~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Hoi!!

Vakantie was echt super, maar ik voel me veeeeeeeet. Buik is echt flink, maar niet rond, ja, in de breedte :?

Joos wat raar zeg :hug:

M’lena, heerlijk vooruitzicht! :thumbup:

Hoi meiden,

Lees wel mee hoor maar heb even een laatste drukke week voor de boeg. Vanavond spreekavond gehad, morgen een gewone dag, woensdagavond musical groep 8, donderdagavond bbq en afsluiting met team. Genoeg te doen dus nog.

Ik hoop snel weer mee te kletsen maar nu dus even druk…solly

:-*

Patricia, fijn dat je genoten hebt van je vakantie.

hoe voel je je verder? je bent uitgerekend in dezelfde week als ik was met D :inlove:

Joos, balen :hug:

Femmie, kan me goed voorstellen dat je blij was dat je weer thuis was.

Is de vlek weer uit je jurkje?

Charissa, en hoe was de ontmoeten met Lois en F?

M’lena, leuk huisje. En ja hier werkt het ook veel beter als de kids apart kunnen slapen. In ieder geval heb je een leuk vooruit zicht

Jane, hoe was je drukke weekend?

Tilly, jij nog een druk weekje en dan ook vakantie?

booki ja :dance: de vlek is eruit! Gelukkig zeg, pfieuw.

Hoe is het met jou?

tilly succes met de afsluiting, heb je vlgd week dan ook vakantie?

patricia heerlijk een fijne vakantie gehad en goed weer ook denk ik niet? En je princesje? Heeft die het ook heerlijk gehad?

Vet? Ik denk dat ik je gevoel wel herken, hier gaat het ook harder dan vorige keer en zit minder strak in mijn vel dus voel me ook wat uitgelubberder :roll:

booki, ging goed hoor! Ze kwam 'sochtends om een hoekje spieken en kroop naast me in bed en heeft haarzelf netjes voorgesteld. Verder heeft ze haarzelf natuurlijk uitgesloofd, goh wat een verrassing :roll:

Hij vindt dat ik een erg leuke dochter heb :inlove: (heb ik ook :mrgreen: ) en dat hij het erg leuk vond om mij als mama te zien :thumbup:

owwww charissa wat heerlijk! Je meisje dus helpen je nieuwe vriend te verleiden :inlove: :inlove: :inlove:

He en je zou toch nog nieuwe foto’s spammen? Ik ben zo benieuwd!

Heb net weer naar de echofoto zitten staren enuhm…

Wat is mijn beeb tot een knappert he! :inlove: :inlove: :inlove:

Vind dat ie zo’n mooi snoetje heeft… dat neusje… en die kaaklijn :inlove: :inlove: :inlove:

Charissa :inlove:

Ja indd booki, grappig!

Fem, grappig dat je in de hij vorm praat :wink: Heb je zelf een voorgevoel?

Wij willen het ook dit keer wel weer graag weten. Mijn gevoel zegt weer een meid.

Ik kan mijn buik nog maar moeilijk verbergen.NOg 8 dagen tot de echo, dan mogen al mijn collega’s het weten en ga ik showen hihi. Ik pas nog wel gewoon al mijn broeken.

Hoe is het met de rest??

patries, oow nog een mooie kleine nesrin erbij, wie weet!

Praat ik in de hij vorm? Ik dacht ik gebruik “ie” dat is onzijdig toch? Nja zoiezo praten we hier altijd in de hijvorm (is dat zo in het zuiden specifiek? dacht dat dat door heel nederland zo gedaan werd) is een automatisme om baby’s als hij te betitelen. Ik weet nog dat tilly dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook opmerkte, dus het zegt lekker helemaal niks.

En nee ik heb geen idee, mijn gevoel schommelt van jongen naar meisje en weer terug. Ik weet het echt niet maar zou beide gewoon geweldig vinden (waar ik vorige keer toch wel echt een voorkeur voor een meisje had :oops: )

wat goed dat je je broeken nog past, geniet er nog maar ff van, zodadelijk zit je weer maanden aan die zwangerschapscollectie vast :wink:

Al kon ik niet wachten het weer aan te trekken :oops:

(kwam misschien ook wel doordat mijn gewone kleding eigenlijk neit meer paste…)

Ik ben weer shopaholic & baby aan het lezen, wat is het toch weer een heerlijk boek he :lol:

Femmie, haha is dat wel een leuk boek? Ik heb hier zo’n omnibus in de kast staan, maar ik kwam niet door het eerste verhaal heen. Maar volgens mij heb jij al een keer gezegt dat één van die boeken inderdaad zo verschrikkelijk begint.

Fijn dat je de vlek uit je jurkje hebt gekregen. Wat een baal weekend had jij zeg! :hug:

Jouw kleintje gaat net zo’n knappe baby worden als Dana :inlove:

Patricia, oeh nog 8 dagen :dance: Ik ben wel nieuwsgierig naar je buikje hoor!

Charissa, dus Loïs zag F ook wel zitten :inlove:

Tilly, druk hè. Nog even doorzetten! Wij hebben morgen een teamdag en dan ben ik klaar voor dit jaar :dance:

Booki, hoe is het weer nu bij jou? Kan je lekker buitenspelen met de jongens?

Pfff die cyclus…daar baalde ik dus echt goed van hè (had een humeur om op te schieten). Eigenlijk was de timing wel handig ivm vakantie, maar toch…

Ik ben de laatste maand fanatiek gaan sporten en daardoor ben ik wat afgevallen, misschien heeft dat er iets mee te maken. Maar goed, we kijken weer vooruit.

Joos, Goed joh dat je nog steeds gaat sporten. Voel je je wel lekker in je vel lijkt me.

Het weer is hier warm en droooooog. wil wel regen, vooral voor m’n gras :lol: . De jongens kunnen lekker buiten in hun badje spelen, dus die krijgen wel afkoeling.

Femmie, verassingen zijn leuk. Maar ik vond het met de 2e toch wel moeilijker om het niet te weten. qua nieuwschierigheid dan, bij D was ik er niet zo mee bezig en met T na de 30 weken werd ik wel erg nieuwschierig en was het wachten lang.

Ik dacht dat D een meisje was en bij T wist ik het niet daar was het 49% jongen en 51% meisje omdat ik de eerste 15 weken zo ziek was… mja moeder instinct zegt hier dus niks :roll:

En fijn dat de vlek eruit was gegaan.

Patricia, nog ff en dan een echo. spannend joh.

Bij Nesrin had je een gevoel voor een jongen toch? je was toen zo verbaasd (meen ik te herinneren)

Weet Nesrin al dat ze een brusje krijgt?

Charissa, oh wat fijn voor je lieverd dat ze er goed op reageerde.

En dat hij je graag ziet als mama is natuurlijk ook belangrijk.

Nou kunnen jullie er dus ook op uit met z’n 3en in de zomer.

Hoe is het met de rest?

Hier wel goed. Het is wel lekker buiten alleen zo droog.

Dinsdag hebben we lekker gezwommen op de highschool voor de zwemlessen.

tot 6 jaar moet er een ouder mee in het bad per kind… oh wat een straf met dit weer 8)

Krijgen een vel papier mee en dan je kun je per kind zien waar ze zijn met zwem ontwikkelingen. Wat ze dan al kunnen moet je aanvinken en met al het overige kun je oefenen. Is erg fijn want nu kunnen ze samen het zwembad in en ik ben met T bezig op zijn tempo en J met D die al meer kan natuurlijk.

joos, ja ik vind het echt een geweldig boek, heb weer helemaal in een deuk gelegen, maar ik herken er soms ook wel wat maffe dingetjes van mezelf en nuchtere dingen van mijn vriend in :oops:

Die omnibus had ik met deel 2 moeite dat ik dacht, ja sjonge jonge doe is niet zo ongelovelijk stom zeg! Daar heb ik me wel doorheen geworsteld, maar verder… echt heeeeeeerlijk

Ik snap dat je van je cyclus baalt en het zou kunnen ivm afvallen dat je cyclus wat ontregeld, maar het kan ook eenmalig een keertje zo zijn dat je een griepje hebt gehad ofzo?

booki, ow nee, zeker na het gebeuren hier weet ik zeker dat ik het een verassing wil laten zijn. Ik heb natuurlijk helemaal geen problemen als mensen zeggen wat ze denken dat het is, dat is maar gissen, maar verklaringen… nee sorry. Maar goed, ik denk ook niet dat er nog momenten komen om het geslacht mee te verklaren :wink:

wat lekker dat zwemmen zo, maar hoe doe je dat als je meer kindjes hebt dan :think: wel fijn dat je zo een op een hebt.

Ik heb me toch iets raars…

Ik ben ziek geweest, alles kwam er echt aan alle kanten uit en nu, voel me nu wel weer enigszins wat beter maar nu… nu is mijn buik ineens weg :eh: Dat is toch gek???

Ow en ik ging maandag dana ophalen van het kdv en toen had ze een handafdrukje voor me gemaakt op een tegeltje. :inlove:

Vond het zoooooooooooo schattig! Ook al heb ik er thuis al een paar van haar.

Ruim ik die tegel op, laat ik hem vallen! :doh: Gelukkig, alleen een klein stukje eraf, was bang dat ie in 20 stukken viel.

Nja en dat was het dan alweer, morgen vk.

Doei!

Hi lieve meiden,

Ja ik leef nog en ja ik schaam me diep dat ik zo ongezellig ben de laatste tijd… Heb het erg druk gehad met werk, kids en natuurlijk met meneer DATE. :mrgreen: :inlove:

Vorige week zijn we weer een weekendje in Friesland gaan zeilen…Het is nog steeds erg gezellig maar merk wel dat ik vind dat dat ook zo moet blijven. Moet vooral niet te ingewikkeld en “te vast” worden… :oops: :mrgreen:

Met de jongens gaat ook alles goed.

Ik heb Jesse vandaag voor het laatst naar de kleuterschool gebracht… Na de zomervakantie gaat hij naar groep 3! :shock:

Ben er toch wel een beetje emo onder merk ik…Hij wordt zo groot! :inlove:

Tyme is een echte beer aan het worden, is wel stront eigenwijs en heeft zo af en toe een driftbuitje.

Verder vertikt hij het het nog om te gaan praten… Denk dat dit zo’n gevalletje is van “ik begin op mijn tweede met praten en doe dat gelijk met hele zinnen.” :lol:

Charissa, wat leuk!! :inlove: Nou lekker genieten zo met z’n drietjes!

Fem, heb hele mooie foto’s gezien van je buik en echo! :inlove:

Vandaag weer naar de vk geweest?

Wat lief zo’n tegeltje. :inlove: :inlove:

B’mama, bij jullie lekker warm dus.

Zit hier nat geregend en met een grote kop thee achter de comp, ben dus helemaal niet jaloers op je… :liar:

D dus ook naar zwemles. :thumbup:

Jesse gaat sinds een paar weken ook. Ze doen het hier volgens de spelen/leren methode en dus zonder kurken, bandjes etc…

Patricia, is het al helemaal doorgedrongen bij je dat er weer zo’n kleine beeb aan komt? :inlove:

Tilly, bijna vakantie! :dance:

M’lena, lekker even weg. Genieten! :-

Joos, wat vervelend dat je cyclus zo raar doet… :hug:

Heb jij al vakantie trouwens?

Jane, gewoon even een :hug: en een :-
Nu een minder druk weekend voor de boeg?

Wawa, denk dat je nog wel mee leest… Dikke knuf meis. :-

Spring verder vanaf hier verder in.

:-

HOi Marije, heerlijk toch dat je druk bent met leuke dingen??

Sinds 2 dagen ben ik misselijk, dus begin me nu wel steeds meer te beseffen dat het ECHT zo is. Maar kan niet wachten tot de echo hoor donderdag!

Nesrin praat sinds de vakante trouwens erg veel. Ik kan soms echt een gesprekje met haar aangaan, zo schattig! :inlove:

Wanneer moeten we eigenlijk weer naar het CB? :think: Bij 2 jaar?

lieverds, ik ben druk aan het pakken. Ik meld me nu al even voor de komende weken af. Wij gaan vakantievieren! :dance: Duimen jullie even voor mooi weer?

Niet ruziemaken als ik weg ben, en mochten er nieuwtjes zijn, dan vind ik het niet erg om smsjes te ontvangen :wink:

Dikke kus :-*

Joos succes met inpakken en alvast heeeeeeeel veel plezier, en zon! 8) :-*

JOOOOOOS, BEN IK NOG OP TIJD?? Fijne vakantie!!! Waar ga je heen!!! En hoe lang??? Ik duim voor je:

Kan dat afgetrainde lijf van je lekker bruin worden. Veel plezier met je mannen!!!

Joos!!! Fijne vakantie!!!

marije, wat heerlijk meid, en je niet verontschuldigen hoor, als het wel leuk hier wat romance verhalen te horen!

En jesse al vakantie, hier moeten ze nog 3 wkn. Lijkt me raar als ze zo groot worden.

cb, wij mogen dinsdag weer.

vk ging goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik hem toch ff kneep toen die doptone erop ging, omdat mijn buikje weg was vond ik het ineens weer zo onwerkelijk dat er echt een beeb in mijn buik zat, maar jaaaaaaa ze had hem meteen! Pfieuwwwwww. Ow en die dana, die zat stomverbaast te kijken “wat zit er in mama’s buik? Das gek” Hihi

En het waren wrs de darmen vlgs de vk die nu leeg waren dat mijn nu buikje weg was. En ik was anderhalve kilo afgevallen.

Net gezwommen weer, heerlijk!

En we hebben vanmiddag vakantiegeshopt, we hebben zoiets gaafs voor de kids gekocht! klik hier gaat om de kidsroom :inlove:

En nog een hoop andere nuttige en leuke spullen. Nou en om dus eens een vergelijk te trekken met shopaholic. Ik móést een bepaalde koeltas hebben omdat ie zo mooi was, maar vriend vond een andere praktischer kwa inhoudt en draagcomfort, maar ik wilde toch perse die andere vanwege het printje :oops: . Gelukkig kwamen we later de combi tegen, het comfort die vriend wilde en de print die ik wilde :mrgreen:

Joos, misschien ben ik al wel te laat maar FIJNE VAKANTIE!!!

Geniet ervan meid :-*

Gaan jullie kamperen dan, Fem? Lekker geshopt zeg. Gek eigenlijk. Ik heb bijna niks gekocht voor nr. 2, omdat we het meeste al hadden. :think: Wat koop jij zoal?

Marije, wat goed om weer wat van je te horen!! En dat het zo lekker gaat in de liefde! Snap het wel, dat je het leuk wilt houden en niet meteen superserieus.

En je jongens al zo groot. Ja meid, da’s wel effe slikken hè. Hoe vindt Jesse het om naar school te gaan? En Tyme niet aan de klets…Typisch geval van :snooty: . Die kleine hier is ook niet zo’n vlotte, maar ze weet dat we vaak toch wel weten wat ze wil. Eigenwijze drol.

Leuk dat je weer inspringt.

hihi we hebben geshopt voor de vakantie mamalena.

Ik heb ook nog niks voor beeb, ja ben de knuffels aan het sparen van super de boer en die zijn niet voor dana maar voor deze beeb, maar verder nog niets. Ik weet het ook nog niet zo goed, moet eens kijken maar pakte eigenlijk niet op zoveel mis bij dana, al kan ik me voorstellen dat ik me wel uitleef in de wat warmere kledingpakjes :inlove: , dit wordt een winterbeebje en dana is een zomerbeeb geweest he.

Wij gaan dus idd kamperen, kijk er zo naar uit! Heerlijk, komt weer allemaal jeugdsentiment naar boven! We hebben een paar jaar geleden een gave tent gekocht en nu dan dus dit ding voor dana en beeb, al hebben ze er nu nog niks aan maar over een paar jaar wel, maar dan is ie wrs niet meer verkrijgbaar.