Marije, sterkte met Daffie. Ik heb tijdens zwangerschap van peuter ook aan infuus in ziekenhuis gelegen. Echt hele nare herinneringen aan
Moet het even kwijt. Heb zo’n off-day…echt k*t!! Moest echt effe de deur uit, dus ben naar de stad gegaan. Kom een vriendin tegen die ik lang niet gezien had. “Hoe ist?” …Nou, ik stond in no-time te janken midden op straat. Het zit me zo hoog. Denk dan dat het wel weer gaat en vervolgens begint het weer. Helemaal labiel.
En daarna kwam ik een vriendin tegen waar ik altijd heel veel mee bespreek, alleen nu niet meer sinds R. z’n verhaal bij haar heeft gedaan (tot 3 keer toe). Ze wil niet tussen ons in komen te staan. Dus toen ik voorstelde om deze week een keer af te spreken wimpelde ze het min of meer af. Baal daar zó van! Heb haar ook gezegd dat ik het vreemd vond dat ze niet effe gebeld had terwijl ze wist dat R. het nieuws ging brengen. Ik heb haar nodig en ze is er niet.
Meeen , zit hier zo te janken…Ben het beu!!
Over 1,5 week hebben we de intake bij een bureau voor relatie-coaching, maar ik vraag me af of ik het wel trek tot volgende week vrijdag. Het valt me zwaar met 2 kindjes en m’n verdriet erbij.
We zeggen weinig zinnigs tegen elkaar, behalve dingen aangaande I. en M. En ik krijg steeds meer het gevoel dat we verder en verder van elkaar af drijven.
M’n zus zei al dat ik toch gewoon m’n gevoel moet laten zien aan hem, al zou ik het gevoel hebben dat ik hem daardoor wegduw. Blijf (bij) jezelf is haar credo, maar ik vind het zo moeilijk.
Mamalena, lieverd toch… vind het zo klote dat je het zo zwaar hebt nu. En dan heb je mensen om je heen en die “willen” er dan niet voor je zijn. Geloof goed dat je op zo’n moment een echte hechte vriendin mist waar je ff een avond mee kon praten, uithuilen en je een dikke knuffel geeft.
Je weet het he als je daar behoefte aan hebt je kunt altijd wel bij iemand terecht in het clubje hier.
Hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent, zodat je weet waar jeje energie in moet steken ipv al die onzekerheid.
kan van hier niet veel meer doen dan je een virtuele :hug: en :-* geven.
Marije, dat is erg vervelend zeg voor Daffie. hopelijk hoeft ze niet aan de sonde, en knapt ze toch snel op zodat ze kan genieten.
En :thumbup: van je zeg. lekker toch dat het zo goed bevalt.
Char, oh lekker BBQ straks voor jou. hoe is het verder met je?
:hug: voor jou, theo en lois. gewoon omdat je een lieffie bent… al jaren :-*
Jane, hopelijk ben je wat uitgerust.
hier kan ik ook niet tegen hormoontjes e.d dus dan is het ene spiraal wel ideaal he.
Hoe is het met je lekkere krullen bolletje :inlove:
Patricia, ohhh jij hebt je lekker verwent lees ik wel 8)
jij hebt dus het omgekeerde probleem van mij. ik vind moeilijk broeken waar de pijpen lang genoeg van zijn :roll:
Joos, hoe is het vannacht gegaan? hmmm wel slim een tshirt met je geur om het matras zeg. nooit zo aan gedacht.
en Julian is echt een scheetje … leuk he als ze kruipen.
Femmie, wel klote van die baan. maar er komt vast iets op je pad dat bij jou past :hug:
Tilly, hopelijk heb je vandaag een rustigere dag. hoe is het met je knappe mannetjes?
Wawa, hoe is het daar met je mannetjes en met jou? weer wat gewend aan het school jaar?
Chrisje, hoe is het met Cayla? en met jou?
jullie zijn verhuist toch… al gewend?
hopelijk heb ik iedereen gehad …
Hier gaat het wel goed.
D is vandaag voor het eerst naar preschool geweest.
Hij gaat 2x per week. Op dinsdag is het 1 uur met mama en 1 uur apart en mag ik in de ruimte erlangs vergaderen en zo met alle mama’s/papa’s.
T is in de ruimte erlangs bij alle andere jongere broetjes en zusjes.
De vergader ruimte heeft 2 grote ramen dus je kunt ten alle tijden kijken naar beide ruimtes om te zien hoe het gaat.
D deed het goed. Donderdags is de dag dat hij 2 uur alleen gaat, T laat ik dan ook daar in de andere ruimte. toch wel fijn ff 2 uur alleen en kan ik wat kleine dingetjes doen zonder de kids.
bookimama, wat heerlijk als je straks even een paar uurtjes voor jezelf hebt! Gebruik ze goed he, en geniet ervan :hug:
En wat ben je toch een schat :-* , ook al jaren :-
En met mij gaat alles zijn gangetje. Jij bent al aan het aftellen zeker, nog een paar weken meid…
Mamalena, oh ik wou dat ik dichter bij je woonde en mijn arm om je heen kon slaan Wat heb jij het moeilijk momenteel. Maar lieverd, pak het aanbod eens aan van een paar meiden hier, ze wonen dichterbij en slaan met liefde een arm om je heen en kan jij je verhaal doen :- :hug: en ze bieden het aan…
Mamalena, Weet nieet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Wel wil ik je heeel veel kracht wensen. Zo naar wat je nu moet doormaken. Zoek mensen op, sluit je niet af voor anderen en probeer anders om je kinderen ergens een dagje te laten logeren zodat je even tijd voor jezelf hebt.
Heel veel sterkte, dikke knuffel! :hug: :hug: :-*
Met ons gaat het redelijk. Druk met het verbouwen van ons huis, het voorbereiden op de operatie, werken en de kids…
Af en toe vind ik het erg zwaar, maar ja, niks aan te doen. Volgend jaar is het allemaal voorbij en gaan we een nieuw jaar in met veel positieve veranderingen…
M’lena, Hè gatver meis! Wat een klotesituatie… En dan komt er nog eens bij dat je ook niet kunt praten met je vriendin over je verdriet…Kan hij niet een paar dagen op de kinderen passen? Jij hebt toch ook even tijd nodig om even tot jezelf te komen?
En ik ben het ergens wel met je zus eens dat hij best mag zien wat dit allemaal met je doet hoor meis, maar snap jou angst ook erg goed.
Een dikke knuf voor jou en je meisjes. :-* :hug:
Chrisje, Heb echt bewondering voor je meis. Je doet het toch allemaal maar! Nog een paar weekjes en dan zijn jullie weer een stap dichter bij! :-*
Wawa, Een topdag op je werk mag ook wel eens een keer! :thumbup:
Marije, sterkte met Daffie. Ik heb tijdens zwangerschap van peuter ook aan infuus in ziekenhuis gelegen. Echt hele nare herinneringen aan Huilen
Toen ik zwanger was van Jesse heb ik ook bijna drie weken in het ziekenhuis gelegen. Ik hoop dat ook echt niet meer mee te maken idd. :? Wat een rot tijd was dat...
Bookimama, Wat fijn dat het zo goed ging op de opvang en heerlijk dat jij even een momentje voor jezelf kunt hebben. Geloof dat je dat in deze drukke tijden bij jullie best even nodig zult hebben af en toe. :-*
Charissa, Leuk een bbq! Herken dat wel hoor... nog even snel heel het huis netjes trekken voor de oppas haha! Veel plezier! :mrgreen:
Mamalena, meid wat een ellende. En dan ook nog eens een vriendin waarbij je niet terecht kan. :hug: Als ik dichterbij woonde kwam ik meteen even langs.
Ik vind dat jij een slimme zus hebt. Maar ik geloof ook dat het ontzettend moeilijk is. Je wil je natuurlijk niet laten kennen.
Hij is als papa ook verantwoordelijk voor de kleintjes hè.
Heel veel sterkte :-*
Marije, ik hoop dat Daffie snel weer opknapt. Hoe is het nu met jou?
Chrisje, je kan gelukkig vooruit kijken hè. Straks zit je heerlijk te genieten van je mooie huis. Ben je al aan het aftellen voor het ci van Cayla?
Bookimama, wat wordt T dan ook al weer groot hè. Vond hij het leuk op preschool?
Charissa veel plezier op de bbq! Ik hoop dat het droog blijft.
Jane, ik schuif het inderdaad ook vooruit. Maar dat moet ik niet te lang doen. k heb nu een korte cyclus en loop ook nog eens anderhalve week met allerlei toeters en bellen rond om niet door te lekken. En dan zie je op tv reclame " have a happy period" :twisted: grrrrrr
Patricia wat een kerel hè. Je hebt jezelf dus goed verwend :thumbup: Dat is gewoon af en toe nodig
telefooooon brb
En dan zie je op tv reclame " have a happy period" Erg gemeen grrrrrrDeze reclame is dus ook echt niet door vrouwen verzonnen!hoop ik... :pray: :evil: :twisted: :evil:
@Marije wrote:
En dan zie je op tv reclame " have a happy period" Erg gemeen grrrrrrDeze reclame is dus ook echt niet door vrouwen verzonnen!hoop ik…:evil: :twisted: :evil:
Ben ik dan echt een uitzondering als ik zeg dat ik nooit ‘last’ van mijn menstruatie heb? :oops: Oke, ‘happy period’ is ook wel overdreven, maar voel me er ook niet minder happy onder. Heb er gewoon geen last van verder 8)

Eerder las ik eroverheen, maar nu zag ik het; Marije nog gefeliciteerd met Arnoud!
:-*
@patricia26 wrote:
@Marije wrote:En dan zie je op tv reclame " have a happy period" Erg gemeen grrrrrrDeze reclame is dus ook echt niet door vrouwen verzonnen!hoop ik…:evil: :twisted: :evil:
Ben ik dan echt een uitzondering als ik zeg dat ik nooit ‘last’ van mijn menstruatie heb? :oops: Oke, ‘happy period’ is ook wel overdreven, maar voel me er ook niet minder happy onder. Heb er gewoon geen last van verder 8)
Ik moet wel zeggen dat de afgelopen twee keer ook minder pijnlijk waren dan voor mijn zwangerschap van Tyme. Wie weet komt het nog terug maar als dat niet zo is PRIMA! :lol:
Maar ik blijf het gewoon vies en irri vinden!

Dank je wel voor de felicitatie. We hebben er gisteren vrij weinig aan gedaan. Zaterdag heeft hij wat vrienden uitgenodigd dus dan doen we het even over.
Oeh ik moest even terug lezen? Maar ik zie dat Arnoud gisteren jarig was!
Nog gefeliciteerd!
patricia, ik HAD er ook nooit last van. Maar nu met dit hekwerk is er geen houden aan :evil:
Oh Marije, ik had je ook niet gefeliciteerd met Arnoud. Nog gefeliciteerd meid!! Hoop dat het zaterdagavond gezellig wordt met de vrienden.
Ga nu snel eten koken.
Hoi meiden,
Heb even een vraagje:
Luuk eet de ene keer vers met ons mee en de andere keer een potje. Het is maar net hoe het uitkomt en wat we eten.
Maar nu is mijn vraag…
Geven jullie de kids wel eens blik/pot groente bij de aardappels o.i.d. ?
Ik deed dat bij Nick geloof ik nooit omdat er meer zout in zit ofzo maar weet iemand hoe dat ook alweer zit en tot welke leeftijd dat geldt?
Ik doe het ook wel eens hoor Tilly… Vanaf een maand of 9 al. Verder gewoon zelf geen zout mee rtoevoegen, dan kan het volgens mij helemaal geen kwaad. :-*
Tilly, ik geef Tyme nog niet heel veel groenten uit blik. Ben er nog een beetje voorzichtig mee. Volgens mij kan je in principe wel vanaf 9 maanden wat meer zout in het eten “toelaten” omdat de niertjes vanaf dat moment helemaal naar behoren werken.
Nou, dan heb ik ook gelijk even een vraagje… Nesrin drinkt best veel. Lijkt wel of ze altijd dorst heeft :mrgreen:
Maar…zit er nou nog een maximum aan wat ze mag drinken?? :think:
Bedankt voor de antwoorden meiden.
Ik dacht zelf ook al wel dat het nu niet zo heel erg veel meer uitmaakt maar wilde het nog even voor de zekerheid weten.
Hier heeft Luuk nog nooit iets uit blik ofzo gehad maar dan kreeg hij juist wel weer eerder een potje… in tegenstelling tot Nick op die leeftijd. Die kreeg meer vers dan uit een potje. Ook heb ik met hem lang gewacht voor hij iets uit blik of glas at.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het heeeeeeeeeeeeeerlijk vind dat hij nu dus echt steeds meer gewoon met de pot mee kan eten. Wat een verademing is dat toch.
Hier net het eten op. Ga me maar eens bezig houden met Luuk. Nick is vanmorgen opgehaald door opa en oma voor een gezellig dagje weg. Ze hadden hem gemist want ze waren op vakantie geweest.
Heerlijk dagje dus voor mij en Luuk.
Maar, Nick zal zo ook wel weer komen dus zorg ik eerst maar eens dat Luuk zo goed als klaar is.
Volgens mij is het tot rond een liter ofzo… Maar precies weten doe ik dat niet… Jes is nooit zo’n drinker geweest en Tyme komt daar ook nog niet aan.
Tilly, heerlijk zo’n Luuk dagje. :thumbup: Nu Jesse weer naar school gaat, kan ik hier ook weer wat makkelijker mijn aandacht verdelen.
Ze liggen trouwens allebei al te slapen. :shock: Ze waren zooo moe. Heerlijk even een lange avond voor mezelf. Komt ook wel goed uit want moet voor morgen nog wat leren over tandvlakken etc… :shifty:
Hoe bevalt je nieuwe baan eigenlijk Marije?
Een liter…? Ik denk dat ze dar wel ongeveer aan komt… Ff denken :think:
Haha… rond de 850 tot 900 ml. Dus kan net :mrgreen: