~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Ja zo van… oh nou das nou ook toevallig ik was zwanger maar het ging mis…wat jammer dat julian nu geen broertje of zusje krijgt zo sneu voor hem. en dan weglopen. maar ja het moment he.

Mensen zijn brutaal. Net nog was even boodschappen doen en kleine schat liep achter mij aan met in elke hand een auto (sommige kinderen dragen knuffels) :roll: Komt er een vrouw naar me toe en zegt heel erg veroordelend. Dat jochie daar heeft zijn speen laten vallen, maar echt op zo’n toon van speen hoort niet. Dus ik meteen heel erg mezelf verantwoorden hij heeft geen speen hoor, zo van pfoei dit oordeel gaat aan mij voorbij. Zegt zij heel bevoogdend oh heel goed die kinderen van tegenwoordig zijn ooraal gericht en ze loopt zo mopperend weg.

Nou daar had ik ook even iets scherps van willen zeggen, maar ja het moment he.

oh en deze wil ook nog even kwijt. gisteren op een verjaardag zegt een vrouw die ik amper ken, ja die (over een ander) die geeft nog bv en dat kind is al één jaar. De verbazing maar ook walging spatte er van af. Mijn moeder wilde heel trots vertellen dat ik dat ook nog doe, maar ik seinde haar van nee niet doen, niet doen :naughty: wij allebei een beetje schaamtevol naar beneden kijken terwijl zij maar door ging met haar verbazing terwijl ik eigenlijk harstikke trots ben.

stom he.

Daar mag je ook trots op zijn Jane :clap:

Kijk, iedereen mag zijn mening hebben en die ook uiten, maar waarom moet het vaak op een belerend toontje?!

Net had k ook weer zo’n moment waarop ik scherper had willen zijn.

Ik fietste naar het winkelcentrum. Eén pad is door begroeien vrij onoverzichtelijk dus ik reed heel langzaam een had ogen op steeltjes.

Maar ineens om een hoek komt een mevrouw met een buggy en een meisje aan de hand. Ik reed zo langzaam dat ik meteen kon stoppen.

Krijg ik toch een gezucht en gesteun van dat mens (ooh wat had ze het zwaar), terwijl zij op het fietspad liep. Ik ging er maar niet op in omdat ik het zo sneu vond voor die twee kleintjes.

:wall:

Dus O is ook dol op totoo’s :mrgreen:

yep hij zegt al heel goed auto’s en autootjes, maar verder zegt hij vrij weinig haha. Hij heeft echt voorkeur voor bepaalde woorden zo kan hij op zijn surinaams eten zeggen en hm lekker. en zijn eerste zinnetje is mama wa ben jij. Voor de rest loopt hij schroomlijk achter :oops: alhoewel hij nu toch wel wat begint te praten. nee mag niet klagen

Nou dat is dus ook zoiets wat een gezucht en gesteun ja het moment achteraf denk je dan van had ik maar :think:

Ik voel hier duidelijk een ei op komst aan de linkerkant gaat hij springen ik voel hem eigenlijk nooit rechts, maar links altijd heel goed. Het voelt gespannen lijkt op bandenpijn, beetje zeurderig. men wat is dit weer spannend.

Jane, oh spannend :pray:

Ik voel mijn eisprong ook altijd. Ik ben dan 1 dag in de maand sjagie. Ik zie er zo tegenop heb er altijd veel last van. net of ik lichte weeen heb.

en O met autotjes… hier ook maar dat komt omdat grote broer een auto freak is. Al is T meer met de bal enzo bezig (een bat en bal of voetballen, bal gooien en vangen)

En super joh dat jij ook nog bv kan geven. Sommige mensen moet je maar niet op reageren.

Ik wiilde bij D de 2 jaar halen maar lukte dus niet met dat spiraal gedoe en operatie blah blah. maar bij T wil ik het wel halen.

Niet iedereen krijgt die kans om het mee te maken helaas.

Joos, oh soms wil de mensen de nek omdraaien met zulke opmerkingen.

Jij moet nou gewoon aan jou gevoelens denken. Het is niet niks als je het beseft dat je een mk hebt gehad :hug: zijn er toch wel een paar hier in het clubje die het ook hebben gehad jane, tilly, ik (dat ik weet, van de rest weet ik niet)

Toen ik de laatste mk had was D er al en als ik het ff moeilijk had ging ik hem extra knuffelen en dat helpt wel.

En zoals je zegt, vooruit kijken.

Al wordt je zeker geconfronteerd op sommige punten. En het is normaal dat je er wat gevoeliger door bent :-*

M’lena, oh lieverd wat balen dat je een operatie moet. maar ook weer fijn dat je eindelijk weet hoe en wat.

En met A, denk aan jezelf he. Jij moet er zeker van zijn dat je zo gelukkig bent EN blijft. :hug:

Charissa, hey lief hoe is het ?

Patricia, Hoe is het met je buikje? moet jij je weer spuiten net als bij Nesrin?

Lieve meiden,

Via PB krijg ik enorm veel mee. Ik hoop alleen, dat jullie weten dat ik enorm met jullie meeleef en jullie af en toe best wel mis. Hopelijk komen er veel ups bij de oktoberstoppers :hug: Door bepaalde dingen kan ik hier helaas niet meer schrijven voor mijn eigen bestwil.

Kus van mij :-*

Miss you, Wawa… :frowning:

Jane, ahhhh dat eerste zinnetje :inlove: Smolt je niet weg toen je dat hoorde?

Oeh spannend weer inderdaad!! Ik ga heel hard voor je duimen!

Booki, Klopt, er zijn meer die een mk gehad hebben. Wawa ook. Helaas komt het veel te vaak voor hè.

Grappig dat jouw jongens zo lekker verschillend zijn. Duidelijk broers met overeenkomsten, maar toch eigen voorkeuren. Ik vind het zo mooi en bijzonder om te zien hoe een kindje zich ontwikkelt.

Wawa, kom gewoon weer schrijven jho, volgens mij is dat goed voor je eigen bestwil.

mamalena, heb je nu dagelijks pijn, of valt het mee?

Wawa :-

Joos, sommige mensen he :twisted:

Indd booki, ik moet weer spuiten net als bij Nesrin. Nu zelfs 2 maal per dag. Ik wordt er niet vrolijk van, maar het is niet anders. Zal ook weer even een buikfoto maken (met blauwe plekken helaas). Hij is al huge!! :o

Femmie al even niet gezien, hoe is het meid?

M’lena, denk aan jezelf he~?! :hug:

:-

Ik loop nog rond in pyama :oops:

Patricia :inlove: Ook met die blauwe plekken heb je een fantastisch mooie buik zeg!

Merk je dat het nu sneller gaat dan bij Nesrin?

Ja, het gaat wel sneller, mar wat wel raar is… Ik draag nog steeds veel van mijn gewone broeken, terwijl ik bij Nesrin vanaf week 10 alleen nog maar zw kleding droeg.

Ach, zal wel komen omdat ik nu 2 maten groter draag dan toen :oops: :mrgreen:

Patricia, oh mooi buikje al hoor. En die blauwe plekken zijn voor een goed doel (al had je het liever niet natuurlijk)

wawa, :-*

Het is je niet aan te zien Patricia!

Booki nog aan het krabbelen? :mrgreen:

ff dit:

Vanochtend heeft de vk even gekeken of alles weg was. Dat was het geval en ze zei dat er ook al weer een ei aan zat te komen.

Dus ik snel langs de drogist gefietst en ovulatietesten gekocht.

Vanmiddag meteen een test gedaan en wat denk je…positief :shock: Beide lijntjes zijn even dik!

oh patricia :inlove: :inlove: helemaal mooi. ik ben jaloers :pray:

m’lena hoe is het bij jullie?

b’mama hier ook een pijnlijke kramp, maar alleen links. nu is hetover ei is gesprongen nog maar even klussen vanavond en dan afwachten maar.

patricia femmieis op vakantie.

was til ook op vakantie? Tilly hoe is het met je?

wawa :hug:

liefs

Jane, is P er nog steeds zo mee bezig? A is hier al een tijdje op een koffiedieet. Hij heeft zelfs thee meegenomen naar zijn werk!

Hij wilde ook wat doen om de kwaliteit te optimaliseren. :mrgreen:

haha schattig :inlove: Hoe legt hij dat uit aan zijn collega’s.

gisteren is p gaan douchen voor de daad en toen riep hij dat zijn zaakje onder de koude kraan deed omdat hij ergens had opgevangen dat te heet niet goed voor de productie is. Hij is ook weer gaan hardlopen. en hij let op wat hij eet. Hij zorgt ook dat hij niet teveel in de auto zit voor zijn werk. En tijdens de daad heeft hij er ook een ritueel van gemaakt ik moest op een kussentje. Gisteren was voor ons de eerste keer gericht dus eigenlijk onze eerste ronde. P denkt dat dat genoeg is om zwanger te geraken zo overtuigd is hij van zichzelf haha.

Jane en Joos beide aan de klus hoor vanavond!! :thumbup: :mrgreen:

Jane, hehe moest wel glimlachen hoor met je verhaal. Wel fijn dat P zo betrokken is toch…

Joos, oh wat fijn :-*

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor J&J

@bookimama wrote:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor J&J

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: