en voor Tilly, :-*
het is vervelend dat Luuk een beetje dwars is, kan me goed indenken dat je af en toe er enorm van baalt.
Gelukkig heb ik met T die fase (nog) niet gehad.
Weet zo geen advies of zo, misschien op momenten dat hij je irriteerd hem in de box laten liggen en iets voor jezelf doen dicht bij hem. zodat je hem toch in de gaten kunt houden. Bij D was het vaak, als mama niet kijkt dan deed hij het nl wel.
:hug:
Lieve Mamalena,
De hele dag heb ik aan je gedacht. Ik kan me niet verplaatsen in je, omdat wat er gebeurd is gewoon te erg is. Jan Smit zingt op tv en ik kan gewoon meejanken, omdat jouw gevoel door de pc te voelen is.
Ik vind het enorm goed, dat je gelijk acties hebt ondernomen hebt. Op die manier kun je je fysiek van hem afsluiten, omdat het emotioneel nog niet lukt. Ik snap helemaal dat je van hem walgt, dat je woest bent, dat je hem geslagen hebt. Gewoon machteloosheid. Die vriendin zou ik ook zo een rottrap hebben verkocht. Ik ben sosieso fysiek ingesteld :roll: :oops:
Denk aan je eigen gevoel: jank, huil, stamp, schop, sla en neem voor de tijd. Het lastige is, dat jullie saampjes twee prachtige meisjes hebben. Probeer datgene te doen, wat verstandig is voor de toekomst. Haat hem als man, haat hem als partner, haat hem als vriend, haat hem als persoon, maar haat hem niet als papa van jullie kindjes. Probeer je kindjes toch een papa te geven hoe moeilijk dat nu is.
Als je je kindjes hun papa “afneemt” kunnen ze jou later de schuld geven, terwijl jij dat absoluut niet verdient. Je bent een topper, een kanjer, een schat. Ik vind je een prachtig mens. Je zult hieruit komen, niet nu, niet volgende week, maar er komt een tijd, dat het zonnetje weer voor je zal stralen.
Ik hoop, dat je in deze ellende toch ook diep van binnen kijkt of je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel diep van binnen ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit nog jullie relatie een kans wilt geven. Ik roep altijd, dat manlief kan vertrekken, dat de kinderen van mij zijn en hij er nooit meer in hoeft te komen. Ook veroordeel ik mensen die vreemd gaan. Stomme zakken noem ik ze. Jij kent R. alleen en jij weet hoe hij is. Jij weet of je samen oud wilt worden of je samen achter de rollator wilt lopen. Tuuuuuuuuuuuurlijk wil je dat nu niet. Tuuuuuuuuuuuuurlijk voel je nu dat je dat noooooooooooooooooooit meer van je leven wilt. Hij heeft teveel kapot gemaakt. Kijk toch ook naar je eigen gevoel. Laat hem zweten, laat hem niet toe in je gevoel, maar denk ook aan je eigen gevoel. Sterkte meid en ik denk aan je. Je mag me altijd bellen, langs komen etc. etc. :hug: :hug: :-* :-*
Knuffel en liefs,
Wawa
@Wawa wrote:
Lieve Mamalena,
De hele dag heb ik aan je gedacht. Ik kan me niet verplaatsen in je, omdat wat er gebeurd is gewoon te erg is. Jan Smit zingt op tv en ik kan gewoon meejanken, omdat jouw gevoel door de pc te voelen is.
Ik vind het enorm goed, dat je gelijk acties hebt ondernomen hebt. Op die manier kun je je fysiek van hem afsluiten, omdat het emotioneel nog niet lukt. Ik snap helemaal dat je van hem walgt, dat je woest bent, dat je hem geslagen hebt. Gewoon machteloosheid. Die vriendin zou ik ook zo een rottrap hebben verkocht. Ik ben sosieso fysiek ingesteld :roll: :oops:
Denk aan je eigen gevoel: jank, huil, stamp, schop, sla en neem voor de tijd. Het lastige is, dat jullie saampjes twee prachtige meisjes hebben. Probeer datgene te doen, wat verstandig is voor de toekomst. Haat hem als man, haat hem als partner, haat hem als vriend, haat hem als persoon, maar haat hem niet als papa van jullie kindjes. Probeer je kindjes toch een papa te geven hoe moeilijk dat nu is.
Als je je kindjes hun papa “afneemt” kunnen ze jou later de schuld geven, terwijl jij dat absoluut niet verdient. Je bent een topper, een kanjer, een schat. Ik vind je een prachtig mens. Je zult hieruit komen, niet nu, niet volgende week, maar er komt een tijd, dat het zonnetje weer voor je zal stralen.
Ik hoop, dat je in deze ellende toch ook diep van binnen kijkt of je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel diep van binnen ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit nog jullie relatie een kans wilt geven. Ik roep altijd, dat manlief kan vertrekken, dat de kinderen van mij zijn en hij er nooit meer in hoeft te komen. Ook veroordeel ik mensen die vreemd gaan. Stomme zakken noem ik ze. Jij kent R. alleen en jij weet hoe hij is. Jij weet of je samen oud wilt worden of je samen achter de rollator wilt lopen. Tuuuuuuuuuuuurlijk wil je dat nu niet. Tuuuuuuuuuuuuurlijk voel je nu dat je dat noooooooooooooooooooit meer van je leven wilt. Hij heeft teveel kapot gemaakt. Kijk toch ook naar je eigen gevoel. Laat hem zweten, laat hem niet toe in je gevoel, maar denk ook aan je eigen gevoel. Sterkte meid en ik denk aan je. Je mag me altijd bellen, langs komen etc. etc. :hug: :hug: :-* :-
Knuffel en liefs,
Wawa
Oh Wawa, beter had ik het niet kunnen verwoorden. De hele dag heb ik dit verhaal al in mijn hoofd zoals hij het nu net hierboven neer hebt gezet.
Ik kreeg het er alleen niet zo uit. Je schrijft echt waar exact wat ik wilde zeggen.
Mamalena, meid ik denk zoveel aan je. Het maakt me zo verdrietig wat jij en je meiden momenteel mee moeten maken.
Ik ben wel erg blij te lezen dat je mensen om je heen hebt waar je terecht kan. Steun op hen waar je maar kan meid, ik denk dat je ze momenteel zo hard nodig hebt.
Ik wens je heel veel sterkte en voor jou en je lieve mooie meiden een hele dikke :hug: en :-
@Tilly wrote:
@Wawa wrote:Lieve Mamalena,
Ik hoop, dat je in deze ellende toch ook diep van binnen kijkt of je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel diep van binnen ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit nog jullie relatie een kans wilt geven. Ik roep altijd, dat manlief kan vertrekken, dat de kinderen van mij zijn en hij er nooit meer in hoeft te komen. Ook veroordeel ik mensen die vreemd gaan. Stomme zakken noem ik ze. Jij kent R. alleen en jij weet hoe hij is. Jij weet of je samen oud wilt worden of je samen achter de rollator wilt lopen. Tuuuuuuuuuuuurlijk wil je dat nu niet. Tuuuuuuuuuuuuurlijk voel je nu dat je dat noooooooooooooooooooit meer van je leven wilt. Hij heeft teveel kapot gemaakt. Kijk toch ook naar je eigen gevoel. Laat hem zweten, laat hem niet toe in je gevoel, maar denk ook aan je eigen gevoel. Sterkte meid en ik denk aan je. Je mag me altijd bellen, langs komen etc. etc. :hug: :hug: :-* :-
Knuffel en liefs,
Wawa
Oh Wawa, beter had ik het niet kunnen verwoorden. De hele dag heb ik dit verhaal al in mijn hoofd zoals hij het nu net hierboven neer hebt gezet.
Ik kreeg het er alleen niet zo uit. Je schrijft echt waar exact wat ik wilde zeggen.
Mamalena, meid ik denk zoveel aan je. Het maakt me zo verdrietig wat jij en je meiden momenteel mee moeten maken.
Ik ben wel erg blij te lezen dat je mensen om je heen hebt waar je terecht kan. Steun op hen waar je maar kan meid, ik denk dat je ze momenteel zo hard nodig hebt.
Ik wens je heel veel sterkte en voor jou en je lieve mooie meiden een hele dikke :hug: en :-
Ik check elke minuut of er al gereageerd is, omdat ik twijfelde of ik het er zo neer kan zetten. Ik wil helemaal niet beleren of iets dergelijks en ook niet zo overkomen. Als dat wel zo voelt of lijkt, dan hoor ik dat graag, dan haal ik onmiddelijk het bericht weg.
Ik wil gewoon graag helpen.

Wawa, ik denk dat jij met je tekst neerzet wat wij allemaal graag willen vertellen :-
Je zet het hier mooi, krachtig en vol liefde neer :-
Je bent een topper :-* :-*
Dankjewel Wawa. Mooi gezegd. Moet er erg van huilen… Maar ik snap goed wat je bedoelt. Ik denk er ook zo over, maar wil nu niet te ver vooruit denken. Het doet nu alleen maar heel zeer…
Mamalena, :hug: :hug: :hug: :hug: en :-* :-* :-* :-
Ik hoop zo dat de pijn snel mag slijten meid want dit moet je zoveel verdriet doen.
:- :-*
Heeeel mooi gezegd Wawa :-*
M’lena :hug:
pfffffffffffffff wat een enorm heftig nieuws. M’lena meid dit had ik echt nooit verwacht en wat een leugens zijn er geweest. Goed dat je erachter bent gekomen hoelang had hij dit nog geheim willen houden, hoelang speelt dit al bah echt te erg voor woorden je vriendin bah.
en een blauw oog moest wel een beetje lachen je hebt een goede rechtse en rennen door de straat wat een lafaard.
Ik vind het ongelooflijk dat iemand dit soort zaken geheim weet te houden. hoelang leeft hij zo’n dubbelleven.
over het verhaal van wawa. het is mij helaas ook overkomen en wij zijn na een jaar toch weer bij elkaar gekomen. Maar er is een vertrouwensbreuk en daar heb ik nog steeds last van zo wil ik altijd weten waar hij is en ben ik soms erg achterdochtig.
ik heb toen ook gevochten :oops: het maakte het slechste in mij los en nu zijn er ook nog twee kindjes zelf een baby is het spel woest word ik ervan
nou ben er helemaal vol van.
@mamalena wrote:
Dankjewel Wawa. Mooi gezegd. Moet er erg van huilen… Maar ik snap goed wat je bedoelt. Ik denk er ook zo over, maar wil nu niet te ver vooruit denken. Het doet nu alleen maar heel zeer…
:-* :hug:
Even een kort vrolijk bericht: ik heb een heeeeeeeeeeerlijke appeltaart gebakken en dat terwijl ik eigenlijk nog dat laatste kilootje eraf wilde :roll: :oops: Dat is na al het nieuws van Mamalena, Marije, Daffie etc etc opeens zo onbelangrijk :-*
Helemaal niet onbelangrijk Wawa!!! :naughty: Vind het alleen erg naar van je dat je niet even een stukje naar me toe bent komen brengen! :snooty:
:-*
Euhm… dat kilootje onbelangrijk… ja die wel een kilootje erbij door appeltaart MAG!! :lol: :-*
Mamalena, er is al zoveel gezegt, wat allemaal zo ongelovelijk waar is.
Ik moest net zoals jane een klein beetje lachen om je verhaal.
Ik zag hem daar al helemaal rennen. En een blauw oog, tja das niet zoals het hoort, maar wat is het nu in vergelijking tot wat hij jou flikt! Kan me voorstellen dat het je razend en machteloos maakt, het zou bij mij ook het slechtste in me boven halen, ik zou ook helemaal flippen…
Heel veel sterkte maar weer en dikke knuf van mij ook aan de kids :hug:
Marije, je mag hem komen halen hoor (één stukje dan )
Mamalena, ik ben wel heel erg benieuwd, wat hij zijn collega’s verteld over zijn blauwe oog . Heb je je schoonouders al gesproken?
Mamalena, Marije en ik (en vast nog meer meiden) willen binnenkort graag bij je langskomen om je wat op te vrolijken. Wij nemen dan wel lekkere dingen en gezelligheid en veel knuffels mee. Jij hoeft alleen voor een doos tissues te zorgen en voor een datum! Samen lachen, samen janken! We willen je gewoon graag steunen :-* :hug:
Jullie zijn te allen tijde welkom. :-* :-* :-*
:hug: :hug: voor jou mamalena…
Mamalena, je bent een kanjer. :-* Enne, meiden wanneer gaan we?