Het was weer een drama vannacht. Het lijkt wel of hij last heeft van verlatingsangst ofzo. Alleen als ik bij zijn bedje bleef zitten was het goed. Ik heb dus uiteindelijk maar een matras van het logeerbed gehaald en ben naast zijn bedje gaan liggen. Steeds schrok hij even wakker en als hij dan mijn hand voelde viel hij weer in slaap
Iemand tips?
Bij ons in bed nemen is ook geen optie. Dan denkt hij dat het en feestje is en kruipt het hele bed door.
Het was weer een drama vannacht. Het lijkt wel of hij last heeft van verlatingsangst ofzo. Alleen als ik bij zijn bedje bleef zitten was het goed. Ik heb dus uiteindelijk maar een matras van het logeerbed gehaald en ben naast zijn bedje gaan liggen. Steeds schrok hij even wakker en als hij dan mijn hand voelde viel hij weer in slaap
Iemand tips?
Bij ons in bed nemen is ook geen optie. Dan denkt hij dat het en feestje is en kruipt het hele bed door.
Ach Joos, zo herkenbaar!! :hug: Nesrin had dus dus ook bij een maand of 9, heeft een maand of 2 geduurd en schijnt echt bij de leeftijd te horenâŠHelaas. Nu heel soms heeft ze er nog wel eens last van. Bij het bedje blijven zitten is echt de enige oplossingâŠsteeds iets verder weg gaan zitten, dat wel. Oh ik weet precies hoe radeloos je je voelt, hoop voor jullie dat deze fase weer gauw voorbij is!
Ben in een redelijke K.U.T.buiâŠIk had een supermooie fiets voor 300 piek gekocht op Marktplaats en die is gisteren gejat!!! :evil: Heb 'm een week gehadâŠ
En een goede vriend van R. is dit weekend overleden. Dood gevonden in bed. Brrr, wat een nieuws!
En ook nog een zwaar gesprek gehad met R. zondagavond. Het kan niet op. Ik zit echt even in een achtbaan voor mân gevoel. Bah! Vind het even niet leuk meer. Heb er koppijn van.
mamalena, gatver meid, kunnen die ekels nu nooit eens met hun jtten van andermans spullen blijven :x
Kan daar altijd zo pist over worden, toen ik het las moest ik meteen denken aan die keer dat het mij overkwam (met een 38 weken buik). Fijne stad wonen we :hug:
En die vriend van R. Gecondoleerd. Meid meid meid, komt wel lekker allemaal tegelijkertijd op je bord he. Wanneer is zijn uitvaart?
Wil je nog wel dat we zaterdag komen? Wel he, ff welkome afleiding.
Nou meid, kop op, komen betere tijden (weet het, heb jij niets aan is makkelijk praten voor mij ) Hoop dat we je zaterdag een beetje op kunnen vrolijken.
Heb trouwens nog wel leuke films liggen als je wil mag je ze wel lenen (ik vind ze leuk, dirty dancing en sliding doors bv, die laatste vind ik echt heerlijk, maar ben een van de weinige heb ik al wel gemerkt :oops: )
En of ik het er over wil hebbenâŠtja, denk het wel. En anders roep ik wel dat we van onderwerp moeten veranderen, oke?
Vrijdag is trouwens de uitvaart. We nemen de kindjes mee vanwege oppastekort, dus dat wordt nog een hele sjouw. Moet er wel de hele dag aan denken. Was vandaag aan het klussen en het spookt maar door mân hoofdâŠHij was 37, mijn leeftijd. ZĂÂł bizar. Heb ook zĂÂł met zân vriendin te doen; zij heeft hem gevonden. Men, wat moet dat onvoorstelbaar k*t zijn! Rillingen krijg ik ervanâŠ
En of ik het er over wil hebbenâŠtja, denk het wel. En anders roep ik wel dat we van onderwerp moeten veranderen, oke?
Vrijdag is trouwens de uitvaart. We nemen de kindjes mee vanwege oppastekort, dus dat wordt nog een hele sjouw. Moet er wel de hele dag aan denken. Was vandaag aan het klussen en het spookt maar door mân hoofdâŠHij was 37, mijn leeftijd. ZĂÂł bizar. Heb ook zĂÂł met zân vriendin te doen; zij heeft hem gevonden. Men, wat moet dat onvoorstelbaar kt zijn! Rillingen krijg ik ervanâŠ
Ik ben vrij. Je mag de kids naar mij brengen, maar ja ze kennen mij niet.
Ik denk trouwens dat jullie wel veel steun aan elkaar zullen hebben over een tijdje. Jullie zitten beide in een soort rouwproces :- :-* :hug: :hug:
Mamalena, wat naar allemaal. Wil je het er zaterdag juist wel over hebben of niet?
Tilly, kan ik je echt niet overhalen? Ik heb vorige keer zo gezellig met je gekletst in de auto.
Bookimama, kom je over
Ben met fotoâs bezig. Uploaden gaat effe traag!
Nee meid, dat gaat je echt niet lukken.
Ik kan ook echt dit weekend niet want we gaan eindelijk een keer weer met zân 2en weg. De kids gaan naar mijn schoonouders en wij vertrekken op vrijdag en komen zondagavond terug.
We hebben dit allebei nodig en gaan er dan ook volop van genieten!!
Blijft natuurlijk wel dat ik het jammer vind dat ik er niet bij kan zijn hoor zaterdag. Maar ik en manlief trouwens ook hebben nog altijd het gevoel dat we na de geboorte van Luuk nog steeds geen echte ârustâ hebben gehad. Vandaar ook dat ik het sowieso niet echt zag zitten de rit naar Mamalena te maken.
Nu hoop ik dat we iig samen van dit weekend even heerlijk kunnen genieten, lekker uitslapen en daarna er weer fris tegenaan. :mrgreen:
Goed zo Tilly, strak plan. Ik zal je zeker missen zaterdag. Het is voor nu heel belangrijk om aan jezelf te denken, zeker als je zegt dat je sinds de geboorte van Luuk geen rust meer hebt gehad. ( :o ) Hoop heel erg dat jullie het fijn zullen hebben samen. Ga elkaar maar lekker in de watten leggen. Dan kletsen wij wel weer een andere keer bij.
Goed zo Tilly, strak plan. Ik zal je zeker missen zaterdag. Het is voor nu heel belangrijk om aan jezelf te denken, zeker als je zegt dat je sinds de geboorte van Luuk geen rust meer hebt gehad. ( :o ) Hoop heel erg dat jullie het fijn zullen hebben samen. Ga elkaar maar lekker in de watten leggen. Dan kletsen wij wel weer een andere keer bij.
Mamalena, wat naar allemaal. Wil je het er zaterdag juist wel over hebben of niet?
Tilly, kan ik je echt niet overhalen? Ik heb vorige keer zo gezellig met je gekletst in de auto.
Bookimama, kom je over
Ben met fotoâs bezig. Uploaden gaat effe traag!
Nee meid, dat gaat je echt niet lukken.
Ik kan ook echt dit weekend niet want we gaan eindelijk een keer weer met zân 2en weg. De kids gaan naar mijn schoonouders en wij vertrekken op vrijdag en komen zondagavond terug.
We hebben dit allebei nodig en gaan er dan ook volop van genieten!!
Blijft natuurlijk wel dat ik het jammer vind dat ik er niet bij kan zijn hoor zaterdag. Maar ik en manlief trouwens ook hebben nog altijd het gevoel dat we na de geboorte van Luuk nog steeds geen echte ârustâ hebben gehad. Vandaar ook dat ik het sowieso niet echt zag zitten de rit naar Mamalena te maken.
Nu hoop ik dat we iig samen van dit weekend even heerlijk kunnen genieten, lekker uitslapen en daarna er weer fris tegenaan. :mrgreen:
:-*
Groot gelijk meid. Zou ik eigenlijk ook moeten doen :oops: , maar ik kan de kinderen zo moeilijk over laten aan een ander.
Meiden, leef nog hoor⊠Even veel dingen te doen.
Misschien tot vanavond!
:-* :-
Fijn dat je nog leeft meid :mrgreen:
Solly, ben een beetje flauw. :oops:
Ben je wel leuk druk of valt het tegen?
Wawa, moet je gewoon een keertje doen meid. Heb je geen adres waar de kids graag naar toe gaan? Net zoals bij ons de opaâs en omaâs?
Hier is het gewoon een feest dat ze naar opa en oma mogen. Dat maakt het voor ons ook zoveel gemakkelijker om weg te gaan.
Verder denk ik ook echt dat het voor de kinderen ook weleens leuk is hoor om eens anders benaderd te worden dan pa en ma doen. Alles even net iets anders doen dan thuis, dat maakt het voor Nick iig meestal heel gezellig.
Maar denk nou niet dat ik je niet snap hoor :naughty: Dat doe ik wel hoor. Ik denk alleen dat het gezond is om je er overheen te zetten omdat het ook gezond is af en toe eens samen met manlief weg te gaan.
Hmmmm, kun je me wel een beetje volgen? :think:
Nou ja anders hoor ik het wel, toch?
Ik ben ondertussen weer met lego aan de gang dus ga snel weer even een klein rood blokje zoeken die Nick even niet kan vinden. :inlove:
Wawa, hoe doe jij het op de dagen dat je werkt, kdv toch ook? Nja daar kan je ze niet een weekend laten natuurlijk, maar ik kan me helemaal vinden in wat tilly zegt hoor. En als je er echt behoefte aan hebt, maar goed ik kan natuurlijk niet kijken in de relatie tussen jou/jullie en de opa en omaâs :-*
mamalena, sterkte morgen meid. Nog iets voor de kindjes kunnen regelen?
Jane, hoe waren je eerste dagen!!!
En hoe is het met de andere meiden? Joos, patries, bookimama, charissa, chrisje ?