~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

hihih daar kan je het ook wel leuk hebben :mrgreen:

hahaha inderdaad, maar met 2 kids :think: :mrgreen:

Hmmm oké, da’s minder ideaal.

Weet niet of ze daar leuke speeltuintjes hebben voor de kids, ben er eigenlijk al heel lang niet meer over heen gelopen. hmmmm toch maar weer eens doen, is leuk :lol:

De laatste keer was ik er met Mirretje (en Suus :mrgreen: )

We hebben er dus alleen gewandeld hè.

Hmmm misschien een keer iets voor een meeting :think:

oh alleen gewandeld :mrgreen:

Maar je hebt toch volgens mij ook zo’n wallenavond, krijg je een rondleiding over de wallen

Ja dat lijkt me dus echt superleuk hè. En dan ook af en toe even een kroegje induiken.

Een ander goed plan is om nu af te sluiten en de hond uit te laten. Daarna ff douchen en naar bed.

Slaap lekker!

Lijkt me ook leuk en gezellig!

Slaap lekker :-*

Goedemorgen :mrgreen:

:zzz: :zzz: heel onrustig geslapen, veel wakker geweest en net mezelf uit bed gehesen :zzz: :zzz: Nu lekker ontbijten en dan hup sportkleding aan, moet nog wel even goed achterin de kast kijken waar het nou ligt :think:. Is ook al zo lang geleden dat ik gesport heb :lol:

Fijne dag meiden en veel plezier waarschijnlijk met de buitenbadjes en veel water 8)

en voor de meiden die moeten werken, sterkte met het warme weer :-*

Hoi meiden!

Ik heb vandaag echo gehad.

En hij was prachtig!!! :dance: :inlove:

Grrrrrrrrr zit ik daar drie kwartier in de wachtkamer te wachten op de echo met een klappende blaas (ze waren veel te laat). Zet ze die echo erop “hij ligt veel te diep, ga maar uitplassen dan doen we hem inwendig”

Het enige wat ik kon denken was "yes plassen, plassen, plassennnnnnnnnnnn :oops: "

Nou we hebben een prachtige beeb gezien. Ik kreeg nog op mijn kop dat het geen pretecho was, omdat ik vroeg of de video wel aanstond :oops:

Maar schedeltje zit mooi dicht en nekplooi ziet er mooi uit en we hebben armpjes en beentjes en voetjes en handjes gezien :inlove:

En vriend was nieuwsgierig “niet dat we het weten willen hoor, maar kan je met dit termijn al zien wat het wordt?” “ik heb het al gezien” was haar antwoord.

:think: :think: :think: en muts die ik ben, ik heb de hele film uit zitten pluizen en de foto om te bekijken of ik er wat van kan maken :lol: En dan zit ik te denken van, wat zou logisch zijn wat ze gezien kan hebben? Maar ja, die vrouw maakt tig van die echo’s op een dag, dus dat is gewoon routine voor haar om te zien.

Haha ben nu ook wel heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig, maar willen het niet weten. Maar wel gek dat iemand anders het wel al gewoon weet.

Verder mag ik 7 aug. voor de 20 wkn echo (ben dan 18 +3) maar daarna zijn we 3 wkn op vakantie en de echoscopiste zei ook dat het wel kon met dat termijn en mijn figuur :dance:

Verder verklaard het wel mijn rugpijn, nu ik weet dat mijn bm zo ver naar achteren ligt. Niet dat ik er verder wat aan heb, die rugpijn gaat gewoon verder, maar goed…`

Ow en ik had dus echo en dacht weer “ow er zit echt een beeb in mijn buik”

Blijf me elke keer verbazen, zo stom, zit daar te wachten en weet waarvoor, maar het lijkt alsof het nu pas echt begint door te dringen IK BEN ZWANGER!!!

Eergister ook helemaal weg liggen zwijmelen bij het invullen van mijn dagboek. Hehe hier het ik op gewacht op dit gevoel, roze wolk here i come! :inlove:

En dan… ik lig hier nu op mijn ligbed, op de vlonder, aan het water… * zucht* wat heb ik het toch goed 8)

Dana ligt weer lekker te slapen en ik neem nog eens een lekker slokje drinken. (moet eigenlijk zo’n non-alcoholische cocktail hebben he, dan heb ik hier helemaal een tropisch gevoel :mrgreen: )

En dan ga ik nu ff bijlezen.

Ow ja, sorry kan de foto ff niet showen, want ik ben het fototoestel kwijt :?

Komt wel weer boven water, maar ja nog ff geen plaatje van onze beeb dus :roll:

ow meiden, ik ben de 12 wkn al over!

jane, zeker ik vind het heerlijk, alleen zoals ik al schreef, soms zo moeilijk te bevatten, de tijd vliegt en de zwangerschap lijkt soms langs me heen te gaan en daar baal ik dan van, maar net zoals nu, vooral op een vrije dag kan ik zo heerlijk genieten, buikje begint te komen en mensen vragen ook voort of ik zwanger ben, zooooooo heerlijk en dan met de zomer in vooruitzicht en beter nog, de vakantie die eraan komt! :dance:

wawa, wat goed meid te horen dat het steeds wat beter met je gaat! Hoop dat je er snel bovenop bent en je de 2e helft van je zwangerschap beter gaat ervaren :-*

mamalena, kom gewoon gezellig een keer langs joh! Tja het gras ligt er nog altijd niet hoor, dat gaat pas in sept worden ofzo, maar ik geniet er al heerlijk van.

En ik kreeg net een folder van nutricia dat ze nog onvoldoende voedingsstoffen uit gewone melk halen, maar ja das verkooptruc denk ik dan, dana krijgt voort normale melk EN…

Dana drinkt helemaal zelf uit de beker!!! :dance:

Wel goed om eens te updaten met de peut. en die verjaardag, ow dat zijn wel van die rotdagen die je idd niet uit je hoofd krijgt en dan denk je eraan terwijl je dat helemaal niet wil omdat dat mens het niet waard is maar toch doe je het. :x

tilly, hopen dat nick zijn handje snel genezen is.

charissa, weer fijn weekend gehad, heerlijk joh!

joos, idd hier is boekje groen en ik heb hem terug!!! :dance:

Hij lag in de la van de box, waar hij altijd ligt en die ik inmiddels 3 keer helemaal leeg heb getrokken en vriend ook en toch erover heen gekeken, stom he?!

m’lena altijd leuk die extra centen! Lekker ff weg, dat doet een mens goed.

Wij hebben de envelop ook gehad en uhm, nja ik zal maar zeggen :dance: :dance: :dance:

nou ik ben er weer vandoor, ga nog ff zonnen 8)

Fem ik heb je al even op msn gesproken, maar wil ook hier ff reageren.

Ik ben nu zooo benieuwd naar die echo :inlove:

En inderdaad, de 12 weken al voorbij :dance:

Charissa, hoe was de sportdag? Je bent vast goed verkleurd!

Morgen gaan wij met de hele onderbouw zwemmen. Ook lekker.

Ik heb vandaag voor Julian een waterbaan gekocht. Hij vond het wel leuk, maar was (na de opvang) eigenlijk te moe om er echt leuk mee te spelen. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden morgen.

Femmie, is dus een jongetje :wink: , dat zien ze namelijk altijd al vroeg :wink:

Morguh!

Fem, wat klink je toch lekker zwanger meid :inlove: Ben ook benieuwd naar de echo

Wawa, leuk om je weer even voorbij te zien komen. Ik wist dat helemaal niet van jongetjes en zo vroeg het al kunnen zien op de echo, maar ja heb ook maar 1 meid :mrgreen:

Joos, leuk zo’n waterbaan! Hopelijk is hij er vandaag lekker lang mee zoet :mrgreen: Have fun met zwemmen vandaag!

Sportdag was leuk maar vermoeiend. Kinderen luisterden goed, maar toch, je bent de hele tijd kinderen aan het tellen en om je heen aan het kijken of er niet stiekem eentje vandoor gaat :lol:

Was wel helemaal gebroken gisteren dus lekker de waterspeeltafel voor het huis gesjouwd, water erin, loïs lekker spelen en ik languit in mijn ligstoel bijkomen in de zon :thumbup:

Heb helaas geen zon in mijn tuin dus moet alles naar voren slepen :roll:

Geniet vandaag van het mooie weer meiden :-*

@Wawa wrote:

Femmie, is dus een jongetje :wink: , dat zien ze namelijk altijd al vroeg :wink:

bedankt voor deze info, ik zeg toch dat we het NIET willen weten… :x

Denk niet dat Wawa het zo bedoeld heeft Fem :eh:

Als ik je verhaal lees heb je ook de hele video uitgeplozen om te kijken of je er misschien wat van kon maken :wink:

En hee, misschien is het wel gewoon nog een meid :thumbup:

nee dat denk ik idd ook niet. :frowning:

sorry wawa :hug: ik kwam misschien ook wel weer ff bot over , maar ik was ff pissed erover, dacht sjonge jonge ik zeg toch dat ik het niet weten wil en had echt ff gevoel van, nou is de hele verassing weg :cry:

maar heb inmiddels ook deze info gevonden:

Bij een te vroege geslachtsbepaling schijnen ze meisjes nog wel eens aan te zien voor jongentjes, omdat de schaamlippen dan nog niet voldoende ‘uitontwikkeld’ zijn (ze zijn dan groter) en dan nog wel eens voor iets anders worden aangezien.

En verder zat ik te denken, die echoscopiste zegt nooit dat zij het al gezien heeft als ze rond dit termijn alleen jongetjes kan zien en weet dat wij het niet weten willen, als je snapt wat ik bedoel.

dus het kan nog alle kanten uit, ik wil het gewoon niet weten, ik wil het gewoon een verassing houden tot het eind, zo lang mogelijk, daar kan ik zo heerlijk van genieten.

@femmie wrote:

@Wawa wrote:

bedankt voor deze info, ik zeg toch dat we het NIET willen weten… :x

Krijg de ram bam en Joos dit keer mag je me echt van het lijstje schrappen!

Wawa :cry: :cry:

Nou dit vind ik helemaal niet leuk :cry: