~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Hi meiden,

Ja sorry! Heb het ook zo druk met… :inlove:

Heb veel gemist geloof ik… :shifty: Ga ook niet reageren want denk dat dit samen even uitgepraat moet worden… was van beide kanten niet zo bedoeld denk ik… :hug: :-

Van het weekend heb ik even goed de tijd om bij te lezen en weer up to date te komen…

Nogmaals sorry… Maar ben zo druk met leuke dingen doen… :oops: :mrgreen: :mrgreen:

kus voor jullie allemaal! :-

Ga jij maar lekker druk zijn met andere dingen Marije :inlove: :inlove: Ik ook weer aankomend weekend :thumbup:

Vind het zo leuk voor je :-*

@Marije wrote:

was van beide kanten niet zo bedoeld denk ik…

Dat denk ik ook idd…

Vind het ook erg jammer hoe je nu reageert wawa. Ik reageer meteen met een sorry en had deze van jou kant ook gehoopt terug te horen, maar krijg nog ff een klap na…

Ik kan me nog herinneren dat jij ooit degene was die zei dat je liever had dat dingen soms ff goed knalde en uitgepraat werden. En ik denk dat je ook heel goed weet dat ik iemand ben die ruzies eerder uit de weg gaat dan ze opzoekt.

Ik heb ook zeker nagedacht of ik het wel neer moest zetten, gezien het feit hoe je op dit moment in je vel zit, maar ook ik heb daar af en toe last van en ook ik mag toch soms best ff zeggen wat ik ergens van vind? Je mag best weten dat ik de hele middag van slag ben geweest en ik weet dat je het niet zo bedoelt hebt.

Ik weet ook niet goed of ik dit nu via pb moet doen of zo, maar ik heb wat dat betreft geen geheimen voor de rest, maar als jij het liever via pb uitpraat vind ik het ook goed.

Ik hoop dat ik bij deze niet weer dingen fout heb gezegt, maar goed ik bedoel het niet slecht en zeg alleen hoe ik het ervaar, voel en zie.

Charissa, best vermoeiend hè. Fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Heb jij ook een voortuin, of zit je op de stoep met Loïs?

Marije, ‘bezig met leuke dingen’ :thumbup: :mrgreen: Geniet ervan meid.

Femmie :-

Wawa :-

Wat een heerlijke dag weer vandaag! Ik kan hier echt zo van genieten! :inlove: Hopelijk is het over 2 weken ook nog zo.

Ik heb geen voortuin, maar een brede stoep voor. En als de zon niet meer bij de voordeur is verplaats ik mijn stoel richting fietsenrek en ga ik daar zitten. Je ziet hier zoveel mensen in de straat buiten zitten, vanmiddag aan de overkant een compleet zwembadje met 5 kids erin. Tja in A’dam moet je toch wat met piepkleine tuintjes en sommige zonder zon :lol:

En jij Joos, jij ging zwemmen toch vanochtend? Was het gezellig? En het weer houdt volgens de berichtgeving nog zowieso aan tot 1e week juli dus nog even lekker genieten. Alleen aankomend weekend zijn er volgens mij wat buien voorspelt met onweer maar is wel even goed voor de tuinen 8)

Ziet er altijd wel gezellig uit, al die kids op de stoep :stuck_out_tongue:

We gingen vanmiddag zwemmen inderdaad. Was erg gezellig, er is geen verkeerd woord gevallen. Heerlijk in de zon gelegen. Wat een zware baan hè :wink:

joos, ow nog 2 wkn tot vakantie, wat heeeeeerlijk, ben jaloers.

Wij nog 6 wkn ben echt aan het aftellen

Poeh en wat een zware baan idd, hihi wel lekker hoor, ik vond dat altijd geweldig als de zwembadjes naar buiten gingen.

charissa, wat lekker dat je zo voor nog van het zonnetje kan genieten en als iedereen dat zo doet kan het nog gezellig zijn ook!

marije, jij heerlijk in love! Wat lekker meid, leuk te horen dat het zo gaat!

Ik ga zo op bikini jacht, heb al mijn bikini’s afgezwommen tijdens de zwangerschap van dana, heb dus niks meer in de kast. Wil vanavond weer gaan zwemmen dus moet echt ervoor op pad (heeeeeeeeeeeeel vervelend voor een bikiniverslaafde :dance: )

Wat heb jij toch een vervelende taak vandaag Fem :mrgreen:

Ik ga straks lekker een terrasje pakken met mijn vriendin, heb er nu al zin in, lekker mensen kijken :mrgreen:

bikini tocht geslaagd :dance:

Al meteen 1e winkel, 1e bikini die ik uit het rek trok was leuk, zat leuk en is het geworden! Joepieeeeeeeee, verder heb ik me ingehouden, de overige vond ik allemaal net niet, dus heb het hierbij gelaten, komt vast nog wel een bikini die ik ook heel leuk vind :mrgreen:

en jou taak is ook erg vervelend vandaag charissa 8)

Maar schijnt daar de zon dan? Hier is het alleen maar drukkend en bewolkt.

Las net een pb waar ik helemaal niet blij van werd!! :evil: :frowning: :wall:

Hè Fem wat jammer, nu kon je niet verder shoppen :wink:

Fijn dat je geslaagd bent. Zwemmen zal ook wel heerlijk zijn voor je rug!

Mamalena, ik heb ook een pb gehad. :wall:

Charissa, heb jij nog wel zon? Hier komt hij af en toe tussen de wolken door gluren. Ik vind het niet fijn buiten. Zoals Fem al zei; drukkend.

Geen idee of Julian daar ook last van heeft, of dat hij iets anders heeft, maar hij is niet in zijn hum :?

buik volgt :wink:

:inlove:

rammelderammel

ow, ik zie nu pas berichtje van m’lena,

ik heb geen pb gehad, maar ja denk wel te weten waarom.

Jammer dat het allemaal moet lopen nu zo.

Heel jammer inderdaad :cry:

En ook niet nodig volgens mij…

Yup ook pb gehad, vind het erg jammer :cry: :cry:

Zon, zon, waar is de zon??? Geen terras gepakt dus :thumbdown: En nu, nu schijnt de zon :roll:

Fem, wat lekker dat je geslaagd bent en al in de 1e winkel :thumbup:

Oh enne Fem :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Het goede weer kwam weer terug hè :dance:

We hebben tot nu toe lekker buiten gezeten.

Ik zou nog wel buiten willen zitten, maar vriend heeft het koud :mrgreen:

Koud :? Is het een koukleum Joos?

Het is hier ook nog heerlijk buiten, wel een beetje benauwd maar heb net nog heerlijk buiten gezeten met mijn wijntje. Zometeen weer even naar buiten, ik hou van zon en warmte (alhoewel die benauwdheid niet echt hoeft nu). Ik ben een zomermens, of zal dat zijn omdat ik als sterrenbeeld Kreeft ben :stuck_out_tongue:

hoi dames…

jaja ik ben er nog :oops:

Femmie, oh wat een mooie echo !! lieffffff :inlove: ben ook benieuwd naar de buik.

En leuk joh dat je al vlug een leuke bikini had gevonden. beter dan heel de stad afstruinen en nog niks vinden :lol:

Joos, lol die A van jou is net zo’n koukleum als die vent van mij dan… die kan ooit een trui aan doen of een jas en ik gewoon in m’n tshirt ofzo.

Charissa, ah jammer van dat terrasje… ach ja moet je het morgen ofzo maar doen 8) zou je dat doen met K?

Las dat het verder nog lekker gaat met F :inlove:

En met je mooie meisje?

M’lena, Hoe is het met je? en je mooie meisjes?

ja D zit op baseball les, maar echt geinteresserd is hij niet hoor :roll:

het is ook erg heet als hij moet spelen 25+ graden van de week was het 37. Maar hij is met z’n vriendjes dus hij heeft wel lol enzo maar echt dat rennen van honk naar honk en achter de bal aan om te vangen ziet hij niet zo zitten… dat gaat op z’n elfendertigste om het zo maar te noemen … Hij is niet de enigste die gewoon lol wil hebben dus het zal wel goed zijn.

Marije, oh jij ook nog lekker aan het genieten van de liefde en je mannen :inlove: gun je alle geluk toe.

Jane, alles goed? hoe is het met je grote kleine mannetje?

Tilly, fijn dat het toch mee is gevallen met nick, balen dat het steeds open gaat/ging. hoe is het nou? valt niet mee om er rustig mee te doen als kleine man zijnde natuurlijk :hug:

Patricia, hopelijk heb je een super tijd nou.

wawa, fijn dat het een stuk beter met je gaat.

verder sluit ik me aan bij dat het onnodig is bij wat er is gebeurd/geschreven. als het datgene . 2 zwangere, 2x extra hormonen excuses aangeboden … verder laat ik het hier maar bij want ik ben ook al een tijdje niet super actief dus weet niet wat er allemaal speelt via pb’s en zo.

.

Hier gaat alles goed.

D en T zijn lekker druk. D is gewoon zichzelf, het liefste in z’n auto rijden of fietsen. T speelt liever met de bal en knuppel.

Zijn 2 vriendjes van mekaar dus dat is erg fijn. T is wel nog een graadje erger dan D qua stunts en lef :shock: en T zit het liefste in bad, als de badkamer deur open is zit hij al met kleren en al in bad (zonder water)

Verder nog ff druk met J zijn school en werk (toch 7 dagen in de week bezig) heeft dan van 2 july tot half augustus ofzo vrij van ma t/m donderdags en werk van vrijdag t/m zondag.

Dan gaan we fietsen kopen en zo’n kar voor erachter waar de jongens in kunnen zitten. mis dat wel hoor echt fietsen. Al hebben we hier niet echt veel keus uit fietsen, tja mountain bikes en uhm mountain bikes… zelden hebben ze een pakkedrager :shock: ach we vinden wel wat en dan lekker op pad… wil m’n energie en spieren terug !!!

:-* zo nu genoeg gezeverd