welkom terug marije, heerlijk dat je het leuk gehad hebt! Kom maar op met die verhalen en foto’s!
Tilly, fijn weekend meis. Gaan man en kids ook mee?
mamalena, nee het is heerlijk bijgetrokken vandaag he! Maar vanmorgen was het wel noodweer, maar goed toen lagen we nog in bed.
En ja, ze hadden magazijnverkoop bij future maman, dus daar ben ik nog een keertje gaan kijken.
jane, wat goed dat je gebeld hebt. Bij mij kon ook de ass. het af. Ik twijfelde nog, maar dacht, wat maakt het uit als het maar helpt wat je geeft! Op zich ook wel een redelijke verklaring die ze gaf, wel jammer dat je daar niet over geinformeerd bent op voorhand, dan had je eerder actie kunnen ondernemen. Maar eindelijk 2 goede ervaringen op gedaan, wie weet wordt het nog wel ooit wat daar.
patricia, owwwwwww meid heerlijk hartje gezien EN gehoord!
En jullie gaan dus ook voor de nekplooimeting, wanneer krijg je de uitslag?
Ik maak altijd met de digi camara een foto van de echo om hem op de pc te zetten. In het licht, voor het raam dan kan je flitser uit.
Ik heb van de week wat stoms gedaan :oops:
Meisje uit het maandentopic had via de stethoscoop geluisterd naar het hartje, dus ik dacht op mijn werk, hup deur dicht en stiekum gaan luisteren. En ik hoorde niks… :shifty:
Kreeg helemaal de zenuwen. Domme muts dat ik ben, want dat is de reden waarom ik geen angelsound wil.
Dus ik heb maar zitten zoeken en zoeken en toen hoorde ik op een gegeven moment in de verre verte een hartje kloppen. Kon niet helemaal opmaken of het de mijne of die van beeb was, maar goed ik hoorde er een en die van mij kan ik ook niet horen daar als het niet goed zou zijn met beeb natuurlijk.
Ik bedacht pas te laat dat mijn baarmoeder naar achter ligt dus dan is het ook wel logisch dat het moeilijk te vinden is en een stethoscoop is geen doptone, de vk doet het niet voor niets niet met de stethoscoop.
Owwwwww ik mag dit noooooooooooooooooooit meer doen!!!
Verder alles goed hier.
haha fem muts die je er bent. Hoe maak je het jezelf moeilijk, eigenlijk moe je zoiets alleen experimenteren vlak voordat je naar de vk gaat.
Marije waar blijven de verhalen leuk leuk leuk.
Tilly fijn weekend hoor lekker met je zussie gaan de kids en mannen ook mee. ik hoop en duim op lekker weer, vandaag was heerlijk.
m’lena eigenlijk wist en dacht ik het ook voor het verhaal van ass, maar ik bagatelliseer als het om mijn eigen gezondheid gaat belachelijk dat ik dan een zetje in de rug nodig heb. Ook heb ik wat negatieve ervaringen met de medische wereld en kom ik er zo min mogelijk ( wie niet…)
lekker in de tuin aan de slag geweest??
ik kom daar altijd helemaal tot rust.van de week even een pittig gesprek op mijn werk gehad en hup die klimop moet nodig van die muur haha heerlijk. Het is zo’n dankbaar werk in tegen stelling tot wassen en strijken.
Misschien eens een tuin show houden hier met foto’s.
Patricia nog in de wolken van al dat moois wat je gezien hebt?
fem doe jij ook een nekplooimeting deed je dat ook met dana?
Bij owen geen moment aan getwijfeld heel erg de gedachte we krijgen wat we mogen krijgen, maar nu misschien ook door de doelgroep waarmee ik werk denk ik welleens ik laat alle testen doen die er zijn, maar het is niet mijn overtuiging of levens visie om dat te doen, maar mischien de onzekerheid van kan ik het allemaal wel aan met een tweede. vriendlief is voor testen ook met owen.
meiden lig in bed met laptop en mega capsule in mijn doos. ik hoop zo dat het werkt. heb er wel een glas wijn bij genomen :oops: ik dacht nu kan het nog :oops: :oops:
doegie
Ladies, probeer echt vanmiddag even bij te lezen en te reageren :oops: …Ben druk geweest en vandaag boodschappen doen e.d. voor morgen, mijn birthday.
Maandag ga ik met vriendinnen naar Antwerpen en 's avonds naar Mol (ligt naast Antwerpen) en dan blijf ik daar bij F. slapen. Die zit voor 2 weken daar in Belgie en anders zien we elkaar 4 weken niet ivm mijn vakantie straks :mrgreen:
en dat is natuurlijk veeeeeeeeeeel te lang als je inlove bent. Fijne verjaardag en tot snel have fun.
:think: ik schreef geloof ik idd dat wij de combinatietest deden he? Maar om onduidelijkheid uit de wereld te helpen, we hebben die niet gedaan. Bij dana ook niet. (weet niet goed waar dat woordje “ook” vandaan kwam, denk alszijnde “nu ook weer, net als bij nesrin” ofzo)
Heb er ook niet over na hoeven denken, gyn vroeg het en ik zei meteen nee en hij begon ja maar, maar voor mij is het ook duidelijk net als bij jane. Verder ben ik van mening dat je 1 ding uitsluit terwijl er nog 20.000 andere dingen kunnen zijn.
Maar goed uiteindelijk is het ieder voor zich, mij zou het enorme onzekerheid geven omdat het een kansberekening is en ik zou het zoziezo nooit van zijn leven weg kunnen en willen laten halen.
jane, muts dat ik ben ja, idd beter voor vk bezoek maar dan hoeft het ook niet want dan ga je al naar de vk. Maar heb het van me af kunnen zetten hoor, voel gewoon dat het goed zit met beeb.
En heerlijk, glas wijn, helpt die capsule al?
Hihi en jou planten moeten het bezuren dus als jij je ff uit moet leven.
charissa veel plezier dit weekend meis. Joh das wel een tijdje zo met de vakanties, vlgd jaar maar gewoon saampjes plannen
En proficiat alvast met je verjaardag!!! Fijne dag gewenst. Vier je het bij hem in bels?
Die tuinshow hier is wel een leuk idee trouwens, maar mogen we dan nog ff wachten? Nog een paar weekjes en dan hebben we gras!!! :dance:
En vanavond hebben we licht, het gaat ineens hard! Heerlijk en dan hoop ik op een heerlijke nazomer dan ga ik met dana goedmaken wat ze afgelopen maanden heeft moeten missen in de tuin.
duimerdeduim voor joos.
Saaar, ik vergeet je helemaal te feliciteren… :oops:
Heb ik ook nog wat voor je: (low fat)
Heb je een fijne dag gehad?
Meiden, ik heb een heel drukke dag gehad en ben kapot. Moet echt naar bed. M’n vakantie zit er weer op dus morgen weer an die arbeit… :evil:
@mamalena wrote:
Saaar, ik vergeet je helemaal te feliciteren… :oops:
:oops: :oops: :oops: ikke ook :oops:
oops sorry charissa. Bij deze alsnog!:
mamalena, werkse weer morgen, wat is dat snel gegaan??? Was maar 1 week dan toch?
Charissa, heb je een leuke dag EN weekend gehad?
Helaas Fem, vakantie is net een zs: Het gaat zóóó snel!!! Was 2 weken thuis…
En nu ga ik echt naar bed.
(En sorry, dat ik niet heb gereageerd op jullie. :shifty: )
He ladies!
heb een heerlijke verjaardag gehad, rustig, mijn ouders broer en zusje waren er en 's middags en 's avonds lekker gehangen, gedronken, gedanst en gelachen met 2 vriendinnen.
Nu me aan het klaar maken om richting antwerpen te gaan en naar F. toe te gaan vanavond…
Tot morgen of woensdag, zal eens kijken of ik foto’s kan maken van F. :mrgreen:
@mamalena wrote:
Helaas Fem, vakantie is net een zs: Het gaat zóóó snel!!!Haha dat zou toch wat zijn, 40 wkn vakantie!!!
Hihi ik snap je, ik dacht echt dat het maar een week geweest was, maar ja ik ben ook zwanger he, dus mijn tijd vliegt zoiezo.
En die van vriend ook, die zei het vanmorgen nog dat ie het echt niet normaal meer vond hoe rap het gaat. Ben gewoon al bijna 16 weken!!!
@mamalena wrote:
(En sorry, dat ik niet heb gereageerd op jullie. :shifty: )Nou ik vind het echt schandalig!!!
:lol: ach meid, we hebben allemaal toch wel zo onze periodes van veel schrijven, weinig schrijven en wel of niet reageren, don’t worry :-*
charissa owwwwwww ik dacht dat je zaterdag al naar F ging. Ik snapte al niet helemaal dat je je verjaardag in belgie ging vieren. Maar is dus ook niet zo. Leuk dat je verjaardag gezellig is geweest. En veel plezier dan nu bij F! :mrgreen:
En dan wordt het ook eens tijd voor fotos he!
Vriend staat nu bij U2 10 mtr van het podium…en ik zit op de bank…
ow en ik haal dana net op van kdv. Hangt er een briefje dat op een groep vandaag hoofdluis geconstateerd is. Ik lees welke groep en denk, pfieuw niet dana’s clubje.
:? was er een leidster ziek en is de leidster van dana met haar kindjes op dat groepje gaan zitten om bij te springen :doh:
Geef er allemaal niets om, kan gebeuren en prima dat ze bij de grotere kids zit maar owwwwwwwwww die hoofdluis!!! Ik ben net maar meteen met dana onder de douche gesprongen en flink gewassen en babyshampoo en daarna babyhaarlotion. Las op “omaweetraad” dat ze daar niet tegen kunnen, hopen maar gewoon dat ze het niet gekregen heeft en ik er anders op tijd bij ben geweest.
maar ik heb nu wel overal jeuk…
(psychisch, ik weet het :doh: )
He fem, ik begrijp je reactie hoor, en hoofdluis zou niet fijn zijn, maar ws zal ze het ooit wel eens krijgen hoor. Is het niet op het kdv dan is het wel straks op school :hug:
En ja, wij gaan wel voor de combinatietest. 6 augustus.
Hoe vond je vriend het bij U2?
:-*
vriend vond het erg gaaf en voorprogramma erg goed. Was alleen wel schandalig laat thuis. kwart voor 3 begon me al zorgen te maken en hij moest om 7 uur weer op voor het werk.
Verder snap ik ook dat dana echt niet aan de hoofdluis zal gaan ontkomen en zeker nu is het denk ik nog wel prima te doen hoor met dat koppie met van dat dunne korte haar maar leuk is het nooit natuurlijk.en ik was als bang dat ik het misschien ook zou krijgen en ik verzeker je, dat is echt mission impossible om dat bij mij weg te gaan krijgen daar heb ik een veel te dikke bos voor :shifty:
wanneer krijg je dan de uitslag van de test?
Ow wat gaat het toch hard he meiden, ben vandaag gewoon alweer 16 wkn. :o
Zat net ff buikfotos te vergelijken, ik wil geloof ik dat het harder groeit dan reeel is :roll: vorige keer had ik ook nog niet zo’n flinke buik nu en zat veel strakker in mijn velletje :roll:
Ikheb bij mijn vorige bezoek aan de gyn al bloed laten prikken, dus de uitslag krijgen we meteen.
En die buik, hier ook, niet normaal. Ik heb nu een buik die ongeveer gelijk is aan mijn buik van Nesrin met 16 weken :shock:
ja echt niet normaal he, maar ik schrok ook toen ik het verschil bij dana tussen de 18 en 23 wkn zag, dat ging me een partij hard! Met 23 wkn zag je echt ineens een echte bol van de buik laat maar zeggen.
Draag je je buik wel bij je? Ik merkte dat ik in het begin van de zwangerschap mijn buik lekker liet hangen, maar door de rugklachten ging het lampje branden hem bij me te dragen, daarmee lijkt hij meteen iets minder groot en kun je klachten voorkomen.
Maar dan nog gaat het gewoon veel harder haha.
hou jij ook dagboek bij? Heb ik bij dana gedaan en nu weer, is leuk om te vergelijken bij dana beeb voelen met 20 wkn en nu twijfel ik toch echt dat ik beeb echt denk te voelen! :inlove:
Bij dana met 16 wkn voor het eerst het hartje gehoord (ik was toch echt overtuigd dat dat al met 10 wkn was, maar schijnbaar dus niet :roll: )
En verschil buikomtrek enzo hihi.
Ow ennnnnnnnnnnnnnnnn… wacht ik zoek een tromroffel erbij
Wij hebben een jongensnaam :o
Ik dacht deze ronde, laten we daar maar op tijd mee beginnen omdat dat bij dana zo lastig was. We hebben nu een naam die ik al enkele weken leuk vind (bij dana was ik het elke keer na een paar weken weer beu)
Het is wel een lieflijke naam vind ik en ik had eigenlijk een stoere naam voor een jongetje gewild, maar eigenlijk vind ik hem door zijn lieflijkheid ook wel weer stoer haha. Nou ja goed, ben benieuwd of deze naam een blijvertje is of dat ie toch straks weer af gaat vallen :roll:
En nee, ik ga hem lekker niet verklappen
ach laat ik ook maar ff in beeld brengen voor jullie wat ik bedoel met mijn buik: