~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

deeltje nr… :think:

Meld!



Hier gaat alles goed hoor! :thumbup: Heb nu in totaal al 3 keer een date gehad (ja met dezelfde) en het is nog steeds gezellig :mrgreen: Ik zie hem nu alleen in het weekend dus ben momenteel elk weekend loisloos, maar geeft me wel de tijd om hem te leren kennen :thumbup:



Patricia, wat moet je nog lang wachten. Hopelijk houd je het vol.

Vergeet ik helemaal te reageren op lekkere Julian in zijn schommel! Het is toch zo’n lekker ding he :inlove: :inlove:

Hoi, ik ben er ook weer.

Ben bi de vk geweest, alles in orde, heb mijn bevallingsverhaal gedaan en ze luisterde aandachtig. Ze bleef maar vragen of het aan de begeleiding geschort had, maar dat is niet. Nou ja goed, ik moet mijn verhaal maar blijven doen als het op komt enzo dan moet ik er maar gewoon weer mee komen.

24 juni heb ik weer echo, dus dan kunnen we beebje weer bekijken en beluisteren :inlove:



verder heb ik net collecte gelopen (had me om laten lullen door die felicitasmuts :oops: :x ) maar nou zeg, ik stond echt te kijken hoeveel mensen wat geven! Ik heb anderhalf uur gelopen en heb maar 3 keer nee gehoord en de rest, allemaal hup geld erin. Denk dat ik wel voor 150 euro opgehaald heb ofzo.



Zo en dan ga ik me nu voorbereiden voor morgen voor werk.

Doei!!!

Lekker Fem, dat je zoveel hebt opgehaald met de collecte :thumbup: En wat fijn zo’n vk !



Weet je, ik heb in het vorige deeltje niet eens gereageerd op je buikfoto :oops: Zag hem langskomen in ons SF en toen realiseerde ik me dat ik die onder een spoiler had gezien…

Houd het maar op verliefdheidsdementie :angel:

Maar het is een prachtig buikje al Fem, groeit al goed en kan me voorstellen dat je die niet echt meer kan inhouden.



Wawa, even knuffel voor jou :hug:



Jane, Tilly, hoe is het bij jullie meiden?



Marije, still in love :inlove:



Mamalena, hoe is het bij jou?



Ik heb jullie volgens mij nog geen eens verteld dat ik werkeloos ben he :oops: Lag niet aan mij, maar T. heeft er een heleboel mee te maken. Hij wilde geen opdrachten meer geven aan mijn werkgever, niet meer op kantoor komen e.d. aangezien ik daar zat :roll: Hij heeft een heel kinderachtig spel gespeeld waardoor mijn werkgever en ik besloten hebben om te stoppen. Het is echt een heel lang verhaal, maar dit is de korte versie. :wink:

Ben wel op zoek naar wat anders, maar na maanden getouwtrek, gezeur e.d. eerst even rusten nu.

Ik heb me er heel boos over gemaakt maar dat doe ik niet meer, dat is hij niet waard :thumbup:



:-* :-*

Meld!!

Meld!!



Hoop snel weer tijd te hebben hoor maar druk, druk, druk hier.



Even een dikke :-* voor iedereen.



:-*

Present!



Heb een errrg drukke dag achter de rug…Zo één die je niet over wil doen. Collega met spit naar huis. Invalkracht die de weg niet weet op de locatie…Heb me de blubbers gelopen… En ook nog moeten knutselen voor vaderdag. Dat mogen ze van mij ook afschaffen, van die verplichte knutsels. Dat mogen de papa’s en mama’s zelf doen. Scheelt een hoop werkdruk voor ons.

Zo. Klaagmodus uit.



Hoe ist met jullie?



Saar, wat een gedoe zeg! Het is dat je lekker verliefd bent en dan wat meer kan hebben, maar leuk is het natuurlijk niet. Wat jammer dat het zo loopt met T. Heb je het gevoel dat Loïs daar wat van meekrijgt of weten jullie het goed buiten het zicht te houden?



Femmie, hoe reageerde je werkgever?

En wat goed dat je gecollecteerd heb! Ik zit er altijd nog over te denken om iets vrijwilligs te doen. Heb een paar jaar bij de Kindertelefoon gewerkt en vond dat zo leuk dat ik wel weer zoiets zou willen. Maar geen tijd!! Collecte is dan wel eenmalig maar ik wil me effe nergens op vastpinnen. Eigenlijk onzin natuurlijk. Tijd kun je maken…

Ik had inderdaad ook niet gereageerd op je buikje! Mooi man!! En ik snap ook dat je die echt niet in kunt houden.



Joos, die schommel, geweldig! Die Juul heeft gewoon een privéspeeltuin!

Tja, welk deeltje is dit inmiddels?? Hoe ist met jou?



Ga even m’n kleinste dochter weer plat leggen. Staat een hoop herrie te schoppen in haar bedje.

Pffffff ik heb weer iets meegemaakt… :roll:

Ik ga uit eten met collega’s. Ik kies een menu van de vegetarische kaart.

Ik begin te eten… hmmm rare smaak…nog eens in mijn bord kijken…

dat lijkt wel…of niet…jawel…toch?? Collega, kijk jij eens?

JAAA DA’S VLEES!!! :shock: :twisted:

bediening: ja mevrouw dit gerecht wordt ook met vlees bereid. Misschien moet u er duidelijk bij zeggen dat u het zonder vlees wil.



Euh…ik bestel een VEGETARISCHE SCHOTEL!!!



Jbediening:ja euh…u mag wel iets anders van de kaart uitzoeken.



Nee bedankt! Ik heb al gegeten en gedronken! :evil:





En natuurlijk was ik 's nachts ziek. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!



Oké, dat was even mijn klaagmoment.







Charissa, lekker hoor, elk weekend met je vriend doorbrengen. Alleen wel jammer dat je dan zonder Loìs bent.

Ik sta echt even met open mond vol verbazing. Je bent toch een behoorlijke steun geweest voor T, en dan gaat hij je zo tegenwerken! Ik hoop dat je snel weer een nieuwe baan vind. Blijf je wel in dat huisje wonen? :hug:



Mamalena, ook al zo’n drukke dag gehad dus. Ik vind die vader-, en moederdagcadeautjes altijd wel leuk. Dus dat harde werk wordt wel gewaardeerd hoor!

Die schommel is gaaf hè. Hij kan er nog wel een tijdje mee vooruit, want het is tot 25 kg. Hij vindt het heerlijk! Hij heeft inderdaad een soort privéspeeltuintje. Zolang hij nog niet alleen op straat speelt vind ik dat ook wel lekker voor hem.



Tilly, :-* terug! :stuck_out_tongue:



Femmie, fijn dat alles weer goed was! En de 24e al weer een echo :inlove:

Ze zijn bij jou wel vrijgevig zeg! Volgens mij zou je bij ons in de buurt vaker ‘nee’ horen :oops:



Jane, k ben benieuwd hoe het met je gaat. Ben wel erg geschrokken eigenlijk van jou uitslag.



Marije, :inlove:



Wawa :hug: :-*



Patricia, begin je je al meer zwanger te voelen?

Echt waar Joos, wat een ballentent waar jij gegeten hebt gisteren zeg :shock: En dan die bediening :wall:



Ik blijf lekker wonen waar ik nu zit, hier ga ik niet snel weg. En tja dat ik nu even zonder Loïs de weekenden doorbreng, we zien elkaar momenteel alleen zaterdag en zondagochtend (soms ook nog vrijdag) ivm zijn werk waar hij nu even druk mee is. En ik wil niet meteen iemand voorstellen aan haar.

Ik zie aan haar hoe dat is momenteel voor haar.

T. heeft al maanden een ander en vanaf dag 1 was zij daar wanneer Loïs er ook was. Loïs is heel slim, maar die stap snapte ze niet helemaal :lol: dus ik bouw het langzaam op :thumbup:



Mamalena, ik weet het goed buiten het zicht van Loïs te houden, maar als hij haar op komt halen kook ik van woede binnenin en het liefst doe ik hem wat aan :oops: maar zodra ze is opgehaald ga ik even als een wervelwind met de stofzuiger o.i.d. door het huis en de muziek extra hard en dan ben ik het weer kwijt :mrgreen:



Ik kan de knutselwerkjes ook altijd erg waarderen. Met moederdag had ik een geschilderd hart gekregen met daarop zelf ‘mama’ geschreven :inlove:

joos stond er niet bij dat het ook met vlees geserveerd werd? Ik zeg het er altijd bij voor de zekerheid, maar ja als het vega is zou het niet moeten hoeven, of anders moeten ze het vragen vind ik. Hoe gaat het nu met je?

En wb die echo, dat heeft wel ietswat aan voeten in aarde gehad hoor, maar we hebben er gewoon recht op dus vandaar dat we hem er toch uit hebben weten te slepen :wink:



charissa heerlijk die dates van je zeg :inlove:



mamalena ik vind het ook wel leuk die knutselwerkjes. Wat knutselen jullie op de babygroep? :oops: :wink:

En ow, ik had zo de balen dat ik ja gezegt had op die collecte, maar vond ook dat ik niet meer met goed fatsoen af kon zeggen, dus ik ging met lood in mijn schoenen lopen, maar het gaf echt wel voldoening omdat zoveel mensen gaven en het gaf ook een beetje een kik, ik voelde me net een geldwolf, meeeeeer meeeeeeeeeer meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :lol: :oops:



thx meiden over het buikcompliment. Het is wel gek hoor, die gaat echt op en af.



Verder gister mijn baas vertelt :o

Ik maar piekeren, vertel ik het aan het begin of aan het eind van mijn evaluatiegesprek, want als ik het meteen vertel dan kan ik misschien moeilijker opslag vragen, maar aan het begin praat makkelijker tijdens het gesprek.

Nou ik besloten, ik vertel het meteen en mijn baas reageerde LEUK!!! :mrgreen:

Ze vond het gewoon leuk en dan zaten de kindjes zo leuk dicht op elkaar en dan hadden ze tenminste wat aan elkaar en…

Man ik wist niet wat me overkwam?! :mrgreen:

EN, ik heb daarna gewoon opslag gehad :dance:



Nou, het levende bewijs dat een baas dus ook gewoon normaal en zelfs leuk kan reageren. Had ook nog getrakteerd, ken die mensen amper, maar ook de collegae reageerde echt leuk met vragen van, goh en hoe voel je je dan en het is toch de tweede, en wanneer ben je dan uitgerekend enz…



Echt heerlijk om mee te mogen maken, na mijn ervaring van vorige keer!!!




En verder zit ik weer in de rats :frowning:

Ow ik heb een patient gezien die nog niet tbc gescreend was en een patient die open tb gehad heeft en daar wel voor behandeld was, maar terugkwam met klachten en wie weet wat ik nog meer gezien heb wat besmettelijk kan zijn. Ik maak me zo zorgen dat ik wat oploop wat slecht kan zijn voor beeb.

Heb net de ha gebeld en voor woe een afspraak, dan kan ik langskomen om erover te praten en heb de verzekering al gemaild of een mantoux vergoed wordt op verwijzing van de ha.

Had ook al wel met de ha van mijn werk gepraat en die dacht wel dat het allemaal mee zou vallen, maar de vk die schoot bekand in de stress toen ik vertelde wat ik deed en nu heb ik ook de zenuwen gekregen :frowning:

Verder kwamen ze gister met een nieuwe functie, wel kei leuk, maar op de afd. infectiebestrijding van de ggd, dus dan moet ik naar open tbc klanten. Ik heb gezegt het heel vervelend te vinden, maar dat het belang van beeb me toch voorgaat en ik geen risico durf te lopen. Voelt wel vervelend om te moeten zeggen maar vergeef het mezelf nooit als ik het doe en beeb dadelijk de rest van zijn leven longklachten heeft.



Goed, dat was mijn klaagmodus, zet hem ook weer uit, en ga nu weer ff lekker naar bed :oops:

hoi meiden,



Goed hoor fem en inderdaad oppassen met al die toestanden op je werk hoor. Geen mexicanen daar toch he?



Ik heb niet veel tijd omdat vriendin vandaag gaat trouwen en ik ben getuige ik moet me nog mooi maken.



Die pillen slaan behoorlijk aan en ik ben er niet lekker van. Vieze smaak in mijn mond, pukkels wat jeuk en afgevallen door mijn eetlust.



Joos lief van je, ik geloof niet dat ik iets ernstigs heb hoor, maar de medicatie die ze me gavan word ook vaak gegeven preventief voor operaties en tegen maagzweer. Ik denk dat ze een soort bacterie hebben gevonden.

Eigenlijk zou ik de dokter nog eens willen spreken hierover, maar ben zo druk geweest deze week. auto vriend ook nog eens kapot dus ik kon zelf owen halen en brengen



charissa wat een heerlijke weekenden heb jij. En wat naar van T ik had ook niet begrepen dat jullie zo uit elkaar zijn gegaan, wat vervelend en ook nog zonder baan. bah.



hoe is het met wawa. Ik moet eigenlijk even teruglezen, morgen ochtend heb ik meer tijd.



xxxxxx

OOh fem wat heerlijk zulke fijne reacties! :inlove:

Verstandig dat je toch even langs de huisarts gaat. Kan me voorstellen dat je in de rats zit met al die ziektes op je werkvloer :hug:



Charissa, wat is dat met die mannen zeg! :wall:



Jane, gefeliciteerd met de bruiloft van je vriendin! Was het een leuk feest?

Enneuh…jij nog afvallen, kijk uit hoor, straks blijft er niets van je over :shock:





Vandaag ging ik met Julian naar zo’n fotograaf bij de appie. Nou daar had meneer dus echt geen zin in. Hij kon heel lief lachen en leuk ‘poseren’ als hij maar niet op de tafel moest.

Dan maar een stukje fietsen…even langs de kinderboerderij…even langs de bootjes…even bij het spoor naar ‘teinte’ kijken en toen weer naar huis. Lekker spelen in de tuin :inlove:

Ooh…hij heeft al 2 nachten doorgeslapen, zou hij het nu dan eindelijk door hebben? :pray:

Fem, wat een heerlijke reactie van je werkgever! :thumbup:

En dat je in de rats zit, heel normaal. Wel goed dat je het even gaat overleggen met de HA



Joos, jaaaaaaaaaaaaa Juul die al 2 nachten doorslaapt…ohhhh sstttttttt straks hoort hij mij gillen en is het over met de pret :shifty: haha en herkenbaar hoor, Loïs wilde ook nooit poseren voor een foto, nu heeft ze het liefst dat ik de hele dag achter haar aan loop met mijn toestel :roll:



Jane, kijk je uit met afvallen. Je bent al zo slank! Hoe was de trouwdag?



Vandaag Loïs weer naar T. en ik naar F. Heb er zin in, even lekker relaxen en genieten. Erg he dat je zo naar een weekend kan uitkijken :oops:

Hoi meiden,



Moet zometeen weer eens weg naar een verjaardag maar zal even snel proberen te reageren. Komt er momenteel zo weinig van :oops:



Patricia, hoe gaat het met je meid? Al iets meer het gevoel dat je toch echt zwanger bent?



Joos, wat ontzettend leuk die schommel voor Julian. Ik kan me goed indenken dat hij het geweldig vindt!!!

Verder alles goed met jou? Inmiddels helemaal weer hersteld?

Ook alweer aan een nieuwe ronde begonnen zag ik, ik hoop dat er dit keer geen gekke dingen gebeuren zodat jullie er voor kunnen gaan!!



Femmie, prachtige buik hoor meid. Ik had daar inderdaad ook nog niks van gezegd maar hij mag er zijn hoor! Fijn dat iedereen het nu weet want om zo’n buik de hele tijd in te moeten houden, dat is niet niks.

Wat reageerde jou leidinggevende trouwens leuk zeg op het goede nieuws!



Jane, jij dus aan de antibiotica. Zal best even schrikken zijn geweest zo’n uitslag maar ben blij te horen dat het niks ernstigs is.

Hopelijk kunnen jullie ook snel weer een poging wagen voor een brusje voor Owen.



Charissa, geniet van het weekend meid. Je hebt het dubbel en dwars verdiend :thumbup: :-



Marije, jij ook nog steeds de kriebels in de buik? Alles verder goed met je?



Mamalena, lekker weekend? Heerlijk genieten van het mooie weer en even geen werk. Wat een dag heb jij pas gehad zeg :shock: Dat is inderdaad niet voor herhaling vatbaar.

Ben jij toevallig al op een informarieavond geweest op een school voor I? Het duurt allemaal nog wel even maar als Nick 4 is volgt jou kleine meid ook altijd vrij snel vind ik :wink: :mrgreen:



Wawa, geen idee of je af en toe nog meeleest maar wil je even een heeeeeeeeeeeeeeele dikke :hug: en :-
geven.

Ook hoop ik dat je je een beetje beter mag voelen. Zo niet, dan nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou en een hele dikke :-



Uhm… ben ik inmiddels weer een beetje bij? Niemand vergeten hoop ik :oops:



Hier alles goed. Heb vandaag genoten van het heerlijke weer samen met man en kids.

Ben verder druk voor school, zomervakantie komt eraan hè!! Toetsen, rapporten, vaderdag en ga zo maar door. Erg druk dus momenteel.

Maar, ik lees in principe wel alle dagen mee hoor maar reageren lukt vaak even niet.



:-
en een fijn weekend nog.

Oh ja, Joos, wat geweldig dat Julian doorgeslapen heeft!!! Ik hoop dat hij het nu echt te pakken heeft en vanaf nu heeeerlijk door blijft slapen :-*

Tilly, deze periode is altijd super druk hè. Bij ons is het al net zo. Gelukkig kunnen we daarna lekker uitrusten. Heb je nog wat leuks gedaan met de jongens vandaag? Vaak is buitenspelen al leuk genoeg merk ik aan Julian.



Charissa, Julian heeft je gisteren gehoord hoor. Om kwart over 1 werd hij wakker. Maar hij had toen ook een behoorlijk volle luier. Daar zou ik zelf ook niet in willen liggen.

Enneuh…geniet jij maar lekker van je weekenden hoor! Ik gun het je van harte, en Loïs is vast ook blij met een mama die gelukkig is. :inlove:

oh balen joos, maar hopelijk pikt hij het slapen weer goed op. En het model wilde dus niet op de foto haha.

Wat belachelijk zeg wat er in dat restaurant is gebeurd is.



meiden ik ben nog erg moe. Bruilof was heel leuk, maar ik hield me maar met moeite staande. voel me gewoon niet fit en happy.



Ik heb maandag en vrijdag vrij genomen, maar moet dan weer vijf dagen werken. Dus ik ga maar eens goed bijtanken.



Hebben jullie ook zo heerlijk genoten van het mooie weer gisteren.



liefs

Wat was het heerlijk gisteren hè. Wat een verschil bij vandaag :cry:

:hug: balen dat je je niet happy voelt. Komt dat door je gezondheid? ga maar lekker bij tanken :-*





ooh trouwens…Juul sliep vannacht wel weer door! :dance:

yeah daar word iedereen vrolijk van.



Ik denk combi gezondheid, pillen, werk maar ik red het wel :wink:



Joos je hebt weer een prachtig deeltje geopend zeg. mijn complimenten en dank.



Wij gaan naar de zwarte markt vinden vriend en dochter erg leuk en ik sjok er wel achter aan haha