~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Hé zwangere meiden onder ons, wat zijn jullie gezellig aan het beppen geweest zeg!!!

Ja het is echt waar hè, bij een 2e zwangerschap groeit je buik harder.

Kun je bij jou ook goed zien Femmie op de foto’s. Leuk hoor!!

Femmie, jullie hebben dus al een jongensnaam :dance: Hopen dat deze het blijft zodat je niet weer een nieuwe hoeft te bedenken. Je maakt me trouwens wel nieuwsgierig hoor! :wink:

Patricia, hoe gaat het met jou zwangerschapskwaaltjes? Nog vaker misselijk geweest of is het wel te doen? Weet Nesrin al dat ze een broertje of zusje krijgt, of wachten julie daar nog even mee??

Mamalena, jij weer aan het werk meid. Wat super toch dat je iig mooi weer hebt gehad in de 2 weken dat je bij huis was :dance:

Kun je weer een beetje wennen aan het werkritme?

Hoe is het met jou mooie meiden?

Charissa, hoop dat je een leuke tijd hebt meid :dance: En als nog gefeliciteerd met je verjaardag. :-

Marije, jij een heerlijk weekend gehad dus? Hoe is het verder met jou en je jongens? Ben je inmiddels ook weer aan het werk of heb je nog even vakantie?

Jane, doen de capsules en de zalf hun werk een beetje? Als het goed is zul je nu snel van de jeuk af zijn meid :dance: Wat naar is dat toch hè?!!

Hoe is het verder met jou en met Owen? Je bent denk ik weer druk aan het werk of niet? Hoop dat het allemaal weer goed gaat en je snel weer een paar lekkere dagen vrij hebt!

Bookimama, bij jullie ook alles goed? Nog steeds zo warm daar?

Joos, jij bent nog lekker op vakantie of niet? Geniet er maar van meid!!

Ik geloof dat ik weer een heel eind gekomen ben met reageren.

Zoals jullie wel weten lees ik in principe elke dag mee hoor maar reageren lukt gewoon niet zo vaak.

:-

Dat is lief tilly, ja het gaat goed hier erg druk deze week, maar na deze week word het wat rustiger met niet meer dan 3 a 4 dagen werk heerlijk. Met owen ook alles goed heel lief makkelijk kereltje. Kan zo lekker spelen. Hoe is het met jou en je jongens?

m’lena vakantie over zijn jullie al wel naar dat huisje geweest?

Charissa hoe is het daar :inlove: haha.

Fem die buik foto’s mooi hoor ik zit helemaal mee te genieten. Echt mooi.

Hier zijn de ongemakken over :dance: dus ik ga ook maar eens aan de klus ik kan niet wachten om lekker te fantaseren.

Is Joos in de wacht fase Fem dat je voor haar duimt kan ik meeduimen waar duimen we ook alweer voor. een zs??

Patricia jij ook al goed aan het groeien meid. Ga je ook showen?

fem met jou haar moet je daar echt niet aan denken hoofluis dat word inderdaad een ramp. misschien met badmuts naar kdv haha.

Dag meiden tot later

Fem wat een mooie foto’s, en je bent nog steeds hartstikke slank!!

Ik heb echt een vetrol om mijn middel, helaas. Na deze zw toch maar eens gaan sporten.

Verder even geen tijd :-*

Jane, heerlijk dat je binnenkort weer wat minder dagen achter elkaar hoeft te werken. Krijg jij ook weer een beetje welverdiende rust!

Wat leuk dat Owen zo heerlijk kan spelen. Lekker van genieten :inlove:

En binnenkort jij dus ook aan de klus, fantaseren mag nu ook al wel hoor. :wink: Is toch leuk?!!

Patricia, druk aan het werk meid? Of thuis druk en daarom geen tijd? Nou ja, iig werkse. :-

Hier alles goed hoor met de jongens.

Nick is dinsdag voor het laatst naar het kdv geweest en heeft dan ook getrakteerd. Heel bijzonder om dit nu af te sluiten met hem. Na de zomervakantie gaat meneer naar school!! :shock: :mrgreen:

Luuk is een lief mannetje met een eigenwijs koppie erop en een hele duidelijke eigen wil. Als meneer niet krijgt wat hij wil, berg je dan maar :evil: Maar helaas, pa en ma worden ook :evil: als er niet wordt geluisterd dus tja… Hier dus druk me opvoeden al moet ik zeggen dat het met Nick de laatste tijd wat beter gaat. Hij wordt zo groot!!!

Vanmorgen moest Nick een prik halen op het cb. Ik heb pas verteld toen we er waren dat we voor hem moesten en hij had meteen angsttranen in de ogen want hij wist al wel hoe laat het dan was… Maar het ging goed al heeft hij wel even een traan gelaten. Hij weegt inmiddels 20,8 kilo en is 111 cm. Overal ligt hij behoorlijk boven het gemiddelde. Altijd al zo geweest maar het is wel leuk om te zien dat nu zijn lengte zelfs hoger ligt dan zijn gewicht :dance:

Momenteel speelt meneer even bij een buurmeisje dus het is hier heeeeeeeeeeerlijk stil en rustig in huis.

Nu ik dan toch zo’n lap heb getypt nog even een vraagje voor jullie.

Gisteren zou ik eigenlijk ongi moeten worden maar verlies al sinds een week daarvoor elke dag bloed. De ene keer iets meer, de andere keer iets minder. Het is niet zoveel als bij een ongi maar zo vervelend…

Iemand dit ook weleens gehad zonder dat je verder iets gebruikt?

Heb trouwens wel het idee dat ik nu echt ongi ga worden vandaag of morgen want heb behoorlijke rug en buikpijn. Toch zit het me niet lekker want waar is dat bloedverlies dan toch goed voor geweest. Even voor alle duidelijkheid…ik maak me geen zorgen hoor, vind het alleen vervelend.

Mocht één van jullie een idee hebben waar het van zou kunnen komen, roept u maar…

:-

tilly ow nick naar school al! Dat is toch weer een mijlpaal zeg. Was wel emotioneel zeker?

Ik vind het wel leuk dat we jou kindjes nu ook gezien hebben, dan kan ik me jou verhalen ook beter in beeld brengen.

Och en arme nick, maar de angst zo wel zo kort mogelijk gehouden. Wow en dat gewicht, dat til je niet meer ff op zeg!

En wat dat bloedverlies betreft:

Soms heeft je lichaam wat moeite om al het afval je lichaam uit te werken tijdens je menstruatie en dan blijft er wat achter. Wat later werkt je lichaam het alsnog beetje bij beetje naar buiten. Op zich niet prettig maar niet zorgelijk. Wat je wel ff in de gaten moet houden is dat dit niet teveel cyclussen achter elkaar zo is. Het kan namelijk zijn dat het zich in de vorm van een stolseltje gaat ophopen waardoor het wat moeilijker voor je lichaam af te voeren is en ik weet eigenlijk niet of het infecties kan veroorzaken als het er te lang zit. Als het dus wat langer aanhoudt, zou ik ff de ha bellen voor de zekerheid. :-*

jane ow wat fijn meis dat de klachten overzijn. Hier twijfel ik nog wel eens of het echt helemaal weg is, maar ik had het ook erg zwaar te pakken :? Zit in twijfel, ass. zei meteen bellen als je twijfelt, maar ik weet dat ze dan nog meer voorschrijven en ben net zo blij ervan af te zijn en ik wil ook zo min mogelijk med. in mijn lijf hebben met beeb ook al zou het geen kwaad kunnen.

Joos zat rond haar eisprong, dus vandaar het duimen, je mag wel meedoen hoor, ze zit nu in de wachtweken voor een beeb uiteraard :pray:

:lol: :lol: :lol: en die badmuts, ik zie mezelf al lopen!

patricia thx voor het compliment ik realiseer me als ik ernaar kijk dat ik eigenlijk ook helemaal niet mag klagen. Hoe gaat het met jou verder?

Meiden, ik wilde ff wat delen:

Het viel me op dat sommige van jullie niet reageerde op hetgeen ik schreef over de jongensnaam.

Nou kan dat natuurlijk toch wel, je kan niet altijd overal op reageren natuurlijk.

Maar wat ik graag wilde delen is dat ik hoop dat jullie het niet bewust mijden uit angst dat ik boos word ofzo.

Ik heb niet zoveel haar op mijn tanden hoor en mijn uitval richting wawa werd beinvloed door meerdere factoren. Ik vind het ook heel spijtig dat het zo heeft moeten lopen en ik zou het juist erg jammer vinden als het onderwerp door dit voorval nu gemeden zou worden. Wat dit zijn toch de dingen die juist oa. zo leuk zijn met jullie te delen en over te fantaseren.

Dat wilde ik ff kwijt.

Verder gaat het hier wel goed, morgen wel ff vk bellen, ik had vandaag wat vochtverlies zo dunnig dat ik nu niet weet of het afscheiding is of vruchtwater. Door dat spul wat ik heb moeten gebruiken is van onder vanalles veranderd dus ik weet nu ff niet meer wat normaal is.

Ik voel wel heerlijk een bolletje als ik op mijn rug in bed lig, vind dat zo genieten.

Verder morgen naar de oogarts, zie al enige tijd een zwart vlekje voor mijn oog en heb laatst een uitgebreide controle gehad maar vanwege de zs willen ze nog wat nader onderzoek. Medisch dagje dus en dat terwijl ik weekend heb, ow de vakantie naderd en ik begin er steeds meer aan toe te zijn, kijk er echt naar uit! (maar ja wie doet dat niet tegen de tijd dat ie vakantie heeft)

hey fem is het goed gegaan vandaag. kan goed door die medicatie komen dat vocht verlies ik had het ook. ik gebruik nog wel die crem maar niet meer twee keer daags en ik was het zo min mogelijk. Dat klinkt vies, maar ik bedoel niet te uivoerig met water en zeep sla het soms ook bewust over en ook even geen seks. ik wil dat de balans weet terug komt daaronde dus ik onzie het allemaal even :wink:

maar toch wel schrikken vocht verlies en ook vlekje op ogen zal vast niets zijn. succes vandaag.

sorry meid maar het stond onder een spoiler haha even die trommelende mannetjes niet gezien :oops: en ik wil graag alles delen hoor wat is de jongens naam :mrgreen: :mrgreen:

Tilly jee die nick gaat naar de grote school, ik voel al weemoed dat owen in september naar de peuterspeelzaal gaat. Wat vliegt te tijd. Zon cliche maar het gaat zo snel.

Dan zijn jullie dus net uit de puberteit met nick en nu begint luuk haha. hier ook een driftkikkertje als hij zijn zin niet krijgt. Wij moeten ook echt al opvoeden. De tijd van alleen maar knuffelen en eten geven is over :cry: voorlopig dan hoop ik.

Vervelende ongemakken ook bij jou down under het is me wat hiero. Ik heb het nooit gehad, maar gelukkig wist onze zuster fem raad. :wink:

Joos dan draai ik maar voorzichtig mee, ik hoop dat mijn ei ook springt tijdens de vakantie dan heb je volgens mij toch de beste condities. stress vrij lekker vrijen met elkaar en een leuk verhaal voor later.

Patricia weer druk aan de bak meid na je vakantie. en dan nog rot weer hier. Zag dat het 40 graden was in turkije hebben jullie het ook zo warm gehad en hoe vond nNesrin dat.

hoe is het met onze LOVEBIRDS

liefs

Deze lovebird :mrgreen: is haarzelf en lois aan het klaarmaken voor onze vakantie. Gaan om 1300 uur weg. Internet aanwezig op camping dus dan hoop ik tijdens mijn rust even alles bij te lezen en hopelijk te reageren :oops:

In Belgie was het gezellig, heerlijk genoten en hij is zo lief… :inlove: Zucht, af en toe denk ik, waar verdien ik dit aan :oops:

:-*

Oh, lekker op vakantie. Super voor jullie, Saar! Heel veel plezier! Waar zitten jullie?

En waar je het aan verdient heb?! Gewoon omdat je een heel lieve leuke meid bent. :-*

Meiden, ik heb het een beetje druk vandaag, dus ik ben er weg van. Tot gauw!

@mamalena wrote:

Oh, lekker op vakantie. Super voor jullie, Saar! Heel veel plezier! Waar zitten jullie?

En waar je het aan verdient heb?! Gewoon omdat je een heel lieve leuke meid bent. :-

Sterkte met de drukte :-

We gaan naar Eiland van Maurik toe :smiley:

Charissa, heel veel plezier!!!

Fem, was niet bewust dat ik niet reageerde op de jongensnaam lieverd! Had uberhaypt niet zo veel tijd voor een reactie ne heb dat dus even overgeslagen. Maar fijn dat jullie er al uit zijn!!

Bij ons gaat het nog lastig worden, voor zowel een jongen als een meid. Denk ook dat ik er pas serieus over na ga denken als we weten wat het is.

Vandaag alweer 11 weken!! :shock:

Jane, indd, bij ons wa shet ook 40 graden en ik vond het heerlijk!! Nesrin ook, heeft 14 dagen lang alleen maar in het zwembad gelegen. Ze kan er goed tegen gelukkig en was hartstikke bruin. Met haar zwembandjes om kon ze zich helemaal uitleven en sprong ze gewoon in het diepe zwembad en klom er zelf ook weer uit :inlove: Zucht… wat wordt ze groot.

Zijn jullie nu wel serieus aan de klus dan Jane?

Hoe zou Joos het hebben?

Voor degene die het willen weten, Wawa krijg een meid :inlove:

Ik ben weer thuis! Al even hoor, we moesten namelijk eerder naar huis omdat een of andere idioot haar auto in onze schuur geparkeerd heeft.

Verder was het wel een fijne vakantie!! :dance:

Ik spring hier weer in, oke?

@Joos wrote:

omdat een of andere idioot haar auto in onze schuur geparkeerd heeft.

Huh?! :eh: Wat is er gebeurd dan??
Maar welkom terug. Fijn dat jullie t goed hebben gehad.

Femmie, ook van mij geen opzet dat ik niet gereageerd heb. Heb een onwijze kutweek op m'n werk achterd de rug en kan me niet echt lekker focussen op de dingen om me heen. Lees wel wat hier staat, maar reageer mondjesmaat zoals je hebt gemerkt.
Wel fijn dat jullie er al uit zijn, zo goed als. Dat was de vorige keer wel anders, kan ik me nog herinneren, haha!

@mamalena wrote:

En waar je het aan verdient heb?! Gewoon omdat je een heel lieve leuke meid bent. :-*

en knap en sexy :mrgreen:

joos??? wat is er gebeurd.

m’lena niet best op werk gehad :hug: :hug:

femmie is alles goed met jullie je had wat onderzoekjes en vk gebeld.

patricia oh heerlijk en wat knap dat nesrin dat al kan ik neem ook zwembandjes mee en is dat genoeg om ze boven te houden dan???

charissa dat is echt bij mij om de hoek, als je je verveelt kom ik gezellig langs met fles rose.

Jane, bij Nesrin was het genoeg, maar ze weegt ook nog geen 11 kilo, ik weet niet hoe dat bij Owen zit?

We hadden wel ook nog zo’n bandje voor om haar middel, en dat vond ze heerlijk om lekker in te drijven, maar was niet perse nodig.

Joos, wats gebeurt??? :shock:

Ik ben al aan het werk :zzz:

succes patricia erg vroeg hoor :roll: Ik heb bereikbaarheiddienst voor het eerst en ik draag zo’n pieper en nu ben ik bang dat dat ding niet goed werkt en dat niemand mij kan bereiken.Ik heb hem gisteren wel getest en toen ging hij af en hoefde ik er niets mee, maar nu is het erg stil gelukkig ook maar.

Ik ben bereikbaar van 9 tot 9 morgen ochtend. Moet morgen ook om 7 uur beginnen lekker kort weekendje hier.

Gisteren met owen en grote zus en oma naar de dierentuin geweest oh wat was dat leuk zeg. Hij was nog nooit geweest. Hij was weg van de enorme karpers die vond hij veel mooier dan olifanten en tijgers. Maf kind. Vis vis riep hij bij elk grachtje zonder er voorbij te kijken en de meest bijzondere dieren te zien haha.

nou meiden ik ben wat onrustig ga maar weer iets doen.

Jane, het werk is volgens mij niet helemaal wat je er van verwacht had hè. Ik vind het nog al wat, eerst oproepdienst en daarna meteen om 7 uur beginnen…

Hahha die Owen! Vissen zijn natuurlijk ook heel leuk :stuck_out_tongue: Julian vind alle dieren prachtig, vooral konijntjes. Hij was een tijdje doodsbang voor kippen :shock: , maar sinds de vakantie is dat over gelukkig.

Ik las dat je weer problemen had downstairs. Gaat het al wat beter? Succes de volgende ronde!

Patricia, heb je al foto´s geshowed? Ben benieuwd naar die kleine meid van jou en van jouw buik!!

Een buurvrouw van mij werkt nu ook bij jou. Ik denk alleen niet op dezelfde afdeling. Volgens mij zit zijn bij achmea.

Mamalena, :hug: omdat je een kutweek gehad hebt. En :clap: omdat je zo afgevallen bent. Knap hoor!!

Hoe is het met de meiden?

Charissa, lovebird nr 1 :inlove: Heel veel plezier!!

Femmie, oehhhhhhhhhhhh je weet hoe nieuwsgierig ik ben!! Is de naam al eens voorbij gekomen op msn? Je buikje groeit goed zeg! Het gaat nu ook sneller omdat je lichaam weet wat er gaat gebeuren hè.

Hoe was het bij de oogarts? En de vk?

Tilly, Spannend hoor, Nick die naar de grote school gaat straks! En dan boefje Luuk :mrgreen: Je hebt je handen er vol aan hè.

Wb dan bloedverlies, volgens mij heeft Femmie al antwoord gegeven. Ben je inmiddels al ongesteld geworden? En bij twijfel gewoon ff bellen naar de huisarts hè.

Heb je eigenlijk de uitslag van dat onderzoek al? Ze waren toch je bloed kwijt?

Marije, lovebird nr 2 :inlove: Ben je nu lekker met je jongens weg? Ik kan niet verder terug scrollen en ben eigenlijk te lui om de tekst verder door te spitten. Sorry :oops:

Booki, hoe is het daar bij jou? J heeft nu meer tijd voor jullie toch?

Het verhaal van de schuur.

Achter in onze tuin staat een schuur , zo eentje die je wel vaker ziet. Die van de buren zit er aan vast. Achter de schuur zijn parkeerplaatsen.

Iemand wilde daar parkeren en is op een of andere manier dus in de schuur terecht gekomen. Het is eigenlijk onmogelijk om hier hard te rijden. De mevrouw gaf haar slipper de schuld, die gleed van het pedaal :wall: De schuur is nu gestuut, maar hij stond op instorten. Daarom moesten we terug om de spullen er uit te halen en dingen met de verzekering te regelen. Mevrouw wilde er eigenlijk vandoor gaan, maar gelukkig was een buurjongen thuis toen het gebeurde, en die heeft meteen foto’s gemaakt. Onze buren en wij moesten maar snel wat regelen, want we hadden anders een probleem. Mevrouw ging namelijk op vakantie :wall: Die spoort dus echt niet! Mijn buurman moest uit frankrijk terug komen, die gaat zijn vliegticket ook op haar verhalen.

Maar goed, de schuur staat er nu nog, over een tijdje zal het gesloopt worden en krijgen we een nieuwe. Ik denk alleen dat mevrouw nog wel zal schrikken van het bedrag. Zij dacht met 300 euro wel klaar te zijn.

@Joos wrote:

Patricia, heb je al foto´s geshowed? Ben benieuwd naar die kleine meid van jou en van jouw buik!!

Een buurvrouw van mij werkt nu ook bij jou. Ik denk alleen niet op dezelfde afdeling. Volgens mij zit zijn bij achmea.

Het verhaal van de schuur.

Achter in onze tuin staat een schuur , zo eentje die je wel vaker ziet. Die van de buren zit er aan vast. Achter de schuur zijn parkeerplaatsen.

Iemand wilde daar parkeren en is op een of andere manier dus in de schuur terecht gekomen. Het is eigenlijk onmogelijk om hier hard te rijden. De mevrouw gaf haar slipper de schuld, die gleed van het pedaal :wall: De schuur is nu gestuut, maar hij stond op instorten. Daarom moesten we terug om de spullen er uit te halen en dingen met de verzekering te regelen. Mevrouw wilde er eigenlijk vandoor gaan, maar gelukkig was een buurjongen thuis toen het gebeurde, en die heeft meteen foto’s gemaakt. Onze buren en wij moesten maar snel wat regelen, want we hadden anders een probleem. Mevrouw ging namelijk op vakantie :wall: Die spoort dus echt niet! Mijn buurman moest uit frankrijk terug komen, die gaat zijn vliegticket ook op haar verhalen.

Maar goed, de schuur staat er nu nog, over een tijdje zal het gesloopt worden en krijgen we een nieuwe. Ik denk alleen dat mevrouw nog wel zal schrikken van het bedrag. Zij dacht met 300 euro wel klaar te zijn.

Wat een verhaal zeg Joos :eh: :x

Ik zal van de week weer ff wat showen.

Ik zit trouwens ook bij Achmea hoor… werkt ze bij EuroCross?

Woon jij trouwens in de buurt van de Cormorantwerf?

Ik zal het haar eens vragen, ze werkt er nog maar kort.

Ik woon aan de andere kant, bij het fietspad naar Warmond.

Joos welkom terug meis!

Haha als je slipper van je pedaal schiet dan laat je het gas los toch? :think:

Maar goed, als je hem in zijn achteruit hebt ipv vooruit, dan kan je hard gaan zonder dat je er erg in hebt.

Nou en voor 300 euro heb je nog geen eens een prefab schuur hoor, alhoewel, misschien wil ze er eentje gratis af gaan halen op mp :lol:

Jee wat een muts en jullie terug moeten komen van vakantie, wat enorm balen, als ik jullie was zou ik ook gewoon iets daarvan op haar verhalen indien mogelijk.

En neeeeeeeeeeee lekker puh :stuck_out_tongue: die naam is nog never nooit nie op msn voorbij gekomen :mrgreen:

(we hebben ook een 2e naam waarbij we al lange tijd twijfelen, die vind ik wel erg stoer, zo heb je bij dana niets en nu kan je haast niet kiezen haha)

jane Ik was hier ip ook niet met zeep, al jaren niet meer en het is prima schoon te houden met zo eens af en toe een zeepje en verder alleen water en washand.

Snap dat je de balans terug wil halen, heb je ook nodig, want bij te zuur gaat het niet lukken.

En wat heerlijk genieten in de dierentuin zeg! Lekker. :inlove:

charissa ow meid wat klink je toch heerlijk gelukkig! Hoop dat je een leuke vakantie hebt, wens je veel plezier en dat je hem niet te veel mist. En tot snel!

patriciaja joh, dat snap ik dat je pas gaat nadenken als je het geslacht weet, dat is veel makkelijker. Maar verzin je niet voor de zekerheid een naam van het ander geslacht ook voor het geval dat?

mamalena he joh, zo’n ellende op het werk ja? Nog altijd enorme werkdruk? Wel balen zeg, je hebt net lekker vakantie gehad en zo ben je al meteen weer toe aan een nieuwe :?

marije hoe gaat het met je? En waar blijven alle loverstory’s?

En geen sorry hoor meiden, gebeurd wel vaker, je kan niet op alles reageren toch, maar ik wilde voor de zekerheid een evt misverstand de wereld uit helpen.

Maaruh hihi ik ga hem dus lekker niet verklappen, DAT we een naam hebben dat houden we onder “samen delen” en WAT de naam gaat zijn houden we onder “samen fantaseren” goed? :wink:

Ow he! En we hebben ook al geboortekaartje, hoe vind je die??? :mrgreen:

Ik wilde de vk bellen omdat ik vrijdags ook altijd ga zwemmen. Had ze dus ook liever niet dat ik dat deed, dus ik heb de laatste keer voor de vakantie geskipt :frowning:

Zeer wrs is het idd afscheiding geweest, heb het niet meer gehad daarna op die manier, maar ja het was zo waterdun dan weet je het niet zeker he, als het bij eenmalig bleef mocht ik ervan uitgaan dat het geen vw is geweest.

Bij de oogarts was het allemaal oke. Nou ja in zoverre, ze kunnen er niets van maken. Ze houden het op een moesje, een vertroebeling van het oogvocht. Dit zie je vaker bij ouder wordende mensen (nou wat voel en ben ik me toch al oud zeg :roll: ) maar goed, zal in de loop van de tijd naar de zijkant verdwijnen en/of mijn hersenen filteren het uit het gezichtsveld net zoals de blinde vlek.

Arts excuseerde zich dat ie er niet meer van kon maken, maar ik was eigenlijk allang blij, ik wilde nml helemaal niet naar de oogarts, zag al van die enge tafferelen voor me zoals bij house dat ze met naalden door je pupil prikken voor weet ik het wat. :shifty:

En ik heb vandaag weer een bikini gescoort! :dance:

Verder hebben we flink in de tuin gewerkt. De lichtjes doen het!!! :dance:

En ik vind het zoooo mooi. Ik keek gister van bovenaf en toen leek het net alsof ik in een vakantie oord was.

En vandaag de bergen zand verdeeld over de tuin, vriend is nu nog een aanhanger zand halen en dan komt vrijdag de tegelzetter de tuin uitvlakken en dan kunnen we gras zaaien en weten jullie wat??? DAN IS HET EINDELIJK KLAAR!!!

Ow echt wat zal dat als een bevrijding voelen.

Haha en dan kunnen we op naar het vlgd project (dana’s en babykamer)