**OkToBeRsToPpErS'06**

Ja nieuwe baan bevalt goed. ( in hoeverre ik dat kan zeggen na 1 keer werken… :think: ) Mocht al wel gelijk alles doen… bij het afzuigen heb ik wel af en toe een tong meegesleurd, maar dat nam hij me gelukkig niet kwalijk whahah! :mrgreen:

De assistente die er nu werkt heeft het ook gewoon in de praktijk geleerd en die zei wel dat ik er rekening mee moest houden dat het nog wel wat maandjes zal gaan duren voordat het een beetje vertrouwd voor me word.

Vind ik ook niet zo raar als je ziet wat er allemaal bij komt kijken. :shock:

drinkenNou dan zit Nesrin gewoon goed met haar “vochtverbruik” toch. :thumbup:

Het lijkt mij ook wel een hartstikke leuke baan. Gaat die tandarts ook zo vaak op vakantie?? Die van mij gaat geloof ik 6 x per jaar ofzo en zijn assistente (oud klasgenootje van mij toevallig) krijgt dan natuurlijk gewoon lekker doorbetaald.

Euhmm…mag ik vragen, verdient het goed?

Weet niet of hij vaak op vakantie gaat… Zijn vrouw is de juf van Jesse en die heeft natuurlijk alle school vakanties vrij dus wie weet. :wink:

Hoeveel ik precies ga verdienen weet ik nog niet, daar gaan we het morgen over hebben. Het was natuurlijk allemaal nogal onverwachts en snel.Maar slecht verdient het geloof ik niet. :smiley:

Laat het je nog wel even weten. :wink:

Marije, klinkt leuk hoor je nieuwe baan. Hoop dat je er heel veel plezier van mag hebben.

Wat lagen jou kids trouwens lekker vroeg in bed zeg :shock: Hier meestal ook wel hoor, tussen 19.00 en 19.30 liggen ze hier plat en hebben we een lekkere rustige avond.

Maar, slaapt Tyme dan helemaal door tot morgenvroeg of komt hij dan nog een keer tussendoor?

Patricia, dan drinkt Nesrin inderdaad niet teveel hoor. Ze mogen inderdaad ongeveer een liter hebben en daar zit ze netjes onder dus wat wil je nog meer.

Hoe gaat het trouwens met Nesrin? Vrolijke meid?

Chrisje, kan me heel goed voorstellen dat je het af en toe wel even helemaal hebt gehad meid. Het is ook allemaal niet niks en dan ook nog zoveel extra dingen die er nu bij komen kijken…verbouwen, operatie straks. Tja, daar wordt je ook gewoon echt heel moe van.

Ik hoop dat je zo nu en dan een beetje de gelegenheid krijgt om wat bij te tanken zodat je het toch vol kan houden allemaal.

Wawa, weer lekker gewerkt meid?

Femmie, die baan is dus niks geworden. Wat flauw zeg dat ze ineens allerlei dingen terug gaan draaien. Zo kan dat toch niet?

Ben je nu weer op zoek naar iets nieuws waar je op kan solliciteren? Of heb je alweer wat leuks gezien.

Bookimama, ik vind het zo gezellig dat jij weer lekker meekletst!!! Jullie hebben ook zo’n bijzondere en verdrietige periode achter de rug. Dan zit je niet meteen te springen om KoK.

Ik las iets over preschool, leuk hoor!! Kan me goed voorstellen dat je geniet van die 2 uurtjes die je dan even voor jezelf hebt. En de kinderen hebben het ondertussen ook nog eens goed naar hun zin, wat wil je nog meer?!!! Leuk hoor.

Joos, balen dat jij zoveel last hebt van je spiraaltje. Ik heb er geen ervaring mee hoor maar als ik jou verhaal zo lees valt het bij jou iig niet mee. Lijkt me niks hoor.

Ik heb het filmpje van Julian nog niet gezien bedenk ik me opeens dus zal zo eens even gaan spieken.

Hoe gaat het bij jou op het werk? Geniet je er weer een beetje van? Alles een beetje goed op kunnen starten?

Wawa, jij morgen lekker vrij toch? Hoe gaat het bij jou op school? Alles weer goed aan het ‘draaien’?

Hoe gaat het met de kids?

Jane, jij dus misschien binnenkort je spiraaltje laten verwijderen. Ik kan het me goed voorstellen moet ik zeggen. Waarom een spiraaltje in je lichaam als hij eigenlijk nergens voor dient?

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me best wat doet dat jullie dan zo weinig samen naar bed gaan. Hoe ben je daar zelf onder? Of kan ik me daar beter niet mee bemoeien :oops:

Charissa, gezellig meid je bent er ook weer. Je bent de computer een beetje minder zat geworden? Ben ik wel blij om hoor want nu klets je hier gezellig weer mee.

En met Lois ook alles goed las ik, fijn om te horen.

Mamalena, hoe gaat het nu met jou meid?

Wat verdrietig wat ik weer las. Je kunt dus zelfs niet meer maar zo bij je vriendin terecht. Dat is toch echt wel heel erg.

Zijn er nog andere vriendinnen of vrienden bij wie je wel je verhaal kwijt kan?

Hoe gaat het met je mooie meiden? Missen ze papa erg?

Hoe gaat het momenteel met R. Doet dit hem allemaal ook erg veel, of…?

Ik denk ik zet het maar even onder een spoilertje want weet niet of je het wel over R wil hebben.

Uhm…ben het even een beetje kwijt dus plaats eerst dit maar eens even.

:-*

Oh ja, dat wilde ik nog zeggen.

Femmie, wat heb je een enorm mooi meisje zeg :inlove: :inlove:

Ik vind het erg leuk dat je een paar foto’s hebt gestuurd!!!

Ze is prachtig hoor :inlove:

Tilly, Tyme slaapt niet door tot 's ochtends vroeg hoor. Hij wordt altijd nog wel een keer of twee wakker. Een keer rond 23:30 en nog een keer 's nachts omdat knuf of speen dan zoek is en dan is het om 06.00 OPSTAAN! :zzz: :mrgreen:

Oei Marije, daar was ik al een beetje bang voor toen ik las dat hij zo vroeg naar bed ging. Het kan wel hoor zo mooi op tijd naar bed maar dan zijn ze meestal ook eerder wakker he, balen hoor.

Jij bent er dus nog niet vanaf vanavond. Word je daar dan ook heel erg moe van of ben je er een klein beetje op ingesteld?

Hoe dan ook ik hoop dat hij snel lekker door mag slapen want dat zullen jullie vast heerlijk vinden.

Het was vandaag ook wel erg vroeg hoor.Meestal ligt hij er rond 19:00 in en dan is hij ook echt heeeeel moe. Weet niet wat het vandaag was, ach kwam mij erg goed uit. :oops:

Heb er verder niet echt last van dat hij 's nachts nog wakker wordt, het gaat hier dan echt op de automatische piloot en voor ik het weet slaap ik al weer. :lol: :lol:

Truste voor straks allemaal. :-*

Goedemorgen!

Lekker geslapen allemaal?

Ben al aan het werk :zzz: :zzz:

Tilly, wat lief dat je vraagt naar Nesrin. Het is inderdaag een hele lieve en vrolijke meid. Ze is ook al een echte dreumes aan het worden die veel aandacht vraagt en de wereld ontdekt. geeft niet, heel gezellig allemaal.

Wat heerlijk dat jullie kids zo op tijd in bed liggen. Nesrin krijg ik er dus echt niet voor een uur of 21 in. Als ik eerder probeer is het echt gillen en huilen, geen zin in. Als ze dan om 21 uru gaat slaapt ze nog niet meteen hoor… maar ze gaat wel lekker spelen in bed en valt danvanzelf weer in slaap. Ik weet het niet…maar zal haar Turkse temperamentje wel zijn :wink: Ze slaapt iig wel door tot een uur of 8, dus dat is lekker.

Marije,succes op werk weer vandaag.

Hoe heb je de opvang van Tyme kunnen regelen?

Jane, als jouw spiraaltje eruit gaat ben je toch echt weer de eerste stopper hoor :mrgreen:

Oh, werk roept. Tot later! :-*

Meiden, ik hou het berichtje kort, want anders begin ik weer te janken en ik sta droog en heb zo’n koppijn ervan. Maar er is me ongeveer het ergste overkomen wat ik kan bedenken: R. heeft een verhouding met één van m’n beste vriendinnen. Ik heb het idee dat ik langzaam gek word… Gelukkig is m’n zus hier. En het is dat ik kindjes heb want anders weet ik niet wat ik gisterenavond had gedaan.

Ow mamalena, lieve schat, wat moet ik hier nu toch op zeggen! Krijg er gewoon kippevel van :cry:

Goed zo dat je zus er is.

Jee meid ik weet echt ff niet wat te zeggen. :cry:

mamalena, moet zo aan je denken, heb echt zo enorm met je te doen.

Dit is echt gewoon een nachtmerrie :cry:

Ben ook blij dat je zus er is, hoop dat je veel steun aan haar hebt. Weet niet hoe lang ze blijft, maar als je me nodig hebt, mijn aanbod blijft staan.

Kan nu ff niet meer doen dan je een enorm dikke cyberknuffel geven :hug:

@mamalena wrote:

Meiden, ik hou het berichtje kort, want anders begin ik weer te janken en ik sta droog en heb zo’n koppijn ervan. Maar er is me ongeveer het ergste overkomen wat ik kan bedenken: R. heeft een verhouding met één van m’n beste vriendinnen. Ik heb het idee dat ik langzaam gek word… Gelukkig is m’n zus hier. En het is dat ik kindjes heb want anders weet ik niet wat ik gisterenavond had gedaan.

Snnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnotverdooooooooooooooooooooorie. k u t k u t. Heb er geen woorden voor. Was dat de vriendin die niet met je wilde praten? Meid, ik weet het ook gewoon even niet. :hug: :hug: :cry: :cry: :hug: :hug:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt?? Mijn nekharen gaan recht overeind staan hier :evil: :evil:

Wat wawa ook al vroeg, is dat diezelfde persoon?

Oh meid wat verschrikkelijk…Wat moet jij je klote voelen…

Kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar alleen al als ik erover na probeer te denken krijg ik tranen in mijn ogen.

Ik hoop wel, dat R. het zelf aan je verteld heeft…

Hoop dat je zus je veel trootst kan geven, en je kindjes natuurlijk ook.

Sh!t man!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:shock: WAaat! Wat is dit een nachtmerrie zeg!! Oh meis, alles is al gezegd door de andere meiden, wat vind ik dit erg voor je!

Is dit idd die vriendin waar je niet mee kon praten? Wat een…!!

Goed dat je zus er is en als er iets is waarmee we je kunnen ontlasten…

Hele dikke knuf meid! :-* :hug:

Oh mamalena, wat verschrikkelijk wat ik nu lees. Ik ben helemaal geschokt. Ook ik heb erome kippevel en de rillingen lopen me over de rug van de schrik.

Wat moet jij je intens verdrietig voelen meid. :cry: :hug:

Ik ben erg blij om te horen dat je zus bij je is zodat er iemand is bij wie je je verhaal kwijt kan. Hopelijk heb je erg veel steun aan haar!!

Meid bij gebrek aan beter geef ik je opnieuw een dikke :hug: en :-

Ik wilde dat ik meer voor je kan doen maar dat gaat zo moeilijk.

Weet dat ik aan je denk en tja, voor wat het waard is, ik zal voor je bidden meid. :pray:

:-

Echt zo ongelooflijk dit… :cry: :evil:

Wat een :evil: kl00tzak! :twisted:

Echt ik zou hem helemaal kaalplukken.

En die so called vriendin kan ook de rambam krijgen. :evil:

(en nu weer aan het werk, kom vanavond nog wel langs)

Jeetje zeg, mamalena, wat een ongelovelijke kt situatie.

Bah! En dat jij je nu zo ellendig voelt doordat hij en zij jou zoiets flikken!!!

Kom op, gebruik je ellendige gevoel door goed boos te worden op hem!

Kruip uit je schulp en laat hem maar voelen hoe jij je voelt!

Dikke, hele dikke knuffel, :hug: :-

Hoi meiden,

Vergeleken met het verhaal van Mamalena is dit niks maar mag ik heel even klagen over iets onbenulligs? :oops: :oops:

Luuk weet precies hoe hij om moet draaien van rug naar buik en van buik naar rug. Nu is het alleen sinds een week zo dat hij het vertikt op momenten dat ik hem te spelen leg op een kleed of in de box. Hij is dan alleen maar aan het gillen en boos doen. Ik kan je vertellen…daar word je heeeeeeeeeeelemaal :evil: :evil: :evil: :evil: van.

Vanmorgen op bed draaide hij nog gewoon alle kanten op en nu :evil: blijft hij stug op z’n buik liggen en maar schreeuwen. OOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH, af en toe.

Zo dat was het weer. Zit me al ruim een week dwars en het wordt er tot op heden niet beter op.

Hij draait al tijden gewoon alle kanten op en weet zo overal te komen maar nu…

Nou dat was het dan. Ik zal het hier maar bij laten. :oops: :oops:

Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik zoiets neerzet na alles wat er bij Mamalena speelt?