook bij ons in de buurt.

hee…dan zijn wij eigenlijk zusjes :mrgreen:

@Joos wrote:

hahahaa zit jij nou mijn verhaal te vertellen! Mijn papa is ook sinterklaas, al jaren. En nu komt hij dus ook bij ons in de buurt.

hee…dan zijn wij eigenlijk zusjes :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Meiden, wat betreft adres, jullie hebben pb. Zo, en van nu af aan zitten we daarover in de meetinghoek. Heb ik daar een abonnement op eigenlijk??

Ik heb net meer dan een uur boven gezeten met I. die helemaal in tranen was. Weet niet waarom, maar heb wel een vermoeden. Ze is ook nogal verkouden en toen ze water had gedronken kreeg ze een enorme hoestbui…En jawel…spugen. Daar schrikt ze zelf zó van, zieltje! Heb dus net alles staan te verschonen. Hoop niet dat het weer gebeurt vannacht want ik heb geen schoon beddegoed meer. Ligt bij R. Onhandig!!

Heb morgenavond een gesprek met hem, want hij wil heel graag weer hier komen wonen en dat zie ik ècht nog niet zitten. M’n peut drukte me ook op m’n hart dat ik m’n gevoel de ruimte moet geven en m’n grenzen moet bewaken. Nou, dit is zo’n moment…

Ga nu gauw slapen.

Spreek jullie snel weer. :-*

Mamalena, hoe is de nacht gegaan met I. Heeft ze nog lekker geslapen of is ze de hele nacht onrustig geweest? Je doet er goed aan om je gevoel te volgen. Hem nu al weer helemaal thuis toe te laten levert niets op…Niet voor jou en ook niet voor I.

Femmie en Joos, handig zo’n hulpsinterklaas in de buurt :mrgreen:

Bookimama, hoe is het daar? Volgens mij geniet je met volle teugen, het is je gegund :-*

Mamalena, ik herken het wel, spugen door hoesten en dan straks geen lakens meer…

Meiden komen gaat me echt niet lukken want ik moet het weekend werken…

Hoe is het nu? Mamalena, herkenbaar, het spugen door hoesten.

Joos, je hebt PB :-*

Wawa, thanx, je hebt antwoord!

Mamalena, arme I. Volgens mij heerst er iets, want Julian was vannacht ook al aan het spoken. Toen ik hem even bij me legde viel hij als een prins in slaap. Helaas, terug in zijn eigen bed was hij weer wakker :zzz:

Beterschap voor I.

Goed voor jezelf opkomen hoor. :-*

Charissa, inderdaad erg handig zo’n sinterklaas. Ik vind het zelf ook altijd zo’n leuke periode. Loïs krijgt dat al echt goed mee hè. Mag zij straks ook haar schoen zetten?

Chrisje, beterschap. Jammer dat je niet kan komen, maar wellicht een volgende keer.

Bookiemama, net als Charissa zat ik ook al aan jou te denken. Lekker genieten hoor!

Patricia, is Nesrin weer helemaal beter?

Marije, last van een kater? :mrgreen:

Tilly…je had het druk hè. Wel af en toe de tijd voor jezelf nemen hoor. Hoe gaat het met je knullen?

Femmie, lekker geslapen?

Ik heb geen adres gekregen Mamalena

Hoi gezellige kletskousen,

Hier inderdaad druk. We hebben veel dingen te doen, gezellig maar ook wel vermoeiend hoor.

Gisteren bijvoorbeeld de hele dag in Hellendoorn geweest met Nick en manlief. We hadden personeelsfeest van zijn werk. Luuk was bij opa en oma dus Nick had onze overdeelde aandacht!!

We hebben genoten maar je wordt wel moe van zo’n dag hoor.

Chrisje, vind het zo naar te moeten lezen dat jij echt op je eindje loopt. Jullie krijgen ook zoveel voor de kiezen, dat moet allemaal iedere keer weer verwerkt worden. Het is zoveel meid. :hug:

Een dikke knuffel voor jou en jullie beide meiden. :hug: :-*

Joos en Femmie, hier ook een vader die regelmatig Sinterklaas is geweest toen ik nog klein was. Nu doet hij het niet meer hoor. Ik heb mijn vader toen ook nooit herkend hoor, grappig is dat toch hè?!!

Wawa, vond het verhaal via pb echt heel sneu meid. Heb helaas nog geen tijd gehad om even een pb’tje terug te doen dus dan eerst maar even zo.

Dikke :hug: nog meid. Sneu ook voor peuter. :hug:

Mamalena, wat sneu dat I. gisteren zelfs moest spugen van het hoesten. Ik vind dat altijd zo naar voor die kleintjes. Hoe is het vannacht gegaan? Een beetje een rustige nacht gehad?

Verder wilde ik je zeggen dat je volgens mij een goede peut hebt. Goed van je ook dat je zelf weet wat je grens is. Het lijkt mij ook meer dan logisch dat het nu nog veel te vroeg is voor R. om terug te komen.

Even weer een dikke :hug: van hier.

Charissa, ik vind meeten ook altijd spannend hoor. Heb ook al eens een meeting gehad met de maandmama’s maa rhet blijft spannend.

Gelukkig ken je nu de meeste wel dus het zal wel goed komen, toch?!!!

Uhm, meer weet ik zo even niet. Ben nog steeds ENORM vergeetachtig, herkennen jullie dat ook? Het is bij mij echt heel erg vind ik zelf. Ach, alles opschrijven helpt heel goed, toch?!!

Hier een verkouden Luuk die volgens mij ook eindelijk tanden aan het krijgen is. Helaas slaat het hem weer helemaal op de longen dus hier een enorm piepend mannetje in huis. Ben al met hem naar de ha geweest en hij moet nu eerst weer even standaard 3-4 x daags de puf. Nu maar hopen dat het snel over gaat.

Met Nick alles goed, is gewoon een dikke schat met af en toe z’n nukken :inlove:

Nou meiden, zometeen weer op visite en vanavond krijgen we zelf nog visite. We waren afgelopen vrijdag 5 jaar getrouwd en sommigen van de familieleden willen dan toch even komen feliciteren. Vrijdag kon dat niet omdat mijn opa en oma toen hun 55 jarige huwelijks jubileum vierden.

Vanmorgen mijn ouders even op de koffie gehad en die brachten een bloemetje mee. :inlove:

Vanavond mijn schoonzusje en zwager dus, dat wordt ook vast gezellig.

Meiden, spreek jullie snel weer.

Oh Jane en Patricia, wat hebben jullie prachtige kids zeg :inlove: :inlove: Heb ik ook al wel in het sf verteld maar doe het gewoon nog een keer. :wink:

Joos, andere geïnteresseerde heeft een meisje en dit is jongensspeelgoed. Ik heb je al een PB gestuurd. Ik hoor het wel.