even kort verbinding valt soms weg op de camping. Erg gezellig, leuke mensen en tot net mooi weer hahahaha.
Jane, jij woont hier vlakbij? Je bent altijd welkom hoor :thumbup:
Is erg gezellig hier, lois vermaakt zich prima. Wordt veel voor haar gedaan. Als de kids weg zijn zitten de ouders lekker bij elkaar voor koffie, thee en 's avonds rose,wijn. Leuke groep en tot nu toe verveel ik me nog niet. Mis F. wel en hij is niet zoveel online(ik ook niet :mrgreen: ) maar we smsen en ik zie hem zondag weer, hij komt pas zaterdag terug uit belgie :?
Joos, las snel iets over eerder terug van vakantie, nog niet hele verhaal gelezen, doe ik als de verbinding hier beter is. Maar wel leuk gehad?
Ben er weer vandoor, kom elke dag wel ff spieken maar geen tijd om uitgebreid te reageren…
:-*
Fem, het einde is in zicht! :dance: Ga je dan een garden-warming-party houden?
Gelukkig heeft de oogarts je gerust kunnen stellen. Lijkt me toch wel iritant zo’n vlekje in beeld.
Charissa, volop aan het genieten dus! :thumbup:
We hebben het geweldig gehad.
Ik heb wat foto’s van de vakantie in ons fotoalbum gezet.
is goed joos, we houden hier wel een aftersummer meeting in de tuin.
verder ben ik er weer vandoor, ben gebroken, heb een werkdag van 8:30 tot 21:45 gehad (das toch geen doen!) had vanaf 14 uur training. Mijn hoofd zit vol en ik ben echt afgebrand nu, ga dus lekker bedje in
pfff wat een belachelijk lange dag!
Slaap lekkerrrrrrrrrrr
Aarrrrcchhhhhh mag deze dag snel voorbij gaan! :wall:
Ik ben zo ontzettend aan het klunsen. Deur dichttrekken maar mijn voet laten staan. Een fles grenadine in de keuken laten vallen. Een lang bericht typen en vervolgens deleten :twisted: :evil: :wall:
Haha joos, je bent niet alleen!!! Soms is het fijn zoiets te delen he, dan merk je dat je niet alleen op de wereld bent
Ik had vanmorgen eerst pus in mijn oog een haar :sick:
En daarna poep van dana op dana haar benen, handjes en mijn hele badjas onder :sick:
Sterkte vandaag
charissa, waar zit je ergens op de camping dan? Heb ik denk ik ff gemist, maar het bevalt goed zo te lezen, super hoor en dan ook nog eens lekker weer vandaag!
joos, ja vlekje is ook irri vandaar dat ik alsnog toch naar de oogarts ging.
ik voel me echt een lichtelijk wrak deze ronde meiden :?
ben echt zo aan het klooien met allemaal kleine kwaaltje waarvoor je eigenlijk niet naar de ha wil maar die ook niet met huis/tuin/keuken middeltjes overgaan.
En daar vanonder ben ik ook nog altijd aan het klooien, heb de ha maar gebeld vanmorgen, ben benieuwd wat het nu weer is want de schimmel moest toch echt wegzijn na een kuur van 14 dgn.
En leuke fotos joos!
Prachtig vooral die van juul zo op het strand! :inlove:
En ik zie wel hoor dat je al wat kilootjes kwijt bent hoor!
Thanx Fem, wat een lekker ventje is het hè :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Is het met jou dag nog goed gekomen?
Goedemorgen!!
:mrgreen:
Morguh! :mrgreen:
Wat is het hier stil hè.
He Joos wat een verhaal over die buurvrouw. Ik snap het van die slipper ik heb het ook eens gehad gelukkig niet bij een schuur of kind. Zij heeft de koppeling losgelaten en hij stond waarschijnlijk in de versnelling nou dan word je dus gelanceerd. Maar wat een asociaal mens zeg. Ik zou ook die paar dagen vakantie verhalen als ik jou was.
Hm wat een pech die dag zijn de :evil: in aantocht of is het zw gestuntel spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Femm niet leuk al die kwaaltjes hoor :hug: Ook daaronder. Ik heb zo’n eenmalig capsule gekregen die ik moest inbrengen en het was de volgende dag meteen over, die creme ik heb ik nog een weekje gebruikt.
Charissa hoe is het op het eiland, leuk dialect he dat betuws. Wanneer kom je terug vandaag kan ik niet langskomen. en weekend werken, ben je dan al terug?? morgen zou kunnen als je dit leest.
JAAAAAAAAAAAA las ik het goed hebben we weer een MEEEEETING. zullen half september doen :mrgreen: leuk
ik heb ook nog iets vreemde ik ben ongesteld geworden na een vrijpartij barste het van de week terug na ongeveer 25 dagen. en normaal is mijn cyc altijd rond de 33 dagen. Gek he?
Jane wat bizar ineens zo’n korte cyclus! Dat was dus bij mij precies zo afgelopen maand. Ineens maar 24 dagen.
Ik zit vandaag op dag 26, denk niet dat het raak is deze maand, maar blijft toch hopen.
Overigens was het niet de buuv zelf die de schuur ingereden is hoor. Het was een vreemde.
Meeting in september? Ik vind het een goed plan! :dance:
Gaan jullie er trouwens weer voor deze ronde? Of sla je er nog een over?
Nee wij gaan er nu dan eindelijk voor de problemen beneden zijn opgelost :mrgreen: Maar ik vind het inderdaad zo gek zo’n korte cyclus snap er niets van.
Nu dus nu op dag 26 spannend hoor Joos. Heb je nog niet getest? even wachten is beter, maar zo moeilijk.
Ik duim voor je. :-*
Good luck!!!
Ik heb me in kunnen houden. Is wel moeilijk hoor, maar Femmie heeft me een hele lijst met argumenten gegeven waarom ik het niet moet doen :mrgreen:
Hé gezellige kletsmiepen!!
Jane en Joos, ik kan me helemaal bij jullie aansluiten wat betreft een korte cyclus. Tenminste dat denk ik…
Hier ook op dag 24 bloedverlies en dat ongeveer een week maar kon het bij wijze van spreken met 1 tampon op een dag af. Niet helemaal normaal dus. Sindsdien geen bloed meer gezien dus ga er nu maar vanuit dat mijn cyclus gewoon weer opnieuw is begonnen. Normaal hier ook pas na 30 dg of meer pas ongesteld maar dit keer dus alles anders.
Voor de zekerheid heb ik er nog een test tegenaan gegooid maar ben niet zwanger. Ging ik ook niet vanuit hoor want zou niet weten hoe dat dan moest zijn gebeurd maar toch…
Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik teleurgesteld was dat er geen 2e streepje kwam :oops: :oops: :oops: Hoe ik dan had gereageerd weet ik ook niet precies maar ben heel vaak gaan kijken of er toch niet per ongeluk toch een streepje stond :wall: Ach ja, wie weet gaan wij ooit nog eens voor een derde.
Femmie, jij dus last van van alles en nog wat. Vermoeiend zeg. :hug: Ik kan me goed voorstellen dat je daar enorm van baalt. Hoop dat het snel beter mag gaan meid :-*
En de tuin bijna af!!! Gaaf hoor :dance: :dance:
Heb ik dan wel gereageerd op de jongensnaam??? Ik dacht van wel maar ik kon het helemaal niet terugvinden :oops: Mijn probleem is ook een beetje dat ik hier altijd wel alles lees maar reageren lukt niet altijd zo goed. Dan doe ik het wel in mijn hoofd maar daar blijft het dan bij :roll: Tja…ben een beetje bijzonder misschien??? :oops: :mrgreen:
Hoe gaat het met jullie kleine meid? Alles goed met haar?
Jane, wat spannend dat jullie er nu toch ook echt helemaal voor kunnen gaan!! Ben benieuwd wanneer het zover mag zijn. Leuk hoor!!
Joos, ik hoop voor je dat het toch raak mag zijn meid. Zou helemaal geweldig zijn hè?!! Misschien dat ik het dan allemaal niet mee zal krijgen want morgenavond gaan wij op vakantie :dance: :dance:
Ik duim iig voor je.
Charissa, geniet je lekker van de vakantie? Het weer is wel een beetje onstuimig vandaag maar tot nu toe is het hier wel droog. Hopelijk daar ook.
Marije, hoe is het met jou meid? Druk, druk, druk??
Mamalena, hoe bevalt het werken weer meid? Kun je er weer een beetje aan wennen?
Bookimama, hoe is het daar bij jou? Alles goed met jou, manlief en de kids? Ook aan het genieten van de vakantie???
Patricia, jij ook weer druk aan het werk hè?! Hoe is het verder met je meid? Met de zwangerschap alles goed? Erg veel last van kwaaltjes of val het mee. Snapt Nesrin het allemaal al een heeeeeel klein beetje?
Uhm…heb ik nu iedereen gehad??
Hier alles goed. Druk bezig met de voorbereidingen voor de vakantie. Morgenavond laat vertrekken we naar Frankrijk :dance: :dance: Heb er heel erg veel zin in 8) Tot die tijd nog veel te doen dus weet niet of ik voor die tijd nog hier kom. Meelezen vast wel maar reageren???
Oh ja, Joos jij vroeg nog naar de uitslagen van het onderzoek. Die heb ik gelukkig alweer een heel tijdje binnen en heb inderdaad die stofwisselingsziekte. Bijzonder is trouwens dat Patricia dit ook heeft dus jullie hebben 2 aparte figuren hier in de club :mrgreen:
Heb laatst weer opnieuw geprikt om te controleren of de waarden nu weer beter zijn en ik dus door kan slikken wat ik nu slik. We wachten af.
Hey tilly een hele fijne vakantie, heerlijk naar Frankrijk waar gaan jullie precies heen? kamperen?? En lees ik nu goed dat jullie niet echt een eventuele zwangerschap voorkomen…
Til ook balen van je cyclus ik ben echter bijna 7 dagen erg ongesteld geweest dus dat is ook een beetje vreemd normaal ben ik met 4 dagen klaar.
Joos dit is dan dag 27 haha Nou die Fem heeft haar werk goed gedaan er zijn heel veel redenen om niet testen en maar één om het wel te doen haha. Nog een paar daagjes wachten meid ik draai de duimen in ieder geval lekker rond hier. SPANNEND