**OkToBeRsToPpErS'06**

Ach Tilly toch, natuurlijk nemen we dat jou niet kwalijk!! Het kan indd heeeeel frustrerend zijn.

Ik heb het zelf niet meegemaakt met Nesrin…die wilde alleen maar alle kanten op. Tjsa…heb dus geen advies voor je ofzo :hug:

Ik heb net Nesrin van het kdv gehaald, zit ze daar aan een tafel…uit een tuitbeker te drinken! Thuis probeer ik het ook wel eens, maar hier vertikt ze het dus.

Maar nu ik dit typ, vraag ik me af, moeten ze dit van tevoren niet aan mij vragen/overleggen? Ik was in de veronderstelling dat ze altijd nog gewoon uit haar fles dronk.

Zei ik ook tegen de leidster, maar die vertelde me dat ze in de ochtend en middag uit haar fles drinkt, zodat ze iig genoeg vocht krijgt, en aan het eind van de dag geven ze haar dus een tuitbeker.

Ik ben het er wel mee eens hoor…daar niet van. Maar het is wel raar dat ik er niets vanaf wist. Toch? :think:

Mamalena, Ik ben in shock! Wat een ongelooflijke arrongante, egoïstische, gevoelloze zak aardappelen zeg is R. (en dat is nog netjes voor mijn doen :evil: ). Het is dat ik niet in de buurt woon, want ik had al voor zijn neus gestaan, oh wat laag zeg!

Meid, tranen staan in mijn ogen, dit verdien je niet! Je hebt er zo hard voor gevochten en hij heeft het gewoon achter je rug om een relatie. BAH! :hug: :-* :-

Tilly, tuurlijk is hier ook plaats voor ‘geklaag’ :-
:hug:

Patricia, misschien wisten ze niet dat het drinken uit een tuitbeker thuis niet lukt, maar weet je; misschien ziet ze daar meerdere kindjes uit een tuitbeker drinken :wink: Loïs eet op het kdv dus b.v. wel 3 boterhammen terwijl ik er thuis met pijn en moeite 1 in krijg (en dan haal ik nog wel speciaal bob de bouwer worst die ze daar ook eet :roll: ) en zo zijn er nog meer dingen :roll:

Tilly, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen meis. Hier ook een mannetje die het absoluut niet eens is met “de box”.

Toch heeft hij af en toe eventjes pech… :shifty: :mrgreen: :oops: :mrgreen:

Patricia, Tyme eet zijn boterham op school altijd op en zijn drinken laat hij nooit staan, terwijl dat thuis dus echt een strijd is af en toe… :roll:

Het zijn gewoon een stel stiekemerds! :roll:

opvang Tyme: Arnoud begint op de donderdag altijd pas om 13:00 en werkt dan tot 22:00. Vrijdag is hij dan vrij en werkt dan de zaterdag. Dus het is voorlopig even zonder kdv te regelen.

M’lena, Ik denk aan je meis…

Ik kan het bericht van Mamalena niet loslaten. Ik heb even geen behoefte om te reageren op wat ik heb gelezen :cry: :cry:

ik voel hetzelfde wawa :cry:

Dus ik had toch beter mijn mond kunnen houden?

Ik zal me bij deze dan maar even stil houden, want geloof het of niet…ook ik hou me bezig met Mamalena.

Komt misschien wat rottig over maar heb gewoon een knoop in mijn maag omdat het voor mij voelt alsof ik iets niet goed heb gedaan door wel over iets anders te praten dan het verdriet van Mamalena.

:-*

Ach ik zal het wel verkeerd opvatten maar voel me even heel ellendig.

Tilly, lieverd … Ook ik heb gereageerd op andere mensen. De een kan het wel, de andere niet. Dat betekent niet dat we niet allemaal meeleven met mamalena :hug:

Ook voor jouw gevoel is plaats, voor iedereen zijn gevoel hier :-*

hmm mijn laatste bericht kwam niet helemaal over zoals ik het bedoelde volgens mij…

Herkansing;

De een kan dus wel reageren na het nieuws van mamalena, de ander niet. Iedereen verwerkt het op haar eigen manier.

Tuurlijk is er ook ruimte voor andere dingen, maar voor de 1 gaat dat momenteel even makkelijker dan voor de ander.

Ik denk ook constant aan mamalena, hoe vreselijk moet zij zich wel niet voelen als wij allemaal er ook al zo beroerd door zijn.

En ik heb ook nog op andere gereageerd na het lezen van het nieuws… :hug: .

Als je je hart wilt luchten kan dat altijd hier, niet denken dat het momteel niet kan :-* :-*

Voor jou ook even een cyberknuffel Tilly :hug: :-

Mamalena, kunnen we wat voor je doen? Zo ja, laat het ons a.u.b. weten he :-
:hug:

Sorry Tilly, zo bedoelde ik het niet. Je hebt een pb.

@Joos wrote:

Sorry Tilly, zo bedoelde ik het niet. Je hebt een pb.

Je bent lief :-

Lieve meiden, heb ik verkeerd gereageerd? Het is hier ineens zo stil??

Het spijt me enorm als ik iemand onbedoeld heb gekwetst want dat is natuurlijk niet mijn bedoeling.

Ik heb ‘gewoon’ maar zo een keer opgeschreven wat ik voelde toen ik de berichtjes las. Misschien had ik het beter niet kunnen doen maar het gevoel hebben en niet opschrijven leek me ook niet eerlijk.

Nou ja, ik hoop dat ik me niet van een verkeerde kant heb laten zien. :frowning:

:-

Wat mij betreft niet Tilly.

Ik denk gewoon dat iedereen nogal geschrokken is van wat Mamalena overkomt.

Als je ergens mee zit kan je het er beter uitgooien, anders blijft het hangen en dan worden situaties alleen maar moeilijker. :-*

Meiden ik ‘spreek’ jullie na het weekend weer. Wij vertrekken richting mijn broertje. Die gaat verhuizen.

Fijn weekend!

Hallo lieve meiden,

Even een berichtje van het front. Het gaat redelijk met me. Heb zelfs geslapen vannacht. Gelukkig krijg ik heel veel lieve mensen over de vloer en aan de telefoon en huil ik regelmatig effe alles van me af. Ik heb het wel vanmorgen aan m’n vader moeten vertellen en dat was heel moelijk. Hij moest er ook om huilen. Zooo rot.

R. heeft getracht contact met me te krijgen, maar ik reageer nergens op; ik heb in geen enkel opzicht behoefte daaraan. Hij stuurde me een sms-je met de mededeling dat hij de tijd niet terug kan draaien, dat hij weet dat hij me onnoemelijk veel pijn heeft gedaan. Hij snapt zelfs (jaja) als ik hem nooit meer wil zien. (maar dat snapt de lul niet, want we hebben nou eenmaal 2 kindjes samen, dus dat gaat niet.) Hij wil wel heel graag alles op alles zetten om mij en ons terug te vinden…Tja, daar heb ik dus niks op gezegd. Ik moet er niet aan denken, ik walg echt van hem en van het idee om hem aan te raken.

De desbetreffende ‘vriendin’ hoef ik overigens echt NOOIT meer te zien. Dat lijkt me logisch toch? Het was inderdaad de vriendin waar ik ineens niet bij terecht kon.

En m’n schoonouders weten nog niks, die komen zondag terug van vakantie. Ik stuur ze vandaag maar even een kaartje met de vraag of ze me willen bellen als ze thuis zijn. (Ze hebben geen voicemail, vandaar) Dan wil ik graag dat ze bij mij langs komen en zal ik ze het vreselijke nieuws vertellen, hoe rot ook. Ik wil dat graag zelf doen en niet R. het laten doen. Ik heb zo’n idee dat hij dingen gaat verdraaien en daar wil ik hem in voor zijn.

Overigens heb ik andere sloten op de deuren dus hij kan er niet meer in.

Ben hem op verschillende manieren aan het dwarsbomen (hij kan bijv. z’n mail niet checken ergens anders zolang hier zijn mailbox openstaat. :twisted: )

Heb nog veel meer te vertellen, maar dat is een héééél erg lang verhaal.

Ohja, hoe ik te weten ben gekomen dat dit aan de gang is? Tja, had hij het maar zelf verteld, maar nee. Ik heb voor het eerst in 9 jaar in z’n mailbox zitten neuzen. Ik had een gevoel wat met de dag sterker werd, noem het intuïtie. Ik WIST het gewoon. En ik vond 2 mailtjes waar je echt misselijk van wordt. Vanaf toen ben ik geflipt. Heb R. verplicht hier naar toe te komen en het recht in m’n gezicht te zeggen. Heb hem niet eens z’n verhaal af laten maken, maar hem een blauw oog geslagen. Ben ik erg trots op. Daarna een gat in de deur geschopt en achter heem aan gegaan. Hij is gevlucht, ja echt, hard rennen en bang achterom kijken. Haha, bang voor z’n klein wijffie als ik. Ik kan wel erg hard slaan, dat klopt, dat weet m’n zus nog van vroeger en die moest er ook om lachen toen ik het vertelde.

Al met al is het doffe ellende en wil ik niet al te ver vooruit denken. Ik heb me voor onbepaalde tijd ziek gemeld en wil nu gewoon even goed voor mezelf en voor de kindjes zorgen. Dat valt me wel zwaar in m’n eentje, maar (zoals m’n zus ook al zei) dat doe ik al zo lang. Ook al waren we wel bij elkaar, ik deed het toch alleen. Veel verschil is er dus niet. Ik red me wel.

Er roept een klein meisje, dus ik moet gaan. Dank voor alle lieve woorden.

Spreek jullie later.

M’lena…slik, slik :hug:

Maar wat schrijf je je verhaal sterk zeg! Je zult je intens verdietig voelen, maar gelukkig zie je zelf ook in dat je door moet, voor jezelf en je meisjes.

En wat een ‘vriendin’ zeg…

Blauw oog? Goed zo! Verder heb ik even weinig woorden… :hug: :-

Tilly schat, natuurlijk mag een ander hier ook zijn (haar in dit geval :mrgreen: ) verhaal kwijt! Voel je niet schuldig! Ik ben zelf ook over iets anders begonnen (tuitbeker). Moet gewoon kunnen toch??

:-

Mamalena, wat een verhaal meid! En er op zo’n manier achter moeten komen, maar zo weet je maar dat je je intuïtie altijd moet volgen! Huil zoveel je kan, het is niet niks!

En onthoud 1 ding, je bent een topwijf, een topmama en je komt hier alleen maar sterker uit :-* Ik ben trots op je :-

Goed van je dat je meteen andere sloten op de deur hebt laten zetten, zo maak je meteen een statement :thumbup:

Hij heeft makkelijk L
lullen met z’n ik wil jullie zo graag terug vinden :eh: . Volgens mij beseft hij niet hoeveel pijn hij jou en de kinderen momenteel aan doet :shock:

Ik denk aan je…

Tilly, ik was vandaag werken dus ik ben er nu pas :-* Had gisteren al een bericht voor je getikt 8)

M’lena, :cry: :cry: Wat een nachtmerrie is dit toch… Fijn dat je een hoop lieve mensen om je heen hebt… verder weet ik gewoon even niets zinnigs te zeggen. Ben er stil van…weet dat ik aan je denk meis. :-* :hug:

@Tilly wrote:

Dus ik had toch beter mijn mond kunnen houden?

Lieve Tilly,

Ik lees juist graag de andere verhalen. Ik doelde helemaal niet op jou, meid. Voel je absoluut niet bezwaard om hier iets te schrijven. Ik ben alleen zo overdonderd door dat enorm k u t nieuws, dat ik gewoon geen andere woorden kon typen. Dat ligt niet aan jou, maar meer aan mij.
Mamalena vertelde weleens over hun intieme relatie. Nou dat ik vergelijkbaar hier. Ik ga dan twijfelen of het dan wel goed zit met ons. Mijn man wil altijd wel graag, maar ik ben vaak moe of heb gewoon geen puf. Ik ben de dag met mensen bezig en 's avonds wil ik gewoon helemaal even niets behalve tijd voor mezelf :oops:

Liefs,

Wawa

mamalena, denk aan je. Vind het zo enorm Kt voor je.

Goed van je dat je de emoties eruit gooit.

Lieverd steek je tijd in jezelf en je meisjes.

Vooral jezelf, want als mama niet happy (hmm moeilijke woordkeuze, maar je weet vast wel wat ik bedoel hoop ik) is dan merken I en M dat ook en gaat ook in hun gedrag mee. Laat je opbeuren door de lieve mensen om je heen. Laat die mooie meisjes van je maar een lach op gezicht toveren. HIJ is het NIET waard om nog meer engergie in te steken. Richt je lekker op je eigen geluk met je meisjes. Die komt nog op je pad, alleen ben je nu ff beetje verdwaald natuurlijk. En voor die zogenaamde vriendin. mooi laten barsten want dat is niet eens iemand die de titel vriendin verdient :hand:

Weet verder niet zo veel te zeggen.

:hug: en :-