Oh lieve Joos :hug: :hug: :hug: Neem de tijd en we zien je wel weer verschijnen :-*
Oh Joos ik snap het :hug: en als het helpt om vooruit te kijken vooral doen. Neem de tijd.
Kylie kom je weer hier schrijven leuk… hoe is het met de kleine?
b’mama wonen jullie vlakbij het strand? Wat leuk dat de jongens broertjes als vriendjes hebben. Heerlijk bbQ
Hier gisteren ook een etentje lekker gezellig buiten kindjes in het zwembad echt genieten.
charissa heo is het met je lover of heb je hem nog steeds niet gezien.
Fem succes bij vk en een heeeeeeeeele fijne vakantie.
Moet vanavond werken :? maar was gisteren wel lekker vrij en weekend ook :dance: en maandag ook :shock: dus nog even doorbijten hier.
Liefs
Joos, :-* :hug:
Jane, werk ze vanavond. maar je kan wel uitkijken naar een lekker lang weekend.
we hebben hier wel strandjes bij grote meren. waar we heen waren is zo’n 15-20 minuten hier vandaan.
hebben onze vlinders ook los gelaten, ze zijn groot en mooi.
Was wel bijzonder om het van rups tot vlinder thuis mee te maken.
ze bleven ook op D zijn hand zitten voor een tijdje.
hoe is het met de rest en de plannen voor het weekend?
Hoi meiden,
mamlena alsnog van harte meid! Hoop dat je een fijne dag gehad hebt.
patricia wat een goede score meid, fijn hoor!
kylie ja weet nog wie je bent hoor, succes in september.
booki ja snap ik dan joh dat je wil dat ze kunnen zwemmen, hebben wij met dana ook, als is de plas hier niet zo groot als de meren bij jullie. En wat heerlijk je boys zo!
Enuhm vliegen de vlinders neit weg ofzo? :think:
joos meid dikke knuf, lief dat je me fijne vakantie komt wensen. Wens jou ook het allerbeste, je hebt een supervriend en een heerlijk mannetje, jij slaat je er doorheen weet ik zeker. :-*
jane je hebt lekker weekend bijna, lekker joh. En de kids in badje, heerlijk is dat he! Spannende periode voor jou nu ook, duim ook bij jou op goed nieuws bij terugkomst.
Bij de vk was het goed vandaag, RR is weer ietsje wat omhoog gelukkig.
Verder leek alles op de echo goed. Hebben een prachtig beebje gezien en ben helemaal in love! Heerlijk om zo mijn vakantie in te luiden. Is ook wel een last van me afgevallen, half uurtje voor in ging realiseerde ik me ineens dat het ook wel eens niet goed zou kunnen zijn.
Haha vraagt ze, wil je weten wat het wordt, dus ik nee. Dus ik kijken naar het scherm en denk, ik zie het al, dat is een jongetje, ik zie 3 rondjes bij elkaar dat zijn twee balletjes van bovenaf met een piemeltje. Potdorie weet ik het toch alsnog. Vroeg me wel af hoe ik dat kon zien terwijl het hartje ook in beeld was op dezelfde dwarsdoorsnee en het maar in beeld bleef heel de tijd. Was het de ruggewervel :lol:
Whaha lol dus we weten het niet, blijft heerlijk een verassing.
Nou ik ben er weer vandoor, hebben vandaag al eea gepakt, vriend is nu boodschappen doen en dan dadelijk moet ik nog strijken (komt geen eind aan die was) en dan morgen kunnen we redelijk relaxed ons voorbereiden voor een pittige dag zondag, waarna we vanaf maandag heerlijk van de franse zon mogen gaan genieten! Meiden, weet niet of ik nog kom, misschien morgenavond, anders tot over een paar weekjes!
femmie, moest wel :lol: om je verhaal met je echo… wij wilden het ook niet weten en ze melden toch dat je je om moet draaien als ze in de buurt komen van het geslachtsdeel.
En ja de vlinders zijn uitgevlogen. die gaan over een paar weken op vliegreis naar mexio voor de winter.
Hoi meiden,
met onze muts gaat het goed. Het is een hele grote meid en praat voor 10. Tijdens onze vakantie is het heel snel gegaan. Ze kreeg in een week tijd 3 hoektanden en heeft weer veel woordjes bij geleerd. Het gaat nu wel snel hoor!
En ja, vanaf volgende maand stoppen wij. Maar we laten het wel aan de natuur over. We zien wel wanneer het zover mag zijn.
Ik zag ff snel dat Femmie en Patricia ook weer zwanger zijn! Meiden geweldig!!!
Joos, ik heb wel hyves hoor! En sterkte de komende tijd hè. :hug:
Hey meiden,
Patricia ik had nog niet op jou gereageerd, maar wat een prachtige score zeg.
Kylie hoe oud is jouw meid ook alweer precies. Leuk hier weer wat van je te lezen. Hoe is het met je.
B’mama wat eengeweldig moment die vlinders. Wat bijzonder om ze vanaf rups te hebben. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Joos meid hoe is het nu met je :hug:
Femmie heeeeeeel veel plezier en wat een grap zeg. de ruggewervel haha nou dan zou die aan de maat zijn haha
Goede reis.
Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn vrije dagen heb nog geen was gedraaid haha moet eigenlijk wel anders heb ik niets om aan te trekken maandag. Kan me er niet toe zetten.
Hier nog geen eisprng gehad en nog steeds niet geklusd dus we maken nog kans deze ronde. P heeft het super druk nu ik vrij ben en wil ook niets forceren.
Nou doeg tot laters.
waar zijn jullie
hier
ik kom later op gang dan jullie 8)
Jane, ja soms kan ik me er ook niet toe zetten om een was te draaien.
heb gister wat nieuws geprobeerd. vellen met wasmiddel die gaan in de wasmachine en daarna mee in de droger. wel makkelijk.
De rupsen hebben we gekocht met klein kooitje waar ze mee te koop stonden op de fair. daar bouwen ze de coccon in 1-4 dagen en daarna moet je wachten meestal 7-10 dagen tot de vlinders eruit komen. hier was het 11 dagen. heb een collage gemaakt en zal het zo in ons showforum zetten.
kylie, was jou meid ook niet van eind oktober?
Ik las net dat dochter van kylie 1 jaar en 9 maanden is dus eind oktober of begin november. Valkbij onze kindertje b’mama.
Wat bijzonder ik geloof niet dat je dat hier ook kunt kopen en hoelang heb je die vlindrs in dat kooitje kunnen houden. Gaat wel snel, maar super leerzaam voor de kindjes om te zien hoe dat gaat.
liefs
de vlinders waren smorgens uit de coccon gekomen dan is het paar uur hangen en vleugels laten harden en savonds hebben we ze los gelaten.
heb net collage ervan in ons show forum gezet.
okay, nieuwe week nieuwe kansen. Ik had even tijd voor mezelf nodig en nu kijk ik echt weer vooruit!
Vandaag zijn we naar madurodam geweest. Sesamstraat is daar. Julian vond het echt geweldig! Hij heeft zich een partij uit staan sloven! :inlove: :mrgreen: Ik heb er een filmpje van gemaakt en op mijn youtube-pagina gezet.
Booki, gaaf dat de vlinders uitgekomen zijn! Ik ga straks de foto’s bekijken.
Jane, en? Moet je morgen in Eva-kostuum of heb je toch nog een wasje gedaan? :mrgreen: Wij hebben net ook een uur samen was op gevouwen.
Jouw ei zit er aan te komen hè. Ben benieuwd of jullie raak schieten :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Kylia, ik heb je op hyves opgezocht, maar ik vrees dat ik de verkeerde een uitnodiging heb gestuurd :oops: :mrgreen:
Ik ben zeer benieuwd naar jullie kleine meid!
Patricia, sorry dat ik niet eerder op jou gereageerd heb. Ik vond het een beetje moeilijk. Maar wat fijn dat je zo’n goede nekplooi score hebt gekregen!
Alle andere meiden :-*
Hoi meiden,
Allereerst: iedereen bedankt voor de felicitaties! :thumbup: Superleuk. Zaterdag een leuk feestje gehad. Verjaardag zelf was wat minder: heb 's nachts zó’n pijn in m’n maagstreek gehad dat ik me ziek gemeld heb en naar de ha ben gegaan. Die had me al eerder met m’n klachten op z’n spreekuur gehad en wilde me nu meteen naar de spoedeisende hulp hebben om een echo te laten maken. Daar bleek,…na het zh 4 uur lang van voor naar achter te hebben gezien…, dat ik galstenen heb en dat m’n galblaas eruit moet. :shock: KT! Ben blij dat ik nu na 2 jaar eindelijk weet wat ik heb, maar ik zie errrg op tegen de operatie. Krijg een oproep dus weet niet hoe of wat. Hoop ná m’n vakantie (over 3 weken) en dat ik in de tussentijd niet al te veel pijn heb. Heb wel pijnstillers gekregen maar die werken niet heel denderend.
Daarbij hebben R en ik weer eens een crisis gehad. Ik heb 'm echt z’n laatste kans gegeven. Lang verhaal. Nu gaat het weer redelijk gelukkig, maar we hebben een pittig gesprek gehad.
Voel me dus geestelijk en lichamelijk niet helemaal super de laatste tijd, wat verklaard waarom ik niet veel van me heb laten horen. Is dus ook niet m’n bedoeling om hier één groot klaagverhaal op te hangen, maar wil jullie even laten weten hoe het met me gaat en waarom ik hier niet veel ben.
Joos, heb wel erg met je meegeleefd meid! :hug: Knap dat je je er zo toe kunt zetten om weer met goede moed door te gaan.
De rest, sorry, ik reageer een andere keer. Wil graag naar bed.
:- Tot gauw.
jeetje Mamalena :shock: Blij om te weten waar na 2 jaar nou die pijn vandaan komt, maar zo’n operatie is dan toch wel in 1 keer shocking!
En R. en jij een dip :hug: Meid je doet het prima en je hebt al zoveel gegeven :-* Hoop dat jullie eruit komen samen…
Fem, te laat maar geniet van je vakantie!
Booki, idd bijzonder dat je zoiets kunt kopen, maar prachtig om de ontwikkeling van een vlinder van dag tot dag te bekijken! heel mooi en bijzonder :-* En velletjes voor in de wasmachine, handig!
Jane, en nog gelukt met de was?
Kan iemand mij de inlog van ons showforum even pb-en, ik ben hem kwijt en weet het niet meer :oops:
Joos, geeft niets, heel begrijpelijk
Jane, succes deze ronde!!
Ik moet nu gauw naar werk, doegggg! :-*
doeggie en werkse, gaat het goed met je?
hier nog één vrij dagje wel wat telefoontjes voor werk plegen helemaal geen zin in en natuurlik nog een was haha
gisteren heel veel gevouwen maar wel alleen Joos lekker dat jullie dat samen doen. P hangt het alleen op ik doe de rest.
en wil nog schoonmaken hier :roll:
Lieve Joos wat knap dat je zo optimistisch klinkt zo’n kleine grappemaker werkt natuurlijk ook, maar als je er wat over kwijt wil kan dat ook hoor. Hoeft hier niet alleen maar gezellig en leuk te zijn. Is gewoon heftig wat er gebeurd is :hug: En inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen.
m’lena jeetje wat een verhaal wat een pijn moet jij gehad hebben zeg. Pff en nu zo’n operatie :shock:
En r een laatste kans, klinkt ook heftig. Mag hij je ook wel dankbaar voor zijn al die kansen Nou ik hoop dat hij hem goed benut en dat jullie er samen uitkomen.
meiden kom later weer langs ben immers VRIJ :dance:
Mamalena, heftig hoor. Niet zo gek dat jij je niet lekker voelt. Je zit ook in een achtbaan van emoties. De allerlaatste kans… Wel aan jezelf blijven denken hè!
En dan ook nog galstenen. Dat zijn krengen! Wat zal je een pijn gehad hebben :hug: Heel veel sterkte.
Jane, heerlijk zo’n vrije dag :dance: Heb je eigenlijk al wat anders gevonden?
Tja, qua emoties. Ik heb zeker mijn mindere momenten hoor, maar daar wil ik liever niet te lang in blijven hangen. Vanochtend bijvoorbeeld. Ik bracht Julian naar het kdv. Er was een moeder met een dikke buik, lief vrouwtje wel. Maar die vraagt dus: “Wanneer krijgt Julian nou een broertje of zusje? Dat zou zo leuk zijn voor hem, echt waar, denk daar maar eens overna.”
Mijn antwoord was misschien iets botter dan de bedoeling maar ik zei dat je van denken helaas geen kindjes krijgt. Toen ben ik weggelopen.
Gelukkig ging ik daarna meteen naar de sportschool dus daar kon ik me lekker uitleven.
Heb jij je ei al gespot?
Patricia, Werkze!! :-*
Charissa, ik stuur je zo ff een pb! Alles goed met jullie?
nou dat vind ik een heel mooi antwoord op een zeer ongepaste vraag.
pff dat mensen dat zomaar durven te vragen :roll:
oh ja ik schreef net bij de mei stoppers dat ik mijn eileiders voel :mrgreen: ik denk dat hij er aan komt …vanavond maar klussen
You go girl!! :dance:
Bizar hè, zo’n vraag. Ik denk overigens niet dat ze het zo rot bedoelde, maar het stak wel behoorlijk. Ik wil de mk niet aan de grote klok hangen, maar ik gedachten had ik het wel even onder haar neus gewreven.