~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Wat een scheetige foto’s!! En indd, leuk meisje is Sophie! :inlove:

Charissa, zooo wat een pretfiguren op de foto’s zeg :lol: Zo te zien hebben jullie een erg gezellige tijd gehad. En lois :inlove:

is dat D acherop de skelter bij lois?

Joos, leuke foto’s van de dierentuin. wat een lief koppeltje zo :inlove:

en wat kan juul kijken als een boefje zeg…

Mamalena, hoe was je verjaardagsfeestje?

En hoe is het met je mooie meisjes?

Femmie, hoe is het met de tuin? ben benieuwd als het af is.

En met je buik? en met jou mooie meisje?

Jane, gefeliciteerd pubbertje 8)

Hoe is het met Owen? ze gaan al op naar de 2 jaar, gaat te snel he.

Patricia, ohh wat fijn joh de 12 weken voorbij. Hoe voel je je?’

willen jullie het geslacht weer weten? weet nesrin dat er een baby in je buik zit? ze is nog wel jong om te herinneren misschien maar wel leuk om haar erbij te betrekken toch. ach ja ze is oud genoeg om over een paar maandjes je buik onder te kliederen :lol:

Tilly, je leest het niet meer maar alsnog wens ik jullie een fijne vakantie toe. Geniet er maar van.

Zo ben ik weer even :oops:

Ben ook druk de laatste tijd. J nog steeds vrij door de week dus we zijn veel op pad met gezinnetje.

De jongens doen het goed. D zijn baseball zit er op voor het seizoen. Vorige week laatste wedstrijd gehad en dat had wel een verassing, de kids mochten nl tegen papa’s en of mama’s spelen.

Ik had excuus dat ik bij T bleef dus mocht J het veld op met alle ouders.

Natuurlijk hadden de kids ruim gewonnen :lol:

Nog 1 zwemles voor de beide jongens. Zal het wel missen want was voor ons ook wel lekker hoor zo’n duik in het water. D springt alleen van de duikplank en kan op zijn buik zwemmen naar de overkant. Rugzwemmen wil nog niet zo lukken want hij wil niet naar het plafond kijken (dat is saai :roll: ). T snapt nog niet zoveel van dus die tobbert rond en spartelt. Hij vind het geweldig als ik hem meeneem onder water. Hij drijft met vleugels en een noodle en spartelt als een hondje naar de overkant :inlove:

Verder had T zich gestoten in de garage en had een gat in z’n tong en geschaafde kin :cry:

Wat een bloed joh, vond het zo sneu. Stopte toch vrij snel met bloeden maar ja is wel gevoelig dus ijs en paracetamol gegeven.

2 dagen later stoeien met grote broer en hoppa tong weer open, hopelijk is het nou bijna genezen. Het ziet er wel heel veel beter uit gelukkig.

Verder had ik jaarlijkse lichamelijke controle en vond de dokter een knobbeltje, dus moest ik die week voor een borst echo. Wat een stress zeg. Ze zei al dat het waarschijnlijk niks zou zijn omdat het in de ring om de tepel was zeg maar. Maar ja ons mam en haar zus hadden borstkanker dus de schrik is er dan toch. Gelukkig was het weg, niks te vinden. Fijn dat je wel gelijk uitslag krijgt.

sorry voor de lap tekst :lol:

Nou dat was het wel weer van hier. Heb nou hopelijk wel iets meer tijd om vaken te komen lezen/reageren nou de lessen over zijn. (nog 1x zwemmen)

:-*

b.mama leuk weer wat te lezen vanuit het verre westen.

jeetje wat schrikken zeg, pff doen jullie geen erfelijkheids onderzoek. onze familie staat aan de vooravond van een erfelijkheidsonderzoek, alleen is er een gelovige nogal belangrijke schakel die niet mee doet. nu moet het via de mannen in de familie en dat is wat ingewikkelder zij zijn dan drager van het erfelijke borstkanker gen en dragen het over aan hun dochters zij hebben dan 80 tot 90 procent kans op. Ik dus nou om een lang verhaal kort te maken ik ben er nog niet aan toe om het nu al te weten eerst maar eens kindjes op de wereld zetten en bv geven. Voordat ik iets preventief laat doen. hoe zit dat bij jullie bij jou en je zus?

Wat een heerlijke jongens heb jij, maar wel ook gevaarlijk lekker stoeien loopt dus uit op een bloederige partij. schrikken zeg en hoe kan dat in hemelsnaam zo’n gat in de tong heeft hij er zo hard in gebeten?

Joos hoe is het bij jou. ik draai ze hoor nog geen :evil: :evil: ik hoop dat ze wegblijven.

liefs

Hey booki! Leuk je weer even te zien. Logisch dat je er nu minder bent. Je moet nu lekker genieten van je gezinnetje :inlove:

Ik had je op msn al gesproken over het borstonderzoek hè. Gelukkig viel het mee!

Jane, haha leuk shirt hè! Ik vind hem ook erg leuk staan bij onze boef. Deze foto’s heeft mir gemaakt.

Patricia, Sofie is ook een schatje (maar Juul ook hoor :mrgreen: )

Ga ik vandaag naar de drogist om een test te kopen, loopt er een leerling van mij rond. Dus ik ging ik eerst maar boodschappen bij de appie doen.

Na de appie nog ff terug naar de drogist. Deo en creme gekocht…en ik had steeds het gevoel dat ik iets vergat… :wall:

Jane, ja mijn jongste zus had uit zichzelf ook een borst echo laten maken. En zij laat een erfelijksheid onderzoek doen.

ben hier daarna niet meer naar de dokter geweest maar volgende keer als ik er ben ga ik wel vragen hoe het zit.

Vervelend dat er een belangrijk familielid niet meewerkt voor jullie . Vind het toch wel een belangrijk iets eigenlijk.

en bij T , ja hij viel op de onderste tree van zo’n metalen trap dus ik denk dat zijn tand(en) door zijn tong is/zijn gegaan. de schaafwonden op zijn kin genezen ook niet zo snel maar hopelijk zien we het snel niet meer.

Tja stoeien gebeurd he, ik was vroeger ook nog wel uitdagend type die vanalles wilde uitproberen :roll:

Joos, hier draaien m’n duimpjes ook nog hoor !.. MUTS die je bent, je bent gewoon die test vergeten he :naughty:

:cry: :evil:

breekt in

Joos...
:hug: :hug: :hug:
*breekt weer uit*

Joos, :hug:

joos meid :hug:

booki, krijgen de kids ook een zwemdiploma? En arme t. met zijn gat in zijn tong.

patricia, 12 wkn voorbij, heerlijk meid.

wat een heerlijke foto’s!!!

charissa, fijne vakantie gehad, super hoor, geniet maar lekker na.

mamalena, proficiat nog met je verjaardag, was het gezellig? Wanneer was/ben je echt jarig?

Jane, over 2 weekjes zit jij ook op het wachtbankje, spannend hoor, maar ga je nu uit van een korte cyclus?

En nog proficiat met je puberstatus.

tilly, beetje laat maar fijne vakantie ook! Haha misschien kom ik je nog tegen. (nee frankrijk is niet groot :angel: )

marije, waar hang jij uit? Alles goed met de lover?

Zo en dan nu ff stukje ego:

DE TUIN IS KLAAR!!! in zoverre, het gras is gezaaid, dus nu is het maar afwachten hoe het op gaat komen natuurlijk, hoop op een prachtige groene mat bij terugkomst van vakantie :pray:

Hier gaat het redelijk, ben echt zo toe aan vakantie, ben echt helemaal doodop voort. Heb ook enorme vakantiestress niet te zuinig, krijg het allemaal niet op een rijtje en we waren vergeten dana in paspoort te zetten en die tuin moest af voor we weggingen en ondertussen moest ik ook gewoon werken, kwam echt tijd te kort en ruimte in mijn hoofd. Poeh en vandaag nog een training, ben nu echt op de bank geploft, ff niets meer.

Maar alles is geregeld nu, we moeten nu alleen spulletjes gaan pakken, gelukkig nog maar 1 ding om op te focussen.

Vrijdag vk en 20 wkn echo. Wel spannend, maar door alles wat er moet gebeuren gaat het een beetje langs me heen dat het eraan zit te komen en zo en dat vind ik zo enorm jammer. Hoop dat ik in de vakantie eindelijk de tijd krijg om gewoon ff heerlijk relaxed zwanger te zijn.

Maar…

Ik voel beeb wel schoppen!!! :inlove: :inlove: :inlove: Hihi dus als ik het ff vergeten ben en beeb schopt, dan ben ik weer ff helemaal terug op aarde (of juist niet?) en savonds in bed neem ik ook ff lekker de tijd voor beeb, dus tja eigenlijk ben ik er ook wel mee bezig, maar ik merk gewoon dat een 2e zwangerschap zo anders is dan de 1e waarbij gewoon alles om de zwangerschap draait. Dat is nu anders.

Goed, verder nog iets? Tja wel vanalles, maar zal ik jullie niet mee vervelen. Ik voor de vakantie nog proberen wat tijd te vinden ff te laten weten hoe echo en vk was, maar de dagen zitten propje vol. Dus misschien wordt het alleen maar ff echo komen vertellen, maar goed ik kijk wel ff.

Ow ja nog 1 dingetje, dana kletst de oren van ons hoofd en roept heel de dag tegen iedereen die ze tegenkomt HAI! :lol:

Het is zooooooooooooooo enorm schattig, hihi net op de fiets ook tegen volslagen vreemden en dat koppie van haar dan ook, van die pretoogjes met een big smile erbij, zo heerlijk!!! :inlove:

Gisteren toch nog even een test gedaan. Een licht streepje…ik weet genoeg. :cry:

:frowning: joos meis toch. Nogmaals dikke knuf :hug:

Joos :hug: :hug: :hug:

Kreeg trouwens een bericht van Marije, alles gaat goed, ook met haar lover. Ze heeft even geen internet maar jullie krijgen allemaal de groetjes :-*

Fem, wat lekker dat de tuin klaar is :dance: :dance: Wanneer gaan jullie op vakantie?

En wat gaat het hard he, al bijna 20 weken :shock:

Booki, fijn om weer wat van je te lezen. En T. een gat in zijn tong, wat een doerak. Gaat het nu beter met zijn tong?

Mamalena,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! :-*

Maak er een knaldag van!

M’lena gefeliciteerd!! :dance:

Jeetje Joos :hug: :hug:

Ik heb vanmorgen de nekplooimeting gehad. Mooi compleet kindje gezien met een uitslag van 1 op 14700.

Prima dus!

Fem, fijn dat je de beeb voelt! Ik kan ook niet wachten.

Joos snotver meid dat is ernorm balen zeg. Hoe is het nu met je ben je verdrietig :hug: :hug: :hug:

m'lena van harte met je verjaardag jij had toch al een feestje gehad? het is een prachtige dag. :-*

Meiden, ik weet niet of jullie me nog kennen, maar ik wil jullie laten weten dat ik vaak aan jullie gedacht heb en dat ik het vreselijk vond hoe er een einde aan alles is gekomen en dat ik jullie gemist heb.

Wilde jullie laten weten dat het goed met ons gaat en dat we in september een tweede poging gaan wagen.

Knuffel voor iedereen en al het goede toegewenst.

X

A.

He A. tuurlijk kennen we (althans ik) je nog! Fijn om even weer kort wat van je te lezen en te horen dat het goed gaat! En in september er weer voor gaan! :dance: :dance:

Je bent ten allen tijde welkom he hier!

Joos, hoe is het nou lieverd :hug:

Femmie, Oh wat fijn joh dat je tuin klaar is. Ben benieuwd hoe het is geworden.

En de beeb schopt, oh geniet van die mooie momenten nou je kan.

De jongens krijgen nog geen zwemdiploma, hier kan dat pas vanaf 5 of 6 jaar geloof ik. Dit is meer om ze te laten wennen aan het water en ze wel de basis te leren etc. Hier hebben we meer dan 10.000 meren in de staat. en dan bedoelen ze meren waar je ook met boten op kunt vissen dus GROOT. en dus vinden wij het wel belangrijk dat je vroeg leren zwemmen.

Charissa, nog leuke plannen voor het weekend?

Marije, jij ben dus lekker aan het genieten … wel balen van je internet.

Patricia, fijn dat de nekplooimeting goed was.

M’lena, nog gefeliciteerd met je verjaardag. hopelijk was het een mooie dag.

Kylie, ja ik ken je ook nog wel. spannende tijden komen er dus weer aan voor jou.

Hier alles goed.

Gister een bbq gehad bij de vriendjes van D en T. Zo fijn is dat joh hun hebben 3 jongens waarvan de oudste net zo oud is ald d en de jongste als t. D was daar blijven slapen vannacht en was goed gegaan, zijn eerste logeerpartijtje bij een vriendje.

Vanmorgen zijn we voor 2 uurtjes naar het strand geweest, was ook wel lekker.

Ik ben behoorlijk in de war en heb eigenlijk geen zin om op iedereen te reageren.

Ik wil alleen even Femmie een fijne vakantie wensen, Kylie weer welkom heten (Ik heb je nog op hyves opgezocht maar kon je niet vinden), en mamalena nog feliciteren.

Ik heb geen kramp meer, en het bloeden is ook niet meer zo heftig. Ik wil eigenlijk gewoon vooruit kijken naar de volgende ronde, maar kan de teleurstelling nog niet goed van me afzetten.

tot snel :-*