Ik ga naar bed. Trusten meiden. :-*
Hé Wawa, zag ik in de huiskamer dat je online bent??
@mamalena wrote:
Hé Wawa, zag ik in de huiskamer dat je online bent??
Ja, maar niemand is hier :mrgreen:
Moet zo naar ziekenhuis voor mammografie en echo, ben dus zo weg
ik ben er ook :mrgreen:
ben bezig met dana’s fotoalbum
Wil weer eens iets wat ik voor onmogelijk acht :roll:
wawa, veel succes zo meid, wanneer krijg je de uitslag dan?
Wawa, joh, een mammografie?? Heb je klachten dan? Sterkte en succes!!
Hoi Fem, wil het niet lukken? Ik heb dat ook zóó vaak. Het onmogelijke willen…Vrouweigen??
haha zal vast wel lukken als ik er heeeeeeeeeeeeeel veel tijd in steek.
Heb nml een foto van mijn buik en een foto van dana zoals ze in de buik heeft gezeten, mag jij raden wat ikke wil :roll: :mrgreen: (samenvoegen )
Ben al een heel eind, krijg alleen de achtergrond niet transparant, tja dat zal wel niet zo moeilijk wezen maar weet niet hoe het moet :wall:
Tja en die handen kwijt raken die dana vast heeft tja dat is onbegonnen werk dus dat laat ik maar voor wat het is
En vrouweneigen, hihi misschien.
ik ben er ook
succes wawa akelig onderzoek.
meiden wat gebeurd er veel over de pb ik heb het gevoel dat ik het één en ander mis. Vind ik verder niet zo erg ik reageer dan ook maar op de dingen die ik hier lees, maar mag ik dan in ieder geval weten waar ik zaterdag heen moet
m’lena lijkt me een goede peut goed voor jezelf opkomen hoor je hoeft nu nog geen beslissingen te maken eerst maar eens rust in de tent lijkt me, succes.
chrisje wat een toestanden toch met je kleine meid. hoe is het nu?
Tilly gefeliciteerd met je vijfjarig huwelijk :dance: heb je leuk bezoek gehad, lief dat mensen langskomen voor felicitaties.
is luuk weer helemaal opgeknapt?
marije hoe bevalt je baan, doe je dat nog?
Joos wat leuk dat mir er wel kwam, hoe is het met haar wel goed geloof ik toch.
femmie succes met de foto’s. wat heb je toch een lieve meid.
nog twee daagjes en dan begin ik bij mijn nieuwe werk spannend kan er niet van slapen.
patricia ik begrijp je goed hoor, vind het wel balen ik had je graag eens ontmoet net als de anderen die niet kunnen of willen.
doeg
oh fem als dat lukt dan is dat wel heeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf
Fem, succes met het samenvoegen. Ben een leek op dat gebied :mrgreen:
Jane, wordt er zoveel gepb-ed dan? Volgens mij mis je niets hoor :hug:
Wawa, succes :-
Net lekker even de albert cuyp op geweest en maar weer een truitje gescoord. Ga vrijdagavond stappen met een vriendin en zovaak ga ik niet te stappen dus dan moet ik gewoon wat nieuws hebben :mrgreen:
Is gewoon een lekker vallend truitje (ivm de zwembandjes :lol: ) met spaghettibandjes en voor daaroverheen heb ik een bolero gekocht aangezien het in de kroegen altijd zo warm is en buiten koud 8) En dat allemaal met 50% korting :dance:
:-
Ben weer terug. Alles goed gegaan. Zelfde als vorige keer, dus alles goed. Evt. vertel ik zaterdag wel meer. Maar auwie, op moment zelf geen pijn, maar nu wel de spieren naar de schouder toe.
Gelukkig Wawa, maar ben wel benieuwd naar het waarom.
Wel fijn dat we elkaar zaterdag zien.
Charis, bedankt voor je krabbel. :-* Ik vind het ook keiiiileuk om jullie weer te zien.
Tilly, jij ook bedankt. Lief! :-*
Patricia, ik wil je toch echt wel een keer in real life zien hoor!! Hoop dat dat er toch eens van gaat komen.
Heb nog geen reet gedaan vandaag. Ben in slaap gevallen op de bank. Zit nu nog ongedouched te niksen terwijl het zulk mooi weer is… :oops:
Oké, ACTIE!!! Go, go, go!
Je kunt beter je pyjama aanhouden en weer in bed stappen. Ha ha ha :-*
Beeb blijft huilen. Ik zit nu met laptop bij zijn bedje. Hij kijkt nu dromerig naar het scherm. Ik zeg niets, ben alleen aanwezig. Pleassssssssssss,laat hem in slaap vallen.
Fluistert:Wawa, slaapt ie al?
Ik meld me alleen even. Ben moe
Tot morgen of anders woensdag!
Meld me ook even. Heb sinds gisteren eindelijk een laptop!! :dance: Wel ff wennen nog hoor, zit steeds op de verkeerde toetsen haha…
Ja, volgens mij mis ik ook iets? Ik wil ook pb? :roll:
@patricia26 wrote:
Ja, volgens mij mis ik ook iets? Ik wil ook pb? :roll:
Volgens mij mist niemand iets hoor.
Ik heb althans niets gemist en ook niet gemerkt dat ik wat gemist heb.
Als je denkt dat je wat gemist hebt, misschien diegene even pb-en?
Als er hier iets over pb gaat wordt er meestal gezegd dat als je weten wilt wat er is, je een pb kan sturen zodat niet alles hier open en bloot staat. Soms ook niet, maar dat maakt toch niets uit?
Goedemorgen meiden,
mamalena leuk dat je weer wat meer hier bent. Begrijp ik goed dat de kindjes weer bij r zijn? Zie je ze nog wel voor zaterdag?
Wat goed wat je therapeut uitgesproken heeft. Klinkt zo vanzelfsprekend maar je zou zomaar zo over je eigen gevoel heenwalzen door alle verwarring. Verstand en gevoel kunnen zo met elkaar in de knoop zitten he. Goed van je dat je je grenzen ook echt hebt aangeven. :hug:
Hoe is het nu eigenlijk met I.?
tilly he nog een zusje! :lol: Ja leuk is dat dat je je vader niet herkent he. Mijn vader deed alleen op onze basisschool hoor, niet bij ons thuis (wel bij anderen thuis)
Ik weet nog zo goed dat ik ooit ergens heenging en dacht : hoop dat daar een “leuke” sinterklaas is. Stom dat je dat als kind kan denken he en dan toch voor jezelf een verklaring zoekt.
Had luuk nog geen een tandje???
Nog proficiat met je 5jarighuwelijk! :-
wawa lijkt me ook geen pretje meid, dat onderzoek. Jij hebt toch al eens ooit vertelt hoe of wat, dit was toch een jaarlijks controle-onderzoek?
En hoe is het gegaan met beeb?
jane heb je vanacht weer een beetje kunnen slapen? Spannend hoor, kan ik me voorstellen na zoveel jaar naar je vertrouwde werk te gaan. Maar ik weet haast zeker dat jij er komende maanden zo langzaamaan inrolt. Maar dat weet jij wrs ook maar maakt het niet minder spannend. Succes morgen meid :-
En hihi thx, en het fotoboek is bijna klaar. Is toch te zot voor woorden dat ik gewoon al meer dan 2 fulltime dagen in een fotoalbum van 30 pagina’s gestopt heb :roll:
charissa lekker geshopt, leuk hoor.
joos hoop dat je lekker geslapen hebt, is juul weer onrustig of ben je gewoon moe?
Hier onrustige nacht gehad. Is mijn eigen schuld hoor, dana kwam rond 2 uur, maar ze is zo verkouden dat ik maar half geslapen heb en regelmatig ben gaan kijken of ze nog wel adem haalde :shifty:
En ze ligt nu nog lekker in bedje, dus die heeft een prima nacht gehad :mrgreen:
even ego klagen vanaf mijn werk.
Het was weer een drama vannacht. Het lijkt wel of hij last heeft van verlatingsangst ofzo. Alleen als ik bij zijn bedje bleef zitten was het goed. Ik heb dus uiteindelijk maar een matras van het logeerbed gehaald en ben naast zijn bedje gaan liggen. Steeds schrok hij even wakker en als hij dan mijn hand voelde viel hij weer in slaap
Iemand tips?
Bij ons in bed nemen is ook geen optie. Dan denkt hij dat het en feestje is en kruipt het hele bed door.