~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

ons meisje is aan het spelen bij een groot kinderspeelparadijs, ookwel kinderdagopvang genoemd :shifty:

Vanmorgen weggebracht en kreeg een grote bigsmile toen mama de deur uitging :inlove:

Hoop dat ze het enorm naar haar zin heeft daar, maar denk het wel.

Ga haar tussen de middag weer ophalen, ze mocht ook de hele dag blijven, maar dag :hand: mama wil zelf ook van de kleine meid genieten!

Tja en dan kan ik nu vanalles gaan doen, heb net lekker gedouched en daarna weer op bed in slaap gevallen. :oops: (geloof dat ik iets voorbarig was te zeggen dat de vermoeidheid over aan het gaan was :shifty: )

Dadelijk boodschappen doen en dan mag ik haar alweer gaan halen.

booki, jij zachte g? Heb ik helemaaaaaaaaaaal niet :angel: nee hoor, hier hoor je er niets van :hand:

Whaha ik bel van de week mijn werk ivm planningsprobleem en zeg, ik werk in regio brabant. Ja dat had ik al gehoord zegt ze :oops:

tilly, ben je al geweest met nick? Hoe is het gegaan? :pray:

Wat fijn Fem, dat je zo’n big smile kreeg van haar! Ga je toch wat makkelijker weer weg he.

En hoe heeft ze het gehad?

Mennn het is veels te warm buiten en ik heb net gewoon staan koken :shifty: had vanochtend ineens de neiging om kipkerriesoep te maken en heb ik dus nu gemaakt. Lekker vanavond met stokbroodje erbij en een frisse salade, toch nog wat zomers. die soep is niet echt zomers maar o zo lekker :drool:

lieverds ik probeer snel weer op jullie te reageren, maar het is hier nogal hectisch.

Druk op het werk (wij beide), al wat voorbereiden voor de vakantie, en dan natuurlijk opa.

Het gaat naar omstandigheden redelijk. Meer zit ik liever niet op het forum. De beste man is(was) een bekend figuur. Via pb wil ik wel meer vertellen.

Verder ga ik ook 2x per week naar de sportschool. Ik zie er nog geen snars van, maar volgens de metingen ben ik al 10 cm in de taille kwijt :think:

Sorry voor dit ego-bericht. Morgen heb ik nog een sportdag (lekker bij 30 graden!) en daarna ga ik er weer eens lekker voor zitten.

:-*

joos :hug:

charissa, heeeeeeeeeeeerlijk dit weer! Maar idd wel moeilijk met eten, mij smaakt ook bijna niets, maar die zon en die warmte :inlove:

nou die dana, ik haal haar op, de leidster zegt nog, ze heeft het heel goed gedaan, lekker gespeeld en een uurtje geslapen.

Zit ze in de eetstoel en ik bespeur een traantje onder haar oogje. Ziet ze mij, krijg ik weer een big smile en vervolgens komt er een intens verdrietige huil achteraan. Heb haar opgepakt, geknuffeld, saampjes nog wat gespeeld. En toen pakte ik haar op en zei “zwaai maar naar alle kindjes” wat ze ook deed “en zeg maar tot maandag” en toen vertrok het gezichtje weer helemaal en was het weer een groot intens verdriet. Heb de leidsters bedankt en ben gegaan, dana in de kinderwagen een paar gekke bekken getrokken en toen was het weer goed hihi.

De arme schat was echt op van alle indrukken. Ben thuis nog lekker met haar in badje gaan spelen, vond ze heerlijk en daarna heeft ze gewoon 2 en half uur in bed gelegen (niet al die tijd geslapen denk ik zo met deze warmte)

En ik ga een nieuwe strijkijzer kopen, heb net zitten zoeken en de knoop doorgehakt welke het gaat worden, hihi ben helemaal benieuwd of ie echt zo fijn is als iedereen roept :slight_smile:

oh die dana al naar school geweest :wink: wat een flinke meid zeg.

Wat een leuke bruiloft en dan als klap het nieuws gezellig zeg.

b’mama dat zou betekenen dat als ik zo’n beetje nu zwanger mag worden owen net zo veel scheelt als jouw jongens van elkaar. en dat ze dan dus wel samen kunnen spelen. leuk!

Tilly hoe is het met Nick

wawa, lees je dit, kom je nog eens langs of iets ik heb wel even behoefte aan duidelijkheid ik mis je hier wil je graag terug, voelt gek om zonder afscheid gewoon door te gaan. Snap je dat?

stelletje Brabo’s hier met die zachte G’s. wel snoezig kindjes met zachte g’s ik heb hem ook een beetje niet zo erg als jullie, maar wij betuwnaren doen gezellig mee met de G’s.

meiden ik heb vandaag een examen opdracht gedaan en ik had een 9 :shock: ben best trots. :oops:

Fem ik moet over 5 maanden weer controleren, maar mag wel zwanger worden, ik ga nog niet voor deze ronde althans ik ga het natuurlijk niet tegenhouden. P en ik leven erg toe naar de vakantie en dan valt ook mijn ei hebben we lekker veel de tijd voor elkaar en ik vermoed dat dat gunstig is voor het proces. en p heeft zo zijn theorie dus die wil precies weten hoe het allemaal zit en op het juiste moment zijn kunstje doen. Hij tilt daar erg zwaar aan haha.

marije ben je weer op vrijerspad,

m’lena hoe is het bij jou, druk bezig gaan jullie nog op vakantie?

meiden tot morgen dan ben ik nog lekker vrij.

liefs

Meiden, ik heb vanaf vandaag officieel VAKANTIE!!! Ik hoef pas 20 juli weer te werken! Yeehaa! Tot die tijd doe ik weinig. Beetje in en om het huis hangen met af en toen een uitstapje.

Jane, effe kort, waarom staat zulk goed nieuws onder een spoiler?? Supergoed meid!! Keiiiiigoed gedaan!

Zo en nou ga ik pitten. Heb net teveel biertjes op een terrasje genuttigd. Was heel fijn. Maar ben wel teut.

Toedeloe!

nou een beetje ivm herkenning of zo, maar slaat nergens op.

heb je leut gehad. Heerlijk ik was gisteren ook eenbeetje tipsy na een paar glaasjes :roll: lekker in de zon heeeeeeeeeeerlijk. Ik geniet echt van het weer.

20 juli wat een tijd zeg. Geniet er van.

jane, wauwwwwwwwww wat goed! Daar mag je zeker trots op zijn en niet zo bescheiden hoor!

En dus weer zwanger mogen worden, hihi leuk hoe je vriend ermee bezig is, dat hoor je niet zo vaak zo. Nou wie weet kom je wel zwanger terug!

he en de nieuwe ronde is ingegaan zie ik.

mamalena, heeeeeeeeeeerlijk! En wat een weer heb je erbij te pakken! Gaan jullie nu nog ff lekker ertussenuit?

En stelletje zuiperts dat jullie zijn :lol: Ow ik kijk wel uit naar de tijd dat ik bijv vlgd jaar op de camping op vakantie lekker een wijntje kan drinken in de avond voor de tent :inlove:

Arme schat dana was ziek vanacht. Ze was zo zielig, ze heeft echt de longen uit haar lijfje gespuugt. na 3 keer bedje verschonen en rompertje nr 4 en een meisje die in vriends armen hing en me helemaal beroerd en hulpeloos aankeek, hebben we haar bij ons in bed genomen. Daar was ze nog net zo goed beroerd, op een gegeven moment kwam er gewoon rood/bruin uit. Toen ik vanmorgen de ha belde zei die dat ze wrs haar gal een beetje kapot gespuugd had. De arme schat, het kwam ook echt uit haar tenen :frowning:

Maar om kwart voor 6 werd ik wakker van een vingertje die tegen mijn bovenarm aan het duwen was. Ik deed mijn ogen open en keek in de stralende ogen van mijn dochter die me aankeek als “hoi mama ik ben ook bij jullie in bed, wat leuk he!” :inlove:

Ze heeft veel geslapen vandaag, is weer helemaal vrolijk maar nog niet op en top beter want het eten smaakte haar maar amper vandaag.

Verder heb ik me vandaag uitgeleeft en zwangerschapskleren gekocht en leuke!!! :dance:

Ben er helemaal happy mee.

En net wezen zwemmen. Was wel gek, dan kom je daar, denk je, daar zijn we weer, alsof je nooit bent weggeweest, maar toch allemaal vreemde gezichten. Merkte dat ik de gezellige meiden van vorige keer toch wel miste, zo gek, dan toch zo anders, maar goed leer hier ook vast snel gezellige meiden kennen.

oh die meiden worden vast weer heel leuk. Wat voor kleding heb je gekocht. ik was helemaal weg van mamaliciouce (schrijf je dat zo… nee maar goed)

Ik doe me nu tegoet aan de wijn je weet nooit wanneer het mijn laatste is haha.

Ik werk vanavond als vrijwilliger bij de EHBO bij een optreden van Guus M. Ik had kaartjes voor Eindhoven, maar was toen zo moe en aan het einde van mijn Latijn dat ik kaartjes heb weggegeven. Ben ook niet dol op Guus, maar de rest van vrouwelijk nederland wel.

Morgen weer vroeg werken en vanacht tot twee uur :shock:

Jane, Zo trots als een aap met 7 lullen! Of niet. En terecht hoor, hartstikke goed! :thumbup:

Enneuh…Guus :naughty: niet mijn smaak. Maar vast wel erg gezellig om daar als ehbo aanwezig te zijn. Sterkte de volgende dag als je moet werken.

Geniet maar lekker van je wijntjes! Zullen we gewoon de komende ronde samen naar de maandmama’s verhuizen?

Femmie, aahh arme Dana, zo ziek. Had ze last van de warmte?

En dan zo wakker worden :inlove:

Die contacten bij het zwemmen komen wel weer jho.

Mamalena, jaaa vakantie!!! :dance: Heerlijk lekker niksen!

proost

Charissa, koken met dit weer is niet echt lekker hè. Heeft het gesmaakt?

Tilly, bijijijijijijna vakantie! Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met Nick is.

Marije, heb je nog een leuk zwijmelverhaal? :inlove:

booki, hoe was de bbq?

Wawa, wil je je beslissing nog eens overwegen?

Patricia, lekker aan het bruinbakken?

Jaaaaaa, we hebben net een huisje geboekt op ameland voor 29aug t/m 5 sept.!!! Leuk, leuk, leuk!! Ben er helemaal happy mee. Was nog een beetje te betalen. Veel huisjes zijn zóóó duur, niet grappig meer. Zal kijken of ik een linkje kan plaatsen.

Hoest met iedereen hier? Lekker van het weer aan het genieten?

We gaan er zo nog even uit.

Sorry, even een egoberichtje, maar ben er zo blij mee, dat vertel ik dan graag.

Hoi meiden!!

Ik ben weer terug van vakantie en het was heeeerlijk! 8) Alleen thuis doet mijn internet het niet… dus ik ben nu even op werk aan het spieken. Ik heb nog niets bijgelezen, maar ik hoop dat snel te kunnen doen.

Ik zie wel een geweldig mooie buik in de avatar van Femmie!! :inlove:

Oh ja, iemand enig idee wat er nou met Wawa is?? Ik heb PB gehad maar snap er niets van.

Nou hopelijk tot snel!! Dikke :-*

He Patricia, welkom terug! hoe heb je het gehad?

En vooral ook, hoe is het met je buikje, begint die al lekker te groeien?

mamalena, jahoeeeeeeeeeee lekker joh er even tussenuit :dance: :dance:

Kom op met dat linkje :mrgreen:

Jane, wat een prachtig cijfer :clap: Veel plezier bij Guus als vrijwilligster

Joos, het had gesmaakt hoor. Vanavond lekker makkelijk gedaan. Kabeljauwfilet met boursin knoflook/kruiden, tomaat en verse bieslook uit de oven :drool: Simpel maar zo lekker

Hoe was je sportdag? Of heb ik daar overheengelezen?

Femmie, Dana weer helemaal opgeknapt? En wacht maar, straks is het zwemgroepje net zo gezellig als vorige keer…

Hier alles goed, dit weekend niet naar F. aangezien ik Lois heb, maar misschien dat hij morgen als hij ruimte heeft even hier komt. Anders zie ik hem zowieso volgend weekend :thumbup:

Verder met dit weer echt nergens zin in bah. Vanochtend alles tegen elkaar open gezet (doe ik eigenlijk nooit aangezien ik dan de voordeur open moet doen :roll: , heb geen ramen aan de voorkant die open kunnne :mrgreen: ) en maar snel schoongemaakt. Zo wel lekker afgekoeld maar is nu weer 24 graden in huis :?

En Marije, how you doing :mrgreen:

Tilly, hoe is het nu met Nick zijn hand? Geneest het nu een beetje beter en hoe is het verder daar?

Oh enne Wawa, kom terug :cry: :cry: Je wordt gemist meid :-* :-*

Hoi Patries, welkom terug meid! Fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad. En als je terug kunt lezen snap je misschien wat de aanleiding was voor Wawa om zich terug te trekken.

Enne, buikie?

Saar, zo warm meid? Ik zet hier ook vaak de voordeur open hoor, maar ik kan me voorstellen dat ik dat makkelijker doe in dit rustige straatje dan jij in A’dam. Weet natuurlijk niet in wat voor buurt je woont.

Zou leuk zijn als F komt. Heeft hij Loïs al gezien?

Joos, leuke sportdag gehad? Ik heb er misschien ook overheen gelezen…?

Hoest met Juul? Waterbaan al getest?

Heb trouwens…als t goed is…wel een fotootje van ons vakantiehuisje.

Doe een poging om 'm te plaasten.

Heel vreemd, maar volgens mij zit de foto nu onder m’n banners. Naja, hij staat er. Niks bijzonders. Wel heel knus. Ennnn, 3 slaapkamers zodat de meisjes apart kunnen slapen. Dat werkt hier een stuk beter. Overigens gaan we pas over 8 weken hoor. Heb nu 2 weken vakantie waarin ik weinig doe, dan effe 6 weken werken en dan naar zee. Heb er zo’n zinnnn innnn!! Ben gek op de zee.

Patricia, welkom thuis! :mrgreen: Ik ben benieuwd naar je verslag, en natuurlijk naar vakantiefoto’s van Nesrin en baby x! :inlove: :wink:

Mamalena. wat een leuk huisje! Ik ben ook zo dol op de zee. Wij gaan naar Texel.

De sportdag was erg leuk maar zooooooo heet! We hebben een verkort programma gedraaid.

Charissa, ooh dat klinkt lekker, die kabeljauwfilet! Ik ben vandaag alleen met Julian, volgens mij heb ik de ingredienten wel in huis…hmmm geen boursin maar wel roomkaas(met kruiden. Dat kan ook wel toch? :think:

En anders doe ik gewoon een stokbroodje in de over met wat kaas, tomaat en knoflook.

Heeft Loïs F al gezien?

Zie banner…daar gaat mijn mooie regelmatige cyclus :? gisteravond begon het al een beetje maar vandaag is de hel, na 24 dagen, losgebroken.

Joos, ik doe het ook heel vaak gewoon met mozarella als ik die boursin niet heb, ook erg lekker eroverheen!

Vanavond komt F. langs en blijft hij hier slapen :thumbup: Dus dat betekent dat hij morgenochtend Lois ziet, die moet ik morgenochtend gewoon naar de opvang brengen, kruip ik daarna weer in bed :mrgreen:

Heb hem al verteld dat ze erg knuffelig kan zijn :inlove: Zijn antwoord was; Net als mamma dus :mrgreen:

mamalena, zie er leuk uit joh!

Ik woon in een hele nette buurt gelukkig, A’dam zuid, maar toch, er lopen genoeg rare mensen hier door de buurt hahaha

Wat K trouwens van je cyclus Joos :hug:

jane jee meid, dat is een pittige dag voor je geweest gister, succes ermee! Wel goed van je dat je zoiets doet :thumbup:

Ja hier idd van mama-licious een jurkje en nog wat andere dingetjes van andere merken ook wel.

joos :frowning: he meid, ik zag je banner al, maar dat is wel vreemd dan ff zo de kluts kwijt, laten we hopen dat het maar eenmalig was.

mamalena heerlijk meid! Ff lekker er tussen uit, dat doet een mens goed.

patricia welkom terug! Hoe is het met je? Was je vakantie leuk en hoe is het met je buik en hoe voel je je?

charissa nou fijne nacht meid :wink:

Wij hadden gister beachparty van het werk in scheveningen. Was erg leuk en goed verzorgt. Maar we waren van het weekend aan zee en dat was een mega eind rijden dus gingen we weer op tijd weg om niet te laat in bed te liggen zodat we vandaag niet al te brak waren.

Nja missie mislukt :frowning:

Wat hebben wij een rotnacht achter de rug, lek luchtbed en echt 20 keer wakker geworden. Echt helemaal gaar en vriend vandaag ziek en dana is nog altijd niet lekker, echt een baaldag dus.

Tot overmaat van ramp heb ik een megavlek in mijn mooie nieuwe jurkje :cry: Heb hem nu in de wasmachine zitten maar ben zo bang dat ie er niet uitgaat. Ben er echt helemaal door van slag en toen stootte ik ook nog eens een paar keer mijn kop tegen de deur van de caravan. Kon nog alleen maar kei hard een potje gaan liggen janken op bed. Bah…

Nou gelukkig weer thuis, dana ligt in bed maar de arme schat kan niet slapen, is 29 graden op haar kamertje, dat is echt niet normaal meer, moeten we echt iets op gaan verzinnen. En ze is ook nog gewoon niet lekker, dikke diarree en geen eetlust. Kreeg er vanavond een halve pot appel-banane moes in, dus das iets en verder maar gewoon drinken aanbieden. Maar ja, morgen moeten we weer werken dus meisje naar dagverblijf, de arme schat, vind het echt zielig nu :frowning: