~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Nou je mag nog wel meer zeveren hoor bookimama :inlove: Wat fijn om weer wat te lezen van je :thumbup:

Ik zou idd met K. gaan :wink: . We zien elkaar dagelijks en is supergezellig en hebben de grootste lol. Zij is natuurlijk ook alweer een half jaar :shock: totally in love met een schat van een jongen :thumbup:

doe ze maar de groetjes, als ze nog weet wie ik ben :wink:

hoe is het met haar D? En wat leuk dat ze een nieuwe vriend heeft.

Tuurlijk weet ze nog wie je bent! Zal haar na het weekend de groetjes van je doen :thumbup: :-*

Met D. gaat het goed :thumbup: , zit bij Loïs op school (niet in dezelfde klas) en doet het super daar.

K. haar nieuwe lover is mijn ex-collega. Ik heb haar in december aan hem voorgesteld (was wel vooropgezet hoor, alleen wist zij er niets van, hij wel :mrgreen:) en sindsdien onafscheidelijk :inlove:

Goedemorgen trouwens :lol:

Waar is de zon nou weer heen, wie o wie heeft de zon :twisted:

Goedemorgen dames,

Nou, ik vind het helemaal niet zo erg dat de zon zich even niet laat zien. Ik plak nóg van gisteren.

B’mama, wat leuk om weer wat van je te horen! Ik reageer later. M’n papa komt zo op vistite en ik wil nog wat opruimen.

Laterrr! Fijne dag allemaal!

Niemand meer hier geweest??

Ben wel erg beduusd wat betreft Wawa. Vind het echt k*t. Heb haar nog een pb gestuurd, maar niets meer op gehoord.

Ga naar bed. Morgen weer een lange dag voor een groot deel alleen met de kindjes. Truste.

zo net terug van feestje bij de overburen.

D is daar nog met de rest van de kids, te springen op het springkussen. En lekkere rooie wangen dat ie heeft :inlove:

Mamalena, hoe was de visite van je papa?

ik heb geen pb gehad dus ik kan je beduusdheid (hoe spel je dat?) niet delen :?

hoe is het met de rest? van het weekend aan het genieten?

Mamalena, k heb ook nog een bp gestuurd, helaas ook zonder reactie.

Ik vind het wel erg jammer dat het zo moet gaan. We schrijven al zo lang, lief en leed, samen. Het voelt niet goed om op deze manier afscheid te nemen.

Sterkte en veel plezier vandaag!

Charissa,het zonnetje was er gisteren af en toe. Het was wel erg benauwd, maar naar een regenbuitje was het echt heerlijk buiten. Gelukkig hebben we niet zoveel water gehad als elders in Nederland!

Booki, D heeft het dus wel naar zijn zin. Wat zal hij lekker slapen! :stuck_out_tongue:

Gisteren kregen wij het nieuws dat opa van bijna 100 gevallen is en nu in het ziekenhuis ligt. De arme man is helemaal in de war en wil het liefst dood :cry: We gaan er waarschijnlijk naar toe vandaag.

Ik was eigenlijk van plan om naar sesamstraat in madurodam te gaan, maar dat kan later ook nog wel.

Joos wat een pech voor die oude man! Kan me voorstellen dat hij de kluts kwijt is.

Jij dus ook geen pb meer teruggekregen… :think: Jammer hoor. Vind het ook echt een domper dat het zo moet lopen. Wawa is er ook één van het eerste uur, net als ik. Heb echt het gevoel gekregen dat we elkaar hebben leren kennen, tot op zekere hoogte natuurlijk. Bah, baal er echt van.

Jaaa, wij willen ook nog naar Madurodam. Wij ontkomen alleen niet aan de familiebezoekjes dan, dus dan is het een heftige dag. Ik moet nog t/m donderdag werken en dan ben ik vrij t/m 19 juli. :dance: Ergens in m’n vakantie zullen we wel gaan.

Hier mooi geen regen gehad hoor, gisteren. Heb erop zitten wachten maar het bleef bij rommelen in de lucht. M’n tuin heeft het nodig!!

Vanmorgen zijn we al wel naar de grote tuin geweest. Voor M altijd even moeilijk want haar slaapje wordt dan uitgesteld. Heb haar net pas om 14.00 op bed gelegd. Meteen in slaap. I zei heel stoer dat ze niet naar bed hoefde. Heb net een video aangezet en ze is al ruim een half uur onder zeil op de bank. Schatje. Denkt dat ze al heel wat is met haar 3,5 jaar. :inlove:

Leuk zo’n feestje B’mama. Lekker voor die jongens om zich zo uit te kunnen leven.

Was erg gezellig met m’n pa. Altijd fijn om 'm te zien. En hij geniet zó van die kleintjes. Lief hoe hij naar ze kijkt.

Hoest met de rest? Aan het genieten van het weer.

Oja, Fem, wat kan jij snel slagen voor een bikini zeg! Als ik me goed herinner heb je er pas 100, dus er moest er nog één bij, toch? :lol:

Hé, en trek je niet zoveel aan wat mensen zeggen over het geslacht van je kind hè. Je kunt er niets over zeggen zolang je het niet op de echo hebt gezien of je je kind gebaard hebt. Wat mij betreft heb je net zoveel kans op een meid als voordat je las wat Wawa had geschreven. Ge wit 't ooit nooit nie, vrouwke.

Joos, oh wat zielig voor opa :hug: kan met het best voorstellen dat ie de weg kwijt is. valt ook allemaal niet mee en zeker niet als je bijna 100 bent toch.

M’lena, goed om te horen dat het gezellig was met je pa.

Dat mis ik toch wel, al spreken we elkaar elke dag op msn of de tel het is toch een gemis.

hehe en ja na de 3 jaar zijn ze geen baby’s meer he die nog middag dutjes doen… hier denkt D er ook zo over, maar soms valt hij toch ook wel in slaap :lol:

verder gister lekker een goeie regenbui gehad… zo lekker voor het gras.

Hoi meiden,

Had er even moeite mee om te reageren omdat ik even niet gelezen was en er toen wat woorden zijn gevallen.

Maar, er is inmiddels weer aardig wat afgekletst sindsdien dus zal ook ik weer eens van me laten horen.

Bookimama, wat leuk dat je weer zo gezellig meekletst!!!

Jullie gisteren dus ook even een lekkere bui gehad. Hier dus ook en ik vond het echt heerlijk! De tuin had het nodig en het koelde er ook gelijk weer wat van af.

Met de jongens ook alles goed zo te lezen. Geniet er maar van meid!

Mamalena, ben je de dag een beetje doorgekomen zo grotendeels alleen met jullie mooie meiden? Nog een beetje van het weer kunnen genieten?

Wat heerlijk dat je bijna vakantie hebt. Heb je nog meer op de planning staan voor de vakantie of is Madurodam momenteel nog het enige?

Joos, wat ontzettend sneu voor je opa. Op zo’n leeftijd is het ook allemaal niet niks natuurlijk. Ik hoop dat het momenteel weer iets beter met hem gaat?

Heeft Julian al kunnen genieten van z’n waterbaan?

Jane, hoe gaat het met jou meid? Jij moest een heel aantal dagen achter elkaar werken geloof ik of niet. Heb je dan nog wel een beetje kunnen genieten van het weer?

Marije, wat klink jij vrolijk en gelukkig meid. Geweldig om te lezen!! Geniet maar meid. Maar hoe is het met de jongens?

Charissa, jij dit weekend F. weer gezien? Of heb je andere leuke dingen gedaan?

Wat leuk dat je mee hebt geholpen met de sportdag. Vond Loïs zeker ook wel leuk of niet?

Fem, wat een prachtige buik en een geweldige echo!!! Echt helemaal super meid :inlove:

Heb je je bikini al aangehad? Vind het zo grappig dat je daar echt gek op bent :mrgreen: Ik vind ze ook leuk hoor maar draag ze nooit, kan ik helaas niet hebben. Ben vrijdag wel geslaagd voor een leuke tankini dus kan ook weer redelijk voor de dag komen.

Hoe gaat het verder met Dana. Heb je nog leuke dingen over haar te vertellen wat ze allemaal al kan enzo? Vind ik altijd zo leuk om te lezen.

Wawa, denk niet dat je nog meeleest maar :-

Uhm… weet verder even niet meer zoveel.

Hier alles goed. Ben even flink druk geweest voor school, rapporten schrijven e.d. Die zijn nu de deur uit dat is alweer een zorg minder.

Nu nog even een aantal andere dingen afronden waar ik ook nog wel weer even druk mee zal zijn maar het schooljaar zit er bijna op, nog 2 weken!!

Afgelopen woensdag ben ik naar de chiropractor geweest. Het zat behoorlijk vast, in mijn nek, in het midden van mijn rug en onder in m’n rug bij het heiligbeen. Ben flink gekraakt en was daarna ook helemaal kapot.

De duizelingen die ik had komen waarschijnlijk grotendeels allemaal vanuit mijn nek. Er zaten daar zenuwen klem die hij nu dus als het goed is los heeft gemaakt. Met de duizelingen gaat het nu beter dus heb goede hoop dat het helpt.

Verder ben ik deze week met Nick naar de ha geweest. Zijn pols geneest niet goed. Eén stuk huid is niet vast blijven zitten en wil ook met geen mogelijkheid terug op de plek waar het zou moeten horen. Het ziet ernaar uit en het doet hem ook pijn. Hij valt er geregeld op of stoot zich en natuurlijk begint het dan weet te bloeden. De ha dacht eerst dat hij het stukje er misschien af zou kunnen draaien maar de wond eronder is te diep. Het moet dus weggesneden worden. De ha zag gelukkig zelf al wel in dat het niet echt prettig zou zijn om Nick met man en macht vast te houden om het te verdoven en het dan weg te snijden. We moeten dan ook aankomende woensdag met hem naar het zh. Daar zullen ze het dan onder plaatselijke verdoving weghalen of hij krijgt een roesje. Misschien moet hij dus alsnog met man en macht vastgehouden worden, ik hoop het niet, maar dan durft hij iig nog wel bij de dokter te komen omdat het daar niet is gebeurd.

Met Luuk in principe ook alles goed al hebben we met hem ook wel te stellen hoor. Hij was begin van de week ziek maar is nu weer opgeknapt gelukkig. Maar hij heeft zoveel pit en kan zo boos en chagerijnig zijn :shock: ongelofelijk gewoon. Dit in combinatie met zijn eigenwijsheid is niet altijd ideaal :roll:

Ach ja, we hebben gewoon 2 pittige mannetjes. Voor de duidelijkheid, ik ben gek met ze hoor :inlove: :inlove:

Zo, dat was even behoorlijk ego zo aan het eind. Zijn jullie natuurlijk wel weer op de hoogte :wink: :mrgreen:

:-

Tilly, Oh wat naar zeg dat Nick zijn wond niet goed wil genezen. Is bij volwassenen al zo laat staan een klein kind. Gelukkig mag ie in een roesje en hopelijk heeft hij er daarna niet zo heel veel last ervan :hug:

En met Luuk ook alles goed, fijn om te horen.

hehe je hebt het maar druk met 2 pittige mannetjes :inlove:

En lekker hoor over 2 weken vakantie, nog plannen?

Morguh!

Tilly, Wat leuk om je weer te lezen! :smiley: wat balen dat Nick zijn hand niet zo goed geneest. Idd net was booki zegt, bij volwassenen kan het erg zijn en voor kids is het altijd erger omdat je weet hoe het is :hug: Hopelijk lukt het woensdag allemaal, maar dan halen ze het eraf, dan houdt hij er dus een litteken aan over?

En jij ook lekker bezig met chiropractor, zou wel fijn zijn als je duizelingen daardoor komen, weet je tenminste waar het vandaan komt :hug:

En 2 pittige mannen in huis :inlove: , ik vind 1 pittige meid al zwaar :shifty:

Mamalena, ah die M. how cute :inlove: En bijna vakantie, lekker hoor! Hier hoeft Loïs nog maar tot donderdag naar school en is dan 6 weken vrij :shock: Is even wennen :mrgreen: Wij gaan 25 juli een weekje weg en voor die tijd gaat ze nog lekker een week naar mijn ouders :thumbup:

Joos, hoe was het bij Opa? ging het allemaal weer een beetje met hem? Het is niet niks om als oudere te vallen en als je al zo oud bent :hug: Madurodam wil ik ook nog een keertje heen, maar is er tot nu toe nog niet van gekomen.

Booki, komen je pap of zussen nog dit jaar een keer naar je toe, dat vroeg ik mij ineens af :mrgreen:

Hier gaat alles lekker, het weekend idd weer bij F. geweest, was gezellig :thumbup: Straks lekker Loïs naar school brengen en hopelijk breekt de zon nog even door zodat mijn vriendin en ik vandaag naar terras kunnen :mrgreen:

Fijne dag meiden :-*

Joos hoe is het met Opa :hug:??

Meiden ik ben net terug van een weekendje ardennen en daarvor heb ik veel gewerkt. Dus ik ben er nu pas weer.

Femmie meid wat een prachtige buik ook hier rammelde ze even toen ik het allemaal zag. die echo :inlove: Ik wil ook,

vandaag heel licht vloeien dus ik ben mooi op tijd, morgen zal het losbreken.

charissa en marije meiden toch wat een heerlijke zomer gaan jullie tegemoet. Leuk om te lezen. Marije ik begrijp het hoor dat je er druk mee bent, maar ik ben dol op inlove verhalen dus kom ze hier toch maar even brengen haha.

Tilly nog twee weekjes voor jou voor wawa en joos ook geloof ik. Dus nog even heeeeeeel druk en dan vrij. Jullie hebben het verdient. heerlijk vooruitzicht.

b’mama leuk je weer te lezen meid en wat een stoere kerels heb je en heel leuk dat ze vriendjes zijn. wat schelen ze nu ook al weer? en is het daar al zo warm, wat een extremen bij jullie zeg.

ik ga even de pb lezen ik zal er vast niet blij van worden. ik las wel de reacties van fem en wawa en volgens mij kan dat nog wel goed komen.

maar…

It take’s two to tango…wawa grijp je kans meid en doe niet iets waar je misschien later spijt van krijgt. we lopen al zo lang met elkaar zoveel meegemaakt.

Femmie meid voor jou niet leuk ik snap het dat je door zo’n opmerking even voelt van he ik wil het toch niet weten, maar wawa zet er een bakerpraatje neer dat weet jij als geen ander en eigenlijk was het ook best leuk dat wawa sinds lange tijd juist op een berichtje van jou reageert. en super dat je meteen je excuses aanbied. Nou ik ga nu de pb lezen misschien denk ik er dan anders over.

meiden liefs

Nou meiden snap er niets van ik heb geen PB gehad dus kennelijk ben ik buiten mij weten om al een partij, maar ik denk er nog hetzelfde over.

Ik ga even fietsen met zoon lief.

Fiets ze Jane, en welkom terug! Hoe was je weekendje weg?

heerlijk charis. ik ben weg gegeweest met oud collega’s, dus niet met mijn lover hahavandaag nog even een dagje met zoonlief en morgen weer aan de bak.

leuk dat jij een vriendin zo succesvol hebt gekoppeld.

liefs

Joos, hoe is het met opa?

Charissa, nog paar dagen en dan heeft je pretletter lekker vakantie dus.

en hopelijk kun je lekker aapjes kijken op het terras met k straks haha.

en ons pap wil komen rond kerst, maar niet alleen weet nog niet wie er mee komt. Jongste zus heeft een vriend al bijna een jaar nou dus die wil niet meer zonder hem weg :lol: en die gaat waarschijnlijk verkassen richting rotterdam. Volgend jaar zomer komt ons pap met m’n peetoom en die gaan dan rond toeren (wilde ons pap zo graag met ons mam, dus erg fijn dat m’n peetoom meegaat met hem).

hopelijk gaan we in 2011 naar nl (jee dat klinkt wel ver weg). Maar dan moeten we rekening houden met school vakanties .

Jane, oh lekker een weekend weg geweest dus. Als het maar gezellig was toch 8)

en D en T schelen 2 jaar en 7 maanden

Hoe is het met O? praat hij veel? T praat nog niet zoveel, hji snapt het wel maar het klinkt allemaal nog hetzelfde , of hij wijst en zegt wat waar ik niet uitkom :roll: ach ja. D was ook een late prater dus komt wel goed. De meisjes in de straat die 2 en 2,5 maand jonger zijn dan T praten al veel nl.

Jane, lekker weg geweest! Ardennen, altijd leuk vind ik. En als je lol hebt maakt het niet zo heel veel uit waar je bent. Toch?

Joos, hoest met opa?

Saar, Loïs 6 weken vrij…Haha, dat zal soms even slikken zijn. Gaat ze nog naar T toe?

B’mama, over praten gesproken, M zegt ook nog niet veel. het begint te komen. Sinds vorige week zegt ze “vovol”. :inlove: Met het schattigste o-mondje!! Ze bedoelt dus vogel, maar door de zachte ‘g’ van R hoort ze het verschil niet tussen de g en de v. Daar zal mama wel even bij helpen met haar prachtige westerse G. Ha! Ze maakt er trouwens ook een vliegbeweging bij. Het is zo’n lekker dier…!

Marije, waar ben je??? Al een tijd niks meer van je gehoord!!

Tilly, yak! Nick z’n hand klinkt niet goed. Ik hoop voor jullie dat het woensdag meevalt. Brr, krijg er kippevel van. :?

Oh, kindjes vragen aandacht. Sorry, ben er weg van. Kom vanavond nog even. Nog meer?

He meiden,

Wat is er toch weer flink geschreven! Ik ga een poging doen te reageren, maar dana kan zo wakker worden en dan gaan we samen buiten in badje spelen! :inlove:

thx voor jullie reacties op beeb en mijn buik :inlove:

charissa :naughty: een wijntje :drool: owwwwwww ik kijk zo uit naar dat ik straks ook weer ooit mag. Niet dat ik nu vaak of veel drink ofzo, helemaal niet, maar zoals deze vakantie ga ik het wel jammer vinden dat ik niet savonds lekker voor de tent kan gaan zitten, potje kaarten of goed boek en wijntje erbij… Maar goed, het wordt gewoon een lekkere dubbelfris ofzo is ook lekker en we weten waar we het voor doen he!

En ik ben stier met ben ook helemaal zomer, al vind ik sneeuw ook heel mooi en speciaal, maar als ik mag kiezen dan kom maar op met die warmte!!! (uhm, nja ik zal niet vragen om nog meer warmte dan nu he, das wat overdreven 8) )

Booki,
he wat leuk meid je weer hier te zien! wat gaat het toch heerlijk goed met je mannen maar wel pittig zo met de study van j hoor, ook voor jou!

En kan je geen fietsen importeren? Dan kan je hier zo’n mooie hippe mamafiets bestellen en dan met de kids voor en achterop lekker de blits maken :mrgreen:

mamalena,
uhm tja, die 100 bikini’s… Die zijn allemaal in de prullebak beland, op 1 na :oops:

Haha ik heb ze helemaal afgezwommen met de zwangersschap van dana, dat het broekje ging doorschijnen weet je wel? Nu heb ik er nog 1, maar ik had mijn kont weer eens een maat te groot ingeschat, dus die is niet geschikt voor in het water, maar nu heb ik er weer eentje erbij en vrijdag ga ik weer shoppen hopelijk nog meer bikinis scoren :dance:

Hihi en die kleine meid van je, heerlijk hoor zo klein maar toch al zo groot.

En nee, ik probeer het ook van me af te zetten opmerkingen over het geslacht en ik probeer het ook te voorkomen dat ze gemaakt worden. Zo heb ik de echo een beetje bewerkt om opmerkingen te voorkomen :oops:

Maar heb hem nog eens zitten te bekijken en mijn naam is haas hoor, ik kan er beide van maken, dus sta er weer helemaal blanco in gelukkig :smiley:

joos, hoe is het met opa? Heeft toch niets gebroken ofzo? Och arme man :frowning: :hug:

Moet ik nog eens voor je kijken naar die bikinimaten hier? Wil ik wel doen hoor, maar dacht eigenlijk heb je daar niets aan, is zo ver weg, is nml wel een plaatselijk winkeltje hier denk ik, ik kende het niet. Maar zeg maar hoor, anders kijk ik wel ff voor je.

tilly, ow meid wat vervelend dat het zo vast zit allemaal, hopelijk helpt te behandeling!

Och en arme nick, ik weet precies hoe je het doormaakt, ik had laatst een meisje van 2 op het spreekuur die haar duim tussen het scharnierende deel van de deur gehad had, ow mennnnnnnn wat was dat zeilig!!! :cry:

En luuk een pittig mannetje dus! Nou meid, beter dan dat ie met zich laat sollen denk ik dan altijd maar toch?

jane, hoe staat het ervoor met je bacterie? Moet dat nog weer gecheckt worden of mag je er komende ronde weer voor gaan?

En lekker een weekend ardennen, wat heerlijk, ik vind het daar altijd zo mooi! Wij gaan er veel te weinig heen en het ligt zo vlak bij.

Marije,
hoe staat het met jou? Ik wil de juicy verhalen ook wel horen hoor!!! (nja niet te juicy dan he :wink: )

patricia, heb je het lekker op vakantie meid?

zwangerschap: Hier gaat het wel goed, vanaf maandag weer wat meer energie (nja das nu 2 dgn, misschien mag ik het dan niet zo zeggen maar voelt wel zo), nog wel last van mijn rug en merk dat ik echt last heb van emotionele buien. En ik had me nog zo voorgenomen er geen last van te hebben :doh: , maar ja dat heb je niet in de hand dus.

Verder groeit buikje aardig, wat lekkere onzinnige info over mijn groeivorderingen vanaf maand 1 tot nu:

Borsten + 1 cm :dance: (was bij dana ook)

Heupen + 1 cm (was bij dana ook)

Buik + 10 cm :o (bij dana was dat rond dit termijn 6 cm) Dus de stelling, bij een tweede gaat het harder, gaat hier wel op ja! Maar mij hoor je niet klagen hihi.

Verder doet dana het goed:

ze drinkt voort zelf uit een bekertje, zoooooooo schattig!!! :inlove:

En ze loopt aan twee handen en ze staat soms los zonder dat ze er erg in heeft :inlove:

En ze doet “klap eens in de handjes helemaal zelf” :inlove:

En laatste stond ze tegen een krukje en waren we haar aan het uitdagen om in de handjes te klappen hihi en toen deed ze het en stond helemaal trots los op eigen beentjes in de handjes te klappen! :inlove:

en ze gaat morgen voor het eerst naar het kdv :shifty: (half dagje maar hoor, ff proefochtendje)

En haar eerste woordjes zijn, papa, bah, hap en heb.

En ze doet haar mondje open als ik vraag “mondje leeg?”

En…

En wij hebben ook een leuk weekend gehad. Zaterdag gingen vrienden van ons trouwen. Ow wat een enorme muts dat ik ben zeg! Komen ze daar aanrijden in die auto, sta ik me daar toch bijna te janken! :doh: Echt ik heb met man en macht mijn tranen weg zitten te duwen, ik schaamde me kapot :oops: Geen idee of het door de hormonen kwam of door de associatie die ik op een of andere manier had met het aankomen rijden van de lijkenwagen tijdens alle begravenissen die ik afgelopen jaren heb gehad :frowning:

Nou en dan savonds feest en het lag toch heel de tijd op het puntje van mijn tong en ik dacht, nee fem, niet doen niet naar vragen, want als het niet is dan kan dat heel frustrerend zijn en daar wil je ze niet mee confronteren op hun bruiloft. Dus ik hield wijslijk mijn mond.

En jawel hoor, op het eind van de avond komt de bruidegom met zijn zatte harsens “jullie hebben het niet in de gaten maar mijn vrouw drinkt ook geen alcohol meer hoor” JAWELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL dat hadden we wel in de gaten!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee (vriend had net tegen me gezegt “fem ze heeft nog geen druppel alcohol op” waarop ik reageerde “en ze heeft een buikje”) Ze is 30 januari uitgetelt.

Zoooooooooo gaaf!!! We zijn met 3 stelletjes waarvan de ene een kleine van 2 hebben en eind aug hun 2e verwachten en wij dan dana en in jan de 2e en hun hebben de 1e 10 wkn jonger dan dana en de 2e rond dezelfde tijd als wij! Wij dus helemaal hieper naar haar toe, maar we nog bijna niemand wist het dus we moesten wat ingetogen doen, maar ze brandde wel helemaal los en was ook helemaal in de wolken. En we hebben samen verlof, zo leuk!

Kijk wat een timing, ik ben klaar en dana wordt wakker we gaan zwemmen!!! (jawel in mijn nieuwe bikini :mrgreen: )

m’lena, ohh die zachte G :lol: die heb ik dus ook en als ik dan J probeer wat nederlands te leren is soms wel moeilijker denk ik haha.

Femmie, oh leuk weekend gehad dus. Leuk joh met meer zwanger zijn in dezelfde tijd. Vond ik bij T ook waren hier 5 zwanger in onze kleine straat met 16 huizen ofzo.

En wat goed joh van Dana dat ze klapt en wat praat en alleen staat :clap:

nog ff en dan mag je lekker achter haar aan rennen.

Tilly, suc6 morgen voor Nick. hoop dat het meevalt voor je mannetje :hug: