~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Graag gedaan hoor, en veel plezier!!

Hoi meiden,



Joos, wat heerlijk dat Julian zo lekker doorgeslapen heeft weer!!! Julian, ga zo door :clap: :wink:



Jane, hoop dat jij je snel wat beter mag voelen meid. Ik kan me voorstellen dat alles zo bij elkaar je niet in de koude kleren gaat zitten. Geniet van je extra vrije dagen, ik hoop dat je er wat meer energie voor terug mag krijgen.



Hier aan het wachten tot manlief en Nick weer thuiskomen. Vanmorgen is Nick met zijn hand door een ruit heen gegaan bij m’n schoonouders. Hij wilde een deur openduwen die meestal niet in het slot zit. Hij duwde er dus met zijn vuist tegenaan en ging er dwars doorheen. Deze keer zat de deur wel echt dicht en die gaf dus niks mee.

Het lijkt allemaal wel mee te vallen hoor. Op z’n pols heeft hij wat snijwonden die oppervlakkig lijken. Wel zijn er beste lappen los, erg sneu voor hem.

Nu zijn ze dus bij de hap om toch even te controleren of de wond schoon is etc. Ik ben benieuwd. Nick wilde best even naar de dokter maar het verbandje mocht er niet af, tja dat wordt natuurlijk lastig. Het doet hem behoorlijk zeer en hij wil nu niet dat iemand er nog aanzit. :think: :wink:

Ik heb hem wat lekkers meegegeven voor de terugweg in de auto, hoop dat hij daar een beetje moed van heeft gekregen. :mrgreen:

We wachten af.



:-*

Ahhh Tilly wat erg van Nick! Hoe was het bij de huisarts? Viel het mee of moest het nog gehecht worden ofzo?





Waar zijn alle anderen? :think:

jeetje tilly wat schrikken zeg. Hoe is het gegaan? Hoe kan zo’n klein menneke zo door een glasruit heen duwen. Wat zielig voor hem.





Vanadaag cb geweest en alles goed ook taal ontwikkeling, ik was bang dat dit niet zo goed was, maar zij zei dat ze al best veel woordjes gehoord had. Lekker eten, nijntje en dank je had hij daar gezegd ik had het niet eens echt door. Ik was in gedachten woordjes aan het tellen. Zij zei dat ze het pas in de gate houden als ze op deze leeftijd naast mama en papa nog geen drie woordjes kunnen zeggen.



Hij was wel een beetje te bol voor zijn lengte :oops: maar hij heeft de gedrongen bouw van papa kort en zwaar/breed. Maar we moeten letten op sapjes en niet teveel pyama papjes geven :oops: :oops: (als wij beiden laat terug zijn en het eten schiet er een beetje bij in dan geven wij hem een papje, zit natuurlijk heel veel suiker in.



ze vertelde ook dat de dosis vitamine d verhoogd is na onderzoek ipv 5 druppels kun je nu 10 geven tenzij de fabrikanten de hoeveelheid al hebben aangepast.



groetjes

Jane, het idee wat ik bij Owen kreeg op het laatste uitje was ook zeker niet dat hij achter liep. Het kan ook ineens heel snel gaan qua spraak (en dan zou je misschien willen dat hij zijn mondje eens hield :stuck_out_tongue: ).

Maar goed, altijd weer fijn om te horen dat je kleine man goed gekeurd is hè. :thumbup:



Julian krijgt 15 druppeltjes vitamine D. Dat staat op het potje dus dat doen we dan maar braaf. Het zijn druppels van dagravit.

hm ik heb davitamon bij het cb zijden ze volgens mij dat de dosis van 5 micro nog wat verhoogd was naar 10 dat zou betekenen dat jij 30 druppels zou moeten geven. Dat zou wel erg veel zijn misschien toch eens even nazoeken ergens.



Mijn vrije dagen zitten erop morgen weer aan de bak zie er tegen op.

Ik heb mijn cv op monsterboard gezet en naar één functie weggestuurd

Had een reactie van myhomebusiness systeem nog wat, zij beloven dat ik met mijn ervaring vanuit huis een bedrijf kan opstarten, kan iemand mij het adertje uitleggen. Fem weet jij iets van hen. Die vrouw wil een afspraak met mij, maar ik heb er een vreemd gevoel bij. Ik kon er ook niets over googlen van mensen die daar ervaring mee hebben of zo.



Meiden verder stil hier druk met date;s en beeps.



wawa meid hoe is het nu met jou, kom je nog wel eens langs hier.

:hug: voor als je de zin hebt.



Tilly hoe is het met Nick?



liefs

Ik moet trouwens 5 dagen aan de bak dus ik hoop jullie allemaal weer te zien maandag. Ik meld me dus even af.



:-* :-*

Ja, stil hier…Ben ik absoluut debet aan. Sorry. Het schiet er zóó vaak bij in. Geen excuus, ik weet het.



Tilly, jee, wat een schrik!! Hoe ist nu met hem? Ziet het er wel rustig uit? Hoe ist met je andere mannetje?



Jane, goed voor jezelf zorgen he? Die medicijnen zullen er best inhakken. Eng nieuws ook trouwens zeg. Had ik nog niet eens op gereageerd! Hoe voel je je nu?

En O. goed op schema, tuurlijk. Ze maken zich naar mijn idee niet zo heel snel zorgen hoor. Je kind moet behoorlijk afwijken wil er aan de bel worden getrokken. M zegt ook niet zoveel. Papa, mama, bal, ja, dees, die daar, een poging tot kaas en geluiden van dieren. Dan heb je het echt wel gehad. Zie dat ze veel (zóóveel!! :shock: ) snapt, dus dat komt er op een dag allemaal uit.



Joos, Juul aan het doorslapen :shock: Oh, meid…HEAVEN!!! Ik hoop zo voor jullie dat hij dit doorzet.

En npu hebben jullie zo’n mooie schommel…is het takkeweer!! :evil: Ik doe elke keer pogingen om op de fiets weg te gaan met de kids, maar weinig succes. Vanmorgen zijn ze respectievelijk een uur en anderhalf uur in bad geweest…om de werkvormen maar wat af te kunnen wisselen. Alle puzzels kennen we, tekenen weten we nu ook wel en voor verstoppertje is onze huiskamer niet meer verrassend genoeg.



Oh, mijlpaal, denk ik nu ineens aan: onze box is weg. Kind zit er nooit in en hij neemt alleen maar ruimte in. Einde babytijd… Toch raar.



Wawa, meissie, hoe ist? Ik blijf in gebreke he? Heb een drukke agenda, sorry. Nouja, ik niet, maar R wel. En dan wordt het voor mij vaak ook wat moeilijker. Ik laat het je nog weten hoor.



Verliefde dames? Hoe ist? Lekker aan het zwijmelen?



Volgens mij heeft er net iemand gepost. Effe kijken.

Hoi meiden, hoe is het? Stilletjes he hier?

Ikzelf ben ook erg druk.



Jane, werk ze en fijn dat Owen weer goedgekeurd is. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer wij weer naar het CB moeten?? :think: Met 2 jaar ofzo?



Joos, houdt Juul het doorslapen vol?



Femmie, hoe si het met jou?



N. is vandaag naar het kdv, kan ik heerlijk alles inpakken en laatste spulletjes halen. Vannacht om 4 uur komt de taxi 8)

he meiden,



hier ook ff teken van leven.



jane ik heb toen ook een dergelijke mail ontvangen. Ik kan je het adertje niet uitleggen, want ik heb de mail meteen weggegooid. Ik weet dat ik dacht, wow dat is gaaf en klinkt heerlijk, maar ik had er ook meteen geen goed gevoel bij. Zeker omdat ik geen ervaring heb in eigen bedrijf en mij gouden bergen werden beloofd, vond ik het te mooi om waar te zijn. Ik zou er niet op ingaan, maar het is maar wat je wil, je kan ook het gesprek aangaan en dan verder kijken, al moet je dan wel heel erg bedacht zijn op verkooptrucjes.

Wat rot dat je je nu niet zo happy voelt. Misschien door de med, maar denk dat andere factoren ook zeker een grote rol zullen spelen :wink:

Hoop maar dat je snel weer ergens je plekje weet te vinden :hug:



joos wat lekker dat juul doorslaapt zeg! En hoe voelde dat?



charissa jee wat een situatie met t ook en daardoor met je werk. Wat rot zeg. Hoe wat je weekendje?



tilly ow wat schrikken joh van nick! Hoe gaat het nu met hem?



patricia jij gaat vanavond op vakantie??? Owwwwwww ik wil ook!!! Heerlijk joh, hele fijne vakantie gewenst! :-*



vit d dana krijgt per dag 4 van die pilletjes, vind ze heerlijk, ik was ook al gestopt, maar las op mijn werk ook dat het opgehoogd was en bedacht toen dat ze er dan weer aanmoest. Ik vind het toch altijd maar gek hoor, dan weer dit, dan weer dat, alsof het vroeger niet goed was dan ofzo, de kindjes van mamalena bv hebben er toch ook niets van geleden dat ze maar 5 mg kregen? Maar goed, dana vind de pilletjes heerlijk dus krijgt ze ze maar gewoon.



mamalena jij had i toch hopelijk nog niet op zwemles zitten? En anders dan toch hopelijk niet bij die gestoorde vent? :pray:

Ow bij ons in de straat allemaal kindjes die bij hem zwommen :cry:

Ik wordt er helemaal naar van, die ouders ook allemaal in de rats, heb zo met ze te doen :cry:



hoe is het met de rest?, wawa, marije en booki?



Ik ben vanmorgen nog eens bij de ha geweest, verder weinig toegevoegde waarde gehad, maar goed dan weet ik ook dat ik het allemaal goed doe op mijn werk.

Verder barst ik vanaf donderdag van de pijn in mijn rug :frowning: . Zat gister op mijn werk bijna te janken van de pijn. Ook daarin had de ha niet meer aanvullingen op de ideeen die ik zelf al had wat ik ertegen kon doen. Wel jammer, maar goed, vanavond dat ik dus maar eens een uitgebreide massage vragen :smiley:



Verder net wezen zwangerschapsshoppen, heb een leuke jurk gekocht voor van de zomer en daarin zie je nu al echt een buik :mrgreen:

En ik zag nog een super gave jurk, maar die zat in mijn oksels te vervelen dus die heb ik maar niet gedaan, maar ga er van het weekend denk ik nog eens opuit, wil nog een paar leuke hempjes en nog een jurk of rokje, heerlijk kijk er zo naar uit op vakantie dadelijk :inlove:



En dana gaat vanaf 1 juli op de maandag naar het kdv. Vlgd week intake gesprek. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Kreeg gister wel de kriebels nav al dat gebeuren met die zwemleraar, zei ik tegen r. we geven haar dadelijk ook uit handen naar vreemden :shifty:

Maar goed, moet er toch wel een beetje op vertrouwen dat de meeste mensen niet zo gestoord zijn als die vent toch? :shifty:



En verder is dana ziekjes, de arme schat, ze is zo enorm verkoudenals ze niest dan niest ze zo een sliert snot uit haar neus tot op haar kin :silenced: net ook getempt, 38,5

ze is ook zo enorm zielig je ziet aan heel het snoetje dat ze zich echt niet lekker voelt, de arme schat :frowning:

Beterschap voor Dana Fem :hug:



Ik ken het verhaal van die zwemleraar niet, maar begrijp wel wat er aan de hand is. Echt, zulke mensen moeten ze naakt te kijken zetten aan een paal gebonden, en ze bevolking mag hem treiteren tot hij dood neer valt :x



Wanneer en warheen gaan jullie op vakantie fem?



:-*

is een ontuchtzaak waarbij wrs zoiezo 98 meisjes het slachtoffer zijn geworden (waarvan ook minder valide kindjes) en zeer wrs was die vent al 18 jaar actief.



Die heeft echt geen leven meer, hoorde vanmorgen op het nieuws al een vader die zei dat ie maar beter achter de tralies kon blijven, want anders was ie er wrs snel geweest. Kan me voorstellen dat je zo enorm woest bent op zo’n kerel, waar haalt ie het lef vandaan.



Maar goed, vakantie :wink:

wij gaan in aug 3 wkn naar zuid frankrijk :inlove: 8) :inlove: 8) :inlove:

98??? :shock:



Frankrijk, wat een heerlijk vooruitzicht joh! :thumbup:



Ik voel me helemaal niet lekker ineens. Keelpijn en duizelig. Moet nog 1000 dingen doen voor de vakantie, maar ik ga denk ik toch maar even een uurtje plat liggen



:-*

Meiden ik ga de pc afsluiten en mijn kleine meid ophalen. Vanavond kom ik hier niet meer. Moet nog wat laatste spullen inpakken en om 4 uur vannacht gaan we weg.



Tot over 2 weken!!



:-*

Patricia, je leest het wel niet meer maar ik wens je een heeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie.



Alle andere meiden een dikke :-* . Ik heb alles gelezen maar moet me nu klaar maken want ga zo weg. Vanavond probeer ik iets moois te maken met bloemen. :wink: Gaat helemaal goedkomen.



:-*

PATRICIA, FIJNE VAKANTIE!!! En niet ziek worden hè. Hopelijk heeft je slaapje je goed gedaan!



Fem, walgelijk wat die vent heeft gedaan. En wat ik helemaal niet begrijp, het schijnt dat hij al tig jaar bekent staat als ‘enge man’. Hoe kan zo iemand jarenlang ongestoord te werk gaan. Mijn god, het zal je kind maar zijn. Ik zou niet voor mezelf in staan.

Volgens mij wordt het trouwens weer tijd voor een buikfoto!!! Ik was vandaag nog even bij prenatal om een cadeautje te kopen. Oeh al die bolle buikjes :inlove: Wel balen dat je zo’n last van je rug hebt.

Beterschap voor Dana!



Mamalena, gezin gaat voor hè. Daar hoef je je niet voor te excuseren. Maar het is altijd wel leuk om even wat van jullie te lezen. Dat weer is wel balen inderdaad. En op ma-di-wo is Julian 's avonds te moe om nog in de tuin te spelen. Al die indrukken op het kdv hakken er goed in bij hem. Hij is echt bekaf.

Jouw meiden konden vandaag weer lekker naar buiten! Heb je nog wat leuks met ze gedaan?



Jane, 30 druppels, dat lijkt wel wat veel inderdaad. :think: Te veel vitamine D is ook niet goed. Totdat we naar het cb gaan laat ik het maar bij die 15 druppels. Julian speelt ook veel buiten, daar pikt hij ook wel wat op.

Je hebt het echt niet naar je zin op je werk hè. Is het heel anders dan dat je je had voorgesteld?



Tilly, creatief met bloemen!







Ik blijf afkloppen, maar Julian slaapt nog steeds door :dance:

Even een teken van leven:



Gisteravond een pretecho gehad. Alles zag er mooi uit. Er zat alleen geen piemeltje aan.

Ooeehhh een meisjeeeeeee :inlove:

Wawa :inlove: :inlove:



Hier ook even een teken van leven, kom later op de dag even uitgebreider terug :thumbup: :-*

patricia, owwwwwwwww jij ligt nu lekker te bakken in de zon! :inlove:

(ow nee, je zit nu natuurlijk aan een heerlijk ontbijtbuffet)



Ow meiden ik ben me toch al weken aan het verheugen op mijn vakantie, ik heb er zooooooooo veel zin in!



tilly wat heb je in elkaar geknutselt met bloemen? Is dat voor vaderdag?



joos hij stond juist bekend als een aardige, lieve en sympatieke vent. Enige waar ik me een beetje boos over kan maken is dat er nu iemand uit de kast komt dat ie 18 jaar geleden misbruikt is, dan denk ik, als je dat toen gedaan had, waren zoveel kindjes zoveel ellende bespaard gebleven :x (maar goed, kan me ook wel indenken dat mensen er niets mee doen om het weg te stoppen alsof het niet gebeurd is :frowning: )



wawa owwwwwwww een meisje :inlove: wat leuk joh! Heb je eenzelfde gezinnetje als mijn ouders hebben (kwa volgorde geslacht dan he) Hoe is het verder met je?



charissa hoe is het met jou verder?



Hier alles goed, ik ga vandaag een gave emmer en schep halen voor dana.

Hoe erg ben je dan? Heb gewoon mijn zinnen gezet op een emmer en een schep! MOET gewoon perse deze hebben :oops:







en verder gaan dana en ik vandaag knutselen voor papadag. Ga denk ik een kleerhanger besmeren met verf, of een stoffen boodschappentas, moet nog ff kijken…



Wat doen jullie?