~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Ik zie net dat mijn vorige bericht nr 1999 was dat betekent dat dit nr

2000 is

krijg ik nu andere bloemetjes bij mijn naam eens even kijken

JA twee blauwe erbij en ik ben een echte puber :mrgreen:

bouw ik hier mijn eigen feestje :mrgreen:

Tilly, waarschijnlijk ben je al weg, maar ik wil je alsnog een fijne vakantie wensen!

Oeh en jullie gaan voor een derde?! :inlove:

Jane een echte puber!!

Dat vraagt om een feestje inderdaad :dance: De blauwe bloemetjes staan je goed hoor.

Dag 27 is al bijna voorbij en er is nog niets te zien, maar…helaas voel ik al wel de bekende kwaaltjes. :?

Waar is iedereen eigenlijk? :think:

Ik ben hiehier!! Maar een beetje druk, vandaar dat ik niet zoveel van me heb laten horen. Ik vier vandaag m’n verjaardag (nog niet jarig hoor) en verwacht al vanaf een uur of 3 visite en ik moet nog een hele pan soep maken en het huis een beetje kuisen…Beetje boel, want er is alweer even niets aan gedaan… :shifty:

Ben er morgen hopelijk weer. Ga er nu een beetje vaart achter zetten.

Toedeloe!

Ja ik ben er ook nog,

M’lena alvast van harte meid en hup aan de poets Dat je maar een fijne dag mag hebben,

Joos dank je wel voor de prachtige blauwe bloemen dank je dat je op mijn feestje bent gekomen :mrgreen:

En dit is dan dag 28 ze draaien hier, die kwaaltjes kunnen van alles betekenen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Van de week had je zo’n stuntel dag. He en ik heb nog een trucje. Toen ik een weekje zwanger was stak ik mijn autosleutels in mijn mond zodat ik mijn handen vrij had voor de boodschappen en toen moest ik kokken. Ik heb mij voorgenomen dat als ik in de wachtfase zit ik dit dagelijks ga doen bij wijze van test. haha :mrgreen:

Ik hoop voor je dat de :evil: :evil: wegblijven :-*

Hey puber, gefeliciteerd!! :wink: :mrgreen:

Joos, al nieuws?? Oh zo spannend!!

Tilly, ik ben te laat, maar fijne vakantie.

M’lena, fijne dag vandaag!!

Ik ben vandaag 12 weken! :dance: :dance: en alles gaat goed.

Patricia dat is geweldig nieuws :clap: 12 weken al weer wat vliegt de tijd. Word je al lekker bol :wink:

Joos ik ben weer eens niet van de comp weg te slaan ik hoop lekker met je mee en fantaseer natuurlijk lekker over wanneer ik weer in die spanning mag leven. Ik wil ook weer op het wachtbankje.

Sorry dat ik je zo lang heb laten wachten Jane. Dag 28 is bijna voorbij, en…nog niks.

Zwangerschapstest met autosleutels… :think: Ik kan het proberen natuurlijk :mrgreen: Ik kan anders op z’n vroegst dinsdag testen omdat ik geen test in huis heb (voorzorgsmaatregelen om de verleiding te weerstaan).

Patricia, yeah de magische grens al weer voorbij :dance: Laat die buik nou eens zie-hieeeen!! :mrgreen:

Vandaag met ik met Mir, Sofie en Julian naar de dierentuin geweest. Geweldig genoten. We waren er al vroeg en het was toen lekker rustig. De kleintjes konden daarom lekker rond rennen. :inlove:

mamalene, nou vergeet ik helemaal om op jou te reageren :oops:

Alvast gefeliciteerd!! Donderdag is officieel toch?

Veel plezier met de visite!

dat klinkt als een heerlijke dagje weg, alles goed met mir en de kids?

Nou spannend hoor joos ik hoop dat het raak is. dinsdag is te overzien als het tot die tijd niet komt dan word het een spannende dag Joos.

ik dacht kom toch even spieken :mrgreen:

:stuck_out_tongue: Ik vind het zelf ook wel spannend worden.

Ik ga ook heel hard voor jullie duimen hoor!

Met mir en de kids gaat het goed hoor. Sofie is echt een schatje :inlove:

Ik kan wel wat foto’s plaatsen van vandaag maar ik wil eerst ff toestemming van mir hebben.

Mamalena, leuke dag gehad gisteren??

Hier gisteren weer thuis gekomen maar druk met wassen pffffffffffff maarrrrrrr heb wel de foto’s van de vakantie online, zie spoiler voor linkje :wink:

http://www.mijnalbum.nl/Album=7QLBRJMP

Als de link niet werkt dan moet ik hem even openbaar maken :-*

hahaha wat een dol dwaze vakantie!!

Lol met een bloemkool :shock: Je staat er weer op je paasbest op Charis :mrgreen:

Het ziet er uit alsof je het ontzettend naar je zin hebt gehad.

Julian keek even met mij mee. Hij ziet Loïs en zegt…mooooooooi :inlove:

Ahhhhhhhhh wat lief van Julian :inlove: :inlove:

Het was ook een doldwaze vakantie, de foto’s zeggen genoeg hahahaha. Heel erg gelachen en die bloemkool, dat was een nummer over bloemkolen, was op de bonte avond 8) erg grappig :lol: Maar ik ga niet zo voor L*L staan in een rokje, staan al erge foto’s genoeg van mij tussen :roll:

WAHAHAHAHA charissa wat een lol daar op het eiland.

en juul en Loís :inlove: :inlove: leuke love story, moeten maar weer eens daten met kids dan haha

m’lena is het leuk geweest

moet zo werken bleeeeeeh.

doeg

Ik heb toestemming! :dance:

nog een paar…

Oh Joos :inlove: :inlove: :inlove: wat een schatjes zeg. Dat moet echt een super leuke dag geweest zijn. wat een snoepies zo lekker samen naar de beestjes kijken.

Dat tuinbroekje van sofie zucht :inlove: een meisje zucht haha.

en juul heeft daar echt een brutaal smoeltje zeg. Hij kijkt daar als een heel stout jongetje die veel plezier heeft haha. Leuk shirtje heeft owen ook… hema is the best haha.

Leuk hoor