Spuit elf: Joos fijne vakantie! Naja dit lees je weer als je terug bent :oops:
Verder kom ik later nog even kletsen denk ik, verder ben ik niet thuis tot morgen :mrgreen:
oh joos heb ik je geen fijne vakantie meer kunnen wensen.
Ik hou ook niet zo van Guus, maar het was erg leuk om als vrijwilliger eenkeer zo’n groot spektakel mee te mogen maken. Ik voelde me heel verantwoordelijk. Veel kleine meisjes van 14 jaar die heel erg dronken waren en dan bij ons werden gebracht. Heel eng om te zien en dan denk je toch ook oh oh als het met mijn jongen maar goed gaat op die leeftijd. Veel combi’s drugs en drank en dan dus belanden in de EHBO tent.
Ik heb diep respect voor die vrijwilligers. Ik vond het best zwaar.
Femmie je gaat camperen, maar ik hoop toch echt dat het beter gaat dan jullie verblijf in de caravan van vorige week meid. Fijn dat velk eruit is en je ander halve kilo afgevallen. Gelukkig met beep alles in orde.
Owen wilde met het warme weer ook niet zoveel eten, maar at wel stukjes meloen en dronk ook veel en zeg nou zelf dat is toch ook veel lekkerder met dat warme weer.
Marije yeah meid klinkt goed. en het is pas een maandje of zo dus waarom nu al vastigheid. Maak er maar een leuke ongedwongen tijd van dat heb je lang niet meer zo gehad. :-*
charissa wat een :inlove: lieve meid toch en voor haar ook best spannend zo’n man in huis. Maar zo te horen heeft ze indruk op hem gemaakt en jij ook.
M’lena wat een beeldig huisje lekker in de natuur aan de zee :thumbup: helemaal top.
Joos balen van je cyclus :wall:
Patricia WELKOM terug. Is Nesrin mooi bruin geworden en jouw buikje ook al rond…breed haha lekker gegeten daar zeker. Wat super dat je met je kleine meid nu al gesprekjes kunt voeren. leuk ik kan niet wachten tot die periode hier ook mag aanbreken.
Meiden ik was lekker vrij, maar op het werk rommelt het nogal en veel ziekmeldingen dus ik werd net gebeld ik ga dus als Paul terug is van werk daar maar heen. Morgen wel weer vrij, maar ik blijf op het werk slapen omdat er ook geen slaapwacht is. Ik hoop dat ik een paar uurtjes kan meepakken. Ik word gelukkig plat gebeld voor mijn twee vacatures dus ik verwacht veel van de aankomende sollicitatie procedure en ik duim dat ze snel kunnen beginnen. En dan kan ik ook met vakantie :dance:
Oh en wij slaan deze ronde ook over ik heb namelijk nogal ongemakken down under. Ik denk dat het weer een bezoekje naar de dokter word. Die Ab kuur heeft misschien wel de infectie weggehaald, maar ik ga nu kapot aan de jeuk dus waarschijnlijk iets anders voor terug gekregen. ??
charis, ben je er nu wel of niet? :think:
jane Sterkte meid, ik weet precies wat je voelt, werd er ook knetter gestoort van, heb het zelfs helemaal kapot gekrapt daaronder :silenced:
Ik zit dan nu ook si vorige week aan de miconazolnitraat, na 3 dgn eindelijk die jeuk zo goed als weg, wat een opluchting was dat, maar nu jeukt de genezing van wat ik kapot gekrapt had :doh:
Maar goed, ook dat gaat beter.
En ff een tip: die vlek was dus van dat spul dus als je dat ook krijgt en mocht je vlekken krijgen, pure afwasmiddel (dreft) erop en dan in de wasmachine, zo kwam het bij mij goed. Werkse verder vandaag en succes met de sollicitaties :thumbup:
we hebben trouwens gister nieuw tuinstel gekocht MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI :inlove:
Ben er echt helemaal zoooooo enorm blij mee. Maakt de tuin zoveel meer af.
(nu alleen het gras nog :roll: )
En dan nog iets voor aan het water, wil eigenlijk graag een lounche set, dat we daar lekker kunnen liggen of zo’n mooi 2 pers. ligbed ofzo, dat we er lekker kunnen relaxen, maar lekker op een mooie zomeravond een glaasje wijn en potje kaarten daar lijkt me ook wel weer leuk, dilemma dus, maar goed voorlopig ff rustigaan met de centen, eerst vakantie en dan zien we wel weer verder.
Meiden,
Ik ben er van het weekend weer… Ga morgen een mid-weekje naar Ameland met de jongens! :dance:
kussies! :-* :-*
Marije geniet ervan!!!
:-*
Oh Marij, ga je voor me voorproeven? Lekker joh! Gaan jullie met z’n drietjes? Nou, heel veel plezier!! Geniet van elkaar!
Hey Fem kwam dat bij jou ook door een ab kuur. Ik heb dit nog nooit gehad maar is zeer vervelend, ik gebruik nu die lactacid of iets en dat lijkt wel iets te werken, maar sávonds ga ik weer kapot van de jeuk. als het volgende week niet over is maar naar de dokter, vooropig geen geklus hier.
Klinkt super mooi die tuin zonder gras,
MARIJE eel plezier gaan die leuke man ook mee, of gaan jullie met z’n drie leuk hoor.
Even wachten nog m’lena jij gaat straks ook lekker naar zee in je prachtige huisje
Hoer nog even werken.
Tilly jij hebt nu ook vakantie he en wawa en joos ook lekker hoor meiden geniet lekker van de aankomende weken en ik hoop dat het weer ook wat meezit.
tot laters
Is hier nou helemaal niemand geweest??? Ik dacht even dat ik geen berichten meer kreeg van nieuwe post…
Trouwens, vergeet ik nog te vertellen: ik ben weer begonnen met fitnessen. Vind het een hele stap. Ik heb er ook eigenlijk helemaal niks mee, maar ben m’n lijf zó beu dat ik wel moet van mezelf. Hoop er ook iets meer eigenwaarde door te krijgen. Moet wel zeggen dat ik sinds vorig jaar september 9 à 10 kilo ben afgevallen en dat ik dus de goede kant op ga. Maaaaaarrr, ik heb ook nog 10 kilo te gaan.
Heb vandaag keihard gewerkt in de tuin. Stiekem toch flink warm.
Hoe ist met iedereen hier? Ben even helemaal kwijt wat er de afgelopen dagen geschreven is. Ik ga eens even wat teruglezen…
Hoi,
Even snel van hier want ben ondertussen ook met Nick aan het knutselen. :inlove:
Mamalena, wat knap dat je weer bent gaan fitnessen!!! En nog veel knapper vind ik, want heb daar zelf veel moeite mee, wat ben je veel afgevallen :shock: Super meid!!
Leef je al helemaal toe naar jullie vakantie? Wanneer gaan jullie ook alweer weg?
Jane, je moet juist niet die lactacyd gebruiken want dat is echt niet goed wanneer je eventueel een schimmelinfectie hebt. Ik zou gewoon vandaag nog bellen want je krijgt er direct wat voor en bent er dan ook zo vanaf!
Werkse nog even meid.
Femmie, jullie een nieuw tuinset gekocht las ik. Leuk hoor!!! Daar kun je met dit weer goed gebruik van maken. Of heb je hem nog niet staan?
Oh, Luuk is wakker dus heb weer 2 jongens om voor te zorgen.
tilly, jawel we hebben hem zeker wel staan al! Heerlijk, zal binnenkort wel ff foto showen.
mamalena, wat goed joh al 10 kilo kwijt en aan de fitness. Fitness is ook niks voor mij, vind het knap hoor dat je het doet.
jane, wb lactacyd hier ook vraagtekens of dit wel verstandig is.Waarom?
Nou dat spul neutraliseerd je ph. Hoe zuurder hoe heerlijker schimmels het vinden. Maar de gyn zei toen tegen mij, als je eenmaal aan dat spul begint dan kom je er niet meer vanaf, want je verwend je lichaam waardoor het niet meer in staat is zelf in goede staat te houden als je ermee stopt dus zou je het doorgaans moeten gebruiken.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er mijn twijfels bij heb, ik ben het nml gaan gebruiken na de bevalling, vanwege mijn slechte ph, dacht wie weet helpt het. Nou deed ik het niet met regelmaat en vergat het regelmatig. Toen de gyn me dat vertelde heb ik het niet meer gebruikt, maar goed iedereen kent het resultaat, dus of dit bij mij nu juist gewerkt heeft, niemand zal het ooit weten.
Maar goed om terug te komen op die schimmels, dat zijn taaie beesten dat krijg je zeer wrs niet met lactacyd weg. Die creme valt de schimmel op zich aan en niet het leefklimaat waarin het leeft en is dus veel effectiever. Als je van die creme krijgt dan moet je het ook langer gebruiken dan je klachten hebt, omdat ze zich nml koest gaan houden maar zo weer de kop op kunnen steken als je te vroeg stopt (zie het als een ab kuur) Ze hebben ook capsules, die je 1 of 2 malig moet gebruiken soms beginnen ze daar ook mee als je een milde vorm hebt.
En dan nog even voor jou geruststelling. Ip. hoef je hiervoor niet uit de kleren bij de ha. Aan de hand van jou verhaal kan hij de diagnose stellen, aangezien deze zo herkenbaar is en de behandeling heel onschuldig.
Gewoon zeggen: jeuk, en indien je hebt: meer afscheiding, ruikende afscheiding, veranderende afscheiding.
Maar wrs heeft ie zelf al als jij zegt jeuk, ah schimmel en gaat hij een riedeltje vragen af.
Marije, veel plezier meis!
patricia, waar ben jij?
Ik heb dinsdag weer geshopt :dance: heb 2 shirtjes en een owwwwwwwwwwwwwwww zooooooooooooooo enorm fijne broek gescoord!!! Echt wat een verademing, ik heb 2 lange broeken, 1 is 3 maten te groot, de ander loop ik ook heel de dag op te hijsen en deze trok ik aan en zit als gegoten en als ik opsta zit ie nog altijd goed! Heerlijk!!!
En vriend heeft mijn allereerste autootje die ik van mijn opa heb overgenomen in elkaar gereden
Nou ja, gelukkig heeft ie zelfs niets, behalve een deuk in zijn ego omdat ie dat paaltje niet gezien had, wat er toch echt al zeker 10 jaar staat :roll: En ben ook wel heel blij dat we de reparatie van 400 euro nog niet uit hadden laten voeren die op de planning stond en waarvoor de spullen al bestelt waren om hem weer lekker te laten rijden.
Maar zal opa’s autootje wel missen, is toch van opa geweest he…
Ik ben hier!! Zenuwachtig aan het zijn voor de echo vandaag!!
Balen van je auto fem, kan me voorstellen dat je dat echt heel zonde vind :hug:
M’lena, 10 kilo afvallen, hoe heb je dat gedaan??? En fitnessen, knap hoor! Ik zou ook wel willlen, maar gun mezelf er geen tijd voor.
Ik ga even het huis aan kant maken.
Hoi meiden, ben weer terug!!
Alles is goed met ons kleintje! Alles klopte precies met mijn zwangerschapsduur, dus het blijft 9w+5. Mooi kloppend hartje gezien en gehoord!! :inlove:
6 augustus mag ik voor de nekplooimeting. Kan nu al niet meer wachten hahaha!
Ik heb geen scanner, maar ik zal zo ff kijken of ik een duidelijke foto van de echo kan maken. Ik ben meteen even naar Prenatal gegaan en heb een schattig eerste pakje gekocht :inlove:
Hoi Patricia,
Doe net de laptop pas aan en zie jou geweldige bericht!!!
Fijn meid dat jullie een mooie echo hebben gehad. Wat zal dat genieten zijn geweest en waarschijnlijk nog als je naar de foto kijkt. :inlove:
En het eerste pakje is binnen :dance: Wat heb je voor leuks gekocht?
Weten er al veel mensen in jullie omgeving dat jullie een 2e kindje verwachten? Jou werkgever weet het al wel, dat weet ik nog maar verder… :oops:
Nou meid, geniet maar lekker na van de prachtige echo!!
patricia meid wat een heerlijk bericht zeg. wauw.
fem en tilly ik ga de dokter maar bellen we moeten toch wel snel aan de klus als we nog een brusje willen deze ronde slaan we nog maar over.
m;lena 10 kilo al kwijt dat is knap hoor en weer begonnen met sporten super dat betekend dat je weer beter in je vel zit. fijn te horen.
fem heb je een enorme broek of een enorm fijne broek gekocht :mrgreen:
tilly oh ik wil ook knutselen met owen, moet ik nog even een jaartje wachten haha. Wat hebben jullie gemaakt.
liefs
liefs
oh meiden als ik jullie toch niet had.
ik dacht hup niet zo aanstellen en ha bellen.
Ik kon het gewoon met de assistent regelen, die zei al meteen oh dat komt door die ab kuur die maakt ook de goede bacterien dood kom na drie maar capsule en creme halen ben je er zo vanaf :thumbup: haha Ik heb nu een tweede goede ervaring met de HA praktijk. Ik ga ze nog mogen daar.
Maar als jullie niet hadden geschreven dan had ik zo nog een week met jeuk in den broek gezeten.
thanks
Fijn Jane! Ik las je bericht en dacht meteen wat de ass. ook tegen je zei. Ik heb het ook al vaker gehad hoor. Van het één komt dan het ander, heel lastig, maar zo te verhelpen vaak. Hoop voor je dat het snel aanslaat.
Femmie, weer lekker geshopt, meid. Haha! Jij kan er wat van, hè?
Patries, al een foto van de echo kunnen maken? Ben heel benieuwd!!
En een pakje gekocht. Leuk!
Tilly, leuk om je hier weer eens wat vaker te zien.
Meiden, ik ben er weer weg van. Het is toch niet het noodweer wat ze voorspeld hadden, dus ik ga lekker op de tuin werken. Toedeloe!
Hoi meiden,
Kom me even afmelden voor het weekend.
Ik ga samen met m’n zusje een weekendje weg naar een bungalowpark. Heerlijk een huisje voor 6 pers. met alles erop en eraan. Dat wordt genieten!!! :dance:
Ik spreek jullie hopelijk na het weekend weer.
Ben weer terug… Net een uurtje dus kom later met foto’s en verhalen! Het was heerlijk! :thumbup:
:-* :-* :-*
Marije Fijn dat jjullie het zo goed hebben gehad.
En Tilly
Heel veel plezier meid! Geniet ervan!!